Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
05.05.24 - klo:23:05

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?  (Luettu 8866 kertaa)
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
« Vastaus #15 : 01.11.13 - klo:20:16 »

sehän vastaa huomenna sen takija kun on tänään kone kiellossa
tallennettu
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
« Vastaus #16 : 02.11.13 - klo:11:47 »

Nerds nerds nerds

Onko huono asia, jos toi soi nyt mun päässä Mötley Crüen Girls, girls, girls sävelellä?
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
Legend JJL
Vieras
Vs: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
« Vastaus #17 : 02.11.13 - klo:12:16 »

Ilmapiirin huonous ei johdu pelkästään foorumista vaan myös lentokan aulakeskusteluista tms.. Ne on kyllä melkosta potaskaa verrattuna asiallisten ihmisten keskusteluun..
Puhuisitko esim mistään noista asioista joita tuolla pelissä/aulassa kirjottelet niin kenenkään kanssa face to face. Luultavasti et.. se kertoo siitä että ihmiset puhuvat arkaluontoisista asioista netissä koska eivät keksi ketään oikeasti tuntemaansa ihmistä joka keskustelisi jostain turhan päiväsestä.
Mä suosittelen, ettet mieti tätä asiaa yhtään pidämmälle tai muuten myös sinusta tulee Einin kaltainen.
tallennettu
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
« Vastaus #18 : 02.11.13 - klo:12:44 »

Noh.. Eihän sua tulis kellään ikävä. Hymyilee
Mennäänpäs sitten asiaan. Olenko jossain sanonut ottavani kaikki asiat tosissaan? Kerrotkos mullekkin mikä on ilmaisi? Huumori minulta löytyy vaikka muille jakaa jos se sinua kiinnostaa. Noh omapa on sinun perse.. Ei kiinnosta sinun perseet eikä mitkään muutkaan. Hymyilee

A) Wäz on yhteisössä näkyvä hahmo, eiköhän joillain tule häntä "ikävä"

B) En usko, että monelle tulee ikävä vaikka kuinka "mukava" tyyppi täältä yhteisöstä lähtisi

C) Olet ärsyttävä, kenellekään tuskin tulisi sinua "ikävä", itse en edes huomaisi jos lähtisit yhteisöstä

D) Luot mielestäni itse huonoa ilmapiiriä

E) Itsekään et keskity pelaamiseen vaan foorumeilla pätemiseen

F) Tämä avaus on turhista turhin, joten sinulla ei ole varaa vikistä turhista kommenteista

G) Koitat hankkia tällä avauksella vain huomiota

H) Vaikka sanot, että jätät mahdollisesti lentokan, et sitä kuitenkaan tee

I) Väität että et ota kaikkea tosissaan, perätön väitös sillä otat

J) Väität omistavasi huumoria vaikka muille jakaa, huumorisi on tasotonta

K) Yrität olla asiallinen, mutta saat itsesi näyttämään vain tyhmältä(esim tässä aiheessa olevat kommenttisi)

L) Aulakeskustelut eivät aina ole potaskaa, et vain tajua niitä

M) Ketään ei kiinnosta keskustella säästä, joten miksi siitä pitäisi keskustella

N) Millä perusteella vaikoisista teksteistä puhuminen ei ole asiallista?

O) Esittämisesi ärsyttää minua eniten, toisena tulee Apelizin esittäminen

Q) Klassinen yhden kirjaimen ylihyppääminen ja turha lopetus
tallennettu

Valkoistentekijä
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
« Vastaus #19 : 02.11.13 - klo:12:49 »

Mun mielestä se huonontaa ilmapiiri, ku jotkut mankuu, että "mä lopetan pian. ihan paska peli, ja kaikki on niin ilkeitä"..
Tämmönen pieni huulenheitto ja pieni offtopikki on naurettavaa, jos se vaivaa..
Mä tykkään täst nykykään enemmän siks, ku tääl on äksönii. Mitä mäkin oon kattellut mun aivan ekoja viestejä, nii siinä tulee se olo että ei helvetti, minkäläinen idiootti oon ollut..
Oon parantanut tapojani, en enää ota kaikkea niin vakavasti ja en oikeen paskan vertaa välitä mitä muut ajattelee minusta. Sarkasmi vielä nii täällä on kivaa.
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Legend JJL
Vieras
Vs: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
« Vastaus #20 : 02.11.13 - klo:12:54 »

Mitä mäkin oon kattellut mun aivan ekoja viestejä, nii siinä tulee se olo että ei helvetti, minkäläinen idiootti oon ollut..
Oon parantanut tapojani, en enää ota kaikkea niin vakavasti ja en oikeen paskan vertaa välitä mitä muut ajattelee minusta. Sarkasmi vielä nii täällä on kivaa.
Ei se ole sun vikas, ettei kukaan vaivautunut sulle kertomaan, ettei täällä saa keskustella esim. säästä, vaan pitää keskustella joko valkoisista tai siitä, kuinka ilkeä se Eini todellisuudessa onkaan ja mietitään milloin sille vois lätkäistä seuraavat bannit.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
« Vastaus #21 : 02.11.13 - klo:12:54 »

Tästä on suoraasanottuna tullu kersojen leikkikenttä. Pyörittää silmiään
Jajos joku perusteluit kyselee niin sanonpa että kattokaa hiuka tarkemmi tätä menoo tääl ni huomaatte mitä meinaan...
tallennettu
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
« Vastaus #22 : 02.11.13 - klo:13:00 »

Tästä on suoraasanottuna tullu kersojen leikkikenttä. Pyörittää silmiään
Jajos joku perusteluit kyselee niin sanonpa että kattokaa hiuka tarkemmi tätä menoo tääl ni huomaatte mitä meinaan...

