Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
16.05.24 - klo:06:38

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Admintoiminta liigahuoneessa
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Admintoiminta liigahuoneessa  (Luettu 3326 kertaa)
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Admintoiminta liigahuoneessa
« : 11.05.13 - klo:21:07 »

Ennen bannia voitaisiin antaa huomautus tai jonkinlainen varoitus mitä mukamas joku tekee väärin. Aika turhaa vaan bannata ja sanoa "heippa" syyksi, mistäs mä tiedän sit käyttäydyinkö huonosti. Admin voisi oppia tavoille ja sanoa varoitukseksi miten korjaan käytöksen eikä vaan heittää pihalle. Jos syy on "opettele käyttäytyy" niinkuin tänään. Sanon valvojalle "sun kirjotusasu on epäkorrekti" tai vastaavaa korjaan kirjoitusta, onko tämä huonosti käyttäytymistä, ei kyllä minusta. Hopihopi valvojat tsemppiä vähän.
« Viimeksi muokattu: 11.05.13 - klo:21:11 kirjoittanut MisseKissa » tallennettu

Pidän kissoista
Paras-POIKA123
Vieras
Vs: Admintoiminta liigahuoneessa
« Vastaus #1 : 11.05.13 - klo:21:51 »

Ennen bannia voitaisiin antaa huomautus tai jonkinlainen varoitus mitä mukamas joku tekee väärin. Aika turhaa vaan bannata ja sanoa "heippa" syyksi, mistäs mä tiedän sit käyttäydyinkö huonosti. Admin voisi oppia tavoille ja sanoa varoitukseksi miten korjaan käytöksen eikä vaan heittää pihalle. Jos syy on "opettele käyttäytyy" niinkuin tänään. Sanon valvojalle "sun kirjotusasu on epäkorrekti" tai vastaavaa korjaan kirjoitusta, onko tämä huonosti käyttäytymistä, ei kyllä minusta. Hopihopi valvojat tsemppiä vähän.

Ootko sä ny tosissas..

Sä käsket admineja oppimaan tavoille kun ittelläs ei ole mitään käytöstapoja. Joka kerta kun tulet pelailemaan oli huone mikä hyvänsä, alat haukkumaan jonkun/joidenkin pelitaitoja, puhut olemattomista dueleista, että kuinka rumin lukemin hänetkin pieksin (joka ei aina edes pidä paikkaansa, vaan on pelkkä vale) tai leveilet sillä että olet tehnyt tuplia ja että olet yksi lentokonepelin "legendoista" sekä tietenkin tahallasi ärsytät muita pelaajia muillakin keinoilla. Eivätkä tietenkään sinun hyvien käytöstapojen piirteet tähän lopu.

Kyllä sitä luulisi, että lukiolainen osaisi käyttäytyä, mutta onhan näitäkin..
tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Admintoiminta liigahuoneessa
« Vastaus #2 : 11.05.13 - klo:21:52 »

Otetaanpa erillinen aihe, kun huoneissa tapahtuva admintoiminta ei varsinaisesti ole suoraan liigan toimintaan liittyvää, vaikka sitten kyse olisikin liigan huoneesta.

Ihan näin yleisesti kuitenkin sanoisin, että paikalla oleva admin päättää linjansa itse. Ongelmiahan tästä tulee vain silloin kun admineita on useita paikalla, joilla on asiasta eri linja.

Mitä tulee omaan linjaani, niin osa henkilöistä nyt on vain sellaisia, että heidän tiedetään provosoinnillaan tai muulla toiminnallaan usein aiheuttavan häiriöitä, joten heidän kohdallaan bannivasara saattaa heilahtaa ilman kummempaa syytäkään.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: Admintoiminta liigahuoneessa
« Vastaus #3 : 11.05.13 - klo:21:58 »

satuin olemaan eri mieltä jonkun ei ihan niin fiksun valvojan kanssa niin kaveri otti valvoja oikeudet pois. tämä oli erittäin ikävästi tehty ja vaadin toimenpiteitä
tallennettu
duff-beer
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Viestejä: 1 208

sdfjshdf


Profiili
Vs: Admintoiminta liigahuoneessa
« Vastaus #4 : 11.05.13 - klo:22:00 »

no jos sinä saat huonon kuvan siitä että poistan provosoivan pelaajan huoneesta ni siitä vaan, eipä liiemmin liikuta
tallennettu

joo
Ilari_Melart
Vieras
Vs: Admintoiminta liigahuoneessa
« Vastaus #5 : 11.05.13 - klo:22:02 »

Taisteluareenassa ei saa mainostaa pelejä ja sinä teit sitä, vaikka admin jo huomautti siitä. Muutenkin haukut ja ärsytät muita tahallisesti. Muutenkin teet häiriötä. Esim esität huonosti latesofia latesifo hahmolla. Ja myönnän, että itse olen haukkunut sinua. Mutta sekin vaan kostona ja olen lopettanut sen, kun joku on pyytänyt. Jq eilenkin tapoit omia välillä. Ja syynä on se, kun se on muka noob.
tallennettu
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Admintoiminta liigahuoneessa
« Vastaus #6 : 12.05.13 - klo:13:15 »

