Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
27.04.24 - klo:09:49

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 4 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...  (Luettu 13976 kertaa)
Mihawk
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3


Profiili
Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
« : 17.12.07 - klo:15:27 »

Kuten täällä meidän hyvät ystävämme Saapo ja Salpo yrittävät nyt mustamaalata varsinkin minut johtuen heidän tästä Fokkeliigasta ja omasta käytöksestään haluaisin korjata pari virhettä heidän puheistaan.. ( En omista omia foorumeja joten laitoin tämän tänne jos nyt ei haittaa kauheesti ja muutenkin he puhuvat sontaa munkkiliigan admineista niin sanotaan pari faktaa fokkeliigan ylläpitäjistä ja admineista) 

Kuten olen aapelissa omassa blokissani ilmoittanut otan sen tekstin suoraan sieltä ja lisään puuttuvia kohtia.

Näin alas on vajottu Fokkeliigassa.. Katsokaa galleria..

Elikkä kaikki alkoi kun Fokkeliigan huoneesta (Fokke Vs. Team Fokkers pelistä) siinä klo.20.00 sai bannit katsomosta ääliö94 kun sanoi lolled :p .

Menin itse katsomoon ja sanoin unban ääliö94 ja sain itse myös bannit.

Jibuy sai myös bannit vaikka ei tehnyt mitään. Huomatkaa olemme kaikki samasta klaanista.

Fokkeliigan foorumeilla puhutaan kaikkea pskaa, että munkkiliigan adminit eivät ole oikeuden mukaisia ja näin saimme Fokkeliigan huoneesta bannit ILMAN MINKÄÄNLAISTA KUNNOLLISTA SYYTÄ.

Eikä tämä jäänyt tähän. Huomautin ääliö94 kanssa asiasta foorumilla ja viestimme poistettiin ILMAN MINKÄÄNLAISTA SYYTÄ. Tähän foorumin ylläpitäjä Salpo kirjoitti:


Yhtäkään viestiä ei ole poistettu, mutta kohta niitä alkaa poistumaan, jos valheet eivät lopu.
Kuvien muokkausta ei myöskään täällä siedetä.

Onko asia selvä?

Katsokaa Galleria siellä on viestit jotka on poistettu, joten tässä kehtaa foorumin ylläpitäjä valehdella suoraan. Näin oikeudenmukaiset ovat adminit Fokkeliigassa?

Mutta tämähän ei jäänyt tähän. Tulin tänään kotiin tuossa klo.14.45 ja vieraskirjassani oli viestejä Salpolta: Oletko vajonnut näin alas? Salpon gallu 
ja
Mihawk = Peelo

Tässä ovat Fokkeliigan adminit muokanneet minun viestiä josta minulla on alkuperäinen screeni tallella jonka lisään sen tänne heti kun saan sen galluuni. Toiseksi meillä on toinenkin todiste. Fokkeliigan foorumit ovat niin hyvät että sieltä näkee milloin viestit ovat muutettu ja satuin olemaan silloin jo koulussa josta kyllä voin hankkia tarvittavat todistajat tarvittavaan jatko käsittelyyn. Joten olen saanut foorumilta aivan aiheetta bannit ja kaiken lisäksi hän nimittelee minua aivan suotta peeloksi sun muuta. Joten haluaisin tietää millä oikeudella he/hän teki(vät) tämän? Ja kyllä siellä Foken foorumilla puhutaan pskaa kaikista muista mutta kenestä tässä nyt pitäisi puhua sitä?

Katsokaa myös: http://www.takeforum.com/fokke/profile.php?mode=viewprofile&u=38&mforum=fokke

http://www.takeforum.com/fokke/profile.php?mode=viewprofile&u=37&mforum=fokke 

http://www.takeforum.com/fokke/viewtopic.php?t=70&mforum=fokke

http://www.aapeli.com/people/user/Mihawk/weblog/


Tässä se ne viestit ja muut kommentit jotka ovat foken foorumilla:
      
Mihawk kirjoitti: (MUOKATTU VIESTI, Minulla on oikeista viesteistä screenit lisään ne heti kun kerkeän)
Voi @*#¤! saatanan @*#¤%!!t ootte hoimoi @*#¤/&! @*#¤%!!t imekaa lekaa! @*#¤! tää on @*#¤! liiga @*#¤/&! helevetti @*#¤!! hintit ette osaa! Evil or Very Mad Evil or Very Mad
@*#¤/&! mulle riitti @*#¤!! hintit! Twisted Evil Twisted Evil

