Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.05.24 - klo:01:33

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Travian.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 112 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Travian.  (Luettu 421023 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1260 : 28.10.07 - klo:13:42 »

Ei n00bs tätä voita jatkuvasti niiltä viedään kyliä esimerkiksi. Bill tippui parissa päivässä sijalta 40 -> 520  ja asukkaista 20 000 -> 7 800
tallennettu
-Albatros-
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1261 : 28.10.07 - klo:14:11 »

Oon mää ton huomannu, ei ne silti tule voittamaan tätä Iskee silmää

Me voidaan voittaa tämä ihan hyvinkin, onhan tässä mukana koko SuMu koalitio + HDF + SPQR.  Iskee silmää

*e* Sanoisin pikemminkin että Delfialla on pienemmät mahikset WW:n teossa, kuin SuMulla.  Virnistää
« Viimeksi muokattu: 28.10.07 - klo:14:16 kirjoittanut -Albatros- » tallennettu
Velociraptori
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1262 : 28.10.07 - klo:14:30 »

Me voidaan voittaa tämä ihan hyvinkin, onhan tässä mukana koko SuMu koalitio + HDF + SPQR.  Iskee silmää

*e* Sanoisin pikemminkin että Delfialla on pienemmät mahikset WW:n teossa, kuin SuMulla.  Virnistää

Tosin koko SuMu oli sumutettu jonkinaikaa tos jutus.. Hymyilee leveästi
tallennettu
-Albatros-
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1263 : 28.10.07 - klo:15:00 »

Tosin koko SuMu oli sumutettu jonkinaikaa tos jutus.. Hymyilee leveästi

Totta, mutta se sumu oli ja meni jo.  Näyttää kieltä
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1264 : 28.10.07 - klo:15:36 »

Totta, mutta se sumu oli ja meni jo.  Näyttää kieltä

Meinas pikkasen järki palaa sen sumun takia. Vieläkin tulee itku viestejä  Hymyilee

Tosin meidän mahdollisuudet parani huomattavasti, en tosin tiedä auttoko tarpeeks  Hymyilee
tallennettu



F-18
Avento
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1265 : 28.10.07 - klo:17:15 »

Se liitto missä Rankka on ei kyllä tule WWetä rakentamaan, koska mikään hyvä liitto ei ota suojiinsa Rankan tasoista pelaajaa luulisin.
tallennettu
-Albatros-
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1266 : 28.10.07 - klo:20:44 »

Se liitto missä Rankka on ei kyllä tule WWetä rakentamaan, koska mikään hyvä liitto ei ota suojiinsa Rankan tasoista pelaajaa luulisin.

Sanoo itsestään liikaa luuleva avanto.  Hymyilee leveästi
tallennettu
2pac is the best
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1267 : 28.10.07 - klo:22:34 »

sumu sucks!!! mä raidaan niitte evo pelaajii pyysin et erottais mun farmit iha paska joku sumu 404040+0040  Hymyilee leveästi Iskee silmää Cool Näyttää kieltä Epävarma
tallennettu
-samsung-94-
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 122


Muahhahhaaa!


Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1268 : 29.10.07 - klo:08:10 »

Joo me pacin kaa ounitaa kaikki  Hymyilee Iskee silmää Hymyilee leveästi Virnistää
tallennettu

IhQ
Avento
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1269 : 29.10.07 - klo:11:05 »

Sanoo itsestään liikaa luuleva avanto.  Hymyilee leveästi
s3 parhaassa liittoumassa, että kai mä jotain osaan ja tilastoissa 300 joukossa. Vaikka ei ei mitään kerrokkaan.
tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1270 : 29.10.07 - klo:16:22 »

Jahas jahas, taas tämä alkaa.

Avennolle: Taitaa nolifetys viedä liikaa aikaa kuin ei ehdi kusellakaan käydä? Iskee silmää
Avennolle uudelleen foorumin säännöistä:
Lainaus
3. Vastaaminen
PERUSTELE VASTAUKSESI. Mikäli sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa kyseiseen asiaan, ole hiljaa. Kukaan ei hyödy siitä, jos sanot esim. "Joo" tai "Ei". Tämä foorumi ei ole chat.

