Hoksasinpa että näiltä foorumeilta puuttuu tykistimainos joten laitetaan
Tykistitoiminta juontaa juurensa vuoteen 2005. Välillä toiminta oli katkoksissa, mutta nyt on taasen palattu asiaan.
Olemme siis tykkipelin moninpeliin keskittynyt peliyhteisö, jossa pelit pelataan loppuun asti hauskaa pitäen tutussa hyvässä seurassa. Taikka sitten muutaman randomin kanssa jos uupeloa esiintyy
Peliajat ovat:
Lauantaisin 18:00
Sunnuntaisin 18:00Pääset mukaan kysymällä salasanan minulta y-viestillä. Peli tehdään yleensä jo kymmentä vaille tasan valmiiksi odottamaan, joten älä suotta viivytä aulabugin vuoksi tuloasi viime tinkaan.
Lisäinfoa ja jäsenhakemukset. Tosin liittyäksesi sinun tulee käydä vähintäänkin kerran pelaamassa
Tykisteillähän oli/on myös omat kotisivut osoitteessa
http://koti.mbnet.fi/pyyