Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
16.05.24 - klo:07:33

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Teng's magazine
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Montako kiekkoa Suomi iskee verkon perukoille Ruotsia vastaan?
0 - 2 (25%)
1 - 1 (12.5%)
2 - 4 (50%)
3 - 1 (12.5%)
4 - 0 (0%)
5 - 0 (0%)
+5 - 0 (0%)
äänestäjiä yhteensä: 7

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 32 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Teng's magazine  (Luettu 158074 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #45 : 07.02.13 - klo:14:14 »

[F.L] Hedgehog

1. Olette yksi niistä harvoista pelaajista, jotka nousivat huipulle liigan ollessa tauolla vuonna 2010. Miten koitte kehittymismahdollisuudet kun tarjolla oli lähinä divided pelaamista kierroksilla? Saitteko jotain uutta peliinne kun pääsitte taas Munkkiliigaan, vuosien tauon jälkeen?
Joo, oli tosi hyvät kehittymismahdollisuudet.

2. Salmsonin käyttö on jonkin verran pienentynyt viimeaikoina niin Munkkiliigassa kuin lentokonepelissä yleisestikin. Millaisena näet yhtenä koneeseen profiloituneena pelaajana sen tulevaisuuden? Vieläkö on käyttöä Munkkiliigassa?
Ei sitä kovemmispeleis voi oikeen käyttää

3. Uusin tätiranking koki suuria muutoksia kun Saial nousi kauan ykköstilaa pitäneen Growwin edelle. Miten kommentoisit tätilistojen virallisena kirjanpitäjänä nähtyjä muutoksia? Onko SaiGulle uhkaajaa näköpiirissä? Miten top 3 menee?
Muutokset olivat todella merkittäviä. SaiQulle ei ole oikein uhkaajaa näkyvissä.
1. SAIQ 2. NALA 3. GROWWI

4. Olette kova hiihtämään. Peltosen vai fischerin sukset? Kuinka pitkiä matkoja hiihdätte? Millainen meneillään oleva talvi on ollut suksimiehen kannalta?
Fischerin. Sen verran ku kiinnostaa hiihtää. Ihan hyvä, parempi olis ollu ilman niitä plussakelejä välillä.

5. Mitä Munkkiliiga merkitsee teille?
Kolmea asijaa.. 1. Saikkua 2. Saikkua 3. Saikkua
joo

*Haastatteluun vastattaessa syötiin katkarapuja*
« Viimeksi muokattu: 12.02.13 - klo:14:47 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #46 : 09.02.13 - klo:00:26 »

Kymppikierroksen TyQ-X-F.B, MLP-TyQ MunQ-Fizz, Burn!-Dove, F.L-Sir ja Etana-Kalja otteluiden jälkipuintia:

http://www.youtube.com/watch?v=uZuGLgyKTZQ&feature=youtu.be

(Tengsinge & latesofi & Nalayana & pehmo)
« Viimeksi muokattu: 09.02.13 - klo:00:28 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #47 : 10.02.13 - klo:14:02 »

Yhdestoistakierroksen F.L-Kalja, Etana-Fizz, Dove-MunQ ja Burn-Sir otteluiden ennakointia:

http://www.marsu.zerodistance.org/kierros11ennakko.mp3

(Tengsinge & latesofi)
« Viimeksi muokattu: 10.02.13 - klo:14:06 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #48 : 12.02.13 - klo:14:02 »

Yhdestoistakierroksen Burn!-Sir, Etana-Fizz, Dove-MunQ ja F.L-Kalja otteluiden jälkipuintia:

http://marsu.zerodistance.org/kierros11.mp3

(Tengsinge & latesofi & Nalayana & roeeelqv & pehmo)
« Viimeksi muokattu: 24.03.13 - klo:14:25 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #49 : 12.02.13 - klo:14:14 »

[Fizz] Rammi96

1. Toinen Munkkiliigakautenne alkaa olemaan takana ja olette tuona aikana kehittyneet kelpo pelaajaksi. Millaista aika on ollut ja millaista oli aloittaa liigauranne niinkin reilussa ja hyväkäytöksisessä porukassa kuin Battle Snakessa?
Sen verran ensimmäiseksi liigaurani aloittamisesta, että ikäänkuin vahingossa eksyin tähän pirulliseen peliin uudestaan about puoli vuotta sitten. Todellakin ensimmäistä kertaa pelasin lentokonepeliä vuonna 2006 ja sen jälkeen olen aina vähänväliä siellä käyny pelaamassa aikani kuluksi, joskus vähän enemmän ja joskus vähemmän. Eli sinänsä taisin jo olla joillekkin nimeltä tuttu lentokassa, kun olin jo aikasemmin siellä käyny riehumassa. Tosin silloin mun pelaaminen oli vähän kyseenalaista ja omia yleensä tapoin huvikseni, mutta enhän miä enää..ainakaan yleensä tahallani.

Mutta tosiaan.. Munkkiliigaan liityin vasta silloin joskus kesän loppupuolella, kun Snakettaja ehdotti mua omaan klaaniinsa. Enhän miä siinä maailmanvaiheessa voinu tietää Battle Snake:n historiasta tai sen pelaajista, niin liityin sitte siihen. Ei se oikeestaan mua yhtään haittaa eikä kaduta ollenkaan, että alotin Snaken klaanissa, sillä siellä ei oikeastaan ollu minkäänlaisia paineita menestymisesta, vaan pelattiin vaan rennosti ja siellä oli hyvä harjotella liigapelaamista ja tutustua Munkkiliigan sääntöihin. Elikkä mukavaahan mielestäni oli pelata Battle Snake:ssa ja sinänsä hyvä aloitus liigauralle, vaikka niitten valkoisten tekemisen takia BS potkittiinkin liigasta. Mutta olen edelleenkin sitä mieltä, että aika Battle Snake:ssa oli parasta tähän mennessä, vaikka ehdinkin pelata siinä niin vähän aikaa.

2. Ilmeisesti Siilisiiderit vetelevät viimeisiään ja tämän kauden jälkeen piloottilasit ripustetaan naulakkoon. Onko Sidukoissa olo ollut mukavaa ja tuntuuko haikealta, mikäli yhteinen matkanne katkeaa? Millaisin tavoitteen lähdette lopukauteen?
Se on kyllä harmi että Siilisiiderit lopettaa. Olisin mielelläni voinu pelata siinä vielä vaikka seuraavankin kauden, mutta jos se nyt tosiaan aikoo lopettaa niin haen johokki muuhun klaaniin. Onhan se mukavaa myös sitten tutustua muihikki klaaneihin eikä pelata samassa klaanissa liian pitkään. Aika sidukoissa on ollut aivan mahtavaa, vaikka se ei ollekkaan menestyny liigassa nyt kovinkaan hyvin, mutta kivaa on ollut ja hyvällä huumorilla ollaan useinmiten pelattu! Vaikka yleensä liigapelien aikana minun ja muittenkin pelaajien johdosta teamspeak on usein täynnä niiiin asiallista kielenkäyttöä että...ei paremmasta väliä. Olisinhan miä pidempääkin tätä poni meininkiä kestäny.. Toivottavasti visavi vielä innostuisi lentokasta ja päättäisi jatkaa sidukoiden johtamista, eikä hautaa tätä mahtavaa klaania! Good ponies!!!

Loppukausi taitaa mennä melko saman kaavan mukaan niinkuin tähänkin asti.. eli rentoa pelaamista ja tuskin nämä muutkaan siilit mitään yliluonnollisia enää odottaa tältä klaanilta.
Kuhan porukka vielä jaksaisi loppuun asti pysyä mukana ja pelata..

3. Kausi on tosiaan loppumaan päin ja ensi kaudelle ollaan puhuttu jonkun verran naisklaanista. Mitä mieltä olette ajatuksesta ja kiinostaako olla mukana, mikäli se toteutuu? Voiko olla samaan aikaan kaunis ja hyvä pelaamaan?
Ihan hyvältä ajatukselta tuo kuulostaa ja olenkin ihmetelly, että miks kukaan ei aikasemmin ole älynny tällästä klaania tehä. Noh syy on varmaan se, että kauniimman sukupuolen edustajia lentokassa on aina ollut paljon vähemmän kuin jätkiä, mutta sekin syy on melkosen selvä. Eihän tuo mikään kovin naisellinen peli ole, mutta hälläväliä ei se meitä haittaa. Eiköhän se Nala nytte kunnollisen ja riittävän kokosen naisklaanin saa koottua. Ja jos miä nyt päätän liittyä siihen nii luulen, että klaanin taso vaan laskee aika paljon..heh. Toivottavasti mustakin sitte olis jotain apua. Kiinnostusta siis on liittyä tähän klaaniin, mutta en ole vielä varma meenkö tähän vai sitte johokki muuhun klaaniin tai sitte jättäydyn munkkiliigasta, koska onhan sitä muutakin tekemistä.

Miks ei voisi olla? Naisethan kykenee tunnetusti moneen asiaan yhtä aikaa niin ei tonkaan pitäs olla minkään sortin ongelma...? Hymyilee leveästi Tiedätte itekki vastauksen toho..

4. Kuten osa tietää, olette siunattu todella hyvällä musiikkimaulla. Käytättekö koskaan musaa pelatessanne ja koetteko moisen vaikuttavan otteisiin suuntaan tai toiseen?
Vai että sellane kysymys... Peleihin yleensä valmistaudun mm. kuuntelemalla joitakin tiettyjä kappaleita ja siitä on tullut jo jonkinlainen tapa, että yleensä samat biisit kuuntelen enne peliä. Etenkin kuuntelen jotain peliin motivoivaa ja innostavaa musiikkia, mutta siitä en sitte tiedä auttaako tai vaikuttaako tämä mitenkään pelaamiseen.

