Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
17.06.24 - klo:03:50

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Uudet klaanit
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Uudet klaanit  (Luettu 2962 kertaa)
Unrik
MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 161


-ᐃ=


Profiili
Uudet klaanit
« : 16.06.12 - klo:18:57 »

Vaikkei tämä viesti nyt tänne kuulukkaan, niin aivan mahtavaa saada liigaan joukkue, joka koostu täysin uudesta verestä! Toivotan teille todella paljon onnea tulevaan kauteen. Saatte siunaukseni, ja voin ryhtyä teidänkin henkiseks johtajaks (joka jo TyQillä olen  Cool). Jos kelpuutatte, niin voitte sit kysellä TyQin jäseniltä (etenkin latelta) mitä mun toimeenkuvaani kuuluu!
« Viimeksi muokattu: 16.06.12 - klo:19:00 kirjoittanut Unrik » tallennettu

Musiikkiin absoluuttisesti hurahtanut.
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Uudet klaanit
« Vastaus #1 : 16.06.12 - klo:20:08 »

Vaikkei tämä viesti nyt tänne kuulukkaan, niin aivan mahtavaa saada liigaan joukkue, joka koostu täysin uudesta verestä! Toivotan teille todella paljon onnea tulevaan kauteen. Saatte siunaukseni, ja voin ryhtyä teidänkin henkiseks johtajaks (joka jo TyQillä olen  Cool). Jos kelpuutatte, niin voitte sit kysellä TyQin jäseniltä (etenkin latelta) mitä mun toimeenkuvaani kuuluu!

Et sitten millään, Reilu-Repe, toivottanut Dashia tervetulleeksi liigaan 2009 vaikka kukaan muu meistä kuin Raphael92 (hänkään ei munkissa pelannut ikinä) ei ollut ikinä kuullutkaan mistään liigoista  Surullinen Surullinen
Meillä oli mukana kinkkujuustokin  Cool
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Uudet klaanit
« Vastaus #2 : 16.06.12 - klo:20:19 »

Kaikki kunnia Elvenille ja Dashille! Uuden klaanin kokoaminen kokonaan uusista pelaajista ja sen johtaminen on aina hyvin kunnioitettava saavutus ja haastava projekti myös. Ja samalla myös liigalle todella hieno asia. Mutta jos jätettäisiin offtopicci tästä aiheesta sitten tähän viestiin Hymyilee
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Uudet klaanit
« Vastaus #3 : 16.06.12 - klo:23:21 »

Kaikki kunnia Elvenille ja Dashille! Uuden klaanin kokoaminen kokonaan uusista pelaajista ja sen johtaminen on aina hyvin kunnioitettava saavutus ja haastava projekti myös. Ja samalla myös liigalle todella hieno asia. Mutta jos jätettäisiin offtopicci tästä aiheesta sitten tähän viestiin Hymyilee
Kunhan mainitsin että tyhjästä mekin noustiin  Cool
Monien mielestä ei noustu! (vaan ollaan siellä edelleenkin, heheHymyilee leveästi Hymyilee leveästi

Huumorilla vain laitoin mutta oikeasti, jännitti tuohon aikaan siis tosi tosi paljon kun liigassa F.L ja MunQ ja I.P ja muut hurjat ja kukaan ei meitä tuntenut, millaisen vastaanoton saisimme jne jne.

Ja juu sorry offtopicista. Olen kyllä samaa mieltä kuin Unrik. Hieno homma on liigalle tällainen esiin pelmahtaminen  Hymyilee
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Uudet klaanit
« Vastaus #4 : 16.06.12 - klo:23:39 »

Uusi aihe tehty, ettei tarvisi poistaa viestejänne, ja saataisiin offtopicci pidettyä poissa. Eli kaksi kärpästä yhdellä iskulla!

Mäki haluun kunniaa. Oon ajanu F.B:ssa sisään lukuisia liigapelaajia, jotka on otettu kehittymään. Nimiä voi vilkasta F.B:n klaaniesittelystä ja '11 (02) kokoonpanolistasta.  Cool
tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Uudet klaanit
« Vastaus #5 : 17.06.12 - klo:00:48 »

Kunnia olkoon Tengsingesille Fokker Dr I:n ohjaamossa ja miksei muuallakin!

Ja ettei omakehu pääse haihtumaan niin mainitsen omalta osaltani nämä tunnetut tykistipelaajat, jotka hätistelin liigaan ilman, että he olivat juuri edes peliin koskeneet Hymyilee leveästi Kiitos tästä tosin kuuluu UCL:lle, joka ensimmäisenä minulle ilmoitti halukkuutensa pelata liigassa, vaikkei surullista kyllä, kovinkaan montaa ottelua päässyt viime kauden aikana pelaamaan.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Unrik
MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 161


-ᐃ=


Profiili
Vs: Uudet klaanit
« Vastaus #6 : 17.06.12 - klo:01:24 »

Et sitten millään, Reilu-Repe, toivottanut Dashia tervetulleeksi liigaan 2009 vaikka kukaan muu meistä kuin Raphael92 (hänkään ei munkissa pelannut ikinä) ei ollut ikinä kuullutkaan mistään liigoista  Surullinen Surullinen
Meillä oli mukana kinkkujuustokin  Cool

Anteeks! En ollu sillo vielä alottanu hengellistä uraani, mutta saatte tekin mut ottaa hengelliseks johtajaks klaaniinne  Hymyilee. Detaileja mun toimeenkuvasta saa edelleen kysyä latelta  Hymyilee leveästi. Mut mun mielestä on aivan loistavaa et Dash tulee takas! Teil oli hyvä poppoo ja on hienoo et oot taas johtamassa joukkoja kohti taistelua liigan pelottavia gigantteja vastaan Cool.
tallennettu

Musiikkiin absoluuttisesti hurahtanut.
Velo
Vieras
Vs: Uudet klaanit
« Vastaus #7 : 17.06.12 - klo:08:32 »

Kunnia olkoon Tengsingesille Fokker Dr I:n ohjaamossa ja miksei muuallakin!

Vihainen Mitä tämä on! Vihainen

Mut jooh, minustaki kiva nähä uutta verta liigassa messis, ja Kirnuhan on siis minun takavuosieni kasvatteja Pusu
tallennettu
CONST
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 974



Profiili
Vs: Uudet klaanit
« Vastaus #8 : 17.06.12 - klo:10:08 »

Tervetuloa meikäläisenkin puolesta. Musta kaikkein ideaalein tilanne olisi, jos uusi klaani ottaisi ja jäisi klaanikartalle samalla pelaajaringillä pitkiksi ajoiksi. Saataisiin yksi väriläiskä liigaan lisää. Hymyilee
tallennettu

Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille!
Lainaus käyttäjältä: Tengsinges
Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Uudet klaanit
« Vastaus #9 : 17.06.12 - klo:11:55 »

En ole vaikuttanut F-G-D:n nimeen millään tavalla. Tosin pistihän se hymyn suulle ku jotai tuttuuki löytyy Hymyilee leveästi.  Tuohan yritti mukaan jo viime kaudelle, on varmaan omistautuneita pelaajia, kun eivät hakeneet muihin klaaneihin, vaan odottivat uutta kautta.
tallennettu

Foliot hattuun
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024