Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
24.05.24 - klo:15:40

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä  (Luettu 14862 kertaa)
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
« Vastaus #15 : 17.06.12 - klo:23:09 »

B.F.B:n kanssa vielä revanssia otetaan kesän aikana, sen verran tiukka peli meillä oli!

Katotaas nyt ensin tää duunipojun kuuluisia kokoonpanomuutoksia. Saattaa olla aika erilainen lössi revanssissa.


Kiitokset sinnekkin. Hyvin jaksoitte yrittää tappioista huolimatta.
tallennettu

Foliot hattuun
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
« Vastaus #16 : 18.06.12 - klo:01:01 »

TyQ1 - Dash 3-2, Imo. Dashil kyl kovii lentäjii, mut juu. ^^
Mut juu mitä?
Kerro kaikki vaan  Cool
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
« Vastaus #17 : 18.06.12 - klo:02:37 »

Tuo B.F.B-TyQ2 oli kierroksen helmi, ihan kummin päin vaan olisi voinut kääntyä. Hienoa että B.F.B jatkaa voittokulkuaan, ja nappasi jo toisen voittonsa. Ehkä hieman pienemmälläkin määrällä vaihtoja olisi selvitty, mutta tänään se ei haitannut. Ja pahoittelut säädöstä mikä aiheutui valvomisen suhteen, yhteyteni ei ollut ihan parhaalla mahdollisella tasolla.

Iso kiitos IneartheD:lle kun jakso pelata lagistaan huolimatta ees ne 3 erää. Hymyilee
En nyt haluaisi vähätellä häntä, mutta en ihan ymmärrä mitä oikein kiittelet. Mitä mä kattelin Ineä, niin eipä ollut kummosta lentelyä. Hänen tulisi ennemmin pyytää anteeksi sitä, että oli joukkueensa painolastina kolme erää.
tallennettu
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
« Vastaus #18 : 18.06.12 - klo:02:41 »

En nyt haluaisi vähätellä häntä, mutta en ihan ymmärrä mitä oikein kiittelet. Mitä mä kattelin Ineä, niin eipä ollut kummosta lentelyä. Hänen tulisi ennemmin pyytää anteeksi sitä, että oli joukkueensa painolastina kolme erää.

Kyl nala tietää mitä kirjottaa.. Hymyilee Pelasin lagista huolimatta ihan hyvin, vaikka paremminkin olsi voinu mennä. Nala oli joukkueen vahva johtaja ja johti hyvin vaikka jouduin vähän neuvomaan. Kyl nalasta hyvä johtaja tulis jos rupeis kunnolla johtaa omaa klaaniaan, voisin sanoo, että parempi kuin growwi ja sinä tengs.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
« Vastaus #19 : 18.06.12 - klo:02:46 »

Kyl nala tietää mitä kirjottaa.. Hymyilee Pelasin lagista huolimatta ihan hyvin, vaikka paremminkin olsi voinu mennä. Nala oli joukkueen vahva johtaja ja johti hyvin vaikka jouduin vähän neuvomaan. Kyl nalasta hyvä johtaja tulis jos rupeis kunnolla johtaa omaa klaaniaan, voisin sanoo, että parempi kuin growwi ja sinä tengs.
En epäile tippaakaan etteikö Nalan sanomissa olisi yleensä totuuden perää, mutta nyt hän oli pahasti hakoteillä. Olet nähtävästi manipuloinut häntä ja onnistunut siinä, onnittelut vaan. Toivottovasti Nala tulisi järkiinsä suhteesi, ja ymmärtäisi kuinka likaista peliä oikein pelaat.
tallennettu
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
« Vastaus #20 : 18.06.12 - klo:02:49 »

En epäile tippaakaan etteikö Nalan sanomissa olisi yleensä totuuden perää, mutta nyt hän oli pahasti hakoteillä. Olet nähtävästi manipuloinut häntä ja onnistunut siinä, onnittelut vaan. Toivottovasti Nala tulisi järkiinsä suhteesi, ja ymmärtäisi kuinka likaista peliä oikein pelaat.

