Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.05.24 - klo:00:22

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Palautenurkka
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 51 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Palautenurkka  (Luettu 211444 kertaa)
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #480 : 14.02.14 - klo:07:10 »

Mut huomatkaa. Jos joku ois sanonu et oon tupla ja kolmevtyyppii on sanonu nii, niin asiaa puitas valtuustos muna huurussa. Mutku on tää munkki orkanisaatio paska ja sielt nii moni on valtuustos niin aivan sama mitä satku tai tyq tai munq tekee. Niit on aina vaan varoteltu. Joka klaanista pitäis olla 1 pelaaja valtuustos+adminit. Nii ois ehkä sitä jotain linjaa valtuustos. Nyt siel on vaan aikalailla näitä virtuaalipippelin kasbattajia jokka antaa foorumibannii ja jotain bannii
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #481 : 14.02.14 - klo:14:19 »

Kerroppas shakkimestari, vertaansa vailla oleva älykkö ja populaarifilosofi Chess minulle älyllisesti vajaammalle yksilölle, että miten tuo WäZin ilmianto eroaa näin niin kuin tietoteoreettisesti seuraavasta lainauksesta:

Ymmärrän kyllä, että sun kannattaisi puolustaa itseäsi loppuun saakka, sillä sinähän ne pelaajat tiimiisi valitset... Hiukan argumenttien tasoa voisit kyllä nostaa.

Sitä vaan, että WäZ ei nimennyt tietonsa lähteitä. Uskon, että saisit Tengiltä kysymällä selville, että kuka on kertonut mitäkin kyseisestä pelistä. Tai et, jos lähteet haluavat pysyä nimettöminä julkisuudessa, mutte he ovat "päättäjille" ainakin kertoneet sanottavansa.


Eikä SatQ ole mitenkään hirveän valikoiva pelaajien suhteen.

Edit: Ei valtuustossakaan mitään vieraita todesta otettaisi, jos niitä sinne pääsisi, koska he voivat olla keitä tahansa, eivätkä vastuussa teoistaan tai sanoistaan.
« Viimeksi muokattu: 14.02.14 - klo:14:22 kirjoittanut Chess » tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
Legend JJL
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #482 : 14.02.14 - klo:15:08 »

Sitä vaan, että WäZ ei nimennyt tietonsa lähteitä. Uskon, että saisit Tengiltä kysymällä selville, että kuka on kertonut mitäkin kyseisestä pelistä. Tai et, jos lähteet haluavat pysyä nimettöminä julkisuudessa, mutte he ovat "päättäjille" ainakin kertoneet sanottavansa.


Eikä SatQ ole mitenkään hirveän valikoiva pelaajien suhteen.

Edit: Ei valtuustossakaan mitään vieraita todesta otettaisi, jos niitä sinne pääsisi, koska he voivat olla keitä tahansa, eivätkä vastuussa teoistaan tai sanoistaan.
WäZ vasta-argumentoi tähän 7 h ennen viestiäsi jo aika hyvin. Sinun mukaasi tuplatutkintapyyntö vaatii sen Tengin joksikin välikädeksi jostakin nimeltämainitsemattomasta syystä, mutta WäZin julkaisema kolmelta eri henkilöltä saatu tieto ei kelpaa mihinkään.

Jos olisin valtuustossa, äänestäisin vähintään tornin lisenssin kumoamista, koska tekstistäsi näkee selvästi läpi sen, että torni on jonkun tupla.

legend miksi sinäkin  Itkee
Hienoa, että joku edes kysyy!
Minun ja koko tiimiketjumme tarkoitus on näyttää kantapään kautta rautalangasta vääntäen, että nykyiset tiukat ja hyvin pikkutarkat säännöt eivät toimi tässä ympäristössä. Ne voisivat toimia, jos joku ne täysin hallitseva saisi itse paikkailla niitä (pallosalama?) Tää perseily on ollut ainoa vaihtoehto saada aikaan sääntökeskustelua toisin kuin palautteen laitto, valtuustojäsenyys tai jopa adminina toimiminen.
Toimintamme on toistaiseksi ollut huikea menestys, ja olemme saaneet selville, että administo ei aio tehdä sääntöjen uusimista, vaikka n. puolet liigalaisista on sen kannalla.

JP, voisin yhtä hyvin kysyä, että mikset sinäkin? Sua ärsyttää yhtä paljon kuin minuakin siirtää aikatauluja sen takia, että pääsisi liigapeliin ihan turhaa. Milloin vastustaja perseilee, milloin omat ilman ennakkovaroitusta...
Nytkin sinä todennäköisesti haluaisit kaikki tuplat pois liigasta, joten eikö kannattaisi tukea WäZiä tai jopa tehdä se valtuustokäsittely tornista niin kuin tässä kohtaa pitäisi?
tallennettu
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #483 : 14.02.14 - klo:15:25 »

WäZ vasta-argumentoi tähän 7 h ennen viestiäsi jo aika hyvin. Sinun mukaasi tuplatutkintapyyntö vaatii sen Tengin joksikin välikädeksi jostakin nimeltämainitsemattomasta syystä, mutta WäZin julkaisema kolmelta eri henkilöltä saatu tieto ei kelpaa mihinkään.

