Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
25.05.24 - klo:23:28

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Palautenurkka
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 51 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Palautenurkka  (Luettu 212214 kertaa)
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #210 : 24.10.13 - klo:14:44 »

Oma mielipiteeni on kyllä se, että nokka suljettaisiin liigasta, mutta koen myös sen mahdolliseksi, että näille pelaajille, jotka ovat häiriköineet annettaisiin tuntuvat rangaistukset.

Ja eihän Tazdilla mitää offtopiccia ollu. Se antoi PALAUTETTA siitä lomasta
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #211 : 24.10.13 - klo:15:07 »

Jep tuo on aivan totta, että suurinosa täällä vaatii banneja sun muuta vain, koska ei pidä tietystä henkilöstä.. Sama se oli minunkin kanssa ja koin sen jopa paljon suuremmin numeroin. Liiga on mennyt naurettavaksi, enää ei välitetä pelaamisesta ja tärkeistä asijoista. Nytten vaan itketään ja vinistään, että oma tahto menee läpi ja pari maitonaamaa saa olla iloisia.
tallennettu

Pidän kissoista
Skete
Nokka

Poissa Poissa

Viestejä: 102


Iha vitu yeemon


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #212 : 24.10.13 - klo:15:12 »

Mun "rikosten" ennaltaehkäisy on tarpeetonta, koska:

A: Vastoin syytöksiä en uusinut temppuani
B: Kun tein valkoiset P-K-pelin jälkeen, siitä ei ollut suoraa kieltoa
C: Ja silloinkin tein ne heti wäzin jälkeen joten se olisi ollut merkityksetön missä tahansa tilanteessa

Nokkaa ei tarvitse poistaa liigasta, koska jokaisella ns. riskialttiilla pelaajalla on jo pelikielto. Kunhan nyt peruisitte sen mun aiheettoman pelikiellon niin meillä on pelikelpoinen tiimi kasassa  Iskee silmää
« Viimeksi muokattu: 24.10.13 - klo:15:28 kirjoittanut Skete » tallennettu
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #213 : 24.10.13 - klo:15:30 »

sä haluut rangaistuksia koska inhoat mua

Etkö sitten mielestäsi muka ansaitse rangaistusta? Valkeista liigapelissä pitäis aina tulla liigabannia. Ja sinä todellakin ansaitset bannit
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #214 : 24.10.13 - klo:15:38 »

Etkö sitten mielestäsi muka ansaitse rangaistusta? Valkeista liigapelissä pitäis aina tulla liigabannia. Ja sinä todellakin ansaitset bannit
saan rangaistuksen tiedän sen, mutta Nokkaa ei liigasta ulos
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #215 : 24.10.13 - klo:15:42 »

Nokkaa ei liigasta ulos

Pallohan perusteli hyvin miksi juuri näin voitaisiin tehdä, eikä minulla olisi mitään sitä vastaan.
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #216 : 24.10.13 - klo:15:44 »

Pallohan perusteli hyvin miksi juuri näin voitaisiin tehdä, eikä minulla olisi mitään sitä vastaan.
kerro oma mielipiteesi tästä. Täs on aiks moni sen puolella, että Nokkaa ei saa potkis. Nuitakin ku mitä täs näkyy
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Legend JJL
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #217 : 24.10.13 - klo:15:45 »

Valtuustolle ja etenkin administolle tuntuu visavin rankaiseminen olevan simppeli asia, mutta minulle se ei ole.

Mikä on siis liigan linjaus: ovatko rangaistukset pelaaja vai tunnuskohtaiset?
(A) Rangaistukset ovat tunnuskohtaisia.
Esimerkkitapaus The Legend JJL saa Lentokonepelin lagin taktia pelikieltoa yhden ottelun verran. Pelaajaansa pettynyt Gruusom poistaa Legendin tiimistään ja korvaa hänet JJL:n tuplalla Junkkenaattorilla. Junkkenaattori saa pelata linjauksen (A) mukaan seuraavan ottelun.

(B) Rangaistukset pelaajakohtaisia
Tällöin esimerkiksi visavin tapauksessa pitäisi olla jonkunnäiköset todisteet siitä, että tuo valkeita tehnyt henkilö "visavi" oli oikea visavi, jotta häntä voidaan rankaista yhtään mistään.