Harmi vaan, että tietokone ei salli kuunnella pelien aikana musiikkia, koska muutenhan peli rupee lagittaa sen verran et se häiritsee jo pelaamista. Oikeestaan mun ei juuri sen takia kannata pitää mitään muita sivuja tai ohjelmia auki pelin aikana.. kiitos mahtavan tietokoneen..

5. Mitä Munkkiliiga merkitsee teille?
Hyviä ja reiluja pelejä, mukavaa seuraa, kehittymistä pelaajana ja raivon purkamista vastapelaajiin, vaikka myös omatkin joutuvat usein kohteeksi. Mutta ylitse kaiken Munkkiliiga on mielestäni mahtava lisä lentokonepeliin ja sen ansiosta monikin pelaaja on jäänyt koukkuun tähän peliin. Ilman Munkkiliigaa olisin itekki jättäny lentokan pelaamisen heti alkuunsa. Lentokonepeli ei sinänsä ole mikään hyvä ja laadukas peli, mutta ML tekee siitä pelaamisen arvoisen huolimatta pelin puutteista ja bugeista.
« Viimeksi muokattu: 12.02.13 - klo:14:31 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #50 : 12.02.13 - klo:14:46 »

Kahdestoistakierroksen Sir-Burn!, MunQ-Etana, Fizz-F.B ja Dove-TyQ otteluiden ennakointia:

http://www.marsu.zerodistance.org/kierros12ennakko.mp3

(Tengsinge & latesofi & Nalayana & roeeelqv & pehmo)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #51 : 13.02.13 - klo:04:18 »

[Etana] Futis Poju

1. Aloititte Munkkiliigassa peluun vasta noin vuosi sitten yhden kaikkien aikojen parhaimman johtajan, Pinksyn, ruoskaniskujen alaisena. Miten muistelet jälkeenpäin aikoja, milloin saavuitte liigaan? Oliko D&P hyvä paikka tehdä ensikosketukset klaanitaistoihin?
Itseasiassa Dove oli ensimmäinen klaani, missä klaanimatsin(kierroksilla) pelasin. Muistan vieläkin kuinka paljon sain kuulla yhdestä 1vs1 häviöstäni jolloin lensin maahan kääntymistä yrittäessäni. D&P oli aikaa milloin mun käsitys muuttu aika paljon liigaa kohtaan. Ennen sitä naureskelin kaikille kuvioille ja miten vakavasti tähän osa suhtautui mutta loppukaudesta taisin jo itse suunnitella meille ketkä pelaa ja taktiikoita. Kauden aikana pelitasoni parani huimasti.

2. Etanat yllättivät tällä kaudella voittamalla MunQin varsin selkeänumeroisesti, mutta myös häviämällä Sirille puhtaasti. Millaisin miettein katsot noita otteluita ja oletteko valmiita kukistamaan heidät, jos tapahtuu kuten nyt näyttää, eli molemmat saattaisivat tulla vielä vastaan?
MunQ-peli oli meille se tärkeämpi peli johon panostettiin, Siriä vastaan oltiin liian varmoja puhtaasta voitosta eikä oltu kovin valmiita pelaan. Sirii ollaan kyllä toivottu jatkopeleihin ensiksi vastaan mutta taitaa niin olla että MunQ sinne tulee. Nyt sitten mietitään hieman ennen peliä taktiikoita niin voitto on meidän.

3. Olettes salmsonin vakiokäyttäjä niin liigakehissä kuin sen ulkopuolellakin. Millä tavalla sanoisit, että ero näkyy noiden välillä, salmittajan näkökulmasta? Entäpä eroaako sillä lentely jollain tavalla vastuksesta (liigan sisällä) riippuen?
Liigapeleissä salmsonilla lentely ei oo niin vapaata, normi peleissä voi sooloilla ja sadetella rauhassa. Tietenkin tulee tarkemmin pelattua tärkeämmissä peleissä.

4. Olette ilmeisesti lyöneet jotain urheilusuoritukseen liittyviä vetoja erään lentsikkalaisen kanssa. Miten tuppaatte ylläpitämään kuntoanne?
Ei ole mitään vetoa mutta joskus tulee abin kanssa keskusteltua uusista leuanvetoennätyksistä. Monipuolisesti, nyttenkin olen lähdös pelaan sählyä..

5. Mitä Munkkiliiga merkitsee teille?
Tekemistä sunnuntai-illoiksi ja mukavia persoonia.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #52 : 13.02.13 - klo:04:19 »

[TyQ] Saial

1. Ensimmäinen vuotenne lentokonepelissä ja liigassa on nyt takana ja olemme varmasti yhtä mieltä siitä, että se oli monelta osin onnistunut. Vuoden päätteeksi olitte ehdolla vuoden brissettäjäksi ja teidät palkittiin jopa vuoden tädiksi. Miltä moinen kunnia tuntuu?
Luulen, että yli 90% Lentokonepelin pelaajista oli sitä mieltä, etten sinne brissesarjaan olisi kuulunut Hymyilee leveästi Useimmiten en edes ota tosissani, jos joku kehuu mua hyväksi pelaajaksi, koska tiedän kuitenkin, että suurinosa ei niin ajattele. On ehkä pari ihmistä, joiden sanomiset otan enemmän tosissani kuin muiden. Yksi niistä on klaanini johtaja Hymyilee

Mitä tulee vuoden täti-titteliin… Oloni on hieman ristiriitainen. Täti nimityksenä vihjaa, että kyseinen henkilö on vanha ja tantta. Tämän takia sanonkin usein Teamspeakissa tädittelijöille, että olen nuori neito, jonka takia minua taidetaan enemmän kutsua ”nuori neito täti” –yhdistelmäksi. Tiedän kuitenkin, että on pari pelaajaa, jotka pitävät täti nimitystä hyvinkin arvossaan.

Välittämättä nimityksen vivahteista, onhan se toki imartelevaa, että noinkin moni ihminen vaivautui äänestämään minua. Koska en olisi uskonut sitä, kun kuitenkin sarjassa oli useampi vahva Lentokkapersoona, jotka ihmiset muistavat ja tuntevat paremmin kuin minut. Vaikka osa sarjassa olevista on saattanut saada ns. vihamiehiä, on kuitenkin paljon ihmisiä, jotka ihailevat nimenomaan vahvoja ja näkyviä persoonia. Tunnen itseni myös monesti sivustaseuraajaksi pelatessani kaikille avoimia pelejä, joten olen hämmästynyt, että siitäkin huolimatta äänensä antaneita on noinkin paljon.

Eli kyllähän tuo äänestystulos tuntui kivalta Hymyilee

2. Liigaotteluissa ja hupipelailussa teidät nähdään usein miinuksilla, vaikka otteissanne ei olisikaan ollut mitään vikaan. Oletteko tietoisesti kehittäneet pelityyliäsi suuntaan, missä henkilökohtainen pistesaldo jää helposti pakkasen puolelle? Kuuletteko asiasta paljon?
Kuulenhan minä siitä vieläkin aika paljon, jopa parisen viikkoa sitten yhdeltä saman klaanin jäseneltä. Tai siis eihän hän sitä suoraan sanonut, mutta ihmetteli miksi omalla puolella oli niin vähän pisteitä, vaikka hän itse pelasi hyvin, kunnes ääneen totesi, että ai niin Saikku on heidän puolellaan. Tiedän, ettei hän sitä pahalla sanonut, mutta hyvän muistin omaavana tuon varmasti muistaa useamman viikon tai kuukauden Näyttää kieltä

En ole tietoisesti kehittänyt pelityyliäni mihinkään suuntaan, mutta ehkä se johtuu vain persoonastani, sillä luonteeni ei anna periksi, että antaisin ilmaisia pisteitä (joskus tosin käy aivokatko ja teen jotain ihan älytöntä), vaikkakin olen mä hupipeleissä joskus leikilläni hyppinyt tyhmästi koko erän.

On harmillista, että hyvistä väistelysarjoista ei anneta lainkaan pisteitä, vaikka se on nautinnollisempaa kuin saada joku perustappo. Pidän juuri sellaisista peleistä hyvin paljon, missä Junkella onnistuneesti väistelee sekä Salmien pommit, että Brissesarjat. En osaa sanoin kuvailla sitä tunnetta, kun on ns. ”Temppuradan” selvittänyt onnistuneesti ja useasti peräkkäin. Nautinnollisimpia hetkiä on juuri se, että Salmien ketteryydestä ja nopeudesta huolimatta he tekevät virheen ja menevät Junken tulilinjalle, ensin ladottuaan kaikki pommit maahan.

Väistelyllähän joutuu monesti ajautumaan maahan, varsinkin jos tekee siitä typerästi, että ajautuu liiaksi alas, jolloin ei ole väistelylle tilaa. Pidän vain sitä paljon onnistuneempana, että osun maahan kuin, että joku pommi tai tulisarja minut tappaisi. Ehkä tämän takia minä olen niin usein miinuksilla, koska en halua antaa toiselle sitä nautintoa, minkä hän voisi saada koneen tuhoamisesta.

Mitä tulee taas Brissen kanssa, niin liigapeleissä yritän vältellä liiallista kaartelua, sillä ainakin Alba on siinä liiankin vahvoilla ja silloin on myös vaarana, että jää omien tulilinjalle. Tämän takia on mieluisampaa nakuttaa pari kutia koneeseen ja antaa tiimiläisten hoitaa hänet loppuun. Hupipeleissä… noh, yksin brissellä muiden salmittaessa, olo on vähän orpo. En osaa enempää asiasta sanoa.
Ehkä tosiaan luotan tiimikavereihini valtavasti ja annan heidän hoitaa tekemäni alun loppuun sen sijaan, että lähtisin reteesti, minä hoidan –periaatteella perään hoitamaan tappoja itselleni. Tuollaisella pelityylillä tosin olen nähnyt monien häviävän tiimitaistelun, se ettei luota tiimikaverien hoitavan homman kotiin.