WäZin julkaisema kolmelta nimettömältä, mahdollisesti olemassa olevalta henkilöltä "tieto" ei kelpaa.

 Jos otetaan Suomen hallitus esimerkiksi, niin eduskunta on välikätenä. Eduskunnassa on taas 200, henkilöä, se on alle yksi kahdeskymmenesviidestuhannesosa Suomen väkiluvusta, joten meidän valtuustossa on aika paljon ihmisiä. Valtuustossahan on siihen verrattuna jo paljon enemmän porukkaa, joten monia kelvolisia ehdotuksia on varmasti tullut. Lisäksi valtuustoon pääseminen ei ole mikään Cicada 3301 tai diktatuurinen valinta, vaan kaikkia halukkaita kuullaan, kaikilla oli mahdollisuus päästä valtuustoon. Jokaisesta klaanista yksi pelaaja, voisi toimia, mutta näiden kaikkien pitäisi tietysti olla hyviä pelinvalvojia ja halukkaita siihen hommaan. Lisäksi, minulle ainakin on sanottu, että kaikkea, mitä siellä lukee ei saa mennä ja kertoa WäZille, koska se ei ole valtuustossa, eli valtuustolaiset eivät saisi kertoa kaikesta omalle klaanilleen. Tälläisessä tilanteessa myös tuplailemalla voisi saada itselleen suuren hyödyn. Mutta joo, kävisi erittäin hyvin täydellisessä yhteiskunnassa.

WäZ: Voitko mainita jotain oikeasti tapahtuneita esimerkkejä, etkä vain arvailujasi.
« Viimeksi muokattu: 14.02.14 - klo:20:16 kirjoittanut Chess » tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
jorgos
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #484 : 14.02.14 - klo:15:33 »

WäZin julkaisema kolmelta nimettömältä, mahdollisesti olemassa olevalta henkilöltä ei kelpaa. Jos otetaan Suomen hallitus esimerkiksi, niin eduskunta on välikätenä. Eduskunnassa on taas 200, henkilöä, se on alle yksi kahdeskymmenesviidestuhannesosa Suomen väkiluvusta, joten meidän valtuustossa on aika paljon ihmisiä.

Lisään tähän myuöhemmin nyt on kiire

Parempi lisätä vähän äkkiä. Listasit hienosti kyllä oppikirja faktoja mutta minkäänlaista lankaa ei tosta löydy että mitä yrität ajaa takaa.
tallennettu
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #485 : 14.02.14 - klo:20:44 »

Jos joku ois sanonu et oon tupla ja kolmevtyyppii on sanonu nii, niin asiaa puitas valtuustos muna huurussa. Mutku on tää munkki orkanisaatio paska ja sielt nii moni on valtuustos niin aivan sama mitä satku tai tyq tai munq tekee. Niit on aina vaan varoteltu.

Niin et olisko tän kaltasesta esimerkkiä vai veditkö sanottavasi hatusta?
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #486 : 14.02.14 - klo:22:22 »

Siis niiku mistä esimerkkejö? Ai valtuustoeasistist ja hyvävelikerhost? Ja tääl on just kivoi tyyppii nii saateristi ja peliö on mukava pelata. Palautenurkkaanhan saa antaa palautetta ja eikaikki oo paskaa. Esim skeeter ei oo paskaa
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #487 : 15.02.14 - klo:00:32 »

Sanoit, että jos jotkut syyttäisivät sinua tuplailusta, niin sitä tutkittaisiin "muna huurussa." Onko tästä esimerkkejä, vai onko tämä vai arvaus?


Sanoit, että Q-klaaneja vain varoitellaan eikä anneta rangaistuksia. Onko sinulla esimerkkejä tilanteista, joissa on varoitettu vaikka mielestäsi olisi pitänyt rankaista, vai onko tämä vain arvaus?
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #488 : 15.02.14 - klo:09:55 »

No nyt mä oon ollu kaikis mahollisus banneis köyhil perusteil. Ja viimme vuonna Q-organiosaatios pelleiltii ja einesaanu mitää. Ja meit oltii heittääs liigast. Mun pitäis olla allah joks tietää koska ne tekee valkeet ja sillee. Ja muutenki oli muka huonoo käytöst. Sit kysyin et mitä nii vuttu eiees vastata. Njuu sekava viesti, liian aamu tämmöselle jauhamiselle
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #489 : 15.02.14 - klo:10:12 »

