Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.05.24 - klo:01:53

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Palautenurkka
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 51 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Palautenurkka  (Luettu 211457 kertaa)
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #240 : 31.10.13 - klo:16:21 »

Mitenkä käy, jos jokaisen joukkueen johto TIETÄÄ, että he eivät voi pelata kuin tiettynä ajankohtana? FL 10:00, MunQ 03:00, Kalja 06:53, Dove 09:19 jne? Ei tämä liiga pyöri niin että jokanen joukkue päättää oman tahtonsa mukaan millon pelaa ja millon ei. Kompromisseja on jokasen pakko tehdä
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #241 : 31.10.13 - klo:16:28 »

Huoh..Pakko tulla sekaan? Ollaan jo chessmaten kanssa asiasta chatissa juteltu...
Mutta kun olen kysellyt pelaajilta niin yleensä se 20.00 on ehdottomasti paras aika..
Asian nyt vois jättää tähän kun asia on juteltu
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #242 : 31.10.13 - klo:16:39 »

Aivan pallo, kuten itse sanoit: jokaisen, eli vastajoukkueenkin. Herranen aika kun nää nörtit on täällä kumminkin oli se peli sit 19:00 vai 20:00 niin kyllä se vastajoukkue voi sanoa pelaavansa sillon kun sille toisellekin käy jos kerta ilmottaneet hyvissä ajoin. Jos eivät niin eiköhän se kerro, että ei uskalla tai sit ihan vittuillakseen eivät vaihda.
tallennettu

Pidän kissoista
lodureu
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #243 : 01.11.13 - klo:18:03 »

Mitä tää on, et minä sain vaan runkosarjan pituisen pelikiellon, sitten visavi loppukauden, ja Slacenger kaksi kautta? Ei oo tasa-arvoa tämä. Ep&#228;varma Mä ja visavikin halutaan kahden kauden bannit.
tallennettu
Tazd
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 189


?


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #244 : 01.11.13 - klo:18:06 »

Mitä tää on, et minä sain vaan runkosarjan pituisen pelikiellon, sitten visavi loppukauden, ja Slacenger kaksi kautta? Ei oo tasa-arvoa tämä. Ep&#228;varma Mä ja visavikin halutaan kahden kauden bannit.

Älyyttekö te nyt jos ette haluu kahteen kauteen pelata niin mikäs siinä.. Ei meistä kukaan sitä estä. Mutta onko teillä turha kinuta lisää tota bannia. :/
tallennettu

"Win the right games"
Juhani Tamminen

Pinks on rakas! Aww <3
lodureu
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #245 : 01.11.13 - klo:18:12 »

No voi höpöniili, eikö rangaistusten pitäis olla kaikille samat? Pusu

Adminit ovat päättäneet ... että liigavaltuuston sanalla ei ole mitään merkitystä. Cool Uutisenahan tämä onkin jo hyvin passé.

Plus en älyä - tuota sun kirjoitusasuasi. Siinä on jotain hämärää. Ep&#228;varma
tallennettu
Tazd
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 189


?


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #246 : 01.11.13 - klo:18:18 »

No voi höpöniili, eikö rangaistusten pitäis olla kaikille samat? Pusu

Adminit ovat päättäneet ... että liigavaltuuston sanalla ei ole mitään merkitystä. Cool Uutisenahan tämä onkin jo hyvin passé.

Plus en älyä - tuota sun kirjoitusasuasi. Siinä on jotain hämärää. Ep&#228;varma

Rangaistuksethan voivat tietenkin hiukan vaihdella riippuen siitä että missä vaiheessa valkeat on tehty.. Pelin keskellä tehdyt valkeathan ovat tottakai monta kertaa pahemmat entä alussa tai lopussa tehdyt valkeat..

