Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.05.24 - klo:22:51

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Sarjassamme "päivän hajoomiset"
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Sarjassamme "päivän hajoomiset"  (Luettu 82611 kertaa)
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Sarjassamme "päivän hajoomiset"
« Vastaus #180 : 07.11.13 - klo:22:38 »

 Tuli taas katottua tää Ich will
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Sarjassamme "päivän hajoomiset"
« Vastaus #181 : 09.11.13 - klo:15:09 »

Naljaanan väittelytaidot, niin provosoituneena aina yrittää epätoivosesti päteä asijoista joista ei tiedä mitään  Hymyilee leveästi Sit kun huomaa itekin olevansa väärässä monien tuntien päästä sanoo "en väittele idioottejen kanssa"  Hymyilee leveästi

E: Nalayana ja 1 vieras katsovat tätä aihetta" oottakaa vaan naljaana vastaa.
« Viimeksi muokattu: 09.11.13 - klo:15:26 kirjoittanut MisseKissa » tallennettu

Pidän kissoista
Velo
Vieras
Vs: Sarjassamme "päivän hajoomiset"
« Vastaus #182 : 09.11.13 - klo:15:26 »

Naljaanan väittelytaidot, niin provosoituneena aina yrittää epätoivosesti päteä asijoista joista ei tiedä mitään  Hymyilee leveästi Sit kun huomaa itekin olevansa väärässä monien tuntien päästä sanoo "en väittele idioottejen kanssa"  Hymyilee leveästi

Öö ok... Yks on iha pihalla mut ei se mitään Hymyilee Sun meinaan iha hyvä tulla ite väittää asioist joist et tiedä mitään, ettei siinä... Et oot nähny mua irl, miten voit tietää et oon läski... oisi kiva tietää mistä sä näit revit.

Jos väitöksesi on se "istut koneet kaiket päivää etkä liiku!!1" niin sanon että logiikassas on aukko.
Mä en syö paljoo, niin en liho vaik nolifetänki. ^^ Plus liikun - käyn koulus päivittäi ja kaupaski kerra/pari viikos.

Mut sulle saa kyl revet urakalla ku oot tuollain pelle. Onneks ei tarvii kauaa sunkaa juttui katel ku lähen liigasta, tää koko touhu menny iha naurettavaks ku tälläsii peeloi tänne tullu okaluukusta.
tallennettu
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: Sarjassamme "päivän hajoomiset"
« Vastaus #183 : 09.11.13 - klo:15:31 »

oho siis käyt koulussa ja pari kertaa viikossa kaupassa ei hassunpaa
tallennettu
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Sarjassamme "päivän hajoomiset"
« Vastaus #184 : 09.11.13 - klo:15:32 »

Öö ok... Yks on iha pihalla mut ei se mitään Hymyilee Sun meinaan iha hyvä tulla ite väittää asioist joist et tiedä mitään, ettei siinä... Et oot nähny mua irl, miten voit tietää et oon läski... oisi kiva tietää mistä sä näit revit.

Jos väitöksesi on se "istut koneet kaiket päivää etkä liiku!!1" niin sanon että logiikassas on aukko.
Mä en syö paljoo, niin en liho vaik nolifetänki. ^^ Plus liikun - käyn koulus päivittäi ja kaupaski kerra/pari viikos.

Mut sulle saa kyl revet urakalla ku oot tuollain pelle. Onneks ei tarvii kauaa sunkaa juttui katel ku lähen liigasta, tää koko touhu menny iha naurettavaks ku tälläsii peeloi tänne tullu okaluukusta.

Haha arvasin et sieltä tulee kauhee butthurt ja helvetin pitkä vastaus  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi

En olekaan nähnyt, mutta kuvathan kertovat senkin mitä ei ole kasvokkain nähnyt. Tietysti jos olet vieläkin rumempi ja käytät jonkun muun kuvia niin sehän on vielä säälittävämpää. Koneella istujissa on varmaan enemmän laihoja kun lihavia, sillä ne hikoilee siitä jännityksen tunteesta.

