Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
24.05.24 - klo:11:21

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Avasiko aihe yhtään silmiäsi? Yritätkö huomioida kanssapelaajiasi entistä enemmän?
Kyllä
En

Sivuja: 1 [2] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?  (Luettu 8047 kertaa)
Tähtiyksikkö
Vieras
Vs: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
« Vastaus #15 : 01.05.12 - klo:23:07 »

 Huh
« Viimeksi muokattu: 02.11.12 - klo:18:48 kirjoittanut Tähtiyksikkö » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
« Vastaus #16 : 01.05.12 - klo:23:23 »

Ihailtavaa syvällistä kirjoittelua, Jaz, olet ainakin kovaa valuuttaa naismarkkinoilla, jos ei muuta. Otan osaa kaikkeen mitä olet joutunut kestämään, mutta jokaisessa asiassa löytyy myös posiitiviset puolensa. Tuollainen kasvattaa takuulla ihmisenä ihan hirveästi, pistää asiat mittasuhteisiin ja oppii puuttumaan, mikäli näkee jonkun toisen kestävän samanlaista, etkä varmasti ihan pienestä enää hätkähdä.

Yhtään mitään sormia osottelematta, mutta juuri moinen on meidän suomalaisten miesten ongelma. Ei osata puhua asioita, eikä varsinkaan niitten oikeilla nimillä. Varmasti monilla muillakin vastaavanlaisia tarinoita jaettavanaan, ei siinä mitään vaikka avautuisittekin. Sen perusteella mitä olen ihmisten kanssa jutellut, niin näitä koulukiusattuja löytyy täältä melkoisen paljon.
tallennettu
Jazazka
Vieras
Vs: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
« Vastaus #17 : 01.05.12 - klo:23:38 »

Ihailtavaa syvällistä kirjoittelua, Jaz, olet ainakin kovaa valuuttaa naismarkkinoilla, jos ei muuta. Otan osaa kaikkeen mitä olet joutunut kestämään, mutta jokaisessa asiassa löytyy myös posiitiviset puolensa. Tuollainen kasvattaa takuulla ihmisenä ihan hirveästi, pistää asiat mittasuhteisiin ja oppii puuttumaan, mikäli näkee jonkun toisen kestävän samanlaista, etkä varmasti ihan pienestä enää hätkähdä.

Kiitoksia Teng kommmentista. Täyttä faktaa kyllä puhuit minusta. En enään kovinkaan pienistä hetkahda. Mutta, jos hetkahdan niin olen aina valmis! Ja mitä naisrintamaan tulee noo. Ei siit sen enempii Hymyilee leveästi niit kyl on ollu ja menny mut tru loven oon löytäny. Tässäkin asiassa positiivista oli se, että löysin juuri itselleni sopivat keinot asian käsittelemiseen. Luonnetta on kaikki asiat kasvattanu ja on pistäny miettimään omaa elämää mittasuhteissa. Ja kaikille nyt vielä tiedoksi, jos tarvitsette kuuntelijaa/lohduttavaa olkapäätä. Autan mieluusti Hymyilee
tallennettu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
« Vastaus #18 : 02.05.12 - klo:07:46 »

pointsit kaikille jotka avautu, mut nyt pahotan mielen monilta kysymällä miten tämä liittyy asian ytimeen. Mitä sinä voisit  tehdä? Ne jotka vastasivat kyllä, voivat kertoa esimerkkejä miten toimia. Itsekin koulukiusattu med väkivalta mut tuskin ketään kiinnostaa.
tallennettu

Foliot hattuun
kellonaika
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 936



Profiili
Vs: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
« Vastaus #19 : 02.05.12 - klo:10:40 »

Turha aihe, lähinnä yhden pelaajan syyllistämiseen tarkoitettu.
tallennettu

The King of Kaljamahat
Velo
Vieras
Vs: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
« Vastaus #20 : 02.05.12 - klo:10:48 »

Turha aihe, lähinnä yhden pelaajan syyllistämiseen tarkoitettu.
Yhden? Kyllä tässä on enemmänkin, kuin yksi pelaaja. Vähän jokainen meistä on syyllinen jos oikein miettii. Tunnustan itsekin olevani välistä syyllinen toisten mollaamiseen, mutta ajattelin tämän luetttuani pikkuhiljaa karsia sitä pois.
tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
« Vastaus #21 : 02.05.12 - klo:12:04 »

millä tavalla mun postaukset tähän topicciin on rikkonut sääntöjä?????????????????