+

Onhan ulkonakin aina iltaisin hämärää.  Iskee silm&#228;&#228;
tallennettu

"Win the right games"
Juhani Tamminen

Pinks on rakas! Aww <3
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #247 : 01.11.13 - klo:18:21 »

Tazd swlitäs tää.. Miksi saan johtaja kieltoa ja pelikieltoa loppukauden mikä on pahee kun ruulla..
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Tazd
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 189


?


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #248 : 01.11.13 - klo:18:23 »

Tazd swlitäs tää.. Miksi saan johtaja kieltoa ja pelikieltoa loppukauden mikä on pahee kun ruulla..

Mistä minä tietäisin sen? Ehkä olet aiheuttanut myös adminien ja valtuuston joukossa hiukan häslinkiä.. Olen itsekkin ihmetellyt tätä kylläkin Hymyilee
tallennettu

"Win the right games"
Juhani Tamminen

Pinks on rakas! Aww <3
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #249 : 01.11.13 - klo:18:25 »

Valtuuston linja heittelee  Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #250 : 01.11.13 - klo:18:27 »

Tazd swlitäs tää.. Miksi saan johtaja kieltoa ja pelikieltoa loppukauden mikä on pahee kun ruulla..

En ole edelleenkään admin, mutta voin hieman valotusta antaa jos et sitä itse keksi...
Kuten varmaan olet huomannut, ei sulla ensinnäkään ole toi klaanin johtaminen sujunut, useampaankin kertaan on klaani kaatunut altas. Uusia mahdollisuuksia on kyll annettu, mutta mitä siitä on seurannu?
Klaani, jonka jäseniin sulla ei ole edes sen vertaa auktoriteettia, että voisit estää niitä tekemästä valkosia.
Lisäksi Olet itsekkin ollut tässä hommassa mukana, ei todellakaan mitään johtajalle sopivaa hommaa!
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
Chelsea Ftw
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #251 : 01.11.13 - klo:18:50 »

banneja jaettu ''valkosten tekemisestä'' mutta selvästi bannin pituuteen on vaikuttanu suuresti pärstäkerroin
sitte vielä nää pallosalamat täällä kyrpä huulessa niinku kaikki olis kunnossa ja oikeus tapahtunut
tallennettu
Tazd
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 189


?


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #252 : 01.11.13 - klo:18:56 »

^ +1

Pallo just tuolla toisessa aiheessa puhui näistä +1 viesteistä.. Ne on täysin turhia.

Saattaahan se johtua myös pärstästä mutta kaikille toi on kuitenkin opetuksena että ei tule pilaamaan toista kertaa toisten pelejä. Hymyilee
tallennettu

"Win the right games"
Juhani Tamminen

Pinks on rakas! Aww <3
Velo
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #253 : 01.11.13 - klo:20:21 »

Mitä niin mielettömän pahaa ko. henkilö on sulle tehnyt, että pitää noin kylvää tarpeetonta inhoa? Käsittämätöntä puuhaa.

Tää on tätä perus MLää nykyää... Mut ei kait siinä... Jatkakaa.
tallennettu
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #254 : 02.11.13 - klo:12:36 »

Mitä tää on, et minä sain vaan runkosarjan pituisen pelikiellon, sitten visavi loppukauden, ja Slacenger kaksi kautta? Ei oo tasa-arvoa tämä. Ep&#228;varma Mä ja visavikin halutaan kahden kauden bannit.

Niin... siinähän mietitte, kenet valtuustoon äänestitte... Olen itsekkin peräänkuulluttanut järkeä, mutta mitä ilmeisemmin siellä osa tahtoo, että valtuustoa ei enää olisi ja adminit tekisivät kaikki päätökset itse.

Siinä mielessä hassua, koska silloinhan päätökset tehtäisiin vain FL:n ja MunQ:n katsantokantaa ajatellen, valtuuston avullahan myös muiden klaanien ääntä voitaisiin kuulla. Siksi onkin hassua, että tämä toiminta ajaa siihen, että valtuustoa ei ole järkeä pitää yllä.
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 51 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024