Witun nobot! Ootte paskiaisia! Twisted Evil
         
ääliö94 kirjoitti: (MUOKATTU VIESTI)
Joo oon täysin samaa mieltä! Tää liiga on ihan páska!!!! @*#¤!! hómot nyt tulee varmaa bannit! Rolling Eyes

Salpo kirjoitti:   
Teidät molemmat on nyt bannattu Fokkeliigan Foorumeilta. Syynä on asiaton kielenkäyttö ja Ylläpitäjien haukkuminen. Laughing
   
Saapo kirjoitti:   
No johan on taas huonoa käytöstä Evil or Very Mad
            
Paroni Punainen kirjoitti:
Noilla jotain ongelmia, ei ne on vaan Risejä ja niiden kuulukin olla kadehtivia beeloja, sekä angsta murkkuja.

Saapo kirjoitti:
Ovat muokanneet kuvia omiin gallerioihinsa ja levittävät jotain tekstiä, jossa haukutaan Fokkeliigaa. Voi voi heitä...

Salpo kirjoitti:
Niin... Muokatut kuvat lähtivät liikkeelle tänään aikaisin aamulla. Onneksi tiedämme totuuden. Fokkeliiga on siinäkin mielessä parempi, ettei täällä ole tuollaisia Rise - peeloja. Mad
(NIIN ENKÄ OLLUT AAMULLA KONEELLA en edes kotona ja laitoin ne screenit meidän oikeista viesteistäni galluuni jo eilen illalla)

 Saapo kirjoitti:
Rise-klaani voi pysyä Munkkiliigassa peelo jäsentensä kanssa Wink

Time To Di3 kirjoitti:
hahahaha peeloja, ootte tekin naurettavia, kuvat oli aitoja, suora print screeni, ja ei ole meidän vika jos muokkailette ja poistatte muiden viestejä se on teidän oma HÄPEÄ!! katsoisitte peiliin ja lopettaisitte sen p*skanjauhamisen.. ja vielä, kuvia ei ole todellakaan muokattu. itse vain väitätte koska ne on täyttä totta. koodaisitte sivunne ees oikein! ja bannailette turhaan, kun ette osaa käyttää admin oikeuksianne! turha levittää mitään kuvia niistä mitä itse olette muokannee/poistaneet olisitte edes kunnon ylläpitäjiä ja hoitaisitte asianne kuten kuuluukin mutta kun EI! Turhaan te niillä oikeuksillanne mesoatte että kohta tulee bannia.. ja muuta tuollaista ei uppoa!

JA TÄSTÄKIN OTETTU AITO PRINT SCREENI!!!

E: ja niin turha väittää muuta, ja ne aidot kuvat on aitoja kuten tästäkin otettu, johtunee vaan siitä että jos on sattumoisin vaikka 22 tuuman näyttö niin pakko vähän rajata kuvaa, ja oletko kuullut myös sanan leikkaustyökalu, otin silläkin varmuuden vuoksi niin kaikki näkevät käytöksenne!!

Salpo kirjoitti:
Turhaan siinä huudat... 

Mielestäni tässä ei ole mitään naurettavaa, kun kateelliset peelot yrittävät pilata liigaamme.

Mihawk ja ääliö94 ovat itse virheensä tehneet, emmekä me voi siihen vaikuttaa. Näet hyvin ylhäältä, että he ovat kirjoittaneet viestinsä ITSE.

Time To Di3 kirjoitti:
haha jopas vitsin murjasit, joku teistä niitä on muokannut juuri sen takia että voisivat bannia ja se vasta on naurettavaa, mikään ei todista ettette muka olisi muokanneet niitä, olen minäkin modena muutamalla foorumilla ja pystyn muokata viestejä miten haluan joten turha yrittää väittää ettette olisi..

Salpo kirjoitti:
Kylläpäs todistaa. Nämä Foorumit ovat sentään niin "kehittyneet", että viesteistä näkee viimeisimmän muokkaajan.

Esim: Viimeisin muokkaaja, "muokkaajan nimi ja aika".

Ja kas kummaa, sattumalta Mihawkin ja ääliö94:n viestien alapuolella ei lue mitään,  joten viesteihin ei ole kajottu!

