Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.05.24 - klo:02:10

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Travian.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 112 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Travian.  (Luettu 421028 kertaa)
justus
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1245 : 18.10.07 - klo:22:37 »

Heh, en mä yksin voita, mut liitolla ainakin oli vtun hyvät mahikset. Mut tänä iltana tos puolen tunnin päästä pari hommaa kusee ja rajusti, mut ei niistä sen enempää Vaikenee. Sota väkeä löytyy vajaat 24 000 impeä, joku tonni heppoja ja tason 27 sankari, siis yhestä kylästä. Kyllähän noita vielä muissakin kylissi piisaa... Vähän meinannu kyllä innostus tipahtaa, mut onneks kohta pääsee tositoimiin Pyörittää silmiään
tallennettu
-Albatros-
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1246 : 20.10.07 - klo:09:15 »

eikä se ainakaan berger oo, pärkele, sehän lopetti.

Aivan, löys naisen ja lopetti. Hyvä vaan, ei tartte pelata 24/7  Virnistää
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1247 : 20.10.07 - klo:17:30 »

Nyt tässä spekulaatiota ollut joten heitän minkäkin mielipidettä

Nataarejen tulosta olen vähän kahta mieltä, olisin mielelläni kasvattanut armeijaani hieman mutta hyvä juttu oli ettei juuri tämä Fu3L päässyt pilaamaan peliäni kuten teki naapurilleni. Saa nyt nähdä aikooko se minuun koskea koska uhkaavasti pari kylää olisi ruudun päässä ja muut sitten siinä tuntumassa. Tämmönen nyrkki sillä olis

Lopussa tulee kyllä hyvä taistelu. Kaikki liitot ovat varmastikkin valinneet WW:n tekijät ja muut lähettelevät resursseja sitten sinne. Top ten ATG:tä lukuunottamatta on liittoutunut n00bseja vastaan joten helpolla he eivät pääse.

Kuten travianin foorumeillakin on ollut niin HV:n tuskin tarvitsee n00bseja pelätä hirvittävien matkojen vuoksi. Apuja he ovat myös saaneet paljon liittolaisiltaan ja lähinä pari heikolohkompi pelaaja on kärsinyt pahempia vaurioita.

Eli tästä tulee
Dacia, Getae, Katheon (ATG-2), EliteX, VENOM, HV! ja Elite TGT VS
n00bs, Timo ja taisto loppu sota
ATG ei kummallakaan puolella ole mutta enemmän tyrkyllä näistä ensimmäiselle puolelle, yksin se ei kuitenkaan tule tätä voittamaan.

Uskon Dacian jäsenenä tietenkin että me viemme voiton liittolaisimme ja pelaajaa en mene arvamaan tietyistä syistä.

Tässä liittomme hieno pakitus:
http://travilog.org.ua/fi/4363470/b8e9f13421ad49b3c6dae32b83eb5af8
« Viimeksi muokattu: 20.10.07 - klo:17:47 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1248 : 20.10.07 - klo:18:42 »

Torsti saa nuo äkkiä takasin ja tosiaan oli torstin kakkosnyrkki Hymyilee leveästi


Mut hyvä pakitus!
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1249 : 25.10.07 - klo:00:31 »

Vhittu jäin pahasti jälkeen kun olin 2 viikkoo reissussa  Surullinen

s3:lla kylänvahdit prkl tehny mun kylistä pakkitehtaita. Joukot pakittamassa jossain vtun kahenpäivän marssin päässä. Hyökkijoukkoja ei meinaa olla edes kunnon raidaamiseen. Jos nyt jotain positiivista pitää hakea, niin on ainakin pakkeja joka kylä pullollaan  Hymyilee leveästi

Speedillä WaPa:ssa edelleen vaikutan, kun muut velliperseet ei ottanut liittoonsa kun Deral TAiSTOsta vähän hyökki  Hymyilee Näköjään lopettanut, mikäköhän sille tuli ? Tietääkö Bruce? Rupes tuleen vaan niin tylsää sen jälkeen.