Joo nii sähän et yhtään "leiki" täällä yhteisössä. Yllytät vaan tätä "leikkiä" kun oot aina vikisemässä ja vittuilemassa kaikille. Tämä "kersat" käyttäytyvät täällä huonosti, mutta entäs sinä itse? Vähän kun pahotat mielesi niin tulee meinaan sellaista tekstiä. Eikö sinun pitäisi näyttää vanhempana esimerkkiä nuoremmille?
tallennettu

Valkoistentekijä
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
« Vastaus #23 : 02.11.13 - klo:13:05 »

Hani puhuu asiaa. Eiköhän me ihanat teenage dreamit olla täällä ne kypsimmät ja ihanimmat käyttäjät, kuten minä... Kun taas nämä "vanhukset" joitten egot on korkeuksissaan iänsä takia ihmettelen kyllä miksi..

NaLaY olet tämän leikkikentän se kaikista rasittavin ja kovaäänisen kakara, joka itkee tarhanhoitajalle aivan jokaisesta asijasta.
tallennettu

Pidän kissoista
Velo
Vieras
Vs: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
« Vastaus #24 : 02.11.13 - klo:13:16 »

Mmkaay... Aika harvoin oon kyl äänee sanonu mitä teist ajatellu... mut ei siin... Eipä tätä menoo tarvii kauaa enää katel. ^^
tallennettu
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
« Vastaus #25 : 02.11.13 - klo:13:23 »

Mites se menee et säälittävät lehmät puhuu toisista pahaa seläntakana mut mun kaltaset big bitchit kehtaa sanoo kun toinen paikalla? wotwotwotwot
tallennettu

Pidän kissoista
Larens
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 206


Vuoden Nestetankkaaja 2012, 2013


Profiili
Vs: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
« Vastaus #26 : 03.11.13 - klo:10:16 »

Tazd:n kanssa täysin samaa mieltä. Alan näkemään jo liigalle uhkakuvanakin tietyt henkilöt, jotka äänestävät "läpällä" ja valtuustossa antavat suorastaan idioottimaisia ideoita toteutusta jo miettiessä. Mikäli munkkiliigassa kukaan ei enää kirjoittaisi tosissaan tai vain muutama, niin eihän koko liigasta tulisi mitään, jos esim. päätöksistä ei voida keskustella järkevästi.
tallennettu

AML-club-->eXe-->F2kke-->Fokke-->vuodet 2009-2011 taukoa-->Dove-->TyQ-X-->ALKO-->Dove-->D2ve-->Dove
(Muita en muista)
Legend JJL
Vieras
Vs: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
« Vastaus #27 : 03.11.13 - klo:10:59 »

Mikäli munkkiliigassa kukaan ei enää kirjoittaisi tosissaan tai vain muutama, niin eihän koko liigasta tulisi mitään
Niin! Ajattelisit nyt vähän Gruusom, mihin oot viemässä tätä...
Meinasit vielä perustaa tällaisen liigan, missä mistään ei tulisi mitään.
tallennettu
piisu
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 374


Herrasmiesfilosofi


Profiili
Vs: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
« Vastaus #28 : 04.11.13 - klo:11:17 »

Joo, ketään ei enää kiinnosta. Lappu luukulle ja liiga toiminta jäihin seuraaviksi viideksi vuodeksi.. Katsotaan moniko palaa, nähtäis ketä se sitten lopulta kiinnosti vai kiinnostiko ketään.
tallennettu

~Melilosvolotta~

Nykyinen käyttäjätunnus: Rottamipii
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Kiinnostaako ketään enää Munkkiliiga?
« Vastaus #29 : 04.11.13 - klo:11:49 »

Joo, ketään ei enää kiinnosta. Lappu luukulle ja liiga toiminta jäihin seuraaviksi viideksi vuodeksi.. Katsotaan moniko palaa, nähtäis ketä se sitten lopulta kiinnosti vai kiinnostiko ketään.

Ei varmaa kovi moni koska sillo suurin osa olis yli 20-vuotiaita ja normaalit + tervejärkiset 20-vuotiaat ei haaskaa aikaa tämmösiin vaan käy töissä ja viettää sen vähäsenkin vapaa-ajan hieman sosiaalisemmin. Kun taas ne joilla sitä aikaa on liiaksikin päätyvät aina aapeliin ja foorumeille.

Varmasti siel ne perus nörtit viel pelailisjos eivät oo jo haudassa kun sossurahat ei enää riitä elättää.
tallennettu

Pidän kissoista
Sivuja: 1 [2] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024