MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Hiemanko repeen jos sam erehtyy hyökkää johonki liittoutuneeseen.
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
-samsung-94-
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Muahhahhaaa!
|
Hiemanko repeen jos sam erehtyy hyökkää johonki liittoutuneeseen. Pariin semmpseen oon jo hyökänny mun 30 nuijamiehen teho armeijalla Varastot tyhjiks kaikilt vaa
|
|
|
tallennettu
|
IhQ
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Nooh, kyl noil uskaltaa jo isompaakin hyökätä.. =)
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Nyt kätköä oon vaan kehitelly Perkule tos ihan vieres tommonen 35 ihmisen kylä, arvaa syökö se mut heti ku suoja loppuu Pelaaja on Newcastle Ite siis nikil Olkke
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Adju
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
|
Suosittelen olla välittämästä noista itkuviestestä kun iskee johonki kylään. Varsinkin noista uhoviesteistä "liittouma tulee ja hakkaa sut". Ei niitä kannata nöyristellä. Uutta hyökkäystä perään vaan. Tuskin ne koskaan rupee sanoista tekoihin. Ite oon saanu jo kahdelta tyypiltä itkua, yhdeltä tyypiltä sitäkin enemmän.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Mitäs nyt kannattais tehä.
Kätkö tulee valmiiks tasolle 6 kohta.
Resurssit ei oo viel ees puoles välissä ja tuotanto on
Puu: 10 tunnissa Savi: 10 tunnissa Rauta: 10 tunnissa Vilja: 13 tunnissa
Gallialaiset on heimo.
Mitään muuta en oo tehny ku kätköä parantanu..
Wink?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Avento
Vieras
|
Tuotannot sinne 30 ja sitten joukkoja ja ryöväämään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Kannattaa siis alkaa kehittää metsiä/kaivoksia, ja jättää kätkö tuohon tasoon?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Adju
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
|
Kannattaa siis alkaa kehittää metsiä/kaivoksia, ja jättää kätkö tuohon tasoon?
Kehitä nyt sitä tuotantoa. Paranna kätköä sitten vasta kun resursseja tulee yön aikana enemmän kuin kätkösi kätkee.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Ja tuotantoa kannattaa niin että aina yks alue 1 tasolle? Vai et kehittää aina 1tasolle sit 2,3,4,5... . . . . . ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-Albatros-
Vieras
|
Kannattaa varmaan kehittää tasasesti, eikä että puuta tulee esim 40 tunnissa ja rautaa 10 tunnissa. :)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-Albatros-
Vieras
|
Tuotanto: Puu: 40 tunnissa Savi: 42 tunnissa Rauta: 36 tunnissa Vilja: 12 tunnissa Noin mulla menee, älkää ihmetelkö viljan vähyyttä, sitä ei vaan jaksa päivitellä, ku ne ahmivat ihmiset vie kaiken
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
justus
Vieras
|
Se tarkotti varmaa et pitääkö kehittää yks pelto 5 tasolle, vai ensin kaikki ykköselle?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Tarkotin et kun on savimonttu taso 1, ni kannattaako sitä samaa monttuu aina kehittää vai ottaa viereinen monttu ja laittaa sekin taso 1.?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-Albatros-
Vieras
|
Mun mielestä se menee niin, että jos haluut kuluttaa vähemmän resuja, ni päivitä se viereinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|