Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.05.24 - klo:15:11

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Keskustelua sisaruksista.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Keskustelua sisaruksista.  (Luettu 2562 kertaa)
Velo
Vieras
Keskustelua sisaruksista.
« : 27.11.12 - klo:11:03 »

Onko sinulla sisaruksia?
Itselläni löytyy 3 veljeä ja sisko - olen katraan nuorin.

Oletko härnännyt isompia sisaruksiasi, tai jos olet vanhin, ovatko he härnänneet sinua ja miten?
Itse tykkäsin penskana roikkua jatkuvasti isoveljeni jaloissa. Hymyilee leveästi

Tänne vaan jakamaan sisaruksiin liittyviä juttuja - kokemukset yhdessä, molemminpuoliset tai parvessa toteutettu tempaukset, mitä vaan. Hymyilee

Senveran vielä paljastan omista sisaruksista, että mulla on yhden veljeni kanssa sama äiti, mutta eri isä, ja kahden muun veljeni ja siskoni kanssa on sama isä mutta eri äiti.

Tämän äitin puolelta olevan veljeni kanssa olen läheisin, hän asui kotosalla kun synnyin, joten hän myöskin joutui kiusani kohteeksi. Näyttää kieltä

Muihin sisaruksiini en ole kovin ollut yhteyksissä, vasta isäni hautajaisissa näin heidät ensimmäisen kerran. Tietoinen olen ollut näistä sisaruksista tosin "jo" jostain 17-vuotiaasta asti.
« Viimeksi muokattu: 27.11.12 - klo:11:08 kirjoittanut Nalayana » tallennettu
myway
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 301



Profiili WWW
Vs: Keskustelua sisaruksista.
« Vastaus #1 : 27.11.12 - klo:11:52 »

On joo 4 vuotta vanhempi isosisko. Nuorempana oli kovaakin kärhämää ja puukkouhkailua välillämme. Nykyään kypsempään ikään ehtineinä tulemme kuitenkin toimeen luonnollisen hyvin, kuten sisarusten kuuluu.

Viimeaikaisin oikea kokemus taisi olla se, kun ajoimme harhaan jossain jumalan seläntakana, kiitos siskoni Lumian navigoinnin. Käski käydä pellonpientareella kääntymässä, no ja menihän siinä aikaa saada auto pois sieltä mutalillukosta.
tallennettu
Glowzor
ALKO

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 319


Je vois tout.


Profiili
Vs: Keskustelua sisaruksista.
« Vastaus #2 : 27.11.12 - klo:12:03 »

En omista yhtään  Cool thank god ties mite kiltti minusta ois voinu muute tulla..
tallennettu

♠ ALKO ♠
► I'll be your scapegoat, I'll be your saviour. I'm the better of two evils.
!HHH!
ALKO

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 152



Profiili
Vs: Keskustelua sisaruksista.
« Vastaus #3 : 27.11.12 - klo:16:18 »

Itellä on 2 veljeä ja yks sisko. Hymyilee Aina oon tullut heidän kaikkien kanssa toimeen. Tai no melkeinpä vois sanoa että ne on ollu pikkusesta asti mun parhaita kavereitani tähän päivään asti. Ite oon tosiaan nuorin. Mut 2 isompaa veljeä on välil kyl ollut ikäviä siskoo kohtaan mut ite oon ollu eniten kyl sit siskon kaveri Hymyilee leveästi mut nykyään kaikki  tulee toimeen tosi hyvin niinku muutenki melkee aina lukuun ottamatta jotain hyvin pientä. Hymyilee Mut se kyl pitää todeta et sisarukset on auttanut ja kannustanut mua paljon paljon täs elämän aikana, ei ilman niitä oosi pärjänny sitte millään. Hymyilee Tänä vuonna keväällä pääsin Veljenpojan kummisedäksi Hymyilee) Mut sisarukset tosiaan tosi tärkeit mulle! Hymyilee

Mut vastaus nalan kysymykseen et onko ollu pientä härnäämistä sun muuta niin totta kai mä oon niitä joo ja toki ne muakin mut ei kai siin... iha normaalia kai. Hymyilee leveästi
« Viimeksi muokattu: 27.11.12 - klo:16:30 kirjoittanut !HHH! » tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: Keskustelua sisaruksista.
« Vastaus #4 : 27.11.12 - klo:17:29 »

Olin kirjoittanut jo vähän samanlaista settiä kun !HHH! tuossa aiemmin, mut en sit kehdannut. Tullaan nyt kohtaloveljeksi sit kuitenkin. ^^

Perheen kuopus, löytyy yksi veli ja kolme siskoa. Veljeä nyt näkee päivittäin, joskus oon asunut sen kämpillä ja tällähetkellä tilanne on toisinpäin. Vanhinta siskoa näkee toisiks useiten, toisiks vanhinta vähäsen harvemmin, ja nuorinta siskoistani en juuri ikinä - se on vähän... Semmonen.

Ihan hyvissä väleissä oon ollut aina kaikkien kanssa, perusvittuilua tietenkin aina pitää heittää, mut ei mitään draamaa. Siskoilla sit keskenään jotain ihan järjettömän idioottimaista kränää, mitä ei jaksais katella vierestä ollenkaan, mut mihin ei oikeen osaa puuttuakkaan.

Ite oon ollut pienestä pitäen henkisellä tasolla vähän kypsempi kun muut ikäiseni (random levottomuuskohtaukset poisluettuna, you know what i mean...), eli sen puolesta ei oo ollut ikinä mitään härnäilyä suuntaan tai toiseen. =) Veli on mua about 5½ vuotta vanhempi, ja pyörin juniorina eniten sen ja sen kavereiden kanssa.

Perhe on mulle ehkä tärkein asia maailmassa. Harvassa on ne ihmiset, jotka yltää tärkeydessä samalle viivalle.
tallennettu
CONST
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 974



Profiili
Vs: Keskustelua sisaruksista.
« Vastaus #5 : 27.11.12 - klo:17:53 »

En kanssa omista yhtään sisarusta ja oon tavallaan aika tyytyväinen. Sain aina kaiken huomion ja hellyyden.
tallennettu

Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille!
Lainaus käyttäjältä: Tengsinges
Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
Lightti
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 50


Profiili
Vs: Keskustelua sisaruksista.
« Vastaus #6 : 27.11.12 - klo:20:06 »

2 siskoo ja kaksi (puol)veljeä. Itse en sano veljiäni puoliveljiksi vaan veljiksi.
tallennettu

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Tähtiyksikkö
Vieras
Vs: Keskustelua sisaruksista.
« Vastaus #7 : 27.11.12 - klo:21:22 »

Täältä sais varmaan hakea... pari apinaa vähemmälle t. niitä kovastikkin rakastava isoveli  Pusu
tallennettu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Keskustelua sisaruksista.
« Vastaus #8 : 27.11.12 - klo:22:48 »

Olen kuopus ja perheen ainoa poika. Kaksi isosiskoa löytyy, kohta kumpikaan ei asu enää samassa taloudessa. Välit nyt ovat mitä ovat... Melko heikot. On päiviä, joskus jopa koko viikko etten sano sanaakaan heille. Saan (ja haen) huomiota vähiten.


Tunnenpas yli 10 kaveria eri perheistä, joilla on 10-16 sisarusta. Sillä lailla...
tallennettu

Foliot hattuun
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024