Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
03.05.24 - klo:09:33

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Roskakori
| | |-+  Vesinokkaeläimet etsii pelaajia!!
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vesinokkaeläimet etsii pelaajia!!  (Luettu 6031 kertaa)
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vesinokkaeläimet etsii pelaajia!!
« : 01.07.13 - klo:23:41 »

Eli olen legendaarinen -Wäz-  Cool
. Ja tuon ens kaudeksi uuden klaanin. Tässä on klaani nykytilassa

Vesinokkaeläimet
Tagi:Nokka
Pesäpalloilija
r3d b4r0n
Minigolfhai93
PjortSnider
skeeter (Skete)
!XWX!
-KalleHavumäki-
duunipoju (D P)

Sinun pitää olla
-Huumoria löytyy
-Aktiivinen
-Kyylätä foorumeit jonku verra
« Viimeksi muokattu: 03.08.13 - klo:11:51 kirjoittanut Pesäpalloilija » tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
CONST
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 974



Profiili
Vs: Saab Turbot etsii pelaajiah!
« Vastaus #1 : 02.07.13 - klo:01:58 »

Nyt hei, seis, stop, ptruu!

Ihan oikeasti, hyvä mies! Allekirjoittaneen on ihan pakko kysyä, että onko tässä nyt enää mitään tolkkua? Mä oon yleisesti ottaen sitä mieltä, että on tosi hyvä jos on intoa klaanien ylläpitämiseen, mutta katso nyt itsekin mitä on viime aikoina tapahtunut.

Kaatuneet klaanit, joita olet johtanut:
Champions of Heaven
Hampurilaiset/Air Stars

Klaanit, joita olet johtanut ja joista olet poistunut:
SatQ

Ei kovin vahva prosentti. SatQ onneksi pysyy pystyssä koska Luuranko pitää siellä homman hanskassa. Hampurilaiset ei koskaan löytänyt onneksi tietä liigaan asti ennen kuin pistit sille hommalle pisteen. CoH:n tarina päättyi niin, että viidestä ottelussa kolmessa ei ollut tarpeeksi pelaajia.

Oletko ihan varma, että tällä kertaa asiat muuttuvat? Mun mielestä tämä turhanpäiväinen sählääminen ei ole enää alkuunkaan hyväksi liigalle.

Ja kyllä me tiedetään. Me tiedetään, ystävä hyvä. Anteeksi, kun sanon sen näin suoraan, mutta sun ei tarvitse enää kierrellä totuutta. Jokainen tietää kyllä, että olet ollut kaikkien noiden porukoiden johdossa. Voit olla mies ja joko myöntää sen, tai jatkaa ikuista piirileikkiä. Toivottavasti valitset viisaasti. Ei kukaan ole vihainen jos myönnät totuuden, päinvastoin, se olisi kaikille mukavampaa.

Mikäli saat porukan kasaan ja klaanin kartalle, niin loistavaa! Toivon kaikkea hyvää tähän projektiin, mutta älä tyri enää, joohan... Surullinen
tallennettu

Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille!
Lainaus käyttäjältä: Tengsinges
Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
Chasseur
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 170



Profiili
Vs: Saab Turbot etsii pelaajiah!
« Vastaus #2 : 02.07.13 - klo:09:59 »

Jokainen tietää kyllä, että olet ollut kaikkien noiden porukoiden johdossa.

joo, zombie...
tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Saab Turbot etsii pelaajiah!
« Vastaus #3 : 02.07.13 - klo:12:15 »

Nyt hei, seis, stop, ptruu!

Ihan oikeasti, hyvä mies! Allekirjoittaneen on ihan pakko kysyä, että onko tässä nyt enää mitään tolkkua? Mä oon yleisesti ottaen sitä mieltä, että on tosi hyvä jos on intoa klaanien ylläpitämiseen, mutta katso nyt itsekin mitä on viime aikoina tapahtunut.

Kaatuneet klaanit, joita olet johtanut:
Champions of Heaven
Hampurilaiset/Air Stars

Klaanit, joita olet johtanut ja joista olet poistunut:
SatQ

Ei kovin vahva prosentti. SatQ onneksi pysyy pystyssä koska Luuranko pitää siellä homman hanskassa. Hampurilaiset ei koskaan löytänyt onneksi tietä liigaan asti ennen kuin pistit sille hommalle pisteen. CoH:n tarina päättyi niin, että viidestä ottelussa kolmessa ei ollut tarpeeksi pelaajia.

Oletko ihan varma, että tällä kertaa asiat muuttuvat? Mun mielestä tämä turhanpäiväinen sählääminen ei ole enää alkuunkaan hyväksi liigalle.

