Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.05.24 - klo:01:32

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Travian.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 112 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Travian.  (Luettu 421023 kertaa)
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #480 : 27.06.07 - klo:20:53 »

Roomalaisten yksikkö, Equites Caesaris on pelin paras sankari, joten luonnollisesti siitä. Mutta tuskinpa saat sitä aikoihin joten imperiaanista ennen sitä.

Joo imperiaania mäkin ajattelin. Vieläku repis jostain resurssit sen kehittämiseen akatemiasta jollain  Hymyilee Toi joukkojen kehittäminen imee aika paljon resursseja, lisäksi kaikki rakentaminen mitä joutu tekeen, et sai hevostallin aikaseks + se et sai akatemiassa kehitettyä Equites Legatit, teki aika uskomattoman loven mun varastoihin  Hymyilee Onneks oli rautaa ja viljaa varastossa paljon. Et ei se näpertely kauppiaiden kanssa ihan hukkaan menny. Toi Equites Caesariksen kehittäminen imis turhan paljon resursseja tässä vaiheessa peliä, joten niiden kehittäminen saa jäädä. Taidan keskittyä seuraavaksi saamaan tuotannon tasolle 7 . Aika hintava harppaus muuten  Surullinen Jos sais raidauksella ja kaupalla siinä sivussa kasaan ressut sankarin kartanoon ja imperiaanien kehittämiseen ulos akatemiasta.

Ei, ellei ole erityisen kova sankari. Elikkä keitaisiin mahdollisimman paljon joukkoja, ne eläimet osaavat puolustaa ja pirun hyvin osaavatkin. Hymyilee tässä linkki josta näet niiden puolustustaidot: http://help.travian.com/index.php?type=faq&mod=440&s=400

*e* hyvin mun kylä rakentuu, tuotanto on jo päälle +200 paitsi vilja. Asukkaitakin ihan ok määrä vaikkei ole edes vielä akatemiaa Iskee silmää Lähiaikoina sekin tosin tulee... Epävarma

Ton linkin perusteella, siis jos osasin tulkita taulukkoo oikein, noiden eläimien kanssa saa tapella kyllä tosissaan. Jos laskee mitä joutuu sijoittamaan resursseja 3 uudisasukkaaseen. Niin niiden mukaan kannattaa näköjään laittaa joukkoja ja paljon. Voisin vähän kilahtaa jos sattus kohalle, et eläimet vetäs mun uudisasukkaat naamaansa.

Mä olen kanssa tyytyväinen mun kylän kehitykseen. Vaikka on välillä tuntunut et tulee mentyä vähän liiankin suurin harppauksin eteen päin. Tosin mulle on ollut iso etu se, että olen ollut aika iso kylä "naapurustossa" koko ajan. Joten olen saanut olla raidaajilta rauhassa. Saa tosin nähdä mitenkä käy, kun olen hyökkinyt tämän päivän kaikkiin mahdollisiin naapuri kyliin, välittämättä koosta tai liitosta. Joten veikkaan että kohta napsahtaa.

Olen muuten käyttänyt pohjana kyläni kehittämisessä tätä:

http://forum.travian.com/showthread.php?t=67436

Luonnolliseti en ole ihan orjallisesti mennyt tuon mukaan. Mutta ton pohjalta oon saanut aika hyvän kuvan milloin tuotanto on suunnilleen siinä kohdin, et se kestää kovammankin rasituksen rakentamisen suhteen, ettei jää muiden kasvussa jälkeen.

*e*

Pistetään pari typerää kysymystä tähän väliin taasen.

Huomaanko toisen kylän tiedustelun, jos omassa kylässä ei ole sillä hetkellä yhtään tiedustelijaa paikalla? Vai pitääkö jättää tiedustelu reissulta aina yksi tiedustelija himaan "päivystämään"? Ja riittääkö yksi tiedustelija huomaamaan vihollisen tiedustelun? Monta tiedustelijaa on hyvä määrä olla olemassa? Siis tarkoitan kuinka monella tiedustelijalla saan jotakin selville kohde kylästä.