Jooh repeile siellä vaan, mutta ihan samalla mitalla täälläkin susta aatellaan pellenä Hymyilee leveästi Pakko mainita viel kauhee saavutus toi sun pari kertaa kaupas ja koulus ihan käyt Järkyttynyt
tallennettu

Pidän kissoista
Velo
Vieras
Vs: Sarjassamme "päivän hajoomiset"
« Vastaus #185 : 09.11.13 - klo:16:26 »

Ihan omat kuvat on ja taidat olla niit langanlaihoje nollakoon mallie perää kuolaajia jos perusmittane naine on lihava ^^ Sikstoiseks vaatteet lihottaa, koska en viiti käyttää iha ihonmyötäsii kutei ku ne vaa ahistaa. Kute äitin sanoo: "Jos elämä ahistaa niin vaate ei ainaka saa ahistaa", mieluummi pukeudun vähä rennommin.

Enkä keuhun saavutuksena nuit... Seki viel lisks et Kuopio senverta iso kylä et joutuu jopa kävelee vähä pidemmänki matkan ku 50 metrii kouluille ja kaupoille. ^^

Pllus vuodevaihtee jälkee alkanen mättää sulkapalloo nii usei ku mahollist.
tallennettu
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Sarjassamme "päivän hajoomiset"
« Vastaus #186 : 09.11.13 - klo:16:42 »

Ihan omat kuvat on ja taidat olla niit langanlaihoje nollakoon mallie perää kuolaajia jos perusmittane naine on lihava ^^ Sikstoiseks vaatteet lihottaa, koska en viiti käyttää iha ihonmyötäsii kutei ku ne vaa ahistaa. Kute äitin sanoo: "Jos elämä ahistaa niin vaate ei ainaka saa ahistaa", mieluummi pukeudun vähä rennommin.

Enkä keuhun saavutuksena nuit... Seki viel lisks et Kuopio senverta iso kylä et joutuu jopa kävelee vähä pidemmänki matkan ku 50 metrii kouluille ja kaupoille. ^^

Pllus vuodevaihtee jälkee alkanen mättää sulkapalloo nii usei ku mahollist.

Anteeksi, mutta mä pidän miehistä ihan edelleen Hymyilee leveästi. Perusmittanen nainen ei oo sama kun hiukan pyöreähkö. Oikeastaan perusmittaiseksi naiseksi tutkimuksen mukaan voitaisiin sanoa hmm.. otetaanpa salkkareista esimerkkinä Katariina.

Jooh hui kauhia joudutko ihan kilometrejen verran liikkumaan? Enhän minäkään jos haluan kesäl mennä futista pelaa ja käyn sitäkin pelailee kesäsin 3-4 kertaa viikossa niin joudu pyöräilemään kun sen 8km edes-takasin.

oHHo sulista muista et siinä pitää ihan oikeesti liikkuu eikä seisoo paikallaan oottamassa että osus kohdalle  Iskee silmää
tallennettu

Pidän kissoista
Velo
Vieras
Vs: Sarjassamme "päivän hajoomiset"
« Vastaus #187 : 09.11.13 - klo:16:59 »

Kyl mä oon sulist pelan ja liikun iha hyvin. Pärjäsin 1vs2 aika hyvin jopa ku likkoin keske kesäl/kevääl pelattiin. ^^

Riippuu kaupast. Kilsan verra torille. Jotkut kaupat tosi on monienki kilsoje päässä.

Enkä oo es pyöree... Mustä pyöree menee jo ylipainoseks joka mun kohalla tulis siinä 75kg+ veikkaan.
Oon vaa kurvikas. Mut en jaksa tääl jatkaa jankkaust täst -- kauneus on kattoja silmis ja kerta muutenki kattelet miehii ni eipä sun vois olettaa naisen päälle ymmärtävän mitään Hymyilee Että sinne meni sekin sitten.
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: Sarjassamme "päivän hajoomiset"
« Vastaus #188 : 09.11.13 - klo:17:04 »

http://www.youtube.com/watch?v=D_KJMx0-dMw Epävarma
tallennettu
F P
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 378



Profiili
Vs: Sarjassamme "päivän hajoomiset"
« Vastaus #189 : 09.11.13 - klo:17:12 »

Määki joudun käveleen 300metriä kauppaa nii oon kova jätkä..

Sit kesät talvet mä joudun polkee 10-30km joka koulupäivä, urheilen kovasti nii sit en kans liho vaikka syönkin paljon ja lisätietoja saatte kyselemällä

Tehääks jotku tilastot näistä et kuka on paras ihminen?
tallennettu
Legend JJL
Vieras
Vs: Sarjassamme "päivän hajoomiset"
« Vastaus #190 : 09.11.13 - klo:17:32 »

Tehääks jotku tilastot näistä et kuka on paras ihminen?
Joo!

