Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.05.24 - klo:09:27

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Travian.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 112 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Travian.  (Luettu 421078 kertaa)
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #420 : 24.06.07 - klo:19:29 »

Velolla joukot jo naapurissa klo. 20:01.

Voi perkule pistää jännittää paljonko tulee hyökkejä ku naapurit kehitelly joukkoja.  Järkyttynyt
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #421 : 24.06.07 - klo:20:55 »

Velolla joukot jo naapurissa klo. 20:01.

Voi perkule pistää jännittää paljonko tulee hyökkejä ku naapurit kehitelly joukkoja.  Järkyttynyt

En ku pelasin minigolfia niin habu oli käyny mun banaanipaladiinit teurastaa s2lla ja s3 mun joukot oli kunnos tosin ne 15 nuijapäätä on viel kuuden tunnin marsilla takas kotikylään. Hymyilee

EDIT: Sain ihmeellisen inspiksen kirjoitella vähän tarinanpoikasta travian ajoistani, tässä on s1sen kohtaloni ja s2sen alku, s3 en jaksanu kirjoitella, tässä tulee:

Rauha vallitsi Velotars cityssä, tuossa teutonien asuttamassa kylässä, vieressään monia paljon isompia kyliä, jotka välillä kävivät hyökkäämässä ja kokeilemassa onneaan, mutta yrityksistä ei tullut mitään, koska joukkoja ei ollut tapettavaksi ja viisi kätköä kätki kaikki resurssit ahneilta ryövääjiltä.

Eräänä kauniina aamuna kuitenkin kuului jostain kovaäänistä ujellusta ja pian isot, todella raskaat kivenlohkareet halkoivat ilmaa ja pian hajosikin yksi neljästä rautakaivoksesta täysin maantasalle. Muuurinmurtajat sortivat heikon maamuurin ja sotilaat ryntäsivät kylään teurastamaan asukkaita. Kaikki juoksivat peloissaan ympäriinsä, pienet lapset itkivät peloissaan. Nox kylästä astobe oli aloittanut valloituksensa.

Tuon hyökkäyksen jälkeen oli melko pitkään rauhallista, Velotar's City toipui muutamassa päivässä hyökkäyksestä ja asukkaita oli 313 kunnes nox hyökkäsi jälleen. Muuri hajosi alta aikayksikön ja sotilaat tulvivat kaduille kylvämään sekasortoa valtavien kivien halkoessa jälleen ilmaa. Kaksi rautakaivosta hajosi kertarysäyksestä, sitten meni savimonttu. sitten alkoi kylässäkin rytisemään, sotilaat vetäytyivät piois kaduilta katapulttien alkaessa romuttaa entistä melko rauhallista teutonikylää, Velotars Cityä maantasalle. Kivet tulivat aaltoina, ryhminä ja pareittain. Rymisten maahan kaatui virka-asunto, hevostalli ja  kasarmi. Asukkaita kuoli valtavien kivien tuhotessa heidän kotejaan. Kylän valtiatar, Velotar, ei kestänyt enää tätä hyökkäystä ja hylkäsi kylänsä paeten itse vuorien yli uusiin maisemiin perustamaan uutta teutonikylää jonnekin rauhalliselle alueelle, missä ei kivet halkoisi ilmaa eikä sotilaat tulvisi kaduilla ryöväämässä...

"Uuden kylän nimeksi tulisi Surdana." hän päätti itsekseen. Pian hän löysikin tiensä uuteen maahan, missä oli muutamia muita pienempiä kyliä. Velotar pääsi perustamaan uutta kylää ja elämä Surdanassa oli melko rauhallista, hän pääsi jopa samaan liittoumaan missä oli ollut aikasemmin. Pian kuitenkin alkoi yksittäisiä sotilaita tulvimaan Surdanan kaduilla vieden mukanaan resursseja. Velotar ei voinut uskoa tätä todeksi. Toistaisiko historia itseään? Milloin raskaat kivet halkovat Surdanan taivaita romuttaen rauhan valtakunnan maantasalle?
« Viimeksi muokattu: 24.06.07 - klo:21:31 kirjoittanut Velociraptori » tallennettu
-samsung-94-
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 122


Muahhahhaaa!


