Hei.... jos mua luullaan toks... niin te ootte niin hakoteillä... kyl multa enemmän tasoo löytyy... kun esittää jotain vässykkää.
Jotenki myös kun sun viestittelyjäs katselee, niin tulee vääjäämättä mieleen ajatus sun kaltasesta syrjäytyneestä koulukiusaajasta joka yrittää parantaa itsetuntoaa trollailemalla internetissä muille ihmisille. Tiesitkö muuten, et kaiken internetissä tapahtuvan pystyy rinnastamaan oikeaan elämään? Miksikö, no siksi että täällä on samankaltaisia kädellisiä ja jalallisia ihmisiä ku sinäki. Ootko myös tietonen, et miten internet on monien mielenterveysongelmien aiheuttaja ja miten edesauttaa syrjäytymistä yms? Internetistä monet nuoret hakee kaltaisiaan syrjäytyneitä ja hakee sieltä lohtua. Sä et edesauta tällästä yhteisvuorovaikutusta yhtään.
Suosittelen katsomaan peiliin ennenkun postailet noita juttuja ja lopettamaan tän nettikiusaamisen ja näsäviisastelun koska teet ittestäs täyden pellen. Itteäni ohjaa nettikirjotuksissa se, et mitä arvoja ite koen tärkeinä ja kehtaisinko antaa jonkun tuttavani nähä niitä. Kantsii funtsii samaa, koska sä edustat kuitenkin itseäs täällä, vaikka anonyyminä. Ei tekis yhtään mieli edes tutustua reaalisinuus koska teet ittestäs tollasen pellen olemalla ultra nokkela täällä internetin villissä maailmassa.
Tai ole pelle, ihan miten vaan.
Edit 2. Itseasias nyt ku kattelin vähän aikaa sun kirjottamia viestejä (MisseKissa) niin tajusin et oot samanlainen kusipää kun Kultanen Porsas a.k.a Synnoeve. Niin turhaan kirjotin tätä viestiä, toivottavasti ees jotain ammennat itseesi etkä vastaa yhtä typerällä asenteella kun oppi-isäs vastais.
Hohoijjaa hohoijjaa ja tulisko vielä kerran hohoijjaa... Enkä tolla toistolla yhtään pilkkaa tota sun "pellen" toistoa, eikö muuta irtoa "pelle, pelle, pelle" Hmmph... susta se antaakin todella sanarikkaan kuvan, eikä ollenkaan provosoituneen...
Jaahas nää "syrjäytynyt kiusaaja kohottaa itsetuntoo" voivoivoi... lässynlää ja nöff nöff possut laulaa umpihangessa, koita nyt ees vähän kovemmin saada mut "järkiini", koska tolla sä et tuota mitään... Taino annat hyvin vahvasti kuvan miten vähän sä oikeastaan ajattelit tota viestiäs kirjotellessa. Jaahas mun oppi-isistä puhutaan, täällä näyttää olevan semmoinen käsite, että mitä teetkin niin aina matkit jotain henkilöä. Anteeksi pistin pisteen lauseen loppuun, taisin matkia jotain maanmatosta pohjanmaalta, haastetta tulemaan postissa.
Sulle vaan pieni vinkki, mieti nyt vähän ennenkuin lähdet mulle kirjottelemaan mitään ison ja viisaan vanhemman henkilön isällisiä neuvoja miten mun pitäis täällä "netin villissä maailmassa" toimia.
"KAIKEN" pystyy rinnastamaan oikeaan elämään, se kaiken on kyllä niin kattava käsite, että en itse sitä alkaisi tuossa käyttämään, koska sehän ei ole mitenkään totta. Etsä kaikkee voi rinnastaa oikeaan elämään.... Pystyttiinkö ennen puhumaan netistä kasvuympäristönä, kun semmoista ei edes ollut, eipä pystytty. Eikä sen netin vieläkään pitäisi olla mikään kasvuympäristö vaan se kasvuympäristö on tuolla pihalla. Te jotka kutsutte nettiä sosiaaliseksi paikaksi, ei hellanlettas miten säälittävästi te yritätte pitää itteänne muka jotenkin sosiaalisina täällä?.........
Jos vaivaudut vastaamaan vielä, niin jotain muutakun sitä PELLE, PELLE, PELLE hokemista