Reps, milläslailla toi kysely nyt tohon liitty.. Itse sitäpaitsi ton vaihtoehdon jälkikäteen lisäsin tonne.
Juu, niin siellä sanotaan että lisäsit sinne yhden vaihtoehdon. Liittyy se sikäli että itsekin tiedostat taipumuksesi "snipailla" omia. Mutta miksi teet niin sitten?
Jospa lukotetaan aihe.. Mielestäni oon ok asian kanssa ja pahasti menee muualle aihe nyt. :/
Teng voi sanoo viimeisen sanan ja sit laittaa lukkoon/poistaa.. Näin helpointa.
Lukottakaa ihan rauhassa tai heittäkää suoraan roskikseen. Aihekin on sinänsä aika typerä.
Kerro nyt hyvä mies kuitenkin ensin mitä tämä tällainen touhu oikein on sitten?
Ihan kuin olisit muka oikein laskenut montako pommia tai kutia päälleni tiputit/ammuit
Tk on tk ja kun ampuu omia on tk ja sillä piste. Vai ehdotatko olevasi vain värisokea?
Tuskin. Olen huomannut ettei kukaan muu ML admin tee tällaista, ikinä. Vain D e u C C i.
Ampuu omaa ja kun tämä kyllästyy siihen, joka kuitenkin on pidemmän päälle aika selviö, ja ampuu takaisin, kickaa sen samantien.
Olin jo varannut "Vuoden Pertti" tittelin Snakettajalle mutta ellet viitsi kertoa mitään hyvää syytä tekemisillesi, pääsetkin kisaamaan siitä oikein tosissasi
E. Sulla ei sitten vain ole munaa kertoa kaikille miksi snipailet halpamaisesti omia ja heittelet pommejas omien päälle.
Enkä arvostele muiden toimintaa, lähinnä sinun ja Snakettajan. Muiden toiminnassa ei ole edes mitään vikaakaan. Jos olisit esim joku pottu99 en olisi tehnyt koko aihetta, tietenkään! Tein koska olet ML admin mutta pelihuoneessa et käyttäydy sen arvoisesti.
No ni, se siitä.