Tengsinges kirjotti:
Mikäs estää sinua vaihtamasta asetusta kesken kaiken, et pysty perustelemaan mitään kuten ei ketään asemassasi pystyisikään. Sama taas noi kuvat kyllä niitäkin pystyy muokkaamaan mutten usko kuitenkaan että he osaisivat sitä // jaksaisivat nostaa niin suurta asiaa tästä (= elleivät oikeasti olisi joutuneet muokauksen kohteeksi ).

Turhaan te kinaatte aiheen liittymätötä, kaikki kuitenkin tiedämme että Fokkeliiga paljon paljon oikeudenmukaisempi.

Tekstit ovat kopioitu suoraan Foken foorumilta.

Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla itse Salpolta miten hän selittää että aamulla puoli 9 kirjoitin sen viestin ja olin silloin tekemässä matematiikan koetta? Olenpa minä taitava. Harmi vaan kun lähetin sen viestin jo edellisenä päivänä.. Laitan nyt sen screenin galluun kun aapeli taas toimii niin on siinä sitten Salpolla mietittävää. Voisikohan hän itse kommentoida asiaa muualla kuin omien admin oikeuksien suojassa, jotta voi muokata tarpeen tullen muitten viestit. 

Kun nyt Saapo ystävällisesti tuli kommentoimaan asiaa minua edelleen kiinnostaa miten minä olen voinut lähettää sen viestin aamulla jos kerran lähetin sen edellisenä iltana? Että ei kai vaan Fokke foorumin admin pysty muokkamaan viestiä että siinä ei näy sitä? Mitenköhän on Saapo? Muuten kyllä kuuntelen mielellä lisää selityksiä miten pystyin sen aamulla lähettämään samalla kuin tein matematiikan koetta, jonka voi myös minun matematiikan opettajani todistamaan josta tulee meidän koulun rehtori. Haluatko itse kysyä? Ja lisäksi siitä huoneesta bannaamisesta, harmi kun kyllä muita ei liigalaisia jäi katsomoon, ei ainakaan ollut mitään henkilökohtaista? Tästä alemmas on vaikea vajota..

Samalla voisi joku kertoa miten ihmeessä pystyisin muokkamaan ottamania screenejä silleen että se näyttää aidolle? Ei satu löytymään sellaista ohjelmaa millä muokata kuvia tuolla tavalla? Laitan nyt ne viestit jotka muokattiin tänne. Jos saan tän ohjelman toimimaan hyvin..

 



 

Eli onko tämä nyt tehty siten että he ovat poistaneet aikasemman viestini ja kirjautuneet Mihawk nikillä ja kirjoittaneet tuon viestin? ja samalla myös kirjautuneet ääliöllä ja kirjottaneet hänen nikillään viestin, Ihan kolmen minsan aika välillä... Se selittäisi miksi ei näy että viestejä on muokattu? Onko siis mahdollista tämmönen?


Kuvien epäselvyys johtuu siitä kun tietämättömyytäni liitin ne ensin wordiin  Nolostunut



Päivitän tätä heti kun voin.

« Viimeksi muokattu: 18.12.07 - klo:14:21 kirjoittanut Mihawk » tallennettu

Rise Against
ääliö94
F.L

Poissa Poissa

Viestejä: 42



Profiili
Vs: Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
« Vastaus #1 : 17.12.07 - klo:15:35 »




Niin tosta vielä että painakaa nappia "Etsi kaikki viestit, jotka on kirjoittanut Mihawk" ja "Etsi kaikki viestit, jotka on kirjoittanut ääliö94"
« Viimeksi muokattu: 17.12.07 - klo:15:37 kirjoittanut Creazure » tallennettu
Legend JJL
Vieras
Vs: Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
« Vastaus #2 : 17.12.07 - klo:15:40 »

Onhan ne tehnyt kautta aikojen liigoissaan mitä ihmeellisimpiä asioita: Milloin on tekaistuja klaaneja, milloin lisäillään bannattuja foken farmeihin, eivätkä saa pelata pelissä ja milloin asutaan tyhmyyttämme 500km päässä opossumista, joka selittää sen, että olet tupla...
'Oikeuden mukaisin liiga ikinä.'
PS: Linkeistä ei paljoa ole hyötyä, kun kaikki taitavat olla jo bannissa
tallennettu
ääliö94
F.L

Poissa Poissa

Viestejä: 42



Profiili
Vs: Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
« Vastaus #3 : 17.12.07 - klo:15:44 »