En ole vielä kyennyt tarkkailemaan silleen pelaajia, mutta musta tuntuu, etten ole ihan ainoa tämän tyylin pelaaja. Hyppijöitä on kyllä paljon ja on hämmästyttävää kuinka jotkut joka ikinen kerta hyppii ja antaa tapon. Ehkä pitäisi kysyä heiltä, ovatko he tietoisesti kehittäneet pelityyliään siihen suuntaan Hymyilee leveästi

Olen mä myös pelannut eriä, jolloin olen hyvin paljonkin plussilla, jopa tilastollisesti tappo-kuolo linja on parempi ollut kuin maineikkaammilla pelaajilla, mutta ei niitä muisteta Hymyilee


3. Suurimmasta osasta käyttäjistä poiketen, olette pitäneet ikänne melko tarkasti varjeltuna salaisuutena ja todennut vaan utelijoille olevanne nuori neitokainen. Miksi näin?
En ajattele ikääni normaalisti. Ajattelen sitä jopa niin vähän, että unohdan ikäni, sillä tunnen itseni 5-10 vuotta nuoremmaksi kuin väestörekisteriin on merkitty ja se on vain sarja lukemia. Tärkeintä ihmisessä on kuitenkin se persoona.

Ehkä tuon äsköisen sanominen ei nyky-yhteiskunnassa ole normaalia, sillä nykyään kaikilla on niin kova kiire aikuistua ja muuttua hapankorpuksi. En tiedä, että leikkiikö edes nykylapsi läheskään niin monta vuotta kuin aikoinaan leikki. On vain internetin pelit ja kasa kehittäviä harrastuksia. No leikki-iän olen minäkin kyllä ylittänyt aika päiviä sitten, mutta aika myöhään tykkäsin kyllä rakennella Legoilla rakennuksia ja hiekkakasaan vuoristokylää/tiestöä, jossa kilpailimme veljeni kanssa autokisaa snepaten niitä kapeilla ”kujilla”. Taisin olla 12-14 –vuotias, kun vielä useinkin nuo leikit viihdyttivät.

4. Järkytitte valtavasti äänichatin kuuntelijoita paljastamalla, että äänestitte itseänne aikoinaan. Mistä tuossa oli oikein kyse? Mitä haluat sanoa henkilöillä, jotka esim. palkintogaalassa äänestivät itseään ja ovat nyt vastaavassa tilanteessa kuin sinä aikoinaan?
Hahaa, joo kyllä kerroin tuosta. Olin tosiaan ala-asteella, olisinko ollut 9-10 -vuotias, en ole ihan varma. Luokkamme oli tekemässä joko kevät- tai joulujuhlaan näytelmän ja minä halusin niin kovasti osallistua siihen. Opettaja päätti järjestää nimettyihin rooleihin äänestykset, että kenen pitäisi näytellä tiettyjä rooleja. Koska tahdoin kovasti näytelmään, äänestin itseäni. Olin ainoa, joka äänesti minua. Muistan sen hetken vieläkin. Opettaja katsoi suoraan minua. Hävetti.

Teamspeakissa tuosta kerroin ja se aiheutti aikamoisen järkytyksen kuuntelijoihin. Eräs Tengsinge esimerkiksi ihmetteli kovasti paljastustani. Sen verran voisin sanoa itsensä äänestäjille, että vaikka se olisikin perusteltua, sen muistaa ikuisesti. Eikä se tunne teosta aina ole välttämättä kovinkaan ylevä.

5. Kuten varmasti tiedätte, kilpailemme hampaat irveessä HedGen0b$in kanssa tädeistä ja heidän lukumäärästään yhteistietoluetteloissamme. Toistaiseksi johdan luonnollisesti, mutta johto ei ole niin turvallinen että voisin nukkua yöni rauhassa. Antaisitteko minulle messenger osoitteenne ja _uhrautuisitte_ hyvän asian puolesta?
Täytyy myöntää, että te kummatkin olette sinnikkäitä. Edelleenkään en voi olla niin julma jommallekummalle, että antaisin sen vain toiselle. En ole vain persoonana sellainen, joka asettaisi kivoja ihmisiä noin epäreiluun asemaan toisensa suhteen, varsinkin kun olen kilpailun kohde. Jos siis joskus annan sen vaikka sinulle, annan sen myös HedGellekkin. Siinä on vain se, että jos sen annan, niin pitäisi viimeiseen asti vältellä omien kuvien lataamista avatariksi ja luulen, että varsin pienellä vaivalla saisitte tietoonne koko nimeni. Se hieman pelottaa. Olette kummatkin kuitenkin tosi, tosi sööttejä Pusu
« Viimeksi muokattu: 13.02.13 - klo:04:23 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #53 : 22.02.13 - klo:06:34 »

Kahdestoistakierroksen Fizz-F.B ja Dove-TyQ, Fizz-TyQ, Sir-Burn! ja MunQ-Etana otteluiden jälkipuintia:

http://marsu.zerodistance.org/kierros12.mp3

(Tengsinge & latesofi & Nalayana & pehmo)
« Viimeksi muokattu: 28.02.13 - klo:16:27 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #54 : 22.02.13 - klo:06:37 »

Kolmestoistakierroksen Kalja-MunQ ja F.L-Sir otteluiden ennakointia:

http://www.marsu.zerodistance.org/kierros13ennakko.mp3

(Tengsinge & latesofi & Nalayana & pehmo)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #55 : 28.02.13 - klo:16:38 »

Kolmestoistakierroksen F.L-Sir ja Kalja-MunQ otteluiden jälkipuintia:

http://marsu.zerodistance.org/kierros13.mp3

(Tengsinge & latesofi & Nalayana)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #56 : 28.02.13 - klo:16:39 »

Neljästoistakierroksen Kalja-Sir ja F.L-MunQ otteluiden ennakointia:

http://www.marsu.zerodistance.org/kierros14ennakko.mp3

(Tengsinge & latesofi & Nalayana)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #57 : 01.03.13 - klo:18:21 »

Vuorossa siis melko kattava raportti finaalista, missä on kolme osaa. Ensimmäisessä on yleistä pohdintaa loppuottelusta, toisessa haastatteluja ja kolmannessa lentokopelin asiantuntijoiden mietteitä. Toivottovasti miellyttää, tuli nimittäin käytettyä melko paljon aikaa tähän. Virnistää
 
Yleistä
Munkkiliigan '13 (01) kausi lähenee loppuaan ja vuorossa on enää viimeinen - liigamestaruuden ratkaiseva kierros. Useita kuukausia kestänyt kausi on ollut ehkäpä paras mitä tähän asti on nähty, mutta se tärkein, eli huikea päätös puuttuu vielä, mutta lähtöasetelmat siihen ovat huikeat. Vastaat asettuvat nimittäin rakkaat veriviholliset F.L ja MunQ, jotka ovat pelanneet vastakkain ensimmäiset klaaniottelunsa jo vuonna 2006, ehtien kohtaamaan sen jälkeen lukuisissa taistoissa, kuten kauden 2011 (02) ja 2011 (03) loppuotteluissa. Molemmat ovat onnistuneet kertaalleen olemaan noissa otteluissa terävämpi, mutta miten käy tällä erää?

Tausta
Klaanit ovat lähteneet kauteen hyvinkin erilaisista lähtökohdista ja tulleet paljon toista poikkeavista reiteistä aina finaaliin asti. Siinä missä Flying Legendsin uskottiin olevan toinen finaalijoukkue, mutta tien nousevan pystyyn silloin, MunQin povattiin olevan jo menneen talven lumia. Niin vaan joukkueet ratkovat mestaruuden keskenään ja lähes kirkossa mestariksi kuulutettu Kaljamahat, on ulkona kärkikaksikosta.

Flying Legends
F.L lähti liikkeelle kauteen kirvelevä finaalitappio takanaan, missä joukkueen peli ei ollut sujunut halutulla tavalla ja tavoitteenaan parantaa siitä. Miehistöön ei ollut tullut juurikaan muutoksia, vaikkakin ääliö94:n inaktivoituminen jätti oman lovensa joukkueen peliesityksiin. Asetelmat olivat kuitenkin suhteellisen hyvät, olihan joukkueen runko pystynyt samana ja suurinosa oli sitä mieltä että tiimi on finaalitasoa.

Alkulohkossaan Flying Legends onnistui melko helposti voittamaan jokaisen ottelun, eikä mikään joukkue kyennyt antamaan kunnollista vastusta Legendoille, vaikkakin yksittäisiä erätappioita tulikin. Merkityksellisempää oli kuitenkin pelikentän ulkopuolella tapahtuneet asiat, eli pitkäaikaisen luottopelaajan Extraordinaryn päätös, ripustaa piiloottilasinsa naulakkoon ja tehdä tilaa nuoremmilleen. Yhtäkkinen lopettaminen asetti F.L:n kiperään tilanteeseen, kun myös CONST oli poistunut joukkueesta, pelastaakseen F.L:n kakkoslentueen, F.B:n. Näiden poismenojen seuraamuksena, F.L:ssa pelasi enää neljä pelaajaa, joista ääliö oli inaktivoitunut niin pahasti että voidaan sanoa joukkueen selviytyneen ainoastaan kolmella.

Vaikeassa tilanteessa F.L sinnitteli osittain kovalla pelaajarungollaan ja osittain saamallaan tuurausavullaan ja kykeni voittamaan melko vaivatta jatkolohkon ensimmäiset ottelut. Sen sijaan Sir-peli osottautui vaikeammaksi kuin mitä aikaisemmat, vaikka F.L olikin saanut ottelua varteen käyttöönsä justus pirpanan, jonka oli alunperin määrä siirtyä F.B:hen ja jopa toiseen huippuklaaniin vaihtaminen olisi saattanut käydä toteen, mutta F.L sai kuin saikin käyttöönsä uuden pelaajan, joka tuli kuin tilauksesta auttamaan joukkuetta vaivannutta pelaajavajetta. Pienistä ongelmista huolimatta, F.L kykeni kääntämään kamppailun edukseen ja voittamaan jälleen kerran.