Mun lähellä on kaksi kauppaa toiseen on n. 200 m ja toiseen km. Ehkä pitäs joku GPS-mittari hankkii kans, et voisin luotettavasti sanoo nää.

Lenkki on minimissään sen 5 km hölkkää + n. kilometrin spurttiosuus. Toki asiaan vaikuttaa se, kuinka usein käy. Ite kerkeen max. 3x viikossa.
Käyn salilla, mutta sitä ennen en syö suklaakakkuja yms. koska en usko pakkotoistoon.com.
 
Oon nollakoon ihminen, koska en käytä vaatteita - suosittelen kaikkia muitakin kokeilemaan, jotka haluu pudottaa painoo =)
tallennettu
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Sarjassamme "päivän hajoomiset"
« Vastaus #191 : 09.11.13 - klo:18:07 »

Oon vaa kurvikas. Mut en jaksa tääl jatkaa jankkaust täst -- kauneus on kattoja silmis ja kerta muutenki kattelet miehii ni eipä sun vois olettaa naisen päälle ymmärtävän mitään Hymyilee Että sinne meni sekin sitten.

Kuten sanoin kurvit ei ole niitä makkoroiden määriä mahassa Hymyilee Aivan väärin, sillä en katso naisia vain seksiobjekteina osaan katsoa heitä ihan eri näkökulmasta. Enkä vaan sano kaikkia kauniiksi. Tietysti toikin on, että kaikki pitää eriasioista, mut musta toi sanonta on niin paska.

Lenkki on minimissään sen 5 km hölkkää + n. kilometrin spurttiosuus. Toki asiaan vaikuttaa se, kuinka usein käy. Ite kerkeen max. 3x viikossa.
Käyn salilla, mutta sitä ennen en syö suklaakakkuja yms. koska en usko pakkotoistoon.com.
 
Oon nollakoon ihminen, koska en käytä vaatteita - suosittelen kaikkia muitakin kokeilemaan, jotka haluu pudottaa painoo =)

Mun oma mielipide kunnon lenkkiin on, että siinä menee n. 45min. Se riippuu sitten siitä minkälaisessa kunnossa olet ja miten raskaasti otat. Ite käyn näin ollen sellasella 8-10km lenkillä ja just joku 1km spurttiosuus. Ite pidän salilla käyntiä niin naurettavana puuhana ja siellä nostellaan niitä puntteja, että aijjai se haba kädessä kasvaa mutta ei niistä hepuista oo muuten mihinkään. Kestävyyskunto on se mitä minä arvostan.
tallennettu

Pidän kissoista
Legend JJL
Vieras
Vs: Sarjassamme "päivän hajoomiset"
« Vastaus #192 : 09.11.13 - klo:18:37 »

Ite pidän salilla käyntiä niin naurettavana puuhana ja siellä nostellaan niitä puntteja, että aijjai se haba kädessä kasvaa mutta ei niistä hepuista oo muuten mihinkään. Kestävyyskunto on se mitä minä arvostan.
Mä juuuuri sanoin, etten usko Pakkotoistoon. Sinne majouttautuneet on just tollasia kuten sanot ja osa ei ole oikeasti koskaan liikuntaa harrastanutkaan. Kunhan egoa pönkittävät tai jotain vielä kieroutuneempaa.

Kyllä tosiaan meille joku urheilutopic pitäs tehdä Hymyilee leveästi
tallennettu
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Sarjassamme "päivän hajoomiset"
« Vastaus #193 : 10.11.13 - klo:22:38 »

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BEjAs0MjTyQ Ei saatana et nauroin Hymyilee leveästi Kun jotkut täyttä totta.
tallennettu

Pidän kissoista
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Sarjassamme "päivän hajoomiset"
« Vastaus #194 : 11.11.13 - klo:10:15 »

Eli yksi viikko vielä aikaa! Ensiviikon sunnuntaina klo 23:59 päättyy, saivat muut kuviansa valmiiksi tai eivät!

Huomatkaa et kaveri aina selittää, että säännöistä pidetään kiinni, mut heppu tekee aivan päinvastoin. Tagiasijassakin oli admineita ja valvojia sorsimassa kun eivät tee niinkuin sovittiin. Mut tää sankari ei eroo näistä yhtään. Taitaa olla koko heppu vaan puhetta..
tallennettu

Pidän kissoista
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024