Onhan ne tehnyt kautta aikojen liigoissaan mitä ihmeellisimpiä asioita: Milloin on tekaistuja klaaneja, milloin lisäillään bannattuja foken farmeihin, eivätkä saa pelata pelissä ja milloin asutaan tyhmyyttämme 500km päässä opossumista, joka selittää sen, että olet tupla...
'Oikeuden mukaisin liiga ikinä.'
PS: Linkeistä ei paljoa ole hyötyä, kun kaikki taitavat olla jo bannissa

Itsellä ei ole ainakaan IP-banneja joten niitä pääsee katsomaan vaikka tunnus olisikin banneissa.
tallennettu
Creazure
Vieras
Vs: Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
« Vastaus #4 : 17.12.07 - klo:15:45 »

Valitettavasti minulla ei ole asiaa foorumille, koska minut ja legend jll (+ kaikki muutkin munkkiliigan adminit on bannittu kyseiseltä foorumilta) syystä, että minulla ja opossumi nimimerkillä on sama IP osoite. Opossumi on legend jll joka teki itse tunnuksensa foorumille. Mitenkä tämä on siis mahdollista...? Tietysti saappaiden ajattelulla IP xxx.xx.xx.xxx on sama kuin xx.xxx.xxx.xx , mutta annetaan tämä aiheeton porttikielto nyt anteeksi.
(opossumin IP: 91.153.193.XXX , Minun 91.153.192.XXX.  Valitettavasti 30äo:lla ja ala-asteen matikalla ei huomata mitään eroa kyseisissä IP osoitteissa. Loppuosassa meillä ei ole edes samoja numeroita)

Viestien poistelu ei ole minulle uutta. Kuten kaikki varmaan voivat viimeistään tälläkin hetkellä lukea, fokkefoorumin säännöt ovat suurimmilta osin kopioitu täältä Munkkiliigan puolelta, johon ei ole annettu lupaa. Myös fokkeliigan muut tekstit olivat kopioituja, kunnes saapastiimi muutti ne. Kaikki huomautusviestit on poistettu, ja perään ilmaistu ettei feikkikuvia tueta. (ja meillä on kaikki kuvat kopioista tallessa)

Ja fokkeliigan admineista lisää tämän kuvan verran:

(Klikkaa kuvaa, näytä kuva, suurenna jotta saat teksteistä selvää)
Tämäkö on sitä niinsanottua hyvää admintoimintaa...
« Viimeksi muokattu: 17.12.07 - klo:15:49 kirjoittanut Creazure » tallennettu
Paroni punainen
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 62


HeruuX?


Profiili
Vs: Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
« Vastaus #5 : 17.12.07 - klo:15:53 »

Joo terve... Siinä meni sitten viimesetkin (mitkä) "luottamus" että. Sa l/apot olis vähän kasvanu. No taidampahan lähteä näillä eväillä Fokesta.
tallennettu
Torso Pää
ODB

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 119



Profiili
Vs: Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
« Vastaus #6 : 17.12.07 - klo:16:13 »

Niin, nyt kun he ovat admineina nii ne antaa meille banaania. Voisit crea pistää molemmille fokeille porttarit tänne.
tallennettu
proksu
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 56


Profiili WWW
Vs: Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
« Vastaus #7 : 17.12.07 - klo:16:29 »

Isoin ihmetyksen aihe mun näkökulmasta on, että miks helkkarissa joku on ylipäätänsä liittynyt Fokkeliigaan... Ihan kun nämä keskenkasvuiset kakarat koskaan mitään oppisi - kuvamanipulaatiota, valehtelua ja muuta keinottelua ko. pennut harrasti jo muinaisina aikoina, eikä mulle mahdu millään kaaliin miksi joku haluaa olla missään tekemisissä heidän kanssaan? Parempi vaan teidän jättää fokkeliigailut pois. Iskee silmää
tallennettu

Hei, olen Proksu.
Mihawk
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3


Profiili
Vs: Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
« Vastaus #8 : 17.12.07 - klo:16:38 »

Isoin ihmetyksen aihe mun näkökulmasta on, että miks helkkarissa joku on ylipäätänsä liittynyt Fokkeliigaan... Ihan kun nämä keskenkasvuiset kakarat koskaan mitään oppisi - kuvamanipulaatiota, valehtelua ja muuta keinottelua ko. pennut harrasti jo muinaisina aikoina, eikä mulle mahdu millään kaaliin miksi joku haluaa olla missään tekemisissä heidän kanssaan? Parempi vaan teidän jättää fokkeliigailut pois. Iskee silmää


