Ookke, onks tol viljankasvul hirveesti väliä?
Tuotanto:
Puu: 25 tunnissa
Savi: 25 tunnissa
Rauta: 25 tunnissa
Vilja: 7 tunnissa
Lueskelin noilt enklannin kielisiltä foorumeil, et viljan tuotannon pitäs olla suunnilleen aina puolet verrattuna muuhun tuotantoon.
Eli sun tapauksessa n. 12-13. Tiedä sitten pitääkö tuo väite paikkansa.
Noita liittoumakutsuja satelee s3:ssa, mut pysyn mieluummin yksinäisenä sutena ja kasson miten pitkälle selviän
Vähän sama vika ois, meinasin liittyä tosin johonkin liittoutumaan. Mutta vielä ei ainakaan ole tullut vastaan mitään niin houkuttelevaa tarjousta, että olisin liittynyt.
Hep! Adjulla on idea
Kun saatte kolmosservussa toisen kylä, pystytetään se jonnekin peräkorpelaan, johonkin sovittuun alueeseen, vaikkapa 400 | 400 alueelle? Näin saisimme kivan "yhteiskunnan" sinne. Autetaan siellä sit toisia ja muuta asiaan kuuluvaa.
Sinne ei takuulla ilmesty muita, ja jos ilmestyy niin mikäs sen hauskempaa - raidataan ne äkkiä kumoon.
Itse menestyn erinomaisesti serveri kakkosella ja kolmonen jää vähän taka-alalle joten olisi kiva tehä tälläisiä. Kuinka moni olisi valmis tekemään näin?
*e*
Jos kannatatte edes ideaani, niin mä löysin seuraavat yhdeksän viljapeltoa sisältävät paikat sieltä: 396|399, 399|-396, 400|-394
*e2* Voihan ne vaihtoehtoisesti tehdä vaikka mun tai sun kylän ympärille jos ei taho korpeen, jossa ei ole hyökkäyskohteita
Vieläkö Adju tuota suunnittelee? Voisin lähteä mukaan tuohon touhuun aikanaan, kun pääsen väsäämään toista kylää
*e*
Aloitin eilen täysipainoisen ryöstelyn 5 legioonalaisen voimin. Kohteiksi valitsin kyliä ympäriltäni, joiden en ole huomannut kasvavan muutamaan päivään. Hylkäsin alkuperäisen ajatukseni lähteä hyökkäilemään isompiin kyliin, hillitäkseni niiden kasvua. Ajattelin etten sittenkään lähde hakemaan verta nenästäni, vaan puukotan heitä sitten aikanaan selkään, jos tarve vaatii
Yksi legioonalainen kantaa 50 ressua mukanaan reissultansa takaisin kylään, joten pikkurellestäjäni ovat jo kohta maksanut itsensä takaisin.
Pienenä yksityiskohtana olen huomannut muutaman 2-3 asukkaan kylän tyhjäksi ympäriltäni. Olettaisin tämän johtuvan siitä, että joku muukin rellestää ympärilläni pikkukylissä