Viimeisessä jatkolohkon pelissä vastaan tuli Kaljat, jonka povattiin hoitavan ottelun puhtaasti, vaikka F.L olikin marssinut tähänsaakka voitosta voittoon. Osaksi kovatasoisen neljännen pelaajan siivittämänä, F.L kuitenkin onnistui pistämään hallitsevan mestarin Kaljat kovemmilla kuin tuskin kukaan uskalsi odottaa, jääden yhden kohtaamisen päähän voitosta. Yhden tappion myötä kohtaloksi tuli kuitenkin jäädä toiselle sijalle, mikä merkitsi suoran välieränpaikan saamista, mutta ennakkoon kovemman vastuksen kohtaamista siellä.

Välierästä Siriä vastaan povattiin todella tiukkaa ottelua, mutta toisin kävi; F.L teki sen mitä lähti hakemaankin, eli katkaisemaan pelin suoraan kolmessa erässä ja marssimaan kohti loppuottelua. Kokonaisuudessaan kamppailu oli yllättävänkin selkeää F.L:n dominointia, vaikka voidaan aina spekuloida miten olisi käynyt, jos ehkäpä Sirin paras pelaaja, Verno, olisi saapunut paikalle. Spekuloinnilla ei ole kuitenkaan merkitystä, sillä Legendat pelaavat finaalissa siitä riippumatta ja ovat voiton päässä toisesta mestaruudestaan.

MunQ
Jos F.L:n ennakoitiin olevan finaalijoukkueen häviävä osapuoli, pidettiin samalla tavalla varmana että MunQin kohtaloksi jää viime kauden tapaan, olla kolmas mitaleille yltänyt joukkue. Suureksi osaksi siksi, että MunQiin ei ollut tullut muutoksia sitten viime kauden, vaan Avento sekä Novalog puuttuivat yhä ja mcboxerjr:n ja pehmon mahdottomaksi tehtäväksi jäi paikata heidän jättämänsä valtavat saappaat. Tämän myötä iso massa ajatteli että MunQin parhaat ajat ovat takanapäin ja joukkueen tehtävänä on olla lähinnä se hiipuva tähti, joka joutuu taistelemaan tosissaan etteivät nuoremmat aja ohitse. Varmasti osa ehti jo olemaan sitä mieltä että niin kävi, mutta MunQien motto tällä kaudella on selkeästi ollut "vaikeuksien kautta voittoon".

Ensimmäiset ongelmat syntyivät jo hyvinkin aikaisessa vaiheessa, nimittäin alkulohko oli MunQeille todella hankala; joukkueen yksi tärkeimmistä pelaajista IneartheD, kärsi vakavasta lagiongelmista, eikä sen vuoksi ollut pelikykyinen monessa ottelussa, missä häntä oltaisiin selvästi tarvittu. Suureksi osaksi tämän vuoksi, MunQ kärsi rumat 4-1 tappiot sekä F.L:ää, että tuorempaa lentokonepelisukupolvea edustavaa Etanoita vastaan. Joukkue oli siis jäänyt vasta kolmanneksi jo alkulohkovaiheessa, mikä löi lisää löylyä kiukaalle epäilyksissä MunQin nykykunnosta ja harva uskoi joukkueen nousevan enää.

Mikäli F.L:n kauden vaikein paikka oli nimenomaan jatkolohkossa, voidaan melkeenpä sanoa että jatkolohkot olivat MunQille eräänlainen välietappi; yhdestäkään pelistä ei muodostunut mitään erikoista, kun ainoista lähelläkään samaa tasoa olevista joukkueista Sir ei saanut pelaajiaan paikalle ja Kalja osottautui vielä tässä vaiheessa liian kovaksi palaksi purtavaksi. Toki on pidettävä mielessä, että kummassakin ottelussa MunQia riivasi jälleen kerran lagiongelmat ja joukkue ei siten kyennyt olemaan tasollaan. Selitykset eivät kuitenkaan poista sitä tosiseikkaa, että MunQ oli jäänyt jatkolohkossa sijalle viisi ja päätyi puolivälieriin, missä joukkue joutui pelaamaan kurkku veitsen terällä.

Puolivälieräottelu alkoi MunQien kannalta mainiosti ja he onnistuivat voittamaan ensimmäisen erän selvänumeroisesti, mutta mitä pitemmälle peli eteni, vaikutti ote siirtyvän enemmän ja enemmän vastustajille, Etanoille. Pitkään näytti jopa siltä, että Etanat vetävät jälleen kerran pitemmän korren MunQista, mutta niin vaan MunQ kykeni ryhdistäytymään siinä määrin, että voitti ottelun hurjalla 29 pisteen erolla, mikä merkitsi etenemistä välieriin ja sieltä todennäköisesti pronssiotteluun. Toisin kuitenkin kävi.

Välierässä MunQ pelasi selkeää ennakkosuosikkia Kaljoja vastaan, mistä harva osasi odottaa mitä tulevan pitää. Joukkue oli alusta asti sopinut lähtevänsä lentoon vain yksi tavoite päämääränään, eli voitto. Tuskin hirveän moni edes omasta joukkueesta uskoi ennen ottelua siihen, mutta MunQ teki mahdottomasta mahdollisen ja kykeni katkaisemaan ottelun jo kolmessa erässä, vaikka alunperin kuviteltiin juuri Kaljojen tekevän niin. Kalja-taiston voitto merkitsi toisen kuolemanottelun voittamista joukkueelle, joka oli jäänyt jatkolohkossa molempien taakse. Se tuskin vielä riittää lämmittämään MunQien sydäntä, sillä vielä on yksi peli voitettavana.

Aikaisemmat ottelut
F.L-MunQ 3-2 (finaali)
F.L-MunQ 0-5
F.L-MunQ 0-3 (finaali)
F.L-MunQ 2-3
F.L-MunQ 5-0
F.L-MunQ 5-0 (luovutus)
F.L-MunQ 4-1

Kuten tilastoista näkyy, ovat joukkueet olleet Munkkiliigan paluun jälkeisissä otteluissa hyvin tasaväkisiä, molemmat ovat voittaneet kolme pelatuista kamppailuista ja eräpisteetkin ovat 14-14. Huomionarvoista on tosin se, että F.L:n voitettua "ensimmäinen" joukkueiden keskinäinen taisto, sai MunQ kolme päänahkaa putkeen ja sen jälkeen on ollut F.L:n vuoro tehdä samoin. Kannattaa myös huomata se, että voitot ovat jakautuneet pitkälti MunQien tekemien pelaajamuutoksien mukaan, IneartheDin liityttä joukkueeseen alkoi MunQin voittokulku F.L:ää vastaan, kun taas Avennon ja Novalogin lähtemisten myötä on ollut F.L:n aika kukoistaa. Jatkuuko sama liito?

Eniten kannattaa kuitenkin kiinnittää huomiota kahteen viimeisimpään pelattuun otteluun, mitkä F.L on voittanut selkeästi numeroin 9-1. Niissä kamppailussa joukkueiden miehistöt ovat olleet melko lähellä nykyisiä, vaikkakin F.L on kokenut pari pientä muutosta, millä ei tosin ole niin suurta merkitystä. On silti muistettava, että vaikka tällä kaudella numeroihin 4-1 päättynyt peli F.L:n ja MunQin välillä oli selkeää ensimmäisenä nimetyn näytöstä, oli MunQilta poissa yksi tärkeimmistä pelaajista, eli IneartheD. Liian sokeasti ei siis pidä katsoa tuota taistoa, vaan hän lienee taas mukana ja joukkueet ovat siten liikkeellä parhaalla mahdollisella miehityksellään. Siitä huolimatta, F.L lähtee ainakin keskinäisten pelien perusteella hienoisena ennakkosuosikkina.


Pelaajaesittely

F.L
Hedgehog: Joukkueeseen jo viisi vuotta sitten kuulunut Hedgehog, ei ollut vielä ensimmäisellä F.L-visiitillään mikään sateentekijä, mutta osoitti että hänessä ei nähty turhaan potentiaalia ja murtautui pelin kärkipelaajien joukkoon Munkkiliigan ollessa tauolla. Pelasi pari kautta liigan paluun jälkeen muualla, mutta palasi kotiinsa F.L:n mestaruuskauden jälkeen ja siirto oli lähellä tapahtua jo aikaisemminkin. Ei ehkä pärjää johtajallensa lentokonepelin naisväestön vokottelemisessa tai SaiGun suosioon pääsemisessä, mutta silti kullanarvoinen pelaaja, joka lienee F.L:n miehistöstä ainoa, kenellä on potentiaalia kehittyä enemmänkin.

FireStrom xx: F.L:n ainoa jäljellä oleva alkuperäisjäsen The Legend JJL:n lisäksi. FireStrom xx ei aktiivisuudellaan häikäse, mutta pystyy siitä huolimatta pelaamaan illasta toiseen korkealla tasolla ja hän ilmestyy aina lentelemään kun F.L:n on määrä pelata. Lojaalisuuden ja joukkuepelaamisen perikuva, joka tekee kentällä valtavasti tiimikaverien pelaamista helpottavia ratkaisuja, mikä ei välttämättä aina välity ansaitulla tavalla omaan pistepottiin, mutta hyödyntää silti joukkuetta. Elintärkeä pelaaja ja samalla lentokonepelin kirkkaasti aliarvostetuin lentäjä.

justus pirpana: Hiljattain F.L:n riveihin D2vesta liittynyt lentäjä, joka toisen klaanin edustuksestaan huolimatta oli kokoajan tiiviisti yhteistyössä F.L-yhteisön kanssa ja omasi myös oikeudet klaanin sisäiseen alueeseen. Myös JP:ksikin kutsuttu henkilö oli takavuosina pelin ehdotonta eliittiä ja vaikkei hän ole enää suhteutettuna muihin yhtä kovaa valuuttaa kuin aikasemmin, niin tuo silti ehdottomasti kaivattua leveyttä F.L:n miehistöön, pitämään alapäätä puhtaana.

