Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.05.24 - klo:06:35

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Travian.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 112 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Travian.  (Luettu 421050 kertaa)
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #690 : 11.07.07 - klo:16:43 »

No laitetaan sitten neljältä.
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
Avento
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #691 : 11.07.07 - klo:16:45 »

Papanan aika on täydellinen. Kyllä pikku papana osaa hommansa.
tallennettu
justus
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #692 : 11.07.07 - klo:16:47 »

Evonto jyrää Cool Ja reps, pikku papana  Hymyilee leveästi

Eli neljältä perjantaina kaikki laitaa kylät lounaaseen...
tallennettu
Avento
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #693 : 11.07.07 - klo:18:49 »

Vetäydyn pois tästä, teen itse oman kyläni johonkin. Hymyilee Kun onhan tässä Velo ja muut ewot papana mukaan lukien.  Cool
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #694 : 11.07.07 - klo:18:51 »

Eihän tässä pysy perässä. Siis aloitetaanko klo 16.00? Aivan sama, kyl mä silloinkin varmaan pääsen heittää kylän pystyyn. Harmi, kun päivä siirtyi perjantaihin.

Vai onko adju vielä herännyt?

Selvennykseksi kaikille että mä en nuku myöhään.. Enkä valvo myöhään, enää. Kyl mä muutakin teen (OMG) kuin olen koneella. Nolostunut

Vetäydyn pois tästä, teen itse oman kyläni johonkin. Hymyilee Kun onhan tässä Velo ja muut ewot papana mukaan lukien.  Cool

Onhan tässä liitossa aika monta ewoa mukaan tulossa, mutta kyllä ne oppii pelaamaan kunhan niitä vähän ojentaa. Iskee silmää
Ei se minua oikeastaan haittaa. Pelaan enempi tosissani s2:lla jossa olen kärkiliitossa. s3 on myös enemmän tai vähemmän pelleilyä, mutta pelaan siellä kunnolla ihan vain siksi kun tekin pelaatte.
tallennettu
proksu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #695 : 11.07.07 - klo:19:29 »

Tarviiko se nyt ihan hammasta purien pelata Virnistää  Enkä mä ainakaan itse tiedä mitenkä tuo speedi nyt imaisee mukaan, on tuossa yhdessäkin servussa tarpeeksi tekemistä minulle. Mut pitää se ainakin lähteä katsomaan ennen kuin tuomitsee Hymyilee
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #696 : 11.07.07 - klo:19:58 »

Vetäydyn pois tästä, teen itse oman kyläni johonkin. Hymyilee Kun onhan tässä Velo ja muut ewot papana mukaan lukien.  Cool

Harmi  Surullinen

Onhan tässä liitossa aika monta ewoa mukaan tulossa, mutta kyllä ne oppii pelaamaan kunhan niitä vähän ojentaa. Iskee silmää
Ei se minua oikeastaan haittaa. Pelaan enempi tosissani s2:lla jossa olen kärkiliitossa. s3 on myös enemmän tai vähemmän pelleilyä, mutta pelaan siellä kunnolla ihan vain siksi kun tekin pelaatte.

Isoin EVO mitä löydettiin laitettiin luonnollisesti liiton johtoon heti kättelyssä  Hymyilee leveästi

s3:een minä "yritän" panostaa tosissani, ei siitä vain tunnu tulevan mitään. Evo mikä Evo  Pyörittää silmiään  Hymyilee leveästi

Tämä tosin ei tarkoita että lähtisi speedille pelkästään pelleilemään. Aika näyttää kuinka tosissaan siellä ollaan mukana  Hymyilee
 
tallennettu



F-18
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #697 : 11.07.07 - klo:23:53 »

Isoin EVO mitä löydettiin laitettiin luonnollisesti liiton johtoon heti kättelyssä  Hymyilee leveästi

Tähän haluan tarkentaa.... Sanoin että jos parempia ei ole. Itteä ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa liiton diplomatia (vie liikaa aikaa muilta servoilta) jne jne... Lähetystönpykääjäksi mä toki voin ryhtyy ilomielin ja ryhdynkin.