Ja kyllä me tiedetään. Me tiedetään, ystävä hyvä. Anteeksi, kun sanon sen näin suoraan, mutta sun ei tarvitse enää kierrellä totuutta. Jokainen tietää kyllä, että olet ollut kaikkien noiden porukoiden johdossa. Voit olla mies ja joko myöntää sen, tai jatkaa ikuista piirileikkiä. Toivottavasti valitset viisaasti. Ei kukaan ole vihainen jos myönnät totuuden, päinvastoin, se olisi kaikille mukavampaa.

Mikäli saat porukan kasaan ja klaanin kartalle, niin loistavaa! Toivon kaikkea hyvää tähän projektiin, mutta älä tyri enää, joohan... Surullinen
Jooh myönnän. Kaikki alkoi siitä, ku aloitin munkin. En oikeen tiennyt paljo mitään ja mikä on homman nimi. Myös joskus laitoin jopa viestiä sellaisiin aiheisiin, johon on viimmeksi vastattu noin vuosi sitten. Ja en ollut huomannut sitä. Sitten moni rupes valittamaan ja huutamaan mulle siitä, että mitä kirjotan ja minne. Mutta ei ne ottanu huomioon, että etten ollu silloin ees kauaa ollut mukana. Sitten homma meni tylsäksi, ku melkeinpä kaikki haukku ja valitti. Sitten "lopetin" ekan kerran, ku ärsytti pelata täällä, koska oli huono ilmapiiri. Sitten jonkun ajan päästä tein sen X Devilin ja siitähän ny ei tullu mitään. En ees tajunnu miksi näin tein Surullinen . Sitten sen jälkee tuli -Zombie/Toffeepallo . Oikeasti en haluasi muutakun pelata täällä ja pitää peleissä hauskaa. Sehän on tämän munkkiliigan tarkoituskin, että peleistä nautitaan? Eikä haukuta ja mollata jatkuvasti joukolla yhtä. Sitten kyllästyin esittämään sitä mitä en oikeasti ole. Ja tuli tämä. Ja noista klaaneista, sen verran, että Air Starsista/Hampurilaisista lähti kaikki pelaajat melkeinpä muihin klaaneihin. Jäi vain juuri ja juuri joukkueen verran. Ehk' loppujen lopuksi on parasta ettei CoHia ole, koska oli aika epäaktiivinen. Muttaa CoHin pelaajat ovat tervetulleita tähän Saab Turbot klaaniin. Ja silloinkun lähdin SatQusta, niin ajattelin että B-F-B olisi parempi minulle. Mutta ajattelin väärin. Olisi vaan pitänyt pysyä Sateliitti Quussa. Toivon, että kaikki antavat minulle anteeksi tai voivat edes unohtaa tämän asian. SE ON OHI!
Ja miksei perkele CONST ole modekaattori? Auttaisi liiga erittäin paljon!

Edit: Voi olla että oon sanonut ton että klaani pysyy aika monta kertaa nyt olen tosissani!
« Viimeksi muokattu: 02.07.13 - klo:12:17 kirjoittanut SaaB on paras » tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chasseur
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 170



Profiili
Vs: Saab Turbot etsii pelaajiah!
« Vastaus #4 : 02.07.13 - klo:12:22 »

wäz, mikset vaan yksinkertasesti muuta coh nimee saab on turbo tai mikä ***** lieneeki sen uuden klaanin nimi??!?! ei tulis turhia keskeytyksiä klaaneilla, ja karsit siitä ent. CoH vaikka ne epäaktiiviset pelaajat pois?
tallennettu
Tazd
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 189


?


Profiili
Vs: Saab Turbot etsii pelaajiah!
« Vastaus #5 : 02.07.13 - klo:12:23 »

Nyt vaan otat ihan iisisti niin saat jatkaa vaikka Munkkiliiga magazinen teossa...
Ja toivottavasti lopetut turhien aiheiden teot + muut....
tallennettu

"Win the right games"
Juhani Tamminen

Pinks on rakas! Aww <3
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Saab Turbot etsii pelaajiah!
« Vastaus #6 : 02.07.13 - klo:12:25 »

wäz, mikset vaan yksinkertasesti muuta coh nimee saab on turbo tai mikä ***** lieneeki sen uuden klaanin nimi??!?! ei tulis turhia keskeytyksiä klaaneilla, ja karsit siitä ent. CoH vaikka ne epäaktiiviset pelaajat pois?
En nyt jaksa mennä kyseleen kaikilta pelaajilta tätä asiaa. Nyt on vaatimuksetkin eri. CoHin tarina loppuu ja jos joku pelaaja halua tähän klaaniin siitä niin saa itse tulla kysymään. Nyt tämä asia voisi loppu ettei tule turhia viestejä täyteen!