3. kerran + rautalanka: ignoretkaa trollit ja/tai vammaset -> ne ei jaksa puhua koska kukaan ei vastaa heidän sanoihinsa -> he lähtevät kokonaan l-pelistä tai parantavat käytöstään -> ???
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
« Vastaus #22 : 03.05.12 - klo:01:50 »

millä tavalla mun postaukset tähän topicciin on rikkonut sääntöjä?HuhHuhHuhHuhHuh?
Turhan sisällötön viesti tälläiseen avaukseen. Jos yhtään lohduttaa, on tästä poistettu myös parin muun käyttäjän samaan kategoriaan kuuluvat viestit. Koita jatkossa laittaa yhtä riviä pitempiä viestejä, joissa jotain perusteluja, niin etköhän saa mielipiteesi näkyviin.

3. kerran + rautalanka: ignoretkaa trollit ja/tai vammaset -> ne ei jaksa puhua koska kukaan ei vastaa heidän sanoihinsa -> he lähtevät kokonaan l-pelistä tai parantavat käytöstään -> Huh
Tuo olisi ideaali tilanne, joka toimisi jos kaikki ajattelisivat noin. Paljolti menneisyydestä ja iästä kiinni, onnistuuko se sitten. En oikein jaksa uskoa, että käytännössä moinen voisi käydä toteen täällä. CONST kertoi aiemmassa viestissään hyvin sen, että varsinkaan nuoremman sukupolven edustajat eivät aina osaa puolustautua. Pointti on itsessään järkevä, toivotaan että ihmiset osaisivat käyttäytyä enemmän sillä tavalla.
tallennettu
myway
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 301



Profiili WWW
Vs: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
« Vastaus #23 : 05.05.12 - klo:17:37 »

Turha aihe, lähinnä yhden pelaajan syyllistämiseen tarkoitettu.
Ihan hyvä aihe, mieleen tuli montakin asennevammaista henkilöä, sinä mukaanlukien.


Itselläni yksi osasyy mielenkiinnon loppumiseen oli ylimielinen ja itsekeskeinen yhteisö. Tykkään pelistä, mutta vihaan sen ns. fandomia.
Tiedän vain muutaman pelaajan, jotka ajattelevat aivoilla. Jotka arvostavat toisia, oikeasti. Ovat epäitsekkäitä. Extra ja Smyy. Kiitokset heille.

Sanon minäkin, ettei ole ollut mieltä ylentävää tulla lentokkaan selvittämään ajatuksia ongelmista, ja saada siellä vain lisää paskaa niskaan.

En ole varmastikaan ainut, joka kokee itsensä syrjityksi, ulkopuoliseksi ja ties miksi lentokassa. Toisilla on vain noussut nesteet päähän, ja niitä viljellään sitten porukoissa. Niihin me normaalit emme pääse, ehei.

Kaikista ei tarvitse pitää, mutta kaikkien kanssa on tultava toimeen. Mikäli on niin ahdasmielinen ja pienisieluinen, että katsoo toiset alempiarvoiseksi, voi kehittää mieltä ja kasvaa, ja sitten vasta liittyä yhteisöön.
tallennettu
proksu
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 56


Profiili WWW
Vs: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
« Vastaus #24 : 06.05.12 - klo:00:51 »

Ihan aiheen vierestä, mutta tulin vain sanomaan, että olen melko ylpeä siitä miten te olette pitäneet sceneä yllä vieläkin. Aina silloin tällöin oon kurkkinu tätä touhua vieraana, ja ei voi uskoa miten te vieläkin jaksatte.

Nii ja sen verran sanon et ottakaa rennosti! Proksu out.