Onneksi minun klaanini ei tuohon liigaan liittynyt eikä kyllä muutenkaan olisi liittynyt...
tallennettu

Rise Against
Apple
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Viestejä: 546



Profiili
Vs: Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
« Vastaus #9 : 17.12.07 - klo:16:56 »

Tää on kyllä naurettavaa, mutta ehkä pyrkivät tähän?
« Viimeksi muokattu: 17.12.07 - klo:17:15 kirjoittanut Ultimatee » tallennettu

 Munkkiliigan admin
 Elppa
Avento
Vieras
Vs: Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
« Vastaus #10 : 17.12.07 - klo:17:11 »

Isoin ihmetyksen aihe mun näkökulmasta on, että miks helkkarissa joku on ylipäätänsä liittynyt Fokkeliigaan... Ihan kun nämä keskenkasvuiset kakarat koskaan mitään oppisi - kuvamanipulaatiota, valehtelua ja muuta keinottelua ko. pennut harrasti jo muinaisina aikoina, eikä mulle mahdu millään kaaliin miksi joku haluaa olla missään tekemisissä heidän kanssaan? Parempi vaan teidän jättää fokkeliigailut pois. Iskee silmää
Krylov puhuu kyllä asiaa.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
« Vastaus #11 : 17.12.07 - klo:17:33 »

Juuh, minutkin pistettiin tässä Perjanataina banneihin sanomisteni takia... Samaa olen kokenut kanssa; viestejä poistettu ikävällä prosentilla. Yllätys, yllätys löysin itseni banneja seuraaneena päivänä Team Fokkersin kokoonpanosta. Hymyilee leveästi Sunnuntaina pitikin olla Team Fokkers -  Fokke peli mutta välittömästi huoneen katsomoon mentyäni bannit irtosivat...

Tosiaan tahalteen väistävät aina jotenkin heihin kohdistuvat syytökset. Nyt kun banneista olen päässyt olen huomannut : Näin adminit toimivat  Munkkiiigassa aiheen. Heidän aiheessa on vain se vika ettei yhtään tekoa löydy vaan kaikki perustuu sanomisiin joissa ei mitään vikaa ole.  Hymyilee

Nyt on pitänyt hieman välttää Fokkeliigan kyseenalaistamista heidän foorumeilla ettei bannit irtoaisi uudelleen, selvästi bannaavat pahimmat uhkansa liigansa lisääntymisen estämiselle. Joten täytyy toivoa että mahdollisimman moni tulisi tänne lukemaan Fokkeriliigan faktat.
« Viimeksi muokattu: 17.12.07 - klo:17:39 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Kiekkolordi
ALKO

Poissa Poissa

Viestejä: 43



Profiili
Vs: Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
« Vastaus #12 : 17.12.07 - klo:18:13 »

yllätys - hess on myöskin joskus pistänyt foorumeille aiheen (en tiedä onko enään) fokkeliigan admineiden peeloilusta..
tallennettu

Olen ehkä hidas, mutta reilusti edelläsi Iskee silmää
Creazure
Vieras
Vs: Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
« Vastaus #13 : 17.12.07 - klo:19:01 »

Aihe on edelleen adminalueella Hymyilee Terve legend, oot kuulemma kirjotellu mun jutut tuplanimimerkillä ja esiintyny Creazurena fokke foorumilla. Enhän mä sinne foorumille kirjotellu, pistin legendin asialle.
tallennettu
Saapo
Vieras
Vs: Näin toimivat adminit Fokkeliigassa...
« Vastaus #14 : 18.12.07 - klo:10:33 »

Elikkä kaikki alkoi kun Fokkeliigan huoneesta (Fokke Vs. Team Fokkers pelistä) siinä klo.20.00 sai bannit katsomosta ääliö94 kun sanoi lolled :p .

Menin itse katsomoon ja sanoin unban ääliö94 ja sain itse myös bannit.

Jibuy sai myös bannit vaikka ei tehnyt mitään. Huomatkaa olemme kaikki samasta klaanista.

Päätin tulla tänne kertomaan tuotuuden, kun kateelliset kakarat yrittävät pilata liigaamme.