Minäkö tässä olen jotenkin likainen? Sähän tässä koko ajan arvostelet Nalaa ei niin hyvällä tavalla.. Nala on on järkevä, kun luottaa muhun enemmän kuin suhun..
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
« Vastaus #21 : 18.06.12 - klo:02:54 »

Minäkö tässä olen jotenkin likainen? Sähän tässä koko ajan arvostelet Nalaa ei niin hyvällä tavalla.. Nala on on järkevä, kun luottaa muhun enemmän kuin suhun..
Lähinä yritän ravistella häntä sen verrran, että tajuaisi kumpi meistä on vilpitön, ja kumpi teeskentelijä. Kymmenen pisteen vihje, et ole ensimmäiseksi mainittu. Hyvä sinun on puhua arvostelemisesta, kun itse kerroit kuinka piti avustaa johtamishommissa. Sinänsä huvittaa koko tilanne, että liigassa juuri debytoinut pelaaja neuvoo kokenutta kehäkettua.
tallennettu
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
« Vastaus #22 : 18.06.12 - klo:02:59 »

Lähinä yritän ravistella häntä sen verrran, että tajuaisi kumpi meistä on vilpitön, ja kumpi teeskentelijä. Kymmenen pisteen vihje, et ole ensimmäiseksi mainittu. Hyvä sinun on puhua arvostelemisesta, kun itse kerroit kuinka piti avustaa johtamishommissa. Sinänsä huvittaa koko tilanne, että liigassa juuri debytoinut pelaaja neuvoo kokenutta kehäkettua.
Kun kattoo tota sun teksii, niin moni miettii toisinpäin. Eihän se kokemuksesta oo aina kii, et saako antaa neuvoja vai ei.. Annoin ihan viisaita neuvoja, vähän meni mulla yliki mut ei varmaan kukaan pahastunu noista. Nalahan on varmaan aika ensikertalainen noissa johto hommissa, niin kai sitä saa vähän auttaa..
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
« Vastaus #23 : 18.06.12 - klo:03:09 »

Kun kattoo tota sun teksii, niin moni miettii toisinpäin. Eihän se kokemuksesta oo aina kii, et saako antaa neuvoja vai ei.. Annoin ihan viisaita neuvoja, vähän meni mulla yliki mut ei varmaan kukaan pahastunu noista. Nalahan on varmaan aika ensikertalainen noissa johto hommissa, niin kai sitä saa vähän auttaa..
Sinulla kokemusta, kaikkea sitä lukeekin. Eiköhän lähempänä totuutta ole se, että olit vaipoissa (oletkohan edelleen) hänen toimiessa ensi kertaa johtajana. Tajuat kai kuinka huvittavalta tämä kuulostaa ulkopuolisen silmin, että sanot Nalalle mitä tehdä ja mitä ei. Vähän sama juttu kuin että Adju alkaisi valmentamaan pikajuoksijaa. Ei semmoista vaan tapahdu.

Suosittelen ottamaan vähän faktoista selville, ennen kun alat postittelemaan tänne. Eiköhän viimeisestäkin lauseesta selviä, kuinka vähän oikeasti tunnet Nalaa. Jätä hänet rauhaan, kun et muuta tee kun hypi silmille.
tallennettu
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
« Vastaus #24 : 18.06.12 - klo:03:17 »

Sinulla kokemusta, kaikkea sitä lukeekin. Eiköhän lähempänä totuutta ole se, että olit vaipoissa (oletkohan edelleen) hänen toimiessa ensi kertaa johtajana. Tajuat kai kuinka huvittavalta tämä kuulostaa ulkopuolisen silmin, että sanot Nalalle mitä tehdä ja mitä ei. Vähän sama juttu kuin että Adju alkaisi valmentamaan pikajuoksijaa. Ei semmoista vaan tapahdu.

