Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
30.05.24 - klo:23:31

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Travian.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 112 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Travian.  (Luettu 422785 kertaa)
Avento
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #540 : 30.06.07 - klo:19:38 »

Niin ketkä kaikki tässä on mukana?
tallennettu
Legend JJL
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #541 : 30.06.07 - klo:19:50 »

Minä tulen heti kun kerkiän.
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #542 : 30.06.07 - klo:19:51 »

Hemmetti oon ehkä mökillä just sillo ku speed serveri liatetaan pystyyn eikä mökillä nettiä. Joten se kylä tulee pystyyn vähän kaummas teistä...

Toi mikään ongelma ole, laita mulle tuleen vaan nikki, heimo ja tietoa mitä se sattui nyt tarvitsemaan rekatessa. Oliks siin joku sähköposti ossa? Muista edes mitä se tarvi enää  Hymyilee leveästi Niin rekkaan sut samalla kun itseni.
tallennettu



F-18
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #543 : 30.06.07 - klo:19:53 »

Toi mikään ongelma ole, laita mulle tuleen vaan nikki, heimo ja tietoa mitä se sattui nyt tarvitsemaan rekatessa. Oliks siin joku sähköposti ossa? Muista edes mitä se tarvi enää  Hymyilee leveästi Niin rekkaan sut samalla kun itseni.

Krhm. Jos meinasit rekata samalla koneella niin multihunttaajat kahtoo sen huijaamiseks ja molempien accot tullaan poistamaan..

EDIT: Moon mukanah. Ja tähän samaan vinkaisen etteiks kukaa tota mun stoorinpätkää huomannu, korjaan siit löytyvän kirjoitusvirheen tai pari.. Hymyilee leveästi
« Viimeksi muokattu: 30.06.07 - klo:19:54 kirjoittanut Velociraptori » tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #544 : 30.06.07 - klo:20:23 »

Krhm. Jos meinasit rekata samalla koneella niin multihunttaajat kahtoo sen huijaamiseks ja molempien accot tullaan poistamaan..

En jaksa uskoa että tuo tuottaa mitään ongelmia  Iskee silmää Ainoo mikä voi olla ongelma, niin en välttämättä lähtis laittaan ketään kylän vahdiks samalla kun rekkaan Vovanin Hymyilee leveästi
tallennettu



F-18
Lurri
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 5



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #545 : 01.07.07 - klo:10:11 »

Vois vaikka itsekin yhtyä omalta osaltani aikanaan myös tuonne speed-servuun  Cool Kokemustakin alkanut jo karttumaan vähänlaisesti..  Pyörittää silmiään
tallennettu
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #546 : 01.07.07 - klo:10:12 »

En jaksa uskoa että tuo tuottaa mitään ongelmia  Iskee silmää Ainoo mikä voi olla ongelma, niin en välttämättä lähtis laittaan ketään kylän vahdiks samalla kun rekkaan Vovanin Hymyilee leveästi

No ok, heimoks tukee teutonit. Ja nick vovan987. Ja salasanan voit kesiä ihan oman. Sähköpostiosoitteen saisit tehdä uuden sillä siihen tulee se aktivioitikoodi. 
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
Legend JJL
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #547 : 01.07.07 - klo:10:30 »

Kun tämä speedi tulee niin, kannattaako ottaa roomalaiset vai gallialaiset?
Kokemusta vain gallialaisista ja teutoneista.
tallennettu
proksu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #548 : 01.07.07 - klo:10:33 »

Roomalaisten tuplarakentaminen voi olla melkoinen etu speedillä, taidan kokeilla niitä Iskee silmää Tai sitten teutoneita, katsoo nyt.
tallennettu
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #549 : 01.07.07 - klo:11:33 »

Huhujen mukaan teutonit olis ainakin alkupeleis kovassa iskussa speedillä, tämä huhu taitaa perustua nuinjamiesten halpaan ja nopeaan koulutukseen.. Virnistää
tallennettu
Avento
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #550 : 01.07.07 - klo:13:13 »

Niin siellä speedillä, kun ollaan kaikki samas läjäs ja, jos siinä lähellä on kaksi 15 croppisia niin ne on sitten mulle ja Adjulle varattu!  Iskee silmää
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #551 : 01.07.07 - klo:13:16 »

Juupajuu, kyllähän on heimo vaikee valita Hymyilee leveästi

Teutoneilla tosiaan olisi joukot, mitkä alussa voisi olla omiaan.Teutonit tosin loppupeleissä saattavat jäädä jalkoihin.
Roomalaisten tuplarakennus on varmasti todella hyvä Hymyilee leveästi. Varmaankin varma valinta.
Gallialaiset saattavat alussa olla pehmeitä, mutta lopussa heimon arvo nousee  Näyttää kieltä.

Juu, ja mua on turha uskoa Hymyilee leveästi


tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #552 : 01.07.07 - klo:13:29 »

Niin siellä speedillä, kun ollaan kaikki samas läjäs ja, jos siinä lähellä on kaksi 15 croppisia niin ne on sitten mulle ja Adjulle varattu!  Iskee silmää

Entä jos onki enemmän? Hymyilee leveästi
tallennettu
Avento
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #553 : 01.07.07 - klo:13:33 »

Entä jos onki enemmän? Hymyilee leveästi
Sitten saatte muut taistella niistä.
tallennettu
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #554 : 01.07.07 - klo:13:40 »

Tossa mun nykyisen kylän vieressä kaksi 15 pellon paikkaa ja yksi 9 pellon  Hymyilee

E: Tossa mun allekirjoituksessa olen hienosti Olken kanssa samalla sijalla 2000!
« Viimeksi muokattu: 01.07.07 - klo:13:56 kirjoittanut vovan987 » tallennettu

Play Hard. Go Pro.
Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 112 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024