Koska perusteluja ei löydy, niin sanotaan vaikka, että Avento on homo Pyörittää silmiään Hymyilee leveästi. Ennenkuin sanot jotain "kylähän mä perustelen kukan tasoka slito ei ota sen tasoista pelaja mukan ku r-anka se on tapreksi hyvö pekrustelu", niin perusteles ensin, miten Delfia on voinut valloittaa WW-kylän, vaikka olen Delfian foorumeilla modiktaattorikin Järkyttynyt

Avennolle viimeisen kerran: Jos edes viitsit vähäsen seurata speediä kohta, huomaat, että Delfia on paljon paremmin organisoitu liitto kuin mitkään J33 0LLAAN S3 PARHAITA JA MEILÄ O SATATUHATA SIPILITOA!111 liitto.

Edit: http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=R-Ankka+on+oikeassa&word2=Avento+on+oikeassa kertoo lyhyesti kaiken tiivistettynä Hymyilee
« Viimeksi muokattu: 29.10.07 - klo:16:33 kirjoittanut R-ankka » tallennettu
Avento
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1271 : 29.10.07 - klo:18:13 »

Jahas jahas, taas tämä alkaa.

Avennolle: Taitaa nolifetys viedä liikaa aikaa kuin ei ehdi kusellakaan käydä? Iskee silmää
Avennolle uudelleen foorumin säännöistä:
Koska perusteluja ei löydy, niin sanotaan vaikka, että Avento on homo Pyörittää silmiään Hymyilee leveästi. Ennenkuin sanot jotain "kylähän mä perustelen kukan tasoka slito ei ota sen tasoista pelaja mukan ku r-anka se on tapreksi hyvö pekrustelu", niin perusteles ensin, miten Delfia on voinut valloittaa WW-kylän, vaikka olen Delfian foorumeilla modiktaattorikin Järkyttynyt

Avennolle viimeisen kerran: Jos edes viitsit vähäsen seurata speediä kohta, huomaat, että Delfia on paljon paremmin organisoitu liitto kuin mitkään J33 0LLAAN S3 PARHAITA JA MEILÄ O SATATUHATA SIPILITOA!111 liitto.

Edit: http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=R-Ankka+on+oikeassa&word2=Avento+on+oikeassa kertoo lyhyesti kaiken tiivistettynä Hymyilee
Jos kirjottasit kieliopillisesti oikein niin asian ymmärtäminen helpottuisi paljon.

"niin perusteles ensin, miten Delfia on voinut valloittaa WW-kylän, vaikka olen Delfian foorumeilla modiktaattorikin Järkyttynyt" Mites se moderaattorin pesti liittyy tähän? Meni vähän ohi.

Rankalle viimeisen kerran: Jos edes viitsit vähäsen seurata s3:sta kohta, huomaat, että Phoenix ei omista yhtään siipiliittoa ja vain yhden liittoumapimuksen.

Että eiköhän kannata jatkossa ottaa selvää ennen, kun kirjoittaa foorumille mitä sattuu, aijaijaij...
tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1272 : 29.10.07 - klo:18:49 »

Jos kirjottasit kieliopillisesti oikein niin asian ymmärtäminen helpottuisi paljon.

"niin perusteles ensin, miten Delfia on voinut valloittaa WW-kylän, vaikka olen Delfian foorumeilla modiktaattorikin Järkyttynyt" Mites se moderaattorin pesti liittyy tähän? Meni vähän ohi.

Rankalle viimeisen kerran: Jos edes viitsit vähäsen seurata s3:sta kohta, huomaat, että Phoenix ei omista yhtään siipiliittoa ja vain yhden liittoumapimuksen.

Että eiköhän kannata jatkossa ottaa selvää ennen, kun kirjoittaa foorumille mitä sattuu, aijaijaij...
Eikös se ole loppuenlopuksi ihan selvä vaikka minä olla kirjottanut 100 sivu paska, ymmärrät kuitenkin mitä minä olla tarkotta.