Tengsinge: Alunperin F.B:n kautta F.Lään ja sen johtajaksi noussut Tengsinge on monen vuoden lentokkaveteraani. Hänellä löytyy kokemusta niin kitkeristä tappioista kuin mestaruuden voittamisestakin ja vuosien tuoma kokemus näkyy kyllä hänen peliotteissaan, vaikka ikä alkaakin jo vähän painaa. Hän on valmistellut joukkueelleen jokaiseen erään sen sortin huutopalaverit, että siinä jää Färin caps lockin pahoinpitelykin kirkkaasti hopealle. Sekin on varmaa, että joukkueen johtajana hän tulee myöskin olemaan tärkein pelinappula finaaliottelussa MunQia vastaan - ilman Tengiä, F.L ei varmastikaan saisi sitä kirkkaampaa mitalia kaulaansa. - Nalayana

MunQ
Adju: MunQin karismaattinen johtaja, joka edustaa juuri sitä tunteiden puuttumista ja kylmäpäisyyttä, mistä joukkue tunnetaankin. Adju ei ehkä ole enää samanlaisessa vedossa kuin vuosi sitten, mutta edelleenkin lentokonepelin kuumaa kamaa ja omaa potentiaalin mihin tahansa. Erityisesti jos MunQ haluaa voittaa finaalin, Adjun pitää parantaa yv-peliään ja kyetä lentelemään samalla tavalla kv:lla kuin suurimmassa osassa Kalja-ottelussa ja Etana-ottelun neljännessä erässä, missä hän oli joukkueensa paras. Potentiaalia on, mutta nähtäväksi jää kuinka hyvin sitä käytetään hyväksi.

IneartheD: Adjun tapaan hyvin ikävä ihminen, johon ei kannata tutustua. IneartheD on inhottavasta persoonastaan huolimatta äärimmäisen taitava pelaaja, joka oli suurin yksittäinen syy miksi MunQ otti harppauksen Etana- ja Kalja-pelien välillä ja eteni aina finaaliin saakka. Oli Kalja-ottelussa todella vakuuttava ympärysvalloilla, missä loisti ensin bristolilla ja kykeni sen jälkeen käyttämään soppaa mainiosti hyväkseen ja tuomaan kyseisen puolen erävoitot joukkueelle omalla panoksellaan. Samanlaista ryhtiliikettä kaivattaisiin myös keskusvalloilla mestaruuden eteen.

mcboxerjr: mcboxerjr siirtyi MunQiin kesän päätteeksi ja on sen jälkeen ollut ehkäpä MunQin tärkein pelaaja. Hän vaikuttaa ottaneen kehitysaskeleita viimeisen puolen vuoden aikana ja on noussut pelin eliittiin, ollen pelillisesti joukkueensa tärkein pelaaja tällä kaudella. Herra oli pitkään todella rankasti aliarvostettu lentäjä, mutta on viimeisien kuukausien aikana alkanut saamaan ansaitsemaansa arvostusta hyvien peliotteiden ansiosta. Hän on kyennyt varsinkin keskusvalloilla olemaan häikäisevä, mutta ainakin välierässä Kaljoja vastaan ampui ympärysvalloilla liian paljon omia. Joutuu finaalia silmälläpitäen olemaan tarkempi siinä, ketä tulittaa bristolillaan, missä pieni sijoittautumista korjaava muutos voisi olla hyödyksi.

pehmo: Samaan aikaan mcboxerjr:n kanssa MunQiin siirtynyt pehmon pitäisi synnyinvuotensa perusteella pelata ikämiessarjassa, mutta niin vaan hän lentelee itseään reilusti nuorempiaan vastaan. pehmo on kyennyt kehittymään valtavasti viimeisen vuoden aikana ja tuntuu että hän on oppinut uusia asioita MunQiin liityttyään, mutta Kalja-ottelun korkeista pisteistä huolimatta parannettavaa riittäisi vielä. Hän on jo nyt kärkiklaanienkin tasolla mitattuna hyvä väistämään vastustajia, mutta aiheuttaa välillä turhia törmäyksiä omiin puolulaisiin väistämällä heitä turhan usein ylös. Lisäksi kehitettävää löytyy vielä siinä, että kääntyy tarpeeksi aikasin omille kentille ja ampuu huolellisemmin. Voimme kuitenkin varmasti melko yksimielisestä todeta, että pehmo on tosiaan paikkansa MunQissa ansainnut, kun ottaa huomioon myös kaiken sen työn mitä hän on pelikentän ulkopuolellakin tehnyt.

Muodostelmat
Joukkueessa on melko suuria pelitavallasia eroja, eli siinä missä F.L keskittyy pelaamaan tarkasti, organisoidusti ja kurinalaisesti, MunQ lentelee rennomalla tavalla, käyttäen voimaansa ainoastaan vastustajien tappamiseen. Maksimaalisen suorittamisen kannalta ensimmäisenä mainittu tapa lienee parempi, mutta toisaalta on olemassa myös piste milloin turhan systemaattinen pelaaminen kääntyy vaan tappioksi ja se vie turhan paljon energiaa olennaisesta.

F.L on pelannut jo yli vuoden verran kauden tärkeimmissä kamppailuissa ennalta määrätyillä pelipaikoilla, missä pyritään tuomaan jäsenten vahvuuksia esiin parhaalla mahdollisella tavalla ja siten hyödyntämään joukkuetta. Ympärysvalloilla on ollut käytössä kesää edeltäneen kauden lopusta saakka neliö, mitä on tuon jälkeen ainoastaan hienosäädetty, mutta perusta on pysynyt samanlaisena jo pitemmän aikaa. Pikkuhiljaa tämä ainakin F.L:n mielestä parhaaksi havaittu pelitapa on alkanut hieman leviämään muihinkin kärkiklaaneihin ja tulee luultavasti yleistymään vielä jatkossakin. Keskusvalloilla F.L on vielä vähän etsinyt itseään ja kokeillut viimeisen vuoden aikana kaikkea neljän jonosta, yleisimpään kv-taktiikkaan, suuriväliseen neliöön. Mielenkiintoista siis nähdä mihin vaihtoehtoon finaalissa kallistutaan.

MunQ ei tosiaan ole lennellyt oikeastaan koskaan tarkkaan, vaan mennyt ainoastaan "2 edessä, 2 takana"- mentaliteetillä. Välierässä tämä ei haitannut yhtään ympärysvalloilla pelaamista, sillä pelaajat hakeutuivat aikalailla itsestään tapaan, missä eturintamalla pelanneet olivat kovan kaliiberin pelaajia. MunQ oli siinä ottelussa paljolti laadukkaamman eturintaman vuoksi parempi joukkue, eikä Kaljat keksineet avuja sen ohittamiseen. Finaalissa tulee olla erityisen tärkeätä pystyä samaan siksi, että MunQeille tulee olemaan kyse elämästä ja kuolemasta pystyä keksimään keinot eväämään F.L:n edessä lentelevien pääsy soppaan käsiksi, joka tarvitsee tilaa ja aikaa voidakseen operoida tehokkaasti. Sen sijaan keskusvalloilla, missä tarkkaan pelaaminen on vielä tärkeämpää, on MunQ kärsinyt aikaisemmin tavastaan että pilootit menevät sille paikalle mille ehtivät. Tämä on johtanut siihen että osa pelaa liian solidaarisesti mennen eturintamalle ja käännettynä, jotkut välttelevät turhan paljon vastuutaan. Edes siihen että MunQ kykenee voittamaan kv-eränsä, olisi fiksuinta sijoittaa eteen pehmo (joka väistelee todella hyvin, mutta vaikeuttaa edelleenkin tiimikaverien peliä jonkin verran leikkauksillaan) ja Adju (joka on väläytellyt osaamistaan nimenomaan eturintaman alhaalla), kun taas taakse IneartheD (jolle edessä peluu tuotti hieman harmaita hiuksia välierässä) ja mcboxer (joka on edelleenkin koko MunQ kv-pelaamisen sydän ja pääsee siten paremmin oikeuksiinsa takana). Katsotaan siis onko MunQin osalta muutoksia luvassa, vai luotetaanko edelleen siihen, että liikoja miettimättä hyvä tulee.

Koneet
Viimeaikoina Munkkiliigan kärkipelit ovat menneet yhä enemmän suuntaan, missä konevalikoima alkaa olla rajoittautuneempi ja kentällä nähdään ainoastaan albaa sekä bristolia. F.L luopui salmsonin käytöstä huippuotteluissa jo viime kesään mennessä, kun taas MunQ on yksittäisissä pelejä lukuunottamatta tehnyt samoin. On siis odotettavaa, että sunnuntaina tullaan näkemään erityisesti kahta peruskonetta pudottelemassa toisiaan.

Kiintoisaa finaalista tekee konepuolta ajatellen se, että MunQ onnistui kukistamaan Kaljat välierässä pitkälti tekemällään strategiamuutoksella kesken ottelun. Alkuun neljää bristolia suosinut MunQ, muutti yhtäkkiä pelitapaansa siten, että soppa korvasi yhden bristoleista. Se osottautui valtavan onnistuneeksi muutokseksi, eikä Kaljat onnistuneet reagoimaan yhtäkkiseen faktaan, että takarintamalla pelasi aikasemmasta poiketen muita koneita selkeästi ketterämpi vastine. Luultavasti finaalissa nähdään hyvän kokemuksen myötä jälleen soppaa, mikä asettaa uusia haasteita F.L:lle, joka joutuu keskittymään siihen Kaljoja tarkemmin, mikäli mielii voittaa ottelun. Tämä verottaa luonnollisesti F.L:n taistelukykyä muualla kentällä, minkä vuoksi MunQien bristoleilta vaaditaan tilanteen käyttämistä hyväkseen, ettei sopan käyttö muutu epäkannattavaksi.