Tästä johtuen ainakin mä meen sinne vaan sotimaan... Hyökkään kaikkeen paitsi liiton jäseniin ja sen mahdollisiin rauhan/liitonkumppaneihin, niin on mahdollisimman vähän diplomaattijuttuja pohdittavana. Heimo vielä pitäisi päättää... Gallit ovat etusijalla juuri nyt, koska missään en pelaa vielä galleilla. Hymyilee
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #698 : 12.07.07 - klo:07:08 »

Ette muuten usko miten voi yhteen keitaan valloitus operaatioon palaa järki. Kartanosta puuttuu 1 taso, jonka jälkeen pääsisin valloitus puuhiin. Tuon yhden tason nosto on jo tähän mennessä vienyt minulta 4 päivää, luonnollisesti kylän muun kasvun kustannuksella. Ongelma ei ole resurssin tuotannoissa, vaan kahdessa suuremmassa kylässä jotka käyvät päälle kuin yleinen syyttäjä koko ajan...  Kylä on täynnä kohta kätköjä, mutta molemmat hyökkääjät galleja. Joten joudun "väkisin" kasvattamaan tuotantoani ressuilla jotka olisivat tarkoitettu tuon kartanon tason nostoon, lisäksi joudun kikkailemaan kauppiaiden kanssa saadakseni lisää ressuja jemmaan. Tähän lisäät vielä kuurupiilon joukkojen kanssa, kun kumminkin pitäisi pystyä aloittamaan tason noston jälkeen hyökkäykset keidasta vastaan.

Oma liitto on täynnä vanhoja velliperseitä muilta servuilta, joilta ei tukea saa. Hokevat vaan, ei vielä "tässä vaiheessa peliä" haeta isompia konflikteja, kasvata kätköjä... Kiristää niin paljon "tässä vaiheessa peliä", että niittaan ensimmäisenä kaikki omat liittoutuman kylät naapurustosta, jos saan tuon keitaan valloitettua joskus ja pääsen keskittymään joukkojen kehittämiseen.
tallennettu



F-18
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #699 : 12.07.07 - klo:08:41 »

Ai perk..... Hyvä minä, kannatti itteään isompaan teutonikylään lähtee urheilemaan yöreissulla, tyypillä olikin vähän enemmän verta ku mulla, mut tulipahan herollekkin expaa siinsivus..
 Järkyttynyt
http://travilog.org.ua/fi/7788598/581234e1aeecd822c2c2c3d985ea2a30
tallennettu
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #700 : 12.07.07 - klo:10:03 »

Joo yöllä tuli luokseni ainakin 15 vierailua joista 1 pulttien kaa.
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
proksu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #701 : 12.07.07 - klo:10:34 »

Hmm, toissapäivänä olin ORG-NE, eilen DIE T ja nyt DIE D.. Pyörittää silmiään
tallennettu
Mersu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #702 : 12.07.07 - klo:10:51 »

Ööh siis milloin tapahtuu mitäkin olen pihalla  Virnistää Selittäkää joku oliko tarkoituksena että rekataan myöhemmin speedille ja ennakko rekkarointivai ööö... Epävarma
tallennettu
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #703 : 12.07.07 - klo:10:59 »

Ööh siis milloin tapahtuu mitäkin olen pihalla  Virnistää Selittäkää joku oliko tarkoituksena että rekataan myöhemmin speedille ja ennakko rekkarointivai ööö... Epävarma

Ennakorekisteröinti ei vaikuta sijaintiin kartalla vaan aktiviointi vaikutta. Huomenna aktivioidaan tunnukset klo 16.00 spiidille.
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
Avento
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #704 : 12.07.07 - klo:12:39 »

Noniin akatemia tasolla 15 ja työpaja 10  Iskee silmää Kenes kylässä sitä kävis pultteja testaileen? Adju ja Tenguewo ois tossa lähellä.   Vihainen  Velon kylään tekisi kyllä mieli hyökätä pulttien kera.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 112 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024