Onneks ne nataarit tuli. OOn niin vtun koukussa tähän peliin, et sais toi speedi loppua. Normi servun kanssa jotenkin pystyy elämään, mut tän speedin kaa ei Hymyilee

WaPa lähtee hakemaan luonnollisesti WW:tä liittolaisineen. Voittoon ei ole mahdollisuuksia, mutta pitääpähän sitä saada kunnon loppusodat pystyyn, ettei ihan turhaan ole tullut pelailtua. Lisäksi kokemusta lähteä hakemaan ww:n teosta  Hymyilee
tallennettu



F-18
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1250 : 25.10.07 - klo:00:35 »

Jos joku haluaa antaa nikkinsä s4 mulle myyräksi, ottaa yhteyttä Hymyilee leveästi
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
-Albatros-
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1251 : 25.10.07 - klo:07:35 »

WaPa -> SuMu  Virnistää Ei meillä nyt tosiaan oo mitään mahiksia, mutta seuraavalla kierroksella tullaan ja ownataan.  Näyttää kieltä

tallennettu
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1252 : 25.10.07 - klo:17:09 »

Tulipahan tonne WaPaan itsekin liityttyä eilen.. Hymyilee Mun lähelle tupsahti yks nataarikylä Järkyttynyt Järkyttynyt Järkyttynyt
tallennettu
-Albatros-
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1253 : 25.10.07 - klo:19:15 »

Tulipahan tonne WaPaan itsekin liityttyä eilen.. Hymyilee Mun lähelle tupsahti yks nataarikylä Järkyttynyt Järkyttynyt Järkyttynyt

Nickish?
tallennettu
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1254 : 25.10.07 - klo:19:45 »

Nickish?

Velotar, pääkaupunki sijaitsee -77|-10.
tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1255 : 27.10.07 - klo:22:09 »

Sen tuun sanomaan kummiskin, että mikään Sapa, kapa, haka, lapa, wapa, eikä varsinkaan sumu tule WW tulemaan tasolle 100.

TnT tai Delfia voittaa tän Cool
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1256 : 27.10.07 - klo:22:34 »

Sen tuun sanomaan kummiskin, että mikään Sapa, kapa, haka, lapa, wapa, eikä varsinkaan sumu tule WW tulemaan tasolle 100.

TnT tai Delfia voittaa tän Cool

Reps ankka, vaikka tuo onkin totta, niin pitäisikö meidän vain lopettaa pelaaminen? vai vain simssailla tää viimenen kuukausi ? Eiköhän nyt kumminkin kaikki liitot lähde sitä WW:tä hakemaan, on siihen mahdollisuuksia tai ei  Hymyilee leveästi
tallennettu



F-18
R-ankka
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1257 : 27.10.07 - klo:22:35 »

Reps ankka, vaikka tuo onkin totta, niin pitäisikö meidän vain lopettaa pelaaminen? vai vain simssailla tää viimenen kuukausi ? Eiköhän nyt kumminkin kaikki liitot lähde sitä WW:tä hakemaan, on siihen mahdollisuuksia tai ei  Hymyilee leveästi
Simssailla toki pitää, muistakaa laajentaa kätköjänne! Cool

...mutta milloin oisin sanonu, ettei WW kannata yrittää hakea? :S
« Viimeksi muokattu: 27.10.07 - klo:22:37 kirjoittanut R-ankka » tallennettu
Henri19
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 148



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1258 : 28.10.07 - klo:08:58 »

Ankka, elise on ottanut jo yhden nataari kylän SuMu WW:n haltuun  Iskee silmää
tallennettu

R-ankka
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1259 : 28.10.07 - klo:11:01 »

Ankka, elise on ottanut jo yhden nataari kylän SuMu WW:n haltuun  Iskee silmää
Oon mää ton huomannu, ei ne silti tule voittamaan tätä Iskee silmää
tallennettu
Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 112 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024