Edit:Luuranko mietin että jatkanko ja olen lopettanu turhat viestit/aiheet
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chasseur
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 170



Profiili
Vs: Saab Turbot etsii pelaajiah!
« Vastaus #7 : 02.07.13 - klo:12:27 »

En nyt jaksa mennä kyseleen kaikilta pelaajilta tätä asiaa.

mitä siinä on kysymistä? muutako vaan muutat nimen ja sillä sipuli, karsit normaalisti kuten kaikki muutkin tekee niin epäaktiiviset pelaajat pois, so simple?
tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Saab Turbot etsii pelaajiah!
« Vastaus #8 : 02.07.13 - klo:12:29 »

mitä siinä on kysymistä? muutako vaan muutat nimen ja sillä sipuli, karsit normaalisti kuten kaikki muutkin tekee niin epäaktiiviset pelaajat pois, so simple?
En ajatellut tuolla tavalla. Mutta ei. Tämä klaani ei pakosta tule ees kesäkaudelle. en ole vielä varma siitä asiasta. Se on huono asia, että tulee keskeytyksiä, mutta ei se niin paljoa kesäkaudella vaikuta?
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Saab Turbot etsii pelaajiah!
« Vastaus #9 : 02.07.13 - klo:14:00 »

Saanko pelata liigassa? Mitä mieltä ovat modekaattorit ja Adju asiasta? Olenko liigakelpoinen? Kysyyn iha siks vaan, että jos en oo niin en kasaa sitten klaanii. Mutta jos oon niin kasaisin hienon klaanin!
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Flyer of Sky
Vieras
Vs: Saab Turbot etsii pelaajiah!
« Vastaus #10 : 17.07.13 - klo:11:22 »

Nyt hei, seis, stop, ptruu!

Ihan oikeasti, hyvä mies! Allekirjoittaneen on ihan pakko kysyä, että onko tässä nyt enää mitään tolkkua? Mä oon yleisesti ottaen sitä mieltä, että on tosi hyvä jos on intoa klaanien ylläpitämiseen, mutta katso nyt itsekin mitä on viime aikoina tapahtunut.

Kaatuneet klaanit, joita olet johtanut:
Champions of Heaven
Hampurilaiset/Air Stars

Klaanit, joita olet johtanut ja joista olet poistunut:
SatQ

Ei kovin vahva prosentti. SatQ onneksi pysyy pystyssä koska Luuranko pitää siellä homman hanskassa. Hampurilaiset ei koskaan löytänyt onneksi tietä liigaan asti ennen kuin pistit sille hommalle pisteen. CoH:n tarina päättyi niin, että viidestä ottelussa kolmessa ei ollut tarpeeksi pelaajia.

Oletko ihan varma, että tällä kertaa asiat muuttuvat? Mun mielestä tämä turhanpäiväinen sählääminen ei ole enää alkuunkaan hyväksi liigalle.

Ja kyllä me tiedetään. Me tiedetään, ystävä hyvä. Anteeksi, kun sanon sen näin suoraan, mutta sun ei tarvitse enää kierrellä totuutta. Jokainen tietää kyllä, että olet ollut kaikkien noiden porukoiden johdossa. Voit olla mies ja joko myöntää sen, tai jatkaa ikuista piirileikkiä. Toivottavasti valitset viisaasti. Ei kukaan ole vihainen jos myönnät totuuden, päinvastoin, se olisi kaikille mukavampaa.

Just tän takia olen sua vastaan
tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Vesinokkaeläimet etsii pelaajia!!
« Vastaus #11 : 17.07.13 - klo:12:06 »

Olipas järkevä postaus. Eikä CONST oo mua vastaan. Oot hiukan myöhässä. Asia on rstkottu.
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Flyer of Sky
Vieras
Vs: Vesinokkaeläimet etsii pelaajia!!
« Vastaus #12 : 18.07.13 - klo:18:20 »

asia ei oo koskaan myöhässä löhes kaikki tossa viestis oli totta eikä kukaan jaksa kuulla selittelyä että oot myöhässä  J&#228;rkyttynyt ota nyt vesinokkaeläimet pois et kuitenkaa pidä sitä
tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Vesinokkaeläimet etsii pelaajia!!
« Vastaus #13 : 18.07.13 - klo:19:41 »

asia ei oo koskaan myöhässä löhes kaikki tossa viestis oli totta eikä kukaan jaksa kuulla selittelyä että oot myöhässä  J&#228;rkyttynyt ota nyt vesinokkaeläimet pois et kuitenkaa pidä sitä
No en ota. Älä sä sekaannu
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024