Ja onks mun johtajuuskielto tarpeellinen ku kouluakaa eioohetkeen näkynybja mä oisin aktiiinen..
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #490 : 15.02.14 - klo:10:58 »

Adminit herätkää nyt, täällä chessmate esittää valheellisia ja naurettavia esimerkkejä verraten lentokonepeliä oikeeseen elämään.. Onko tää nyt sitä mitä pikkulapset tarvii aivoihinsa, että jos ne ajattelee oikeessa elämässä kun lentokonepelissä niin ne pärjää? Ei herranjestas musta tollanen kannattas pysäyttää. Diktaattorit pistäkäähän sensuuri päälle!
tallennettu

Pidän kissoista
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #491 : 15.02.14 - klo:13:10 »

Adminit herätkää nyt, täällä chessmate esittää valheellisia ja naurettavia esimerkkejä


Perustelut?
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #492 : 15.02.14 - klo:13:58 »

Okei, voit ehkä kokea ne naurettaviksi, mutta valheellisia esimekkini ei ole, ennen kuin perustelet paremmin.
En verrannut lentokonepeliä, eduskuntaan, vertasin meidän valtuustoa Suomen eduskuntaan. Ja tämä peli muutenkin perustuu 1. maailmansotaan, joka on oikeasti tapahtunut, pelin lentokoneet ovat oikeita, joten miksei saisi verrata, johonkin oikeaan, jos peli muutenkin yrittää olla samanlainen kuin oikea. Lentokoneiden pilottejakin treenataan simulaatioilla ja sosiaalisia kontakteja korvataan kokoajan Facebookeilla ja Twittereillä. Virtuaalimaailma on osana nykyistä yhteiskuntaa, joten miksei niitä saisi verrata?


No nyt mä oon ollu kaikis mahollisus banneis köyhil perusteil. Ja viimme vuonna Q-organiosaatios pelleiltii ja einesaanu mitää. Ja meit oltii heittääs liigast. Mun pitäis olla allah joks tietää koska ne tekee valkeet ja sillee. Ja muutenki oli muka huonoo käytöst. Sit kysyin et mitä nii vuttu eiees vastata. Njuu sekava viesti, liian aamu tämmöselle jauhamiselle

Et oo kaikis mahollississa banneissa, oot johtajuuskiellossa, koska sait vastuun johtajana klaanistasi, lisäksi olit itse mukana valkeiden tekemisessä. Toki on väärin, etteivät liiga-adminit suostu keskustelemaan asiasta sinulle. Tietysti, jos olet antanut itsestäsi huonon kuvan muille, miksi he haluaisivat keskustella kanssasi.

Vieläkin, et mitään hirveen tarkkaa esimerkkiä oo antanut mistään "vakavasta pelleilystä" (jonka pitäisi olla vakavaa, että siitä mielestäsi olisi pitänyt rankaista).
« Viimeksi muokattu: 15.02.14 - klo:14:04 kirjoittanut Chess » tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #493 : 15.02.14 - klo:14:40 »

Pelin jälkeeser valkeet iik! Kukaan eioo vitu vastannu tähän kysymykseen vielköö. Kui helkkaris oisin voinu RUUDUN TAKAA vaikuttaa muitten ihmisten valkeisiin. Ja oon ollu? Kirjotusbannis, lentokkabannis, pelibannis ja johtajuusbannis. Mikä puuttuu?
Suomen edustuskunta toimii yhtä hyvin ku valtuusto..
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #494 : 15.02.14 - klo:14:41 »

Pyydät varmaan perusteluja kakkapääksi haukkumisestakin

En, koska haukkuminen on suoraan vaan lainvastaista. Siitä ilmoitetaan.

Pelin jälkeeser valkeet iik! Kukaan eioo vitu vastannu tähän kysymykseen vielköö. Kui helkkaris oisin voinu RUUDUN TAKAA vaikuttaa muitten ihmisten valkeisiin. Ja oon ollu? Kirjotusbannis, lentokkabannis, pelibannis ja johtajuusbannis. Mikä puuttuu?
Suomen edustuskunta toimii yhtä hyvin ku valtuusto..

Ihan samalla tavalla kuin vanhemmat lastaan hoitaessa, jos lapsi esim. syö hyllyltä karkkia kaupassa, vanhemmat ovat hänestä vastuussa, ja joutuvat sen korvaamaan. Olet johtajana vastuussa, lisäksi teit itse myös valkeet. En tiennyt, että olet ollut kirjoitusbannissa, mutta miten Munkkiliiga antaa sinulle lentokkabannit, sehän on aapelin peli ei ML yhteisön?
« Viimeksi muokattu: 15.02.14 - klo:14:44 kirjoittanut Chess » tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 51 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024