-samsung-94-
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Muahhahhaaa!
|
Travian plussan saa alkuun ilmatteeks ku alus on aina 30 kultaa 35 kultaa.
|
|
|
tallennettu
|
IhQ
|
|
|
Velociraptori
Vieras
|
35 kultaa.
Ainiijoo, hups.. Korjaanki sen hetimiten.. En mä kaikkee aina jaksa muistaa.. Toi kultamäärä saattaa eri maissa vaihdella, ainakin kun aikanani pelasin travian.com s3 (3x speed servu) nii siel ei ollu ku 20 kultaa ja suoja-aikaki oli kaks päivää o.o
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-JOKER-28-
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
JOKERIIT!!
|
Joo, tosiaan hyvä peli. Nicki 2 ja 3 servus Kaporik.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Henri19
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Nimimerkki: Tut. Serveri1 ja kartassa sijainti on 213l2. Asukkaita 38.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Avento
Vieras
|
Juuh hyvä peli.
Omat nickit: s1, Jeahjeahjeah s2, Jeejeejee s3, Jesjesjes
Vasta alottanut, joten ei asukasmäärät päätä huimaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mersu
Vieras
|
oma nikki: McLarens ja Larens kuten tavallista 3serverissä
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.06.07 - klo:14:15 kirjoittanut Mersu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Adju
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
|
Tosiaanki ne suoja-ajat vaihtelevat riippuen serveristä. Se pitenee sitä mukaa miten vanha serveri on. Ykkösellä se luonnollisesti on siten suuri. Hmmh, voisin kertoa jotakin. Pelaan nickillä Adju kakkos,- sekä kolmosserverillä. Kakkosessa olen liitossa PSYL, joka on erittäin hyvä. Pelaan kakkosessa teutoneilla, kolmosessa roomalaisilla.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.06.07 - klo:14:04 kirjoittanut Adjustmentersh »
|
tallennettu
|
|
|
|
Unrik
MunQ
Poissa
Sukupuoli:
-ᐃ=
|
Minun entiset nikkini oli speed servulle: Muriaani Queen ja suomen s1 servulla Mööbelix.. Pelaisin sitä jos vaan olisi entiset acc jäljellä..
|
|
|
tallennettu
|
Musiikkiin absoluuttisesti hurahtanut.
|
|
|
-Albatros-
Vieras
|
Tähän hommaan löytyy ratkaisu Travian plussan saa alkuun ilmatteeks ku alus on aina 35 kultaa Sivulla kirjautuneena valikos kohta travian plus sielt voi ostaa tilin ja sit voi buustata saven tuotantoa 25% EDIT: Kultamäärä korrjattu, kiitokset pilkunv.. kännylle Juu, mä huomasin ton Plussan aamulla ja ostin 34 päivää nopeampaa tuotantoa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.06.07 - klo:16:18 kirjoittanut -Albatros- »
|
tallennettu
|
|
|
|
-Albatros-
Vieras
|
Mulla on 2 accounttia Travianissa. Nimet on -Albatros- ja Luminosity (yllätys yllätys.) Vaikka vasta yhen päivän oon pelanuki ja on kaks tiliä, niin siihen on syy.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velociraptori
Vieras
|
Mulla on 2 accounttia Travianissa. Nimet on -Albatros- ja Luminosity (yllätys yllätys.) Vaikka vasta yhen päivän oon pelanuki ja on kaks tiliä, niin siihen on syy.
Jos noi on samalla serverillä nii kannattais varoa, voi olla et kun GM huomaa nii tulee banaania..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-Albatros-
Vieras
|
Jos noi on samalla serverillä nii kannattais varoa, voi olla et kun GM huomaa nii tulee banaania.. No worries, Luminosity on servulla 1 ja Albatros on kai 2.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velociraptori
Vieras
|
No worries, Luminosity on servulla 1 ja Albatros on kai 2. Ykkösellä on aika heletin hankala pärjätä jos lähelläkään on yksikään isompi kylä.. Kolmosella pärjää parhaiten ku se on vasta alkanut servu..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mersu
Vieras
|
No worries, Luminosity on servulla 1 ja Albatros on kai 2. Mulla on seuraavilla servuilla seuraavat hahmot: 1servu: - 2servu: Larens, MacLarens 3servu(eniten pelaan):Larens, McLarens ja MacLarens
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-Albatros-
Vieras
|
Ykkösellä on aika heletin hankala pärjätä jos lähelläkään on yksikään isompi kylä.. Kolmosella pärjää parhaiten ku se on vasta alkanut servu.. Aiiijai, voikos accounttia poistaa mitenkään?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|