Moderaattorin pestiä tuskin saa kuka tahansa sunnuntaipelaaja Cool

OMGOMGOMG, HAJOSKO SE MAHTILIITTO?!0+1+1+1+1 Pyörittää silmiään Huh Pusu Epävarma Epävarma Cool Surullinen Vihainen

edit: http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=R-Ankka+on+oikeassa&word2=Avento+on+oikeassa 2-0 ::smoke
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Travian.
« Vastaus #1273 : 30.10.07 - klo:11:29 »

Avennolle viimeisen kerran: Jos edes viitsit vähäsen seurata speediä kohta, huomaat, että Delfia on paljon paremmin organisoitu liitto kuin mitkään J33 0LLAAN S3 PARHAITA JA MEILÄ O SATATUHATA SIPILITOA!111 liitto.

Vaikkei nyt mulle kuulukkaan, niin en nää tossa suuressa siipiliittomäärässä mitään pahaa, ainakaan tässä vaiheessa serveriä (speed).

Tosin s3:lla Phoenixilla ei taida olla liitto sopimusta kuin TH:n kansssa. (julkista)

WaPa taas on valinnut suuren liittolaismäärän omaksi tiekseen rakentaa WW:tä, osana SuMu liittoutumaa. Joka on oikeastaan ainoa tie pienemmillä liitoilla, jolla tuo päämäärään on edes jotenkin mahdollista saavuttaa. Tolla organisoitumisella ole mitään väliä tällä siipimäärällä, kuhan muutamalla suurimmalla siivellä sitä löytyy =)

Aika näyttää miten käy.

s3 parhaassa liittoumassa, että kai mä jotain osaan ja tilastoissa 300 joukossa. Vaikka ei ei mitään kerrokkaan.

No jaa tosta (s3) parhaasta liitosta menis sanomaan. Aina pitää sen verran vetää kotiin päin. Mutta yhdestä parhaimmista kyllä, ja komeella sijalla listoillakin kieltämättä. Huomasin tota sun hahmolinkkiä kattomalla, että oot muuttanut melkein naapuriin ton Sundomin kaa. Ootte pikkasen kauas lähtenyt laajentamaan liittoanne  Iskee silmää


Näissä menee itekkin ihan sekasin, kun on s3:sta ja speediä sekasin, näissä kommenteissa =)



« Viimeksi muokattu: 30.10.07 - klo:11:38 kirjoittanut hess » tallennettu



F-18
Mersu
Vieras
Vs: Travian.
« Vastaus #1274 : 30.10.07 - klo:13:53 »

Vhittu jäin pahasti jälkeen kun olin 2 viikkoo reissussa  Surullinen

s3:lla kylänvahdit prkl tehny mun kylistä pakkitehtaita. Joukot pakittamassa jossain vtun kahenpäivän marssin päässä. Hyökkijoukkoja ei meinaa olla edes kunnon raidaamiseen. Jos nyt jotain positiivista pitää hakea, niin on ainakin pakkeja joka kylä pullollaan  Hymyilee leveästi

Speedillä WaPa:ssa edelleen vaikutan, kun muut velliperseet ei ottanut liittoonsa kun Deral TAiSTOsta vähän hyökki  Hymyilee Näköjään lopettanut, mikäköhän sille tuli ? Tietääkö Bruce? Rupes tuleen vaan niin tylsää sen jälkeen.

Onneks ne nataarit tuli. OOn niin vtun koukussa tähän peliin, et sais toi speedi loppua. Normi servun kanssa jotenkin pystyy elämään, mut tän speedin kaa ei Hymyilee

WaPa lähtee hakemaan luonnollisesti WW:tä liittolaisineen. Voittoon ei ole mahdollisuuksia, mutta pitääpähän sitä saada kunnon loppusodat pystyyn, ettei ihan turhaan ole tullut pelailtua. Lisäksi kokemusta lähteä hakemaan ww:n teosta  Hymyilee

Hei! ei liikaa saa kertoo  Hymyilee leveästi se on liiton "salaisuus"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 112 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024