Adju
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
|
MunQ-DnZ ottelun ajaksi päätettiin sunnuntai 8.5. ja kello 19.00.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velo
Vieras
|
MunQ-DnZ ottelun ajaksi päätettiin sunnuntai 8.5. ja kello 19.00.
Näkyillään silloin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
abisnail
Kaljamahat
Poissa
Sukupuoli:
|
vois olla Phox² vs KKK tänään kello 20.00!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Koitetaan tätä ajankohtaa!
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
Adju
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
|
Seuraavaksi olisi meidän pelattava KKK:ta vastaan, joilla on näemmä ollut ongelmia peliajankohtien kanssa ja viime sunnuntainakaan ette saanut kaikkia neljää paikalle, vaan pelasitte osan aikaa jopa vain kahdella pelaajalla. Mites on, pääsettekö lauantaina 14.5. 20.00 pelaamaan? Jos ette, niin ehdottaisin teille että sovittaisiin hyvissä ajoin sopiva peliaika kaikille että jopa tekin saisitte ne neljä paikalle. Olisi varmaan ihan kiva.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Sunnuntaita ehdotetaan, lauantai on mahdottomuus.
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
lodureu
Vieras
|
Jep, lauantai ei onnistu mun osalta ainakaan millään. Viikonloput muutenkin niin suunnitelmia täynnä nyt kun on kelejä.
Ihan btw, KKK oli mun heitto jätkien juttujen jälkeen lentokonepelin aulassa, oli niin "söpöä" tekstiä, mut en ihan mielellään kyseistä tagia käyttäis. Ei mahdu mun päähän tollasten ajatusmallien ihannoiminen, joten jos jotain haittaa että lennän ilman tagia niin saa kikkiä mut ihan vapaasti peleistä ulos.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
abisnail
Kaljamahat
Poissa
Sukupuoli:
|
Phox² vs Dnz voisi olla sunnuntaina tai lauantaina kello 18.00, molemmat käy hyvin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
R-ankka
Vieras
|
joten jos jotain haittaa että lennän ilman tagia niin saa kikkiä mut ihan vapaasti peleistä ulos.
Ei haittaa yhtään Phox² vs Dnz voisi olla sunnuntaina tai lauantaina kello 18.00, molemmat käy hyvin Kysyn, tod näk lauantai
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.05.11 - klo:21:32 kirjoittanut R-ankka »
|
tallennettu
|
|
|
|
Adju
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
|
Sunnuntaita ehdotetaan, lauantai on mahdottomuus.
Sitä vähän arvelinkin. Noh, katsellaas tota sunnuntaita sitten, vaikka viime sunnuntain pelailunne 2-3 pelaajalla ei vaikuttanut kovin lupaavalta. Mitäs kellonaikaa ehdotatte, sillä sekin olisi aika jees tietää, vai mitä sanot?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velo
Vieras
|
Kysyn, tod näk lauantai
Kummin vaan käy mulle ^_^
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Sitä vähän arvelinkin. Noh, katsellaas tota sunnuntaita sitten, vaikka viime sunnuntain pelailunne 2-3 pelaajalla ei vaikuttanut kovin lupaavalta. Mitäs kellonaikaa ehdotatte, sillä sekin olisi aika jees tietää, vai mitä sanot? Katsotaan, kun tietää miten lätkän kanssa käy.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
abisnail
Kaljamahat
Poissa
Sukupuoli:
|
Sitä vähän arvelinkin. Noh, katsellaas tota sunnuntaita sitten, vaikka viime sunnuntain pelailunne 2-3 pelaajalla ei vaikuttanut kovin lupaavalta. Mitäs kellonaikaa ehdotatte, sillä sekin olisi aika jees tietää, vai mitä sanot? juu vähän epävarmaa se peli oli, kun jappe ja gobi ei tiennyt paljon mitään taktiikoista
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
R-ankka
Vieras
|
Phox² vs Dnz voisi olla sunnuntaina tai lauantaina kello 18.00, molemmat käy hyvin lauantai 18.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Itse en pääse sunnuntaina kyllä pelailemaan, pitää ajella helsinkiin päin torille kattoo lätkää yms.
Ei näitä ''Mahdollisuuksia'' oo joka päivä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|