Ongelma on vaan se, että jotta liiga ehdittäisiin käymään kuukaudessa, pitäisi reilu viikon päästä pelata jo play-offeita. Tämä merkitsee sitä, että ottelut pitäisi käydä aivan alkuviikosta jotta joukkueet tietäisivät ajoissa milloin ensi kerralla ottelevat.
Ainakin mun mielestä, jos ilmoittaa kahta päivää ennen matsia ettei kyseessä oleva ajankohta käykkään, se alkaa olemaan turhan myöhäistä. Varsinkin kun aika on ollut tiedossa useita viikkoja. Eipähän mulla ole edes mitään kiinostusta arkisin pelata. Toisaalta en lohkovoittoa halua luovutuksellakaan.
Tiedostan asian ongelman/t ja olen tosi pahoillani. Kaljamahojen kanssa sopiminen peleistä tai mistään tuntuu aika vaikealta. Booze ei käy vähääkään seuraamassa foorumeilta tapahtumia eikä muutenkaan ota mitään yhteyksiä muihin ja ehkä juuri siksi Phoenixkin sai heiltä luovutusvoiton. Heidän pelaajansa Vata ilmoitti 2 päivää sitten etteivät he olisi halunneet luovuttaa ja totesi Boozen harmitelleen ettei kukaan kysy esim yksärillä peleistä. Kysyin käykä Booze edes fooruja katsomassa. Vastaus oli että ei. Tämä liiga ei juuri Boozea tunnu kiinnostavan muutenkaan. Muistanet Teng teidän pelin heitä vastaan? Booze idlasi aulassa enimmän osan pelistä
Lupaan että tämä peli saadaan käytyä niin ajoissa ettei se haittaa kenenkään jatko-ohjelman suunnittelua eli ASAP. Yritetään saada se alta pois la 21.5. klo 17 sillä porukalla ketä paikalle pääsee.