Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
23.06.24 - klo:06:43

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat uutiset
| | | |-+  Valtuustovaalit
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Kenet näkisit mieluiten valtuustossa?  (äänestys päättynyt: 18.08.13 - klo:10:59)
CONST - 34 (18.6%)
EINSTEIN - 14 (7.7%)
juupeli k - 32 (17.5%)
kellonaika - 35 (19.1%)
kouluontyhmä - 14 (7.7%)
Pesäpalloilija - 2 (1.1%)
Verno - 30 (16.4%)
yu aksu - 22 (12%)
äänestäjiä yhteensä: 48

Sivuja: 1 2 [3] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Valtuustovaalit  (Luettu 11366 kertaa)
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #30 : 14.08.13 - klo:22:16 »

On uusien tuulten aika! Liiga tarvitsee selkeästi muutosta. Jäämmekö odottelemaan, että tämä mahtava ja uljas imperiumi kaatuu huonojen päättäjien edessä joiden tehtävä on luoda meille kanssapelaajille utooppinen kuva heidän vallastaan. Vai nousemmeko vastarintaan ja haluamme jotain suurempaa ja oikeudenmukaista!

Minulla on jotain mitä muut eivät voi tarjota! Puhun suoraan, ja enkä unohda puolustaa liigan parasta vaikka suuremmat tahot yrittäisivät sen estää. Ajattelen aina pieniä sieluja, jotka selkeästi tarvitsevat paremman johtajahahmon itselleen. On tullut aika!

Heikompien auttaja, amatöörejen opettaja ja oikeuden puolesta puhuja!

Jos haluat äänestää Einiä paina 2, jos haluat äänestää koulua paina 5

~The Queen Bee

P.S Mun mummo sano leipovansa muffinseja mua äänestäneille.. *vink vink*
tallennettu

Pidän kissoista
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #31 : 14.08.13 - klo:22:29 »

Verno: Kalja

 Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma
tallennettu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #32 : 14.08.13 - klo:22:48 »

Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma


Kausi 12 (03)?  Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma
tallennettu

Foliot hattuun
JP
Rhöh

Poissa Poissa

Viestejä: 190


Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #33 : 14.08.13 - klo:23:08 »

o`cmon, vaalipuheiden tarkotus on kalastella enemmän ääniä, ei yrittää saada niitä vähiäkin äänestäjia luopumaan... Mutta joo ääneni heitin juupelille(selkee), constille(koska FL), aksulle(ei oo tehny mitää miksi ei kuuluisi valtuustoo) ja kellolle(spede, mutta kuitenki puhuu ihan viisaita)
tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #34 : 14.08.13 - klo:23:22 »

Konsta oot mun sankari Pusu Pusu Pusu
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #35 : 15.08.13 - klo:21:14 »

Eikö enään voi äänestää kuin yhtä? Järkyttynyt Onko ennen voinut neljää? Ja kyllähän minun mielestäni noista vaihtoehdoista kaksi ehdottomasti järkevintä olisi tuo koulu ja eini.


!!!Nyt toimii!!!
« Viimeksi muokattu: 15.08.13 - klo:21:27 kirjoittanut kouluontyhmää » tallennettu

Valkoistentekijä
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #36 : 15.08.13 - klo:22:10 »

Joo niin... Minäkin voisin antaa oman lyhennetyn "vaalipuheeni". Suurin osa varmasti tietää millainen olen ja mitä mieltä olen asioista. Tuohan on aika simppeliä, mikäli pidät minua top 4 päättäjänä, niin heitä ääni minulle. Mutta muistakaas tämä poijjaat: Onko järkevää äänestää sen perusteella kuka on kiva kaikille? Tai mennä massan mukana ja äänestää kellonaikaa, joka tuskin antaa erikoisia mielipiteitä ja haluaa vain voittaa liigan. Mielestäni teidän kannattaisi äänestää sellaisia, jotka oikeasti koittavat tuoda ongelmat esille ja parantaa niitä. Kannattaako tuonne liigavaltuustoon päästää enään porukkaa, jotka vain puoltavat muiden mielipiteitä, eivätkä tuo omia esiin? Jos noista neljä pääsee ja en ota itseäni siinä huomioon, niin laittaisin sinne einin, juupelin, constin ja vernon. Kaikilta suunnilta mietittynä tuo on paras järjestys jos minua ei huomioida! Mutta minuthan huomioidaan, joten laittaisin tuonne itseni päättämään ehdottomasti. Olen erittäin aktiivinen ja haluan kehittää liigaa ja olla sen toiminnassa mukana. Täysin itseäni liikakehumatta, olen älykäs, saan suuni auki ja en anna mielipidettäni kenenkään muun mielipiteiden perusteella. Hyvä puhuja kylläkin saa pääni käännettyä joissakin asioissa, jos hän onnistuu perustelemaan asian hyvät puolet niin, että näen sen kokonaisuutena parempana kuin aiemman mielipiteeni.

Toivon vain, että äänestätte hyvin. Ettette anna ääntänne jonkun muun mielipiteen takia. Ettette äänestä "läpällä". Ettette äänestä miettimättä kaikkia neljää ääntänne tarkkaan. Sillä hyvin äänestämällä voitte saada hyviä päätöksiä aikaan. Valtuusto päättää munkkiliigan asioista, mutta te päätätte valtuustosta. Tämä siis merkitsee epäsuorasti erittäin paljon, vaikka ette sitä heti ehkä tajua.
tallennettu

Valkoistentekijä
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #37 : 18.08.13 - klo:11:40 »

Selkeesti väärennetty vaalitulos.. ei epäilystä..

GeLLo ja kumppanit tehnyt hieman uusia hahmoja ja käyttänyt vanhoja tupliaan äänestäessään itseään.. niin selkeetä
tallennettu

Pidän kissoista
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #38 : 18.08.13 - klo:11:53 »

Kiitos äänestäneille Pusu Ei aivan riittänyt, mutta ensi vuonna uudet kujeet.
Ihanaa CONST Pusu Pusu
Mutta missä Eikka ja Skula Huh
nyt mä oon siis aivan vitun masentunu
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #39 : 20.08.13 - klo:17:24 »


Kausi 12 (03)?  Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma Epävarma

 ok  Hymyilee leveästi Virnistää Hymyilee leveästi Virnistää Hymyilee leveästi Virnistää Epävarma
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #40 : 22.09.13 - klo:02:26 »

Verno (fooruminimimerkki Kusti_The_Weenier) on saanut munkkiliigan pääadminin tittelin, ja ottaa siten myös haltuunsa koko valtuuston.

Tästä päätettiin liigavaltuuston salaisessa kokoontumisessa 28 nisankuuta vuonna 2273, ennen ajanlaskumme alkua.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024