Suosittelen ottamaan vähän faktoista selville, ennen kun alat postittelemaan tänne. Eiköhän viimeisestäkin lauseesta selviä, kuinka vähän oikeasti tunnet Nalaa. Jätä hänet rauhaan, kun et muuta tee kun hypi silmille.

Noh, tuplamestaruus.. kertoo jo paljon mun kokemuksesta.. Mutta en ole komentanut nalaa ja muita sillälailla kuin johtajat, vaan antanut pieniä neuvoja joissain väleissä, myös tärkeitä semmoisia.

Heh, haittaako se sua vaikken tuntiskaan sitä, niin hyvin kuin sinä, mut mitä väliä??
Ja ehkä hypin positiivisesti sen silmille. Oonhan mä tehnyt synttäri topikinkin ja sä vaan onnittelit vaikket varmaan tiennyt, että kyse on nalan synttäreistä..
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
« Vastaus #25 : 18.06.12 - klo:03:41 »

Noh, tuplamestaruus.. kertoo jo paljon mun kokemuksesta.. Mutta en ole komentanut nalaa ja muita sillälailla kuin johtajat, vaan antanut pieniä neuvoja joissain väleissä, myös tärkeitä semmoisia.
Kovin on tyhjää palkintokaapissasi, vaikka kovia lauotkin. Välillä sitä toivoisi että voisi teipata toisen suun, kun myötähäpeä on niin valtaisa. Pitäisikö itkeä vai nauraa, paha valinta. Turhaan yrität ottaa sanojasi takaisin, pelisi on jo menetetty.

Heh, haittaako se sua vaikken tuntiskaan sitä, niin hyvin kuin sinä, mut mitä väliä??
Ja ehkä hypin positiivisesti sen silmille. Oonhan mä tehnyt synttäri topikinkin ja sä vaan onnittelit vaikket varmaan tiennyt, että kyse on nalan synttäreistä..
Lähinä kertoo sitä, kuinka minä olen jaksanut ottaa Nalasta asioita selville, samaan aikaan kuin olet suhtaunut välinpitämättömästi hänen menneisyyteen. Meillä vain synkkaa paremmin kuin teillä, ole kerrankin mies ja hyväksy se.

Aivan, tässä on meidän ero. Samaan aikaan kun sinä järjestät romanttisen illan viemällä naisesi lätkämatsiin, minä vien hänet katsomaan auringonlaskua kädestä pitäen. Tässä tapauksessa sinä jouduit huhujen mukaan keräilemään viikkoja rohkeutta laittaakseesi onnitteluaiheen, kuin minä samanaikaisesti tilasin Nalalle kukkia kotiovelle (toivottovasti tulivat perille).
tallennettu
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
« Vastaus #26 : 18.06.12 - klo:03:49 »

Kovin on tyhjää palkintokaapissasi, vaikka kovia lauotkin. Välillä sitä toivoisi että voisi teipata toisen suun, kun myötähäpeä on niin valtaisa. Pitäisikö itkeä vai nauraa, paha valinta. Turhaan yrität ottaa sanojasi takaisin, pelisi on jo menetetty.
Lähinä kertoo sitä, kuinka minä olen jaksanut ottaa Nalasta asioita selville, samaan aikaan kuin olet suhtaunut välinpitämättömästi hänen menneisyyteen. Meillä vain synkkaa paremmin kuin teillä, ole kerrankin mies ja hyväksy se.

Viel on tilaa kyllä. Sulla alkaa kertyy jo pölyjä..

Aivan, tässä on meidän ero. Samaan aikaan kun sinä järjestät romanttisen illan viemällä naisesi lätkämatsiin, minä vien hänet katsomaan auringonlaskua kädestä pitäen. Tässä tapauksessa sinä jouduit huhujen mukaan keräilemään viikkoja rohkeutta laittaakseesi onnitteluaiheen, kuin minä samanaikaisesti tilasin Nalalle kukkia kotiovelle (toivottovasti tulivat perille).

