Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.05.24 - klo:01:25

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Travian.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 112 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Travian.  (Luettu 421021 kertaa)
jojo3
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 120



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #165 : 12.06.07 - klo:11:31 »

Kehitä eka tuotantoa, älä ala hätäilee heti ja kehittää joukkoja.  Hymyilee
Niin se kai on tehtävä, minä luottaa alba
« Viimeksi muokattu: 31.05.08 - klo:09:32 kirjoittanut jojo3 » tallennettu

NWP
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #166 : 12.06.07 - klo:16:22 »

Hehee, nyt ropsahti kiva saalis ja  yks hyökkäyspiste kun vähän kävin naapuria kopsauttamassa:

http://travilog.org.ua/fi/2563257/37e9b474d554ade329ce950509851c81

Hyvä vai huono hyökkäys? Näyttää kieltä
tallennettu
Avento
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #167 : 12.06.07 - klo:16:38 »

Niin se kai on tehtävä, minä luottaa alba

*e*
Nyt mulle evolle tuli sellanen ongelma, että en pysty rakentaan MITÄÄN, joka paikas tulee "Liian vähän resursseja".
Repeen. Siinä lukee syy mikset voi rakentaa..
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #168 : 12.06.07 - klo:18:15 »

Niin se kai on tehtävä, minä luottaa alba

*e*
Nyt mulle evolle tuli sellanen ongelma, että en pysty rakentaan MITÄÄN, joka paikas tulee "Liian vähän resursseja".

Oottele yön yli et resurssit nousee ja jatka siitä sitten.
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #169 : 12.06.07 - klo:18:44 »

Voi reps, yks ketä pelini aluvaiheilla s3 raidasin oli löytäny liiton ja eikös liiton johtaja käskenyt minua lopettamaan, vaikka pariin päivään k.o. tyyppiin hyökännyt, huhhuh.. Hymyilee leveästi
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #170 : 12.06.07 - klo:19:11 »

Hehee, nyt ropsahti kiva saalis ja  yks hyökkäyspiste kun vähän kävin naapuria kopsauttamassa:

http://travilog.org.ua/fi/2563257/37e9b474d554ade329ce950509851c81

Hyvä vai huono hyökkäys? Näyttää kieltä

Velo pölliny ihan kunnolla ressuja. Kieltämättä aika hyvä isku ollut  Hymyilee 
tallennettu



F-18
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #171 : 12.06.07 - klo:21:14 »

Kenelläkään hajua et mistäköhän teutonien yksiköstä olis viisainta kouluttaa sankari? s2 mul sankarin kartano jä pystyn kehittelee nuijamiehia, keihäsmiehiä, kirvesmiehiä ja tiedustelijoita, mutta tuedustelijoista ei saa sankaria.. Hymyilee leveästi
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #172 : 13.06.07 - klo:00:35 »

Kenelläkään hajua et mistäköhän teutonien yksiköstä olis viisainta kouluttaa sankari? s2 mul sankarin kartano jä pystyn kehittelee nuijamiehia, keihäsmiehiä, kirvesmiehiä ja tiedustelijoita, mutta tuedustelijoista ei saa sankaria.. Hymyilee leveästi

Teutoniritarista.
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #173 : 13.06.07 - klo:06:14 »

Ihmettelin miks tuotantoni oli tippunut yön aikana  Epävarma Kullalla ostamani buustit olivat loppuneet, siinäpä syy  Hymyilee

Muilla hävinnyt ympäriltä kaikki "pikkukylät" yön aikana? Joutuu vain raidaamaan isompia kyliä.
« Viimeksi muokattu: 13.06.07 - klo:11:39 kirjoittanut hess » tallennettu



F-18
Legend JJL
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #174 : 13.06.07 - klo:07:36 »

Olen yrittänyt hyökätä kahteen eri kylään, mutta ei siittä mitään tullut. Ensimmäisessä oli joku ansa luutavasti, joka vei 3:sta apinamiehestä 2. Toisessa oli 5 asuksta, joten ei voinut millään olla ansoja tai muuria, mutta silti 2 menehtyi. Mistä tämä johtuu ja mitä tein väärin?
tallennettu
-Albatros-
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #175 : 13.06.07 - klo:10:37 »