Mikä siinä on epäselvää, jos saitte bannit huoneesta? Fokkeliigan säännöissäkin lukee: "Fokke - huoneiden adminit voivat vapaasti bannata katsomosta henkilöitä, jotka eivät kuulu liigaan." Ja lisään tähän vielä, että minä ja Salpo olemme huoneen maksaneet, joten me päätämme, KETKÄ SIELLÄ KATSOMOSSA ISTUVAT JA KETKÄ EIVÄT! Minulla on oikeus bannata sieltä kenet tahansa ilman mitään syytä.

Fokkeliigan foorumeilla puhutaan kaikkea pskaa, että munkkiliigan adminit eivät ole oikeuden mukaisia ja näin saimme Fokkeliigan huoneesta bannit ILMAN MINKÄÄNLAISTA KUNNOLLISTA SYYTÄ.

Eikä tämä jäänyt tähän. Huomautin ääliö94 kanssa asiasta foorumilla ja viestimme poistettiin ILMAN MINKÄÄNLAISTA SYYTÄ.

Katsokaa Galleria siellä on viestit jotka on poistettu, joten tässä kehtaa foorumin ylläpitäjä valehdella suoraan. Näin oikeudenmukaiset ovat adminit Fokkeliigassa?

Minäkin osaan muokata kuvia.  Iskee silmää

Jos niitä muokattuja kuvia niin paljon tahdotte, niin minäkin voin alkaa muokkailemaan "niin sanottuja viestejä", joita täällä Foorumilla poistetaan ilman syytä. Ok teen kuvia ja teen vastaavan aiheen Fokke-Foorumille.  Iskee silmää



Tässä ovat Fokkeliigan adminit muokanneet minun viestiä josta minulla on alkuperäinen screeni tallella jonka lisään sen tänne heti kun saan sen galluuni. Toiseksi meillä on toinenkin todiste. Fokkeliigan foorumit ovat niin hyvät että sieltä näkee milloin viestit ovat muutettu ja satuin olemaan silloin jo koulussa josta kyllä voin hankkia tarvittavat todistajat tarvittavaan jatko käsittelyyn. Joten olen saanut foorumilta aivan aiheetta bannit ja kaiken lisäksi hän nimittelee minua aivan suotta peeloksi sun muuta. Joten haluaisin tietää millä oikeudella he/hän teki(vät) tämän? Ja kyllä siellä Foken foorumilla puhutaan pskaa kaikista muista mutta kenestä tässä nyt pitäisi puhua sitä?

Kaduttaako nyt se, että tulit Foorumille haukkumaan Fokkeliigan ylläpitoa? Valitettevasti viesteistä näkee, kuka niitä on viimeksi muokannut. Sinun viestiäsi ei ole muokattu! Verratkaapas vaikka näitä liitekuvia. Siinä huomaat, että Tengsinges on viimeksi muokannut viestiään ja viestistä näkee sen! (Katso tämä)

Katsokaas taas Mihawkin viestiä. Sitä ei ole muokattu, koska siinä ei ole "Viimeisin muokkaaja". Sekin viesti löytyy Foorumilta, koska jätin sen sinne todisteeksi.

Liitekuvistani on oikein ympyröity kyseiset kohdat, jotta sokeakin näkisi ne. Tämä on itse asiassa melko säälittävää, että vaivaudutte näin paljon, jotta voisitte pilata liigamme. Mutta onneksi tämä ei mene läpi. Miksi muuten kokoajan seuraatte, mitä Fokkeliigassa tapahtuu? Teitä tuntuu kuitenkin kiinnostavan niin paljon meidän "kusetusliiga". On se ainenkin hyvä tietää, että liigamme on kuuluisa.

Ja Creazure: Minähän "kusetan kokoajan joka asiassa".

Nyt voisin sanoa, että ei teilläkään kovin hyvin mene, kun pitää tälläisestäkin asiasta kusettaa.

Poistakaa vaan viesti ja antakaa bannit. Saadaan lisää naurunaihetta Fokke-Foorumille.

Asia on loppuunkäsitelty. Toivottavasti mahdollisimman moni näkee totuuden. Aiheen voi vaikka lukita tai jotain, mutta älkää poistako sitä.

Poistan tunnukseni tämän viestin jälkeen.

Huom: Liitekuvat avautuvat pieninä, mutta ne suurenevat klikattaessa.

« Viimeksi muokattu: 18.12.07 - klo:10:35 kirjoittanut Saapo » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024