Anteeks, kun en oo niin paljon asioita hoitanu kuin sinä. Teen vähän pienempää työtä kuin sinä ja samoilla lopputuloksilla. Sä et oo vaivautun tekemään aihetta, koska sua ei kiinnosta niin paljon. Nalan voi tehdä myös onnelliseksi tekemällä tommosia avauksia tai vain moikkaamalla häntä, eikä tarvitse matkustaa ympäri maan näyttääksen auringonlaskun.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
« Vastaus #27 : 18.06.12 - klo:04:10 »

Viel on tilaa kyllä. Sulla alkaa kertyy jo pölyjä..
Veikkaan et pian sun ja Nalan välillä on vähän tyhjää tilaa.

Anteeks, kun en oo niin paljon asioita hoitanu kuin sinä. Teen vähän pienempää työtä kuin sinä ja samoilla lopputuloksilla. Sä et oo vaivautun tekemään aihetta, koska sua ei kiinnosta niin paljon. Nalan voi tehdä myös onnelliseksi tekemällä tommosia avauksia tai vain moikkaamalla häntä, eikä tarvitse matkustaa ympäri maan näyttääksen auringonlaskun.
Mulle Nala ei oo vaa mikää lelu, mitä käyttämäl yritän päästä toivottuun lopputulokseen. Eipähän yllätä ettei sinulla ole puhtaat jauhot pussissa. Juuri tuollainen on käsityksesi kaikesta, pidät häntäkin itsestään selvyytenä. Etköhän opi kantapään kautta millaisia seuraamuksia sillä on.  Iskee silmää
tallennettu
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
« Vastaus #28 : 18.06.12 - klo:04:13 »

Veikkaan et pian sun ja Nalan välillä on vähän tyhjää tilaa.

Tarkotat varmaan toisinpäin.

Mulle Nala ei oo vaa mikää lelu, mitä käyttämäl yritän päästä toivottuun lopputulokseen. Eipähän yllätä ettei sinulla ole puhtaat jauhot pussissa. Juuri tuollainen on käsityksesi kaikesta, pidät häntäkin itsestään selvyytenä. Etköhän opi kantapään kautta millaisia seuraamuksia sillä on. Iskee silmää

Eiköhän nala tiiä et valehtelevat vaan täällä.. Ei nala oo mikää lelu mulle. Mulla on puhtaat ja just oikeet jauhot, sinä taas taidat leipoa vaaleeta leipää ruisjauhoista..
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Kesäkauden ottelut - Pelailua helteiden keskellä
« Vastaus #29 : 18.06.12 - klo:06:12 »

Ei huhhuh Teng ja Ine Hymyilee leveästi ... En puutu tuohon, muutaku sen, että paineet vei mukanaan, joten oli ihan hyvä että Ine otti ohjia käsiinsä siinä missä ne mulla lipsui. En itsekään tasolleni pelannu paineiden takia. Otin ehk liikaa hätää parin tyypin (joist molempii ois tarvinnu) puuttumisest. Pahoittelut julkisesti sählyystäni niin faneille, tiimiläisille ja vastustajillekin. :l

E: korjattu aamu-uniset luuritypot.

E2: Ja mikä mun johtamiseen tulee, niin oikeestaan pelikentällä en oo jatkuvasti huutelees neuvoja, tbh. Pyrin keskittyy enemmän pelaamaan siinä missä rivimiehet - sit tarvites komennan taktiikanvaihdot ja välil rauhottelee ylikuumenevia pelaajia/tsemppaamaan. Aika demokraattisesti johdan jopa pelikentällä jos sen niin vois sanoa.
« Viimeksi muokattu: 18.06.12 - klo:08:13 kirjoittanut Nalayana » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024