Tämä troijan hevonen lähetettiin juurikin ratkomaan teidän linjauksianne tunnus-persoona -ongelmaa koskien. Totuuden ei pitänyt koskaan kantautua teidän korviinne, mutta tässä se nyt on. Troijan luojat ilmeisesti luulivat, että voitte antaa visaville vapautuksen, mutta näinhän se ei ole. Eikös adminit ole antaneet teille vaihtoehdot, joista valitsette? Varmaan koko kansa haluaisi tietää, mistä te loppujen lopuksi äänestätte.
tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #218 : 24.10.13 - klo:15:48 »

Ja mun mielest tääl on pelaajia, joiden IP pitäis tsekata
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Torso Pää
ODB

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 119



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #219 : 24.10.13 - klo:16:01 »

joo

hirteen koko valtuusto
tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #220 : 24.10.13 - klo:16:05 »

Mä oon kuullu useammalta isolta taholta että saan runkosarjan loppuun kestävät banskut. Ja kasseur. Onhan vj bäron viel Cool
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #221 : 24.10.13 - klo:16:24 »

Laitan vain yhden viestin, koska tiedän, että jollakin on puheripuli ja kyselytauti yhtäaikaa.

Kyllä, se olin minä, joka ehdotti Nokkia pois liigasta. Se, mitä tapahtu BS:n kohdalla on verrattavissa Nokkiin. Katsotaanpa ensin näiden taustaa. BS oli ollut jo aikaisemmin liigassa, mutta keskeytti sen. Toisella yrityksellä tehtiin kahdessa (2) pelissä valkeat. Mukana oli (vai oliko?) myös ylimääräistä vinoilua ja perseilyä. Nyt on samat asiat toistuneet.

Wäz aka. Zombie aka. Saabturbo aka. Syöksysämpylä aka. Music Diamond... Klaaneista en ole enää edes perillä, jotka ovat menneet nurin tämän henkilön osallisuudesta (It's over 9000!). Olemme liigavaltuustossa puineet monesti tämän henkilön toimia sekä foorumilla, että pelissä. Myös ennen tämän kauden alkua käytiin keskustelua, onko Wäz kykenevä johtamaan klaania tällä kaudella. Keskustelun jälkeen päätimme antaa varoituksen. Nyt on sitten tultu noin kauden puoliväliin ja saamme jo nyt olla selvittämässä monia Nokkien ongelmia. On tullut valkoisia monissa peleissä, halveksuntaa muita pelaajia ja valvojaa kohtaan ja foorumikäyttäytymisongelmia.

Se, mitä tehtiin BS kohdalla oli mielestäni ihan oikein tehty. Heille annettiin mahdollisuus, mutta itseppähän sen heittivät hukkaan. Nyt Nokkien ja Wäzin kohdalla on annettu jo monia mahdollisuuksia ja millä tuloksin? Perseillään lisää ja lisää, ei välitetä muista. Sitten itketään kun asiasta tulee pientäkin noottia.
tallennettu

Foliot hattuun
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #222 : 24.10.13 - klo:16:29 »

Siis saan semmosen kuvan tosta, että pelonaikana tulleet valkeet ovan minun vika? En edellenkääb ole slacea tai visua teään valkeita. Käsittääkseni Snakettaja käski. Mun nää Xdevil ja zombie örcellykset johtu siitä, ku ekana kautena haukuttiin lyttyyn ihan totaalisesti. Sketen pelinjälkeiset vvalkwet ei vaikuttaneet paskan vertaa. Koska olin tehnyt ne häntä ennen. Ja niistäki löytyy näköjään hirveää valittamista.
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Paras-POIKA123
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #223 : 24.10.13 - klo:17:00 »

kuka admini tunnustaaaa poisti nii mu viesti mä annoin vaa palautettaaaa

mää oon tosi tyytyväine munqliigan adminie toimintaaa koska ne o nii mukavii ja hauskoi
tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #224 : 24.10.13 - klo:17:01 »

Ja Nokkaa ei ole varoiteltu. Tää on eka kerta..
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 51 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024