Kyllä mä tiedän, että he pelasivat alivoimalla, mutta muistaakseni Adju sanoi esim. MunQ vs Phox pelissäkin, että he pelaisivat 4:llä pelaajalla vaikka vastustajalla olisi 3. Ja meille oli paha tuo taktiikka, jota he käyttivät pelatessaan 3:lla pelaajalla. Eri pistemäärä olisi ollut, jos 4 pelaajaa olisi MunQilla ollut.
Mutta ei tästä enempää.
Hyvää ja lämmintä kesää teille kaikille!
Kyllä, ei ollut siinä mielessä tarkoitus kyseenalaistaa Kaljamahojen voittoa sen enempää. Itse olisimme tehneet aivan samoin eli neljällä olisimme lähteneet kolmea vastaan ym. Jäi harmittamaan tietynlainen dissauksen omainen räkätys voittajajoukkueen eräältä jäseneltä ottelun jälkeen, hmh. Samalta kaverilta saatiin oma osamme hävittyämme pelin heille. Se siitä, tämä on pulkassa ja hyviä pelejä oli. Hienoa huomata että uusi lentokan pelaajien "generaatio" seurasi pelejä tiiviisti ensin epäiltyään koko jatkuvaa pelimuotoa huonoksi. Faneja tuli lisää, niin klaaneille kuin itse pelillekin. Moni ns "uusi" pelaaja jäi tällä kertaa vielä pois tästä turnauksesta mutta uskoisin että nyt herätyksen saatuaan, kunnon joukkueiden määrä tulee nousemaan entisestään. Vielä nytkin tuli ihan viime metreillä muutamia vanhojakin partoja mukaan. Luulen että jos kiinnostusta vain löytyy eritoten MunQ ja F.L klaaneilta niin tämähän voitaisiin uusia vaikka jo syksyllä. Luulisin mukaan tulevan oitis 8 ellei peräti 10 joukkuetta.
Oikein hyvää kesää vain kaikille