PS. MunQ-tagi, oikeesti  Virnistää
tallennettu

Hei, olen Proksu.
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
« Vastaus #25 : 06.05.12 - klo:00:53 »

Ihan kuin minä oman poissaoloni aikana Hymyilee leveästi
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
proksu
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 56


Profiili WWW
Vs: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
« Vastaus #26 : 06.05.12 - klo:00:56 »

Haha mä kömmin kyl takaisin luolaani tästä, lupailin vaan tehdä tällaisia cameo-suorituksia että elossa ollaan. Tuli vain tässä iltahämärässä mieleen tämäkin systeemi niin pitäilee moikata teitäkin kun nyt aloittelin kierroksen Iskee silmää
tallennettu

Hei, olen Proksu.
duunipoju
Vieras
Vs: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
« Vastaus #27 : 07.08.12 - klo:10:56 »

Eiköhän kaikki tiedä mihin tällainen johtaa. Ala-asteella on puhuttu jo monet kerrat, mitä luulette sen muuttavan? Ei mitään. Eivät kaikki pelaajat voi tulla toimeen keskenään, on ns. jengejä, jotka ovat jakaantuneet pääryhmiin, joita kutsuisin loukkaavillakin nimillä jonneiksi, herjareiksi, viisaiksi sekä hiljaisiksi taviksiksi. Esimerkkeinä annan jokaisesta ryhmästä yhden henkilön. Duunipoju leimataan jonneksi, sitä voitte kysyä itseltänne ettå miksi. Deucci on herjari, kaikki tietää sen. Viisaita ovat kaikki hiljaiset, Tengsinge, latesofi, adju yms. Taviksista olen itse esimerkkinä. Pääasiassa Fizz,Dove,TyQ,DnZ, sekä osa rambosta ja d2vesta kuuluvat näihin. Ryhmien toimeentulosta voidaan olla samaa mieltä. Herjarit ja jonnet ovat huoni yhdistelmä. Herjarit tulevat toimeen viisaiden, sekä useimpien tavisten kanssa. Tavikset huomaavat jonnet, heillä tulee vähitellen mitta täyteen, jolloin on aika päästellä kaasuja. Jonnet ja viisaat keskinkertainen yhdistelmä, jonnet luulevat olevansa hyviäkin, hyvänä esimerkkinä F.L pidetty laskuvarjoharjoitus, toisessa puolessa viisaat ilmaisevat jonneja lopettamaan. Viisaat ja tavikset ovat hyvä yhdistelmä, rauhallisuutta, tiukkoja vääntöjä, sekä hauskanpitoa.

Mutta kuten sanoit, erilaisuus on rikkaus, on hienoa että on niitä herjareitakin. Jonnet muuten eivät ottaisi opikseen, jolloin niiden kanta kasvaisi räjähdysmäisesti. Missä jonneja, siellä herjareitakin. Mutta takaisin ytimeen. Minkälainen tämä maailma olisi jos kaikki tulisivat toimeen? Tylsä! Ei mikään puhe, ei mikään teko voi tehdä munkkiliigasta täysin rauhallista. Ja pahoittelen kirjoitusvurheitäni, kirjoitin puhelimella.



sanot mua jonneks vaiks ite haukut mua valtaat toisten klaaneja ja esität lentokan parasta








tallennettu
Megabomber00
Vieras
Vs: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
« Vastaus #28 : 07.08.12 - klo:23:25 »

sanot mua jonneks vaiks ite haukut mua valtaat toisten klaaneja ja esität lentokan parasta
Tuossa ei ollut ''Jonnea'' ^^ mielestäni ollenkaan jos sitä meinasit.

Mut joo... Piiri on kyl ollu parantumaan päin, mutta pitää muistaa että sitä on melkein mahdoton kitke kokonaan pois.
tallennettu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Liigan ilmapiiri - mitä sinä voit tehdä?
« Vastaus #29 : 07.08.12 - klo:23:31 »



sanot mua jonneks vaiks ite haukut mua valtaat toisten klaaneja ja esität lentokan parasta

1. Mun mielipide, ei oo koko maailman tärkein.
2. Sait klaanis takasin, mitä vielä?
3. Milloin muka?
Hymyilee leveästi
tallennettu

Foliot hattuun
Sivuja: 1 [2] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024