Kaikkia kiinnostaa mitä mieltä oonTäällä on taas lentoQ oma juorulehdistö ja viime kerrasta onkin jo aikaa! Tänä aikana ryhmämme on kerännyt kuumimmat juorut ja kovimmat skandaalit mitä meidän yhteisöstä löytyy.
Tällä kertaa perehdymme kuitenkin viettämäämme ihanaan gaalaan. Sillä paljon on tullut kyselyitä ja ihmetystä, mitä teidän oma kuningatar ajatteli voittajista ja kenet hän olisi itse pistänyt palkintopallille.. niin tässä sitä nyt on.
Vuoden albattaja: Valinta ei oo kovin vaikee kun mietitään minkä sorttista sakkia tuol liigas pörrää.. Itseasijassa tässä oltiin jo oikeilla jäljillä kun mietittiin parasta lentelijää. Yks heistä tosiaan on kouluontyhmää, enkä vain sano kosG hän on hanini.. Vaan eiköhän se huomattu peleissäkin kuka veti otteluissa kovimmat pisteet keskiarvoltaan. Toinen vaihtoehto tähän on Synnoeve
Vuoden brissettäjä: Tähänkään ei tarvinnu paljoo miettiä.. Eiköhän se ole selkee valinta, HUUHAATONTTU tai sitten yks toinen keskivertoo taitavampi lentäjä nimeltä Gruusom
Vuoden eläkeläinen: En tajuu tän äänestyksen ideaa yritetäänkö täs jotenkin olla hauskoi vai onko nykyään porukka niin vitun tyhmää, että jokanen joka täyttää 18-vuotta niin on jo niin "vanha", et pitää vitsailla olevansa eläkeläinen. Urpot..
Vuoden foorumikirjoittelija: Tässä oltiin neljän vaihtoehdon ympärillä joista kaksi kävi kovan loppukamppailun. Legend&Gruusom&Saial&Wäz. Saialilta tulee joskus ihan fiksua tekstiä, mutta aika turhaa suurimmaksi osaksi. Myös se miten negatiivinen ja yksipuoleinen henkilö ilman minkäänlaista hauskuutta tiputti hänet pois hetkessä kärkikamppailusta. Wäz on taas aivan vastakohta Saialille, hän on hauska, mutta ei tule mitään asiallista, voitaisiin sanoa luokan pelle, sori WÄZ.
Gruusom ja JJL ovat sen sijaan omaa luokkaansa, heillä on asiaa ja he osaavat myös nostattaa hymyn naamalle teksteillään. Kuitenkin päädyin JJL, sillä lukijat olisivat voineet syytellä Gruusomia minun lahjomisesta käpyleikeikkejen avulla.
Vuoden herrasmiespelaaja: Voitto menee selkeästi pelaajalle Myway, hän on ystävällinen, hauska ja kaikinpuolin mukava pelaaja eikä itke turhista niinkuin voittaja CONST
Vuoden johtaja: Tämän voitti oikea henkilö, eli kouluontyhmää. Häneen ei uskottu, mutta miten olikaan.. Vei tiimiään pelistä toiseen voitontahto sydämmessä!
Vuoden kieroin pelaaja: En tiedä miksi olin ykkönen, olen kiltti ja silleen
Musta tässä pitäs olla voittajana kovis a.k.a freTTi
Vuoden kuumin puheenaihe: Eikö nörtit itkeny jostain valkosista ja haamuuntumisista? Väittivät jopa mua syylliseks voi noobit. Joo varmaan toi kun nörtit jakso itkee niistä niin paljon
Vuoden naispelaaja: Tyhmä kysymys, Small myy. Niin ulkonäöllisesti, pelitaidollisesti, älyllisesti, musiikkimaullisesti ja kaikinpuolin.
Vuoden nestetankkaaja: REPS. Ei ainakaan kukaan vaihtoehdoissa olleista. Taino Tengsinge vois olla ihan hyvin.. mut ei ainakaan kukaan noista muista..
Vuoden macho: Fretti, ei tarvii selitellä. Kovis mikä kovis.
Vuoden muutos: Onks näitten nörttien elämäs muuttunukin jotain? EI
Vuoden parisuhde: Nojaa.. voittohan oli aika selvä, sillä mun ja hanin suhde oli ainut jossa oli minkään näköstä kipinää nähtävissä. Toinen vaihtoehto olis voinut olla JJL ja Gruusom (SAIKS PALJASTAA?!!)
Vuoden paluumuuttaja: NIMIMERKKI31
Vuoden pentu: Gents8 tai someone. Molemmat helevetin ärsyttäviä itkijöitä. Pallo olis myös sopiva tähän.
Vuoden pommittaja: Exe-ler, joka pelissä ja joka erässä hän pisti kovia pisteitä niin junkella kun salmilla.
Vuoden suoritus: Nala "lopetti", vaikka tietty se pelaa muilla käyttäjillä + vierailla.. Mut se, että voi uskotella itelleen lopettaneensa on kova suoritus!
Vuoden tulokas: ElNSTEIN
Vuoden urheilija: Urheileeko joku näistä ihan oikeesti oikeesti..? Synnoeve on mun vastaus, se on kovas kunnos
Vuoden valvoja: Fretti tai gruusomin yks peli
Vuoden viihdyke: Nörttien itkut aina eri aiheista + musiikkiarvostelu ja muistuttaisin ettei sitä saa unohtaa kokonaan
PALAAMISIIN. TENG VOITKO VALVOO TÄTÄ AIHETTA JA POISTAA TURHAT KOMMENTIT/SIIRTÄÄ NE PALAUTE TOPICCIIN