Mulla laskee nykyään muutkin tuotannot ku vilja. Onkos se normaalia?  Vaikenee
tallennettu
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #176 : 13.06.07 - klo:11:05 »

Jumalauta, nyt alkaa tippumaan päitä laudalta! s3 yks tyyppi yöllä käyny kopsauttamassa mua 30 nuijjan kanssa ja pölläs mukavasti resoja, satavarma juttu että takas hyökkään! Onneksoli joukot reissussa, ne rassukat olis kuollu siin hyökkäyksessä.. Näyttää kieltä s2 on pieni probleema, sanokaas mitenkäpäin olis viisainta  tehä ku liitolt ei moiseen kehtaa apua kysyä.

Ongelma on tämä: Minulla on 7 kirvesmiestä yhes gallukyläs ansoissa.
Miten tähän päädyin?: Kävin ensin tiedustelemassa k.o. kylän puolustuksia ja joukkoja, näytti puolustukseksi vain paaluaidan ja virka-asunnon tasot ja oletin, että jos olis ansoittaja ollu nii sekin olin näkyny. Seuraava vaihe oli se, että hyökkäsin ja kas kummaa, kukaanminun seitsemästä ainoasta kirvesmiehestäni ei palannut ja olin ihan hämilläni ja kävin resurssit ja joukot tiesustelee, joukkoja ei ollut. sitten vasta älysin katsoakokoontumispisteen kautta, että olisko ne sittenkin ansoissa ja  kyllähän ne perkeleet oli.

Minulla on kolme vaihtoehtoa, jos en pyydä liitolta apua:

a: tehä joukkoja ja koittaa käydä itse vapauttaan niitä
b: koittaa kiristämällä, uhkailemalla tai lahjomalla  saaha pelaajaa vapauttamaan joukkoni
c: hävittää joukot (=antaa itsarikäsky)

Mitenkäs toimia? Miten itse tuossa tilanteessa tekisitte?
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #177 : 13.06.07 - klo:11:53 »

Olen yrittänyt hyökätä kahteen eri kylään, mutta ei siittä mitään tullut. Ensimmäisessä oli joku ansa luutavasti, joka vei 3:sta apinamiehestä 2. Toisessa oli 5 asuksta, joten ei voinut millään olla ansoja tai muuria, mutta silti 2 menehtyi. Mistä tämä johtuu ja mitä tein väärin?

En näistä asioista vielä mitään tiedä, mutta laitanpi miten itse toimin tällä hetkellä.

- Seuraan viereisiä kyliä jatkuvasti. Ei kasvua pariin päivään asukas luvussa -> rellestämään.

- Hyökkään aina asukasluvulta huomattavasti pienempiin kyliin. -> Luultavasti ei vielä puolustusta.

- Pääkohteina 2-3 asukkaan kylät.

-Aamuisin, jos mahdollista, pyrin olemaan joukkoineni mahdollisimman aktiivinen. -> varastot täynnä yön jäliltä  Hymyilee

Näätkö esim raporttien kautta mitä joukoillesi on tapahtunut? Tai mahdollisesti jotain muuta kautta. Joku kokeneempi voisi laittaa parempaa infoa, mistä näkee tarkemmin joukkojen liikkeet ja tapahtumat.
tallennettu



F-18
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #178 : 13.06.07 - klo:13:19 »

Mulla laskee nykyään muutkin tuotannot ku vilja. Onkos se normaalia?  Vaikenee

Kenties oot käyttäny kultaa ja sen kullan vaikutus lähti, koska viidellä kullalla saa seitsemän päivän ajan 25%.
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #179 : 13.06.07 - klo:16:02 »

Minulla on kolme vaihtoehtoa, jos en pyydä liitolta apua:

a: tehä joukkoja ja koittaa käydä itse vapauttaan niitä
b: koittaa kiristämällä, uhkailemalla tai lahjomalla  saaha pelaajaa vapauttamaan joukkoni
c: hävittää joukot (=antaa itsarikäsky)

Mä pyydän ensisijaisesti liitolta apua jos itsellä ei ole enempää joukkoja. Mutta kun et kerran viitsi niin sitten a.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 112 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024