*e2*

Mites toi resurssien tiedustelu, niin näyttääkö se kaikki resurssit, myös kätkössä olevat, vai kätkön ylimenevät vai mitenkä?

*e3*

Sain jo vastaukset kysymyksiini, kun vaivauduin käydä käyttämässä travian foorumeilla haku ominaisuutta  Hymyilee
« Viimeksi muokattu: 27.06.07 - klo:21:45 kirjoittanut hess » tallennettu



F-18
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #481 : 28.06.07 - klo:01:58 »

Voisin vähän kilahtaa jos sattus kohalle, et eläimet vetäs mun uudisasukkaat naamaansa.

Eihän ne saa niitä uudisasukkaita tapettua ellet niitä lähetä jostain syystä keitaaseen, joka ei ole tarpeen kun sen saa vallattua tyhjentämällä sen eläimistä ja sankarin kartano on tasolla 10. Hymyilee Tai käsitin tosta sun selityksestä jotain väärin Epävarma .

Taidan keskittyä seuraavaksi saamaan tuotannon tasolle 7 . Aika hintava harppaus muuten

No on joo, samaa tässäkin olin tuuminut. Mutta löysin uskomattoman hyvän farmin jolta saan pari tonnia resurssia kevyesti päivässä, ainakin toistaiseksi.. Kyllä on ollut päivittely helppoa. Kahdessa päivässä puu, savi ja rauta 200->240 Virnistää, sekä vielä pari viljapellon tasonparannusta, ettei olis vajonnut alle 100:n.

Seuraava etappi on tason 8 resurssikentät ja sitten lähtee pystyyn virka-asunto + uudisasukkaat. Sitten kaappaan tuon 15 peltoisen pläntin, jossa on yhteensä 125% keidasbonukset viljaan (eli siis saa 125% verran boostia siihen viljantuotantoon), joka mahdollistaa ihan helvetin ison armeijan vaivatta. Kävi kyllä ihan helvetin hyvä tuuri kun lähellä siinä on kaksi 50% keidasta sekä yksi 25% Virnistää. Sitten nakertaa jos joku ehtii ennen mua. Mutta jos kaikki etenee suunnitelmien mukaan, niin sen lähelle pykään sitten "tavallisen" paikan, kun sen aika koittaa ja teen siitä resurssitehtaan ja sendin ne siihen 15 peltoiseen, koska niissä tuotanto on ihan syvältä (paitsi siis viljan).

Niin ja tietysti siinä resurssikenttien päivittelyn ja virka-asunnon + uudisasukkaiden teon ohessa olisi tarkoitus saada pari sataa pretoriaania ja legioonalaistenkin määrä on tarkoitus ainakin tuplata (nyt 50) + n. tason 10 muuri, että saisin uskottavan puolustuksen kasaan.
« Viimeksi muokattu: 28.06.07 - klo:02:03 kirjoittanut Adjustmentersh » tallennettu
Legend JJL
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #482 : 28.06.07 - klo:11:41 »

Onko sallittua vaihtaa resursseja 1:1 kylän kanssa missä olen vahtina?
tallennettu
-samsung-94-
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 122


Muahhahhaaa!


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #483 : 28.06.07 - klo:14:00 »

Onko sallittua vaihtaa resursseja 1:1 kylän kanssa missä olen vahtina?
Iso A Valaisi asiaaaaaaaa

Voihan hitsi =D  Pyörittää silmiään Tää oli posti joskus mut eipä oo enään joten elkää banniko  Vaikenee
« Viimeksi muokattu: 28.06.07 - klo:14:47 kirjoittanut -samsung-94- » tallennettu

IhQ
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #484 : 28.06.07 - klo:14:45 »

Onko sallittua vaihtaa resursseja 1:1 kylän kanssa missä olen vahtina?

Ei ole sallittua minkäänlainen resurssien vaihto sen kylän kanssa minkä kylävahti olet.
tallennettu
justus
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #485 : 28.06.07 - klo:16:31 »

*e*

Pistetään pari typerää kysymystä tähän väliin taasen.

