Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.05.24 - klo:01:22

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Travian.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 112 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Travian.  (Luettu 421020 kertaa)
Henri19
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 148



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #585 : 02.07.07 - klo:11:27 »

Menimpä sitten, ja otin roma grafiikkapakkauksen kakkos servulle  Hymyilee leveästi
tallennettu

MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #586 : 02.07.07 - klo:12:57 »


Mibin Syncro kuulostaa ihan hyvältä,, jossei kukaan keksi mitään parempaa ehdotusta.

Juuri näin Adju Hymyilee leveästi:D
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Avento
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #587 : 02.07.07 - klo:15:01 »

Adjuhan keksi lentokonepelinaulassa eilen illalla hyvän nimen proksun esimerkistä. Adju sanos se kaikille.  Virnistää
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #588 : 02.07.07 - klo:15:06 »

En välttämättä halua tietää.
=D

Perkele en hyöki enää koskaa gallien kimppuu, niit saatanan ansoja ja isot kätköt. :S
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #589 : 02.07.07 - klo:15:27 »

http://www.aniweb.dk/cropfinder.php Joutuuko tuosta muka jäähylle?

Kuulemma ton käyttämisestä voi joutua. Kuormittaa serveriä ja adminit siitä pystyvät huomaamaan. Mä en ainakaan käytä tota muuten kuin etin ne x ja y koordinaatteihin ja sitten travianin kautta naksuttelen sinne. Ja teen sen kerran.

Adjuhan keksi lentokonepelinaulassa eilen illalla hyvän nimen proksun esimerkistä. Adju sanos se kaikille.

Joo en muista kyl. Enkä tiedä mitä nassukat edes tarkoittavat. Sori Epävarma

Mibin Syncro kuulostaa ihan hyvältä, jossei kukaan keksi mitään parempaa ehdotusta.

Juuri näin MiB-Bailaa.
« Viimeksi muokattu: 02.07.07 - klo:15:35 kirjoittanut Adjustmentersh » tallennettu
proksu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #590 : 02.07.07 - klo:16:38 »

Nassuttimet ei tarkota mitään, sanoinpahan vaan.

Nyt loppu viljasta kulta, tuotanto nyt huimat 26 tunnissa  Pyörittää silmiään Brutto onkin sitten 448
tallennettu
Henri19
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 148



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #591 : 02.07.07 - klo:16:41 »



Teutoneissa ei tosiaan ole minusta mitään muuta hyvää kuin keihäsmiehet, 1 viljan syövän tiedustelijat, teutoniritari (paras hevoshyökkääjä koko pelissä)
Roomalaisten Equites caesaris on pelin paras hevoshyökkääjä  Pyörittää silmiään
tallennettu

Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #592 : 02.07.07 - klo:16:51 »

Täähän on jo musta aika jännä juttu Hymyilee leveästi S2lla kun mun kimppuun hyökkäilee suoraan alapuolellani oleva naapuri niin joka reisulla dsiltä kuolee 1-3 falangia vaikka mulla ei ole solttuja, kaatukohan ne mun maamuuriin ja virka-asuntoon? Hymyilee leveästi
tallennettu
Legend JJL
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #593 : 02.07.07 - klo:17:07 »

Täähän on jo musta aika jännä juttu Hymyilee leveästi S2lla kun mun kimppuun hyökkäilee suoraan alapuolellani oleva naapuri niin joka reisulla dsiltä kuolee 1-3 falangia vaikka mulla ei ole solttuja, kaatukohan ne mun maamuuriin ja virka-asuntoon? Hymyilee leveästi
Minullakin silloin alussa kävi näin, mutta nykyään ne ei enään uskalla tulla pienitasosilla sotilailla. Johonkin kivikkoon ne kai kaatuu
« Viimeksi muokattu: 02.07.07 - klo:17:25 kirjoittanut Legend JJL » tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #594 : 02.07.07 - klo:17:52 »

Nassuttimet ei tarkota mitään, sanoinpahan vaan.

Arvelinkin.

Minullakin silloin alussa kävi näin, mutta nykyään ne ei enään uskalla tulla pienitasosilla sotilailla. Johonkin kivikkoon ne kai kaatuu

Joop, virka-asunto/palatsi tappaa niitä. En tiedä miten se tappaa mutta tappaapahan vaan. Mitä parempi muuri, niin sitä enemmän se tappaa. Hymyilee leveästi

Roomalaisten Equites caesaris on pelin paras hevoshyökkääjä  Pyörittää silmiään

Väärin!

Lasketaanpas vähän. 150:3 (teutoniritarin hyökkäysarvo jaettuna viljan kulutuksella) on 50. Ja sitten EC.. 180:4=45.

Viljan kulutus on kuitenkin ratkaisevin asia. Silloin kun resursseista ei ole väliä (sitä tulee niin paljon) ainoa asia millä on väliä, on vilja ja joukkojen viljankulutus. Viljantuotanto nääs laskee kun tekee joukkoja (ehehe kyllä te sen tiesitte Virnistää). Silloin pitää tehdä viljankulutukseltaan tehokkaita joukkoja. Teutoniritari on siten paras hevoshyökkääjä.
tallennettu
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #595 : 03.07.07 - klo:18:29 »

Noniin vihdoin kaikki resurssi kentät vähintään tasoa 6  Pyörittää silmiään
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
Avento
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #596 : 04.07.07 - klo:10:08 »

Sainpahan eilen illalla jo toisen kylän 15 c. Hymyilee
tallennettu
Mersu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #597 : 04.07.07 - klo:10:19 »

Taas jäin tasa 100 1 viestin oon ollu 501 ja 601 vastaaja  Hymyilee leveästi
Onkos hessulla kylää s2 Huh Pyörittää silmiään
tallennettu
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #598 : 04.07.07 - klo:11:01 »

Mitähän helvettiä... Tänäaamuna katoin travian tilannettani ja hoksasin et hyökkäysraporteissani ei näkynyt yöhyökkäystäni, vain pelkkä naapurin illallinen tiedustelu. Kun katoin palaavia joukkojani niin näkyi tälläistä:

"Paluu kylästä"

Eikä ton jälkeen ollut kylän nimeä, jonne olin hyökännyt. Olisiko mahdollista, että juuri ennen hyökkäystäni kylä olisi poistunut maailmankartalta ja joukkoni olisivat kääntyneet niiltä sijoiltaan takaisin?
tallennettu
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #599 : 04.07.07 - klo:12:24 »

Mitähän helvettiä... Tänäaamuna katoin travian tilannettani ja hoksasin et hyökkäysraporteissani ei näkynyt yöhyökkäystäni, vain pelkkä naapurin illallinen tiedustelu. Kun katoin palaavia joukkojani niin näkyi tälläistä:

"Paluu kylästä"

Eikä ton jälkeen ollut kylän nimeä, jonne olin hyökännyt. Olisiko mahdollista, että juuri ennen hyökkäystäni kylä olisi poistunut maailmankartalta ja joukkoni olisivat kääntyneet niiltä sijoiltaan takaisin?

Itselläni kävi muutaman kerran niin että seinä aikana ku mun joukot hyökkäsivät yhteen kyläänn niin matkalla kylä poistui mutta resoija tuli silti. Kyseessä oli yöretki.
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 112 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024