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #422 : 24.06.07 - klo:21:44 »

Kiva pikku tarina  Iskee silmää
Voisit harkita kirjailijan uraa  Pyörittää silmiään
tallennettu

IhQ
-Albatros-
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #423 : 24.06.07 - klo:22:01 »

Khyl velo osaa. Ton jaksoi oikeastaan lukeakin, vaikka pitkä teksti on. Virnistää
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #424 : 24.06.07 - klo:22:10 »

Ajattelin eka et plääh. Sit parin kommentin jälkeen luin sen Hymyilee leveästi

Millos tulee jatko-osa?

Huh ite saanu olla rauhas juhannusrauhan jälkeen.. =)
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #425 : 24.06.07 - klo:22:27 »

Velolla joukot jo naapurissa klo. 20:01.

Voi perkule pistää jännittää paljonko tulee hyökkejä ku naapurit kehitelly joukkoja.  Järkyttynyt

Mä venailin kanssa kovastikkin yhtä isompaa naapuria kylään, mut ei oo näkynyt. Joten lähdin kyläilemään muissa naapuruston kylissä. Ilokseni näin jussin jälkeen tuntuisi olevan varastot täynnä kaikilla  Hymyilee

*e*

Pikkasen taas kiristää, unohin laittaa raksin kauppiaiden maksimikuljetus aikaan, ei oo sitten kuin 24h yhteensä yksi kauppias reissussa. Ja jonkun hikisen 200 vilja voiton takia  Itkee  Ja en edes ymmärrä kuka laittaa kauppiaansa tarpomaan 12h suuntaansa. Muutakuin tehdäkseen kiusaa.
« Viimeksi muokattu: 24.06.07 - klo:23:20 kirjoittanut hess » tallennettu



F-18
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #426 : 24.06.07 - klo:22:32 »

Mä venailin kanssa kovastikkin yhtä isompaa naapuria kylään, mut ei oo näkynyt. Joten lähdin kyläilemään muissa naapuruston kylissä. Ilokseni näin jussin jälkeen tuntuisi olevan varastot täynnä kaikilla  Hymyilee

Olisipa mullakin  Epävarma
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
proksu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #427 : 24.06.07 - klo:22:43 »

Kyllä tursuaa resoja Hymyilee leveästi

Tällaset resot oon juhannusrauhan jälkeen ryöstäny (järjestykses puu, savi, rauta, vilja)

555 | 555 | 555 | 555

265 | 265 | 265 | 266

0 | 685 | 593 | 0

Ressukka kiittää Virnistää
tallennettu
Mersu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #428 : 25.06.07 - klo:08:47 »

Asukas luvut:

s3: 87
s2: 85  Hymyilee leveästi
ja s1: 79
tallennettu
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #429 : 25.06.07 - klo:12:01 »

No voi perse, yks naapuri oli kehitelly joukkoja ja kävi s3 melkeen kaikki joukkoni niittaamassa, tämä tietää sotaa.. Cool
tallennettu
-samsung-94-
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 122


Muahhahhaaa!


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #430 : 25.06.07 - klo:12:23 »

Moon ryöstelly semmosii 900 900 900 ja 300 lasteja naapurit tyhjiks  Vaikenee
tallennettu

IhQ
Henri19
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 148



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #431 : 25.06.07 - klo:14:22 »

Oonkos mä lounaassa kun koordinaatit on: -97|-1?
tallennettu

vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #432 : 25.06.07 - klo:14:24 »

Oonkos mä lounaassa kun koordinaatit on: -97|-1?

Olet.
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #433 : 25.06.07 - klo:15:12 »

Oonkos mä lounaassa kun koordinaatit on: -97|-1?

Löytyhän joku liigalainen samoilta kulmilta. Rupes tuntumaan että olette kaikki niin kaukana minusta  Hymyilee
tallennettu



F-18
-Albatros-
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #434 : 25.06.07 - klo:15:48 »

Löytyhän joku liigalainen samoilta kulmilta. Rupes tuntumaan että olette kaikki niin kaukana minusta  Hymyilee

Hessu, mäkin oon lounaasta, mutta en ehkä ihan tuollapäin Iskee silmää.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 112 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024