No toi valittaminen oli ensinnäkin uusi asia, kyllä porukka oli siihen ihan tyytyväinen kun ennen sitä pelattiin. Edelleen, älä yhden pelin perusteella väitä etteikö ympät voisi viedä.
En tiedä mitä tarkotat "porukalla". Itse en oo koskaan ollut tyytyväinen ko. paskamappeihin.
Ja mulla on kyllä riittävästi kokemusta ja tietoa että pystyn sanomaan että jos vastustaja osaa junglessa keskuksilla vähänkään pelata niin voittaminen on melkeinpä mahdottomuus.
Toki jos ei pelata osaa, niin sitten voi voittaa.
No nyt valehtelet, tiedät sen itsekkin. Keskusvallat ovat selkeästi parempia classicilla ja Ympärysvallat kierroksilla. Ero on mielestäni aika samanlainen joukkueitten välillä kuin junglellakin. Ja ei ole mahdottomuus, oikea taktiikka ja toteutus niin mikä tahansa tulos on mahdollinen.
Oikea taktiikka ja toteutus? Junglessa ei saa mitään kummempia taktiikoita pystyyn, toteutuksista puhumattakaan.
Classicissa tai saharassa kummatkin voi voittaa, junglessa ei.
No tasoeroja on joidenkin joukkueitten välillä aika reilusti niin eiköhän se ole hyvä että parhaatkin klaanit voivat saada jotain haastetta. Sitten noi murskavoitotkin vähenee samalla.
No tollanen määrä itkemistä tulee niin kai se on vaihdettava ensi kaudeksi.
Mitä ihmeen vikaa on murskavoitoissa? Ja haastetta... Sioista en tiedä, mutta minä haluan haasteeni kunnon pelissä kunnon mapilla eikä missään paskamapissa.
Mutta joo, en jaksa enää ottaa kantaa mihinkään sikaliigan asiaan. Totaalista ajantuhlausta.