Huomaanko toisen kylän tiedustelun, jos omassa kylässä ei ole sillä hetkellä yhtään tiedustelijaa paikalla? Vai pitääkö jättää tiedustelu reissulta aina yksi tiedustelija himaan "päivystämään"? Ja riittääkö yksi tiedustelija huomaamaan vihollisen tiedustelun? Monta tiedustelijaa on hyvä määrä olla olemassa? Siis tarkoitan kuinka monella tiedustelijalla saan jotakin selville kohde kylästä.

*e2*

Mites toi resurssien tiedustelu, niin näyttääkö se kaikki resurssit, myös kätkössä olevat, vai kätkön ylimenevät vai mitenkä?
Olisko sulla, taikka edes jollain intoa vastata mulle nopeesti noihin samoihin kysymyksiin?
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #486 : 28.06.07 - klo:17:31 »

Olisko sulla, taikka edes jollain intoa vastata mulle nopeesti noihin samoihin kysymyksiin?

Jos sinulla ei ole kylässäsi tiedustelijoita, et näe vihollisen tiedustelua. Eli omassa kylässä kannattaa aina olla niitä tiedustelijoita jonkin verran. Ja myös vaikka sinulla olisikin esim. 1 tiedustelija kylässä mutta jos vihollinen tiedustelee isolla tiedustelija-armeijalla (Virnistää) kuten vaikka 20 tiedustelijaa piipahtaa kylässäsi, ei sun 1 tiedustelija näe niitä.

Näyttää kaikki resurssit, eli ne myös mitkä piiloutuvat kätköönkin.
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #487 : 28.06.07 - klo:17:39 »

Voinko tiedustella 70 tiedustelijalla jonkun naispelaajan puhelinumeron?
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
-samsung-94-
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 122


Muahhahhaaa!


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #488 : 28.06.07 - klo:17:52 »

Voinko tiedustella 70 tiedustelijalla jonkun naispelaajan puhelinumeron?
Rofl!!!!!!!!11!!! MiX Et KoiTa?  Nolostunut
Tuskimpa antaa tollaselle mippailille mutta minulle saattaisi antaakkin  Epävarma
tallennettu

IhQ
justus
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #489 : 28.06.07 - klo:18:23 »

Eli yksi tiedustelija huomaa jos kylään tulee kaksi tiedustelijaa?
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #490 : 28.06.07 - klo:18:48 »

Eli yksi tiedustelija huomaa jos kylään tulee kaksi tiedustelijaa?

Juu... Mutta kannattais ennemmin lähteä siitä, ettei vihollinen saa raporttia sun kylästäsi, eikä vain tyytyä siihen että sä huomaat sen. Iskee silmää
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #491 : 28.06.07 - klo:19:11 »

Rofl!!!!!!!!11!!! MiX Et KoiTa?  Nolostunut
Tuskimpa antaa tollaselle mippailille mutta minulle saattaisi antaakkin  Epävarma

Juu, joku peruskoululainen.
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #492 : 28.06.07 - klo:20:16 »

Voinko tiedustella 70 tiedustelijalla jonkun naispelaajan puhelinumeron?
Rofl!!!!!!!!11!!! MiX Et KoiTa?  Nolostunut
Tuskimpa antaa tollaselle mippailille mutta minulle saattaisi antaakkin  Epävarma

Ne tollasille hikisille amigoille mitään lähettele, ne ees kerkee lähetellä. Niitten kaikki aika menee mun liehittelyyn  Hymyilee leveästi
tallennettu



F-18
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #493 : 28.06.07 - klo:20:50 »

Ne tollasille hikisille amigoille mitään lähettele, ne ees kerkee lähetellä. Niitten kaikki aika menee mun liehittelyyn  Hymyilee leveästi

Sä saa ku miehiltä viestejä Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
justus
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #494 : 28.06.07 - klo:22:11 »

Juu... Mutta kannattais ennemmin lähteä siitä, ettei vihollinen saa raporttia sun kylästäsi, eikä vain tyytyä siihen että sä huomaat sen. Iskee silmää
Eli, mitä pitää tehä ettei se saa?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 112 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024