MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Velolla joukot jo naapurissa klo. 20:01. Voi perkule pistää jännittää paljonko tulee hyökkejä ku naapurit kehitelly joukkoja.
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
Velociraptori
Vieras
|
Velolla joukot jo naapurissa klo. 20:01. Voi perkule pistää jännittää paljonko tulee hyökkejä ku naapurit kehitelly joukkoja. En ku pelasin minigolfia niin habu oli käyny mun banaanipaladiinit teurastaa s2lla ja s3 mun joukot oli kunnos tosin ne 15 nuijapäätä on viel kuuden tunnin marsilla takas kotikylään. EDIT: Sain ihmeellisen inspiksen kirjoitella vähän tarinanpoikasta travian ajoistani, tässä on s1sen kohtaloni ja s2sen alku, s3 en jaksanu kirjoitella, tässä tulee: Rauha vallitsi Velotars cityssä, tuossa teutonien asuttamassa kylässä, vieressään monia paljon isompia kyliä, jotka välillä kävivät hyökkäämässä ja kokeilemassa onneaan, mutta yrityksistä ei tullut mitään, koska joukkoja ei ollut tapettavaksi ja viisi kätköä kätki kaikki resurssit ahneilta ryövääjiltä.
Eräänä kauniina aamuna kuitenkin kuului jostain kovaäänistä ujellusta ja pian isot, todella raskaat kivenlohkareet halkoivat ilmaa ja pian hajosikin yksi neljästä rautakaivoksesta täysin maantasalle. Muuurinmurtajat sortivat heikon maamuurin ja sotilaat ryntäsivät kylään teurastamaan asukkaita. Kaikki juoksivat peloissaan ympäriinsä, pienet lapset itkivät peloissaan. Nox kylästä astobe oli aloittanut valloituksensa.
Tuon hyökkäyksen jälkeen oli melko pitkään rauhallista, Velotar's City toipui muutamassa päivässä hyökkäyksestä ja asukkaita oli 313 kunnes nox hyökkäsi jälleen. Muuri hajosi alta aikayksikön ja sotilaat tulvivat kaduille kylvämään sekasortoa valtavien kivien halkoessa jälleen ilmaa. Kaksi rautakaivosta hajosi kertarysäyksestä, sitten meni savimonttu. sitten alkoi kylässäkin rytisemään, sotilaat vetäytyivät piois kaduilta katapulttien alkaessa romuttaa entistä melko rauhallista teutonikylää, Velotars Cityä maantasalle. Kivet tulivat aaltoina, ryhminä ja pareittain. Rymisten maahan kaatui virka-asunto, hevostalli ja kasarmi. Asukkaita kuoli valtavien kivien tuhotessa heidän kotejaan. Kylän valtiatar, Velotar, ei kestänyt enää tätä hyökkäystä ja hylkäsi kylänsä paeten itse vuorien yli uusiin maisemiin perustamaan uutta teutonikylää jonnekin rauhalliselle alueelle, missä ei kivet halkoisi ilmaa eikä sotilaat tulvisi kaduilla ryöväämässä...
"Uuden kylän nimeksi tulisi Surdana." hän päätti itsekseen. Pian hän löysikin tiensä uuteen maahan, missä oli muutamia muita pienempiä kyliä. Velotar pääsi perustamaan uutta kylää ja elämä Surdanassa oli melko rauhallista, hän pääsi jopa samaan liittoumaan missä oli ollut aikasemmin. Pian kuitenkin alkoi yksittäisiä sotilaita tulvimaan Surdanan kaduilla vieden mukanaan resursseja. Velotar ei voinut uskoa tätä todeksi. Toistaisiko historia itseään? Milloin raskaat kivet halkovat Surdanan taivaita romuttaen rauhan valtakunnan maantasalle?
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.06.07 - klo:21:31 kirjoittanut Velociraptori »
|
tallennettu
|
|
|
|
-samsung-94-
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Muahhahhaaa!
|
Kiva pikku tarina Voisit harkita kirjailijan uraa
|
|
|
tallennettu
|
IhQ
|
|
|
-Albatros-
Vieras
|
Khyl velo osaa. Ton jaksoi oikeastaan lukeakin, vaikka pitkä teksti on.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Ajattelin eka et plääh. Sit parin kommentin jälkeen luin sen Millos tulee jatko-osa? Huh ite saanu olla rauhas juhannusrauhan jälkeen.. =)
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
hess
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Velolla joukot jo naapurissa klo. 20:01. Voi perkule pistää jännittää paljonko tulee hyökkejä ku naapurit kehitelly joukkoja. Mä venailin kanssa kovastikkin yhtä isompaa naapuria kylään, mut ei oo näkynyt. Joten lähdin kyläilemään muissa naapuruston kylissä. Ilokseni näin jussin jälkeen tuntuisi olevan varastot täynnä kaikilla *e* Pikkasen taas kiristää, unohin laittaa raksin kauppiaiden maksimikuljetus aikaan, ei oo sitten kuin 24h yhteensä yksi kauppias reissussa. Ja jonkun hikisen 200 vilja voiton takia Ja en edes ymmärrä kuka laittaa kauppiaansa tarpomaan 12h suuntaansa. Muutakuin tehdäkseen kiusaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.06.07 - klo:23:20 kirjoittanut hess »
|
tallennettu
|
F-18
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Mä venailin kanssa kovastikkin yhtä isompaa naapuria kylään, mut ei oo näkynyt. Joten lähdin kyläilemään muissa naapuruston kylissä. Ilokseni näin jussin jälkeen tuntuisi olevan varastot täynnä kaikilla Olisipa mullakin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
proksu
Vieras
|
Kyllä tursuaa resoja Tällaset resot oon juhannusrauhan jälkeen ryöstäny (järjestykses puu, savi, rauta, vilja) 555 | 555 | 555 | 555 265 | 265 | 265 | 266 0 | 685 | 593 | 0 Ressukka kiittää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mersu
Vieras
|
Asukas luvut: s3: 87 s2: 85 ja s1: 79
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velociraptori
Vieras
|
No voi perse, yks naapuri oli kehitelly joukkoja ja kävi s3 melkeen kaikki joukkoni niittaamassa, tämä tietää sotaa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-samsung-94-
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Muahhahhaaa!
|
Moon ryöstelly semmosii 900 900 900 ja 300 lasteja naapurit tyhjiks
|
|
|
tallennettu
|
IhQ
|
|
|
Henri19
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Oonkos mä lounaassa kun koordinaatit on: -97|-1?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vovan987
Kaaosteoria
Poissa
Sukupuoli:
|
Olet.
|
|
|
tallennettu
|
Play Hard. Go Pro.
|
|
|
hess
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Löytyhän joku liigalainen samoilta kulmilta. Rupes tuntumaan että olette kaikki niin kaukana minusta
|
|
|
tallennettu
|
F-18
|
|
|
-Albatros-
Vieras
|
Löytyhän joku liigalainen samoilta kulmilta. Rupes tuntumaan että olette kaikki niin kaukana minusta Hessu, mäkin oon lounaasta, mutta en ehkä ihan tuollapäin .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|