On hyvin mahdollista, että kun Kaljojen salmsontyöskentely ei välierässä sujunut vaadittavalla tasolla, alkaa koneen hiekka tiimalasissa olemaan jo loppu kärkitaisteluissa. Tämä asettaa luonnollisesti kuuman asetelman finaalia varten, toimiiko sen korvaaminen bristolilla vai sopwithillä paremmin?
« Viimeksi muokattu: 01.03.13 - klo:18:41 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #58 : 01.03.13 - klo:18:21 »

Ottelun jälkeen
Kävi sunnuntain finaalissa miten tahansa, on vain yksi asia varma; lentokonepelin kärkikasti etsii täydellisesti itseään. Huolimatta siitä että Kaljat hävisivät välieräottelun MunQia vastaan suoraan kolmessa erässä, oli joukkue ehtinyt saavuttamaan niin vankan maineen lentokonepeliklaanien kuninkaana, että se ei yhden selkeänkään tappion myötä lähde. Varsinkin jos he onnistuvat kasvojenpesussa pronssipelissä, voidaan tuota tappiota selitellä yksittäisellä huonolla pelillä, mistä toki osittain olikin kyse. Kuitenkin samanlaiseen maineeseen ylhäisessä yksinäisyydessään olevasta klaanista Kaljat eivät kykene pitkään aikaan pääsemään, vaan siihen vaaditaan selkeällä erolla napattua mestaruutta tulevalla kaudella. Loppuottelu on siis sillä tavalla poikkeuksellinen, ettei sen voittajaa välttämättä pidetä Munkkiliigan parhaana klaanina, mutta tarjoaapahan mestaruus hetkellisen mahdollisuuden olla parrasvaloissa ja jälkeenpäin jotain aikajaksoa muistellessa, ajatellaan enemmän sen kauden mestari kuin välttämättä laadukkainta joukkuetta. Tältä osin sekä F.L:lla että MunQilla on siis loistava mahdollisuus kirjoittaa nimensä historiankirjoihin ikuisuuksiin.


[F.L] CONST

1. Olette normaalista poiketen jo ulkona Munkkiliigapeleistä tällä kaudella. Miltä tuntuu seurata kuin omat pelaavat, pystymättä itse auttamaan?
Toimin maskottina, kuten olen toiminut jo viimeiset kaudet. Teen oman roolini ja uskon, ettei mun apua tarvita. Jäpikät hoitaa!

2. Monen kauden veteraanina tiedätte millaista on olla vaihtomies finaalissa. Haluaisitteko antaa ohjeita roolia sunnuntaina hoitaville?
Kovin huuto katsomossa on merkki suurimmasta sydämestä.

3. Olitte katsomassa F.L:n edesottamuksia Siriä vastaan. Miltäs otteet näyttivät? Onko jossain parantamisen varaa?
Joo, Firkken pitää petrata. Ei manselaiset voi olla joka erän viimeisenä. Kokonaisuutena jengi pelasi hyvin, samanlaisella pelillä tulee varmasti hyvä tulos.

4. Toimitte Aapelissa sheriffinä ja moderaattorina. Joko olette ehtineet kutsumaan kolleegoitanne katsomoon? Uskotko että finaali herättää kiinostusta liigan ulkopuolisissa?
En ole mainostanut. Periaatteessa väkeä olisi (ennen olisi ollut tosin enemmänkin) ja yhden kauden kokeiluun voisi löytyä innokkaita, mutta liigan tason kannalta se ei ole fiksua. En usko, että finaali kerää suurta yleisöryntäystä, ellei sitä mainosteta paremmin.

5. Sunnuntaina se pelataan, kauden loppuottelu. Millaista kamppailua odotat?
Kaikki on kiinni Adjusta. Se on koko aikaisemman kauden ollut aivan pimennossa, mutta viimeiset kaksi viikkoa siinä kaverissa on ollut jotain samaa kuin muutama vuosi sitten. Mä heittäisin muuten puhtaan 3-0 meille, mutta ihan vain Adjun takia sanon 4-1 meille. Respect.


[F.L] justus pirpana

1. F.L voitti Sirin jopa yllättävän vaivatta välierässä. Koetteko voivanne parantaa vielä tuosta henkilökohtaisella ja/tai joukkueellisella tasolla?
Uskon että aina on jotai parannettavaa. Joukkuepelissä on vielä pieniä nyansseja hiottavana, sillä tällä porukalla on lennelty vasta pari kertaa. Ja yksilötasolla en oo aiemmin tyytyväinen kunnes voin laskea itseni kuuluvaksi terävimpään kärkeen(~top5). Muutenkin tuntu et sirin peli ei ihan lähteny rullaamaa ja enemmänkin siitä johtuen peli meni noin selvästi

2. Finaalivastukseksi tuli ennakkokaavailujen vastaisesti MunQ eikä Kaljat. Mitä mieltä olet asiasta?
Kannatin jopa munqqia välierissä ja koen että munq saattaa olla meille hieman mielekkäämpi vastus. Eli homma meni niinkuin piti(+pikkunäpäytys adjulle olis aina kiva antaa finaalis ku ei huolinu mukaan)

3. Olette hoitaneet paljolti F.L:n alapäätä (pelannut alhaalla). Millaista se on ollut?
Juu alashan mut heti käskytettiin että nuoremmat pääsee pisteidenkeräilypositioihin.. Ei vaan kyllä täs meidän tiimis mulle taitaa toi alaetummainen olla oikea paikka pelata. Ja viimeaikoina oon koittanu sitä hioa pelaamalla paljon 2v2matseja mistä on saattanu hieman olla hyötyä.

4. Finaalien katsojamäärät ovat vaihdelleet melko reilusti riippuen kaudesta. Vaikuttaako katsojien määrä jotenkin otteisiisi? Kuinka paljon toivoisit niitä?
Eipä se vaikuta, mutta tokihan sitä mukavempi mitä enemmän niitä on. Toivoisin et päästäisiin vanhoihin kunnon 50+ katsojalukuihin, mutta jos edes kolmosella alkaa nii olen tyytyväinen.

5. Sunnuntaina se pelataan, käynnissä olevan kauden loppuottelu. Millaista peliä povaat? Miten ottelu päättyy?
Toivottavasti tulee tiukka ja tasainen vääntö, joka kuitenkin lopulta päätyy meidän voittoon. Itsellenihän tämä on oikeastaan melkeimpä unelmafinaali. Tulos 3-0 tai 4-1 meille, piste-ero 224 ellei peliä ratkota ensimmäisissä erissä.


[MunQ] mcboxerjr

1. Onnistuitte voittamaan välierässä hieman yllättäenkin Kaljat. Miltäs ottelu tuntui?
Kyllähän ottelu tuntui hyvältä ja voitto se vasta maistuikin makealle. Kaikki pelattiin hyvin yhteen ja lopputuloksena oli yksi meidän parhaista peleistä yhdessä. Pehmo mainitsi, että Kaljan viime virallisesta häviöstä oli n. vuosi aikaa, jonka myös MunQ oli voittanut ja nyt voitettiin erittäin hyvään paikkaan uudelleen.
((muistaakseni oli näin, korjaa jos on väärin))

2. Olette alkaneet ottamaan suurempaa roolia MunQissa ainakin pelillisesti. Toivotko muilta ryhdistäytymistä?
Toivon, että finaalipelissä yhteenpelu osuisi nappiin kaikilla pelaajilla ja toivottavasti lagia ei ole.

3. Välierässä otitte käyttöön 3 brisseä + 1 soppa taktiikan. Nähdäänkö moista finaalissa?
Tosiaan, otimme käyttöön tämän taktiikan ja se tuntui toimivan kohtuullisen hyvin. Finaalista en ole yhtään varma millaisia taktiikoita käytämme.

4. MunQ ei ole montaa kertaa lämmitellyt ennen ottelua. Miten käy sunnuntaina?
Ainaskin omasta mielestäni, en edes haluaisi lämmitellä ennen ottelua tai sitten käydä pelaamassa muutaman minuutin jossain ennen peliä mutta en enempää. Tykkään tulla pelaamaan suoraan siten, että en ole pelannut muita pelejä ennen ottelua. Ja en myöskään usko, että lämmittelemme ennen finaalia. Annetaan adjun nukkua rauhassa.

5. Sunnuntaina se pelataan, F.L:n ja MunQin välinen finaali. Miten se päättyy?
Pelataan täysillä ja voitamme pelin. Tulosta sen tarkemmin en arvaile.


[MunQ] pehmo
1. MunQ onnistui pitkästä aikaa etenemään aina finaaliin asti. Miltä tuntuu? Joko maha on kylläinen?
Niin, onhan MunQin edellisen finaalipaikan välillä jo yksi kokonainen kausi väliä. Se on kokonainen ikuisuus näin menestyksekkäälle klaanille. Tämä kausi on ollut todella vaikea. Tuntuu tietenkin hienolta, että voidaan lopettaa se taistellen. Varsinkin mitalipeleistä tippuminen olisi ollut hirveä pettymys, finaaliinpääsy on sitten vain plussaa sen päälle.

Mitä mahaan tulee. Närästyslääkkeet ja kuituvalmisteet on hankittu. Nyt katsotaan, kerkeävätkö ne vaikuttaa ennen Sunnuntaita.