Taisteluareenassa ei saa mainostaa pelejä ja sinä teit sitä, vaikka admin jo huomautti siitä.
Muutenkin haukut ja ärsytät muita tahallisesti. Muutenkin teet häiriötä. Esim esität huonosti latesofia latesifo hahmolla. Ja myönnän, että itse olen haukkunut sinua. Mutta sekin vaan kostona

Enpä sanoisi että mainostin, pyysin vain peliparia 2v2 pelailuun ja kun sitä ei kuulunut lähdin, joten turha tehdä siitä jotain suurempaa mitä se oikeasti on. "haukun" muita, enpä sanoisi noin... Eiköhän se ole teidän muiden suusta mistä kuulee "tuplari, noobi, homo" yms. Eli sinun "kostoni", eikö se anna aika epäkypsän kuvan kun kostat muille haukkumalla takaisin. Itse en vaivaudu haukkumaan NETISSÄ. "muutenkin teet häiriötä" tarkenna hieman  Pusu



no jos sinä saat huonon kuvan siitä että poistan provosoivan pelaajan huoneesta ni siitä vaan, eipä liiemmin liikuta

Eli poistat vain provosoivan henkilön etkä muita? Vaikka he tappaisivat provon johdosta omia ja käyvät puhumaan törkysuillaan ja suoltavat kirosanoja kun mitkäkin ojapummit. Tuo on aika huono ajattelutapa, rangaistus pitäisi tulla muillekin.


Ootko sä ny tosissas..

Sä käsket admineja oppimaan tavoille kun ittelläs ei ole mitään käytöstapoja. Joka kerta kun tulet pelailemaan oli huone mikä hyvänsä, alat haukkumaan jonkun/joidenkin pelitaitoja, puhut olemattomista dueleista, että kuinka rumin lukemin hänetkin pieksin (joka ei aina edes pidä paikkaansa, vaan on pelkkä vale) ärsytät muita pelaajia muillakin keinoilla. Eivätkä tietenkään sinun hyvien käytöstapojen piirteet tähän lopu.

Kyllä sitä luulisi, että lukiolainen osaisi käyttäytyä, mutta onhan näitäkin..

Pyydän admineja petraamaan valvomistaan kun eihän esim. minä ole ainut joka silloin käyttäytyy huonosti, mutta olenpa minä se ainut joka saa bannin. Sitten ihmetellään miksi tämä jatkuu, eiköhän se ole joku merkki siitä, että yritetään osoittaa jotakin. Kun he eivät suostu keskustelemaan (keskustelu taidot puuttuvat) niin osoitetaanpa se muilla tavoin. Kuten sanoin en arvostele muita, sille ei ole varaa jos sanon "noobi" niin se taitaa olla vain avoin vitsi teille, jotka viljelevät sitä tosi tarkoituksella. Minulla ei ole tapa valehdella netissä, joten huomautuksesi on aika turha. Etteköhän te isoegoiset ole niitä jotka suoltavat valheita joka tuutista. "muillakin keinoilla" kerro toki.


Eiköhän tästä nähdä taas, miten huonosti asiat huomautetaan olisi mukava jos joku "suurista ja vahvoista" valvojista juttelisi minulle aulassa ja puhuttaisiin asiat selviksi.
tallennettu

Pidän kissoista
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: Admintoiminta liigahuoneessa
« Vastaus #7 : 19.05.13 - klo:12:21 »


Eiköhän tästä nähdä taas, miten huonosti asiat huomautetaan olisi mukava jos joku "suurista ja vahvoista" valvojista juttelisi minulle aulassa ja puhuttaisiin asiat selviksi.

Tässä keskustelupyynnössäsi on yksi seikka, minkä takia miettii, onko se keskustelu hedelmällistä. Eli oletko kysynyt itseltäsi, keskustelupyynnön esittäessäsi, että oletko sinä itsekkin valmis muuttamaan omaa mielipidettäsi tämän keskustelun toimesta, mikäli sinulle esitetään hyviä perusteita? Vai oletko sitä mieltä, että muiden on muutettava vain oma mielipiteensä?

Hedelmällisessä keskustelussa on myös vuorovaikutusta ja on hyväksi, että myös miettii toisen osapuolen mielipiteitä ja sitä, mitä hän yrittää sanoa. (Myönnän, että itselläni se on aluksi vaikeaa, jote miksi moralisoida, mutta jälkikäteen kuitenkin mietin, mitä hän yritti sanoa ja saatan muuttaa mielipidettäni.) Empatiakyky ei ole kenellekkään koskaan pahitteeksi.
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Admintoiminta liigahuoneessa
« Vastaus #8 : 19.05.13 - klo:17:09 »

Juuri tätä tarkoitan, teillä on heti käsitys että en olisi tekemässä mitään asian hyväksi, että molemmat osapuolet olisi tyytyväisiä "Ei toi mihinkään muutu, se vaan pitää omasta mielipiteestään kiinni" Hmmph? Tämähän ei tarkoita, että minun mielipiteeni muuttuu vaan, että alan käyttäytyä sen mukaan mikä on kaikille parhaaksi jos niin osoitetaan. Eihän homofobinkaan mielipide muutu homoista, vaikka hänelle annettaisiin miten selkeät perusteet, silti hän saattaa olla huutamatta kaduilla enää samaan tapaan, mielipide ei kuitenkaan lähde minnekään.

Olisiko Saial, joku, jonka kanssa voitaisiin keskustella asiat?
tallennettu

Pidän kissoista
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024