Avento
Vieras
|
Tule vaanave käymään, khyl mä saan keihäitä kehiteltyä sun heposia odottamaan ja jahka vedän aikanaan pakkini pois muista kylistä niin.. Hui oikeesti mua pelottaa sun pakkijoukot ne kaatuu, kun heinää ja on mulla muitakin, kuin heppoja.. Noilla sun tuotannoilla ei paljoo mitään tehä.. Rankka odotan tosiaan sun pultteja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velociraptori
Vieras
|
Hui oikeesti mua pelottaa sun pakkijoukot ne kaatuu, kun heinää ja on mulla muitakin, kuin heppoja.. Noilla sun tuotannoilla ei paljoo mitään tehä.. Rankka odotan tosiaan sun pultteja. On mun tuotannot jo sadan päälle, ei tässä muuta ku puupulaa pukkailee xP Ja ootko varma et mun joukot ihan tosta vaan kaatuilee? Viime hyökkäyksessäkin tappios oli suuremmat kun hyödyt
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-samsung-94-
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Muahhahhaaa!
|
Reps tuotot päälle sata Salli mun nauraa Avennolla tuotot kohta päälle 600 ellei ole jo
|
|
|
tallennettu
|
IhQ
|
|
|
vovan987
Kaaosteoria
Poissa
Sukupuoli:
|
Reps tuotot päälle sata Salli mun nauraa Avennolla tuotot kohta päälle 600 ellei ole jo Vielä enemmmänkin, veikkaan päälle 700.
|
|
|
tallennettu
|
Play Hard. Go Pro.
|
|
|
hess
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Täällähän soditaan jo ihan tosissaan keskenäänkin Siinähän räiskitte toisianne Saako se Vovan sen speedi kylänsä pystyyn ihan omin avuin? *e* Onkos se nyt niin, et speedi alkaakin vasta perjantaina?
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.07.07 - klo:20:25 kirjoittanut hess »
|
tallennettu
|
F-18
|
|
|
Avento
Vieras
|
On mun tuotannot jo sadan päälle, ei tässä muuta ku puupulaa pukkailee xP Ja ootko varma et mun joukot ihan tosta vaan kaatuilee? Viime hyökkäyksessäkin tappios oli suuremmat kun hyödyt Jees, mulla on noin seittemän kertaa suuremmat... Ja olen varma, että ne kaatuilee, jos laitan vähän enempi joukkoja. Ja mitä mulla kaatu 10 paladiiniä niin ei ne oikeastaan tunnu missään, tosin ehkä 100 tuntituotannoilla se saattaa tuntuukkin ja sen takia juuri hyökin, koska Rankan sanat on suurempia mitä teot, "Yhdenkin Donun kimppuun hyökit pulteil tuun." Ja sähän viel eilen aijoit tulla vastavierailulle vai tuliko pupu pöksyyn?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vovan987
Kaaosteoria
Poissa
Sukupuoli:
|
Täällähän soditaan jo ihan tosissaan keskenäänkin Siinähän räiskitte toisianne Saako se Vovan sen speedi kylänsä pystyyn ihan omin avuin? *e* Onkos se nyt niin, et speedi alkaakin vasta perjantaina? Saan kylän pystyyn mutta seuraavana päivänä lähenkin jo mökille joten saat olla kylävahtina muutaman päivän tai jopa pari viikkoa. Spiidi alkaa 12 päivä eli torstaina.
|
|
|
tallennettu
|
Play Hard. Go Pro.
|
|
|
Velociraptori
Vieras
|
Jees, mulla on noin seittemän kertaa suuremmat... Ja olen varma, että ne kaatuilee, jos laitan vähän enempi joukkoja. Ja mitä mulla kaatu 10 paladiiniä niin ei ne oikeastaan tunnu missään, tosin ehkä 100 tuntituotannoilla se saattaa tuntuukkin ja sen takia juuri hyökin, koska Rankan sanat on suurempia mitä teot, "Yhdenkin Donun kimppuun hyökit pulteil tuun."
Ja sähän viel eilen aijoit tulla vastavierailulle vai tuliko pupu pöksyyn?
Kuhan jossainvälissä vedän pakkijoukkoni vttuun muista kylistä... Ja jos kovin alat mun kylässä räiskämään nii voi olla et ovellas kolkuttaa muutkin ku mun joukot tai sit tulee enemmä ruumiita puolin ja toisin.. Pahimmassa tapauksessa liittojen väline sota..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Avento
Vieras
|
Kuhan jossainvälissä vedän pakkijoukkoni vttuun muista kylistä... Ja jos kovin alat mun kylässä räiskämään nii voi olla et ovellas kolkuttaa muutkin ku mun joukot tai sit tulee enemmä ruumiita puolin ja toisin.. Pahimmassa tapauksessa liittojen väline sota.. "pakkijoukkoni" Nehän on tyyliin 2 nuijaa viidessä kylässä. Joo eiköhän ton sun liiton höökit sais yksinkin torjuttua. Joten ei pelota ja sitä sun vierailua odotellessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hess
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Saan kylän pystyyn mutta seuraavana päivänä lähenkin jo mökille joten saat olla kylävahtina muutaman päivän tai jopa pari viikkoa.
Spiidi alkaa 12 päivä eli torstaina.
Joo kyll toi kylänvahtina oleminen onnaa. Kerro vaan mitä haluat mun touhuavan. Ja jos meinasit olla kauemmin reissus, laita joku toinenkin vahtiin. Olen 20-22.7 välisenä aikana rellestämässä, joten en pääse koneelle.
|
|
|
tallennettu
|
F-18
|
|
|
proksu
Vieras
|
Olenpas nykyään sitten DIE tarkemmin sanottuna DIE T - Tarraco. E: Typo
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.07.07 - klo:08:54 kirjoittanut proksu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Velociraptori
Vieras
|
"pakkijoukkoni" Nehän on tyyliin 2 nuijaa viidessä kylässä. Joo eiköhän ton sun liiton höökit sais yksinkin torjuttua. Joten ei pelota ja sitä sun vierailua odotellessa.
Mulla on akatemiasta ulos kaikki joukot paladiineihin asti, joten eläs turhaan epäike et nuijia laittelisin pareittain toisten kyliin.. Ja sitäpaitsi, mun joukoilla on parempaakin tekemistä kun juosta jonkun aivokuolleen, kusipäisen lesottajan kasvimaalle hirtättämään itseään latvasta lahoihin räksänpelättimiin.. Myönnän sen, ettei mulla ole edes aikeita pientä naapurieni raidaamiseen tarkoitettua joukkoa hirtättää kylääs turhantakia.. -_-"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vovan987
Kaaosteoria
Poissa
Sukupuoli:
|
|
|
|
tallennettu
|
Play Hard. Go Pro.
|
|
|
Henri19
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
''Esirekisteröinnin pitäisi alkaa huomenna(keskiviikkona) ja itse pelin alku viivästyy päivällä, eli perjantaina 07:00 pitäisi alkaa. Huomenna kun tiedän varmasti niin ilmoitan. Koittakaa kestää =)''
Travianin foorumeilta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vovan987
Kaaosteoria
Poissa