2. Moni on kauden mittaan epäillyt MunQin olevan menneen kauden lumia. Nostiko se finaalipaikan arvoa?
Kaikkein pahinta on se, että näitä epäilyksiä on kuulunut jopa organisaation sisältä. Tuntuu siltä, että aika harva tuntuu lopulta tajuavan, että MunQ on muutosvaiheessa oleva organisaatio. Poissa on takavuosien huippupelaajista koostuva pelaajarunko. Organisaation johdossa ei olla kuitenkaan missään vaiheessa painettu paniikkinappulaa, eikä olla lähdetty hakemaan menestystä hinnalla millä hyvänsä, vaan ollaan aloitettu pitkäjänteinen rakennustyö. Käynnissä on voittavan joukkueen rakentaminen. Minä itse olen jonkillainen MunQin uuden tulemisen ikoni. Liittymiseni viime kaudella hallitsevan mestarin riveihin tuli varmasti yllätyksenä monelle, eikä kaikkein vähiten itselleni. Aloitin silloin toisen kauteni liigassa ja vaikka saatoin olla jo ensimmäisellä kaudellani lupaava tulokas, ei pelilliset taitoni olleet missään tapauksessa sitä tasoa, mitä liigan kärkijoukkueessa odottaisi näkevänsä. Nyt kolmantena liigakautenani olen pystynyt jo ajoittain kantamaan joukkuettani ja ottamaan pelillistä johtajuutta. Paljon on kuitenkin vielä tehtävää, sekä minun itseni, että koko joukkueen suhteen.

Finaalipaikka on ehkä jopa pienoinen yllätys tätä taustaa vasten. Se on ehdottomasti merkki siitä, että jotain tässä organisaatiossa on tehty oikein. Päättyipä tämä kausi miten hyvänsä, niin MunQ tulee olemaan ensi kaudella taas tähän asti nähtyä vahvempi!

3. Olitte ainakin pisteiden valossa kovalla pelipäällä Kalja-ottelussa. Koetteko itsekin pelanneenne hyvin?
Lentokonepeli on joukkuelaji. Ainoastaan joukkueen pisteillä on väliä.

Ennen peliä ja myös pelin aikana teroitin joukkueelleni sitä, että Kaljoja vastaan pitää pelata rohkeasti. Liian moni joukkue on hävinnyt Kaljoille vain uskalluksenpuutteen takia. Joukkuelajeissa omalla esimerkillä on kuitenkin suurempi arvo, kuin parhaimmillakaan foorumiavauksilla tai u-chat-viestityksillä. Tästä syystä muutin pelityyliäni kyseiseen otteluun todella aggressiiviseksi. Yritin läpi ottelun maalata viestiäni pelikenttään isolla pensselillä ja saada pojat pelaamaan kovaa peliä.

Olen tyytyväinen siihen, että joukkueeni voitti pelin. Henkilökohtaiseen suoritukseeni en kuitenkaan ole tyytyväinen. Pelasin joukkueelleni paikkoja väliin jopa kamikazelennoilla ja loin tilaa haastamalla vastustajia kaksintaisteluihin. Tuntuu siltä, että vähän vähempikin olisi riittänyt. Pelillisesti etevämmällä kaverilla olisi käytettävissä myös hienosäätönappi, jolla sen ison pensselin saa välillä vaihdettua pienempään ja laveerauksen vaihdettua korukirjailuun.

4. Pikkulinnut ovat laulaneet että kirjoititte pitkän taktiikkaviestin Kalja-matsiin. Mistä siinä oli kyse?
Tässä vaiheessa kautta itse taktisten kuvioiden pitäisi olla jo jokaiselle selviä. Vaikka kävin läpi viestissäni myös sitä, millä strategialla haluan joukkueen lähtevän peliin. Viestin päätarkoitus oli lähinnä luoda luottamusta joukkueeseen siitä, että pelaamalla kunnolla, meillä on mahdollisuus jopa voittoon.

5. Sunnuntaina se pelataan, F.L:n ja MunQin välinen finaali. Miten käy?
En veikkaa yleensä omia otteluitani, koska uskon sen tuottavan huonoa onnea.
Luulen kuitenkin, että pelistä tulee neljän erän tiukka trilleri ja katsojat saavat viihdettä koko rahan edestä. Toivon myös, ettei peli ratkea tuuri pelaajien ja alottelioiden onnistumisiin, sillä olen jo raivannut kirjahyllystäni tilan mestaruuspokaalille.


[TyQ] latesofi

1. Valvominen on tunnetusti äärimmäisen inhottavaa hommaa, mutta loppuottelussa oikeuden jakaminen voi tuntua jopa kunnialta. Kuka sen hoitaa tällä kertaa?
Hmm, Ine tai Tengu? Voi se toki meidän omenatarhurikin olla. Itse keskityn mielelläni pelin kuvaamiseen, joten passaan sen jos vain joku muu valvoja siihen löytyy Hymyilee leveästi

2. Vuoden takaisessa F.L-MunQ loppuottelussa oli yli 50:ntä katsojaa. Pidätkö mahdollisena samanlaisiin lukemiin yltämisen?
Riippuu kuinka tiukan linjan pelin valvoja ottaa vieraisiin Hymyilee Tuskin sinne ihan noin paljoa todellisia katsojia tulee, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

3. Olette olleet viimeaikoina mukana selostamassa otteluita. Miten on finaalin laita? Millaisia asioihin aiot selostajana (jos teette sen) kiinnittää huomiota?
Kyllä selostanen kuvatessani niin finaalin kuin pronssipelille ja tilaa on myös selostusparille, luulen ainakin yhden olevan kiinnostunut Hymyilee leveästi Perinteisesti keskityn melko paljon pistetilanteeseen ja sen merkitykseen ottelun lopputulosta ajatellen, mutta myös yksittäiset tilanteet, niin onnistumiset kuin epäonnistumiset kiinnittävät huomioni.

4. Suurimman osan liigalaisista tapaan, olette olleet jo jonkun aikaa tauolla. Jaksaako finaali silti kiinostaa, vaikkei itsekään pelaisi siinä?
Toki jaksaa, onhan tiedossa melkoinen spektaakkeli, jossa voittaja voi olla kumpi tahansa. Ehkä etukäteen yksi liigan historian mielenkiintoisimmista peleistä.

5. Sunnuntaina se pelataan, F.L:n ja MunQin välinen finaali. Miten käy?
MunQ jatkaa siitä mihin jäi Kalja-pelin päättyessä ja vie mestaruuden. F.L kaadetaan sen omilla aseillaan. Erät ovat kylläkin tiukkoja ja piste-erot tulevat olemaan pieniä niin kokonaispisteissä kuin eräpisteissäkini, joten lukemat jäävät arvailujen varaan. Sanotaan 4-1.
« Viimeksi muokattu: 01.03.13 - klo:20:54 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #59 : 01.03.13 - klo:18:21 »

jänkän analyysit ottelusta

1. Mitä mieltä olet MunQin joukkueesta (Adju, IneartheD, mcboxerjr ja pehmo)?
Heillä on hyvä joukkue, jossa on taitoa (boxer), häiriköintiä (ine), taktista ajattelua (pehmo) ja kettuilua (adju). Jokaiselle on roolit, joten peli on kulkenut hyvin.

2. Mitä mieltä olet F.L:n joukkueesta (FireStrom xx, Hedgehog, justus pirpana ja Tengsinge)?
Pelaajat ovat saman tyyppisiä, eikä selviä roolituksia ole, kuten MunQilla. Teng on pelaajista selvästi taitavin, muut tulevat kuitenkin hyvin perässä.

3. Kummalla on sinusta laadukkaampi joukkue?
MunQilla roolitukset osuu paremmin kohdalleen. F.L puolestaan on pelaajamateriaaliltaan hitusen laadukkaampi.

4. Kummat ovat ovelampia kettuja?
Tämä menee tasan. MunQissa Adju ja pehmo ovat todistaneet oveluutensa. F.L:n puolelta Tengsinge, joka on näistä ketuista eniten kettuileva. Sekä hedgehog, jolla on paljon potentiaalia olla vielä ovelampi.

5. Kumman tiimipeli on paremmassa kunnossa?
En ole nähnyt F.L:n viimeisempiä pelejä, joten en heitä voi pahemmin arvioida. MunQilla kuitenkin yhteispeli suurimmaksi osaksi toimii oikein hyvin, joten luulen että heillä.

6. Mitä mietteitä F.L-Sir välierä herätti? Yllättikö tulos?
En nähnyt peliä. Tulos yllätti, sillä en odottanut F.L:n ottavan noin selvää voittoa. Sirilllä oli kuulema vahvistukset poissa, joten se selittänee osittain F.L:n ylivoimaisen voiton.

7. Mitä mietteitä Kalja-MunQ välierä herätti? Yllättikö tulos?
Tulos ei yllättänyt. Ihmettelen miten lähes kaikki olettivat Kaljojen vievän tämän. Kaljojen kone yski jo F.L vastaan, mutta silloin onnistuivat kuitenkin voittamaan 3-2. Nyt kun vastaan tuli kauden parasta peliään pelaava MunQ, ei voittajasta ollut epäselvyyttä.

8. Mitä tuntuu nähdä kettujen pehmo loppuottelussa? Uskotko hänen pärjäävän?
Onhan se hienoa, että on tuonne saakka päässyt. Kun katson MunQin pelejä, niin aina se on pehmo, jota tulee eniten katsottua. Pehmo oli välierässä kaljoja vastaan todella hyvä. Paneutuminen taktisiin kuvioihin on selvästikkin edistänyt hänen peliään. En näe mitään syytä, miksi pehmo ei olisi MunQin johtavia pelaajia myös loppuottelussa.

9. Olisitko mielummin pelikentällä kuin katsomossa?
Kaikki kai haluaisivat olla ennemmin joukkueensa kanssa finaalissa, kuin katsomossa. Ei katsomossa olemissekaan mitään vikaa ole, sitä saattaa jopa oppia jotain uutta, kun ei tarvitse itse keskittyä pelaamiseen.

10. Uskotko että late koskee tuloksiin jos MunQ häviää?
En usko. Tämä on hassua, kun aina puhutaan, että late muuttaisi tuloksia jälkikäteen. Late on sen verran ovela, että osaa tehdä liikkeet jo hyvissä ajoin, jolloin asiat menevät kuten haluaa, eikä tarvitse jälkikäteen muutella.

11. Onko mahdollista että tulee sopupeli?
Heh, tokihan se mahdollista on, mutta en kyllä millään usko moiseen.

12. Kenen uskot valvovan loppuottelun?
En tiedä. Olisikohan late?

13. Luuletko että ottelussa nähdään pommikoneita tai ketteriä koneita?
Ketteriä saatetaan hyvinkin nähdä, jos kentän päälle pääsee koneita ja joku yrittää niitä tiputtaa. Pommikoneille ei nyt ole käyttöä, F.L saattaa kuitenkin jossain välissä semmoisella yrittää.

14. Kuinka paljon povaat että katsojia tulee?
Noin 40-50.

15. Mihin lukemiin F.L-MunQ päättyy?
2-3.
joo


Synnoeven "mestarin" analyysit ottelusta

Mitä mieltä olit F.L-Sir välierästä?
fl oli täysin ylivoimainen.. kattelin itse hedgen peliä.. hedge pyöri kuin majava avaruudessa.. en oo oikein päässy perille.. et mikä siinä kääntyilyssä on pää idea

Tuossako joukkueella on parantamisen varaa?
joo vähän rohkeempaa..

Mitä pidit Sirin pelaajien poistumisesta lopussa?
nimimerkin äiti huus nukkumaan.. se ei voinut vaikuttaa siihen.. muutenkin kohtuu negatiivinen kaveri.. mistä sit lie johtuu

Mitäs mieltä olit muista Sirin pelaajien otteista?
ainakin Lorde oli ihan hukassa.. ihan ku sinkkumies.. saaristossa.. missä grilli ei toimi ja kalat on lahnoja.. ei lorde mitään kovin kummoista..

Entäpä F.L:n puolelta?
Justus tais olla viimeisenä.. melkein kierroksella kun kierroksella
teillähän on se yks sankari.. fire? olisko duff? kaveria ei ikinä näy.. kun peleis..
en oo koskaan nähny sitä missään.. ei oo ikinä kirjottanu mitään.. pikkusen haiskahtaa et..

Onko muita tupla-epäilyjä?
dev null voi hyvin olla se avento.. mutta niin ego jätkä kun olikin.. niin nyt se on tollanen.. hissukka

Yllättikö tulos?
no lorden sivuil.. muistaakseni.. SIR.. on jopa.. mestari.. porukka .. ehdokas
mutta siltä toi ei kyllä näyttänyt.. se että pelaajat lähtee kesken pelin ja johtaja naureskelee kertoo kaikeen oleellisen

Mites Kalja-MunQ välierä?
munQ herää talviunilta..

Mitä mieltä olet MunQien pelaajistosta?
Pehmon hyvät välit laten kanssa auttaa finaalissa ainakin .. 1 erävoittoon

Yllätikö pehmon vire?
Tohon kysymykseen ei voi vastata muutakun.. Et terkkuja latelle.. Pitää aina muistaa miten toi laskee ne pisteet..

Mites muut MunQin jäsenet?
oon toki vähän pettyny ettei ine.. ollu paras.. koko ottelus
inel menee kaikki aika siihen..  et keksii selityksii sadoille epäonnistumisille.. se alkaa jo aika kalastam.. ja siinä vaiheessa puhutaan pienistä kaloista.. jopa ravuista

Entäpä Kaljojen?
Kellon ylimielisyys ja pelitaidot eivät.. kohtaa missään välissä.. Ties ettei tule montaa pistettä saamaan.. niin näki sit paremmaks olla .. pelaamatta
Karri 15v on ehdottomasti.. joukkueen paras pelaaja.. jos ilman jalkaa .. tollaseen suoritukseen.. tosta tuli muuten mieleen et noissa sen kuvassa oli.. JALAT.. mutta ei siitä sen enempää
fretin keskittyminen itse asiaan on välillä aika hukassa.. mutta kyllä se pelata osaa.. sitten jos ja kun pystyyy vähän keskittymään

Millaista peli odotat F.L-MunQ finaalista?
Hedge ei puhu mulle 3kk.. jos en sano. et se on pistepörssin 1 nen.. veikkaan et oot sit 2.. timo on 4 tehoilla 0+2.. riippuen taktiikasta.. timolle voi tulla paha mieli .. ja sehän on tässä maailmassa ONGELmA.. jos jollekkin tulee pahamieli.. koska sehän on väärin

Luuletko että Adju on kovalla pelipäällä?
riippuu siitä miten hyvin lämmittelee.. ennen ottelua.. jos lähtee ihan kun.. rapu merestä.. niin voihan se vähän näkyä

Miten pehmo pärjää finaalissa?
No laten antaa pehmolle ohjeet.. et millon pelata huonommin.. ja millon taas ottaa pisteitä enemmänkin..

Eikö hän olekkaan laten 2 nimimerkki?
niin mutta sitä ei voi haastattelussa sanoo.. koska muuten kirjotusta ei näy missään.. Tossakin on vähän kyse siitä et .. montako.. päättäjää kummassaki jouQ.. Jos tulee esim epäselvijä asijoita voittajan suhteen.. fl otti applen vaan siks.. et sais valtaa jälkipeleissä.. mikä on sinänsä fiksua.. tosta tuli mieleen et miksei oo pistepörssii vielä? eikös ne tehot olis aika helppo ottaa.. vois sit tulla ikuinen kiista et kenen on väärin merkitty.. mut onneks joku pallo on tarkkana 24/7 niin ei siinä paljon muutella jäämät kiinni

Kenen uskot valvovan?
Toivon et late valvoo.. koska pehmo pelaa

Mitä mieltä olet finaalin ajankohdasta?
Kuulin huhuu et finaali on sen takia myöhemmin.. et Adju kerkeis peseä hampaat..

Paljonko peli päättyy?
En oo mikään karma.. et tietäisin tulokset.. mut veikkaan munQin 2-0 voittoa.. koska hedgen ruokailu on aina kesken pelin.. adju tekee taas pisteennätyksen.. ine täyttää huomenna kyl 36.. niin se voi olla.. RAPuLas.. munQ keski ikä varmaan korkein.. LiiGas.. teillä kyl kans vähä noussu.. ku heitit noi sun Ex muijas pois..

Kenellä on sitten suurin hauiksen ympärysmitta?
Justus sano äsken yksityisel et hänellä.. mut veikkaan et SuLLA

Kertoisitko vielä haastattelun loppuun hiukan huippupalkkaisesta työstäsi?
kaunista et kuvittelet aina et kukkien myynnillä huikeat palkat.. mä oon aina yksityisel.. niin ei mee sun vero MARKAT..   herään aamulla 5:50 ja siitä se lähtee.. Qukkien kastelua.. Asijakkaiden palvelemista.. käärin kukkia sanomalehteen.. ja kerron hoitoohjeita.. ja jos en tiiä niin joudun vähä.. keksimään..


Gallup: Kumpi juhlii mestaruutta?
F.L voittaa: 12 ääntä
MunQ voittaa: 8 ääntä

Miksi F.L voittaa?
- Luulen, että F.L vottaa. Ne on jäänny tokaksi niin usein ja siksi isompi nälkä. Sekä Tengsinge on siellä.
- Koska Teng
- Molemmat joukkueet ovat esiintyneet vakuuttavasti pudotuspeleissä, uskon kuitenkin että F.L vie tämän. MunQ on nykyisellä kokoonpanolla mennyt eteenpäin, jonka klaani osoitti varsinkin välierissä voittamalla mielestäni selvän ennakkosuosikin Kaljamahat suoraan kolmessa erässä, F.L:n runko on myös kokenut muutoksia mutta ei ole kärsinyt siitä niin paljon.
- Näyttänyt vahvaa peliä tällä kaudella
- Siksi koska siellä on hyviä pelaajia
- Parempi joukkue, MunQ vei huonosti pelanneen Kalja jengin.
- Paremmat käsilihakset
- Paremmat pelaajat
- Paremmat pelaajat, hyödyntää paremmin muodostelmia. Teng on siel.
- Parempi organisaatio ja tiiviimpi nelikko
- Sen perusteella mitä oon nähny
- Voitti alkuerässäkin

Miksi MunQ voittaa?
- Ine siellä
- Parempi ku fl
- pehmo siellä
- Pitää sitä omien puolta pitää
- Sellanen tunne
- Sen perusteel millanen F.L oli meitä vastaan
- Voitti jo viime kauden mestarin kaljamahat. tässä on fl hyvä mahdollisuus kuitenkin ottaa voitto, sillä munq ei ole niin kova, kuin mitä on parhaillaan ollut.
- Voitti Kaljatkin

Gallup: Kumpaa tulet kannustamaan?
F.L: 8 ääntä
MunQ: 10 ääntä

Miksi F.L?
- Ehk F.L
- Extra pelas aikoinaa siel
- Koska Teng
- Mukavammat pelaajat, ovelat ketut
- MunQis Ine
- Paremman organisaation vuoksi
- Teng siel
- Tärkeint kyl et tasanen peli

Miksi MunQ?
- Adju tarvii motivaationnostattajaa
- En tykkää Tengist
- Koska veikkasin voittajaksikin
- Mekin hävittiin niille
- mcboxerjr siellä
- Parempi ku fl
- Parempi tiimi
- pehmo MunQis
- Toivon MunQ:n voittavan, koska Pehmo ja Ine tarvitsee voittoa.
- Yksinkertaisesti munq ja tyq ovat samaa lentuette, joten pitää tietysti omia kannustaa

Kyselyyn vastanneet: (20):
abisnail, CONST, duff-beer, eeil, Gaxor, Gruusom, guikkaa, HUUHAATONTTU, Jazazka, jänkä, kellonaika, KIRSI2, Nalayana, pallosalama, Pinksy, Rammi96, rumppi, Saial, Tähtiyksikkö, yu aksu


Kertoimet finaalille
F.L-MunQ
Mestari:
5.00-1.25
20%-80%

Kansa:
1.66-2.5
60%-40%

TM:
1.38-3.57
72%-28%

Keskiarvo:
1.97-2.02
50.6%-49.4%
« Viimeksi muokattu: 01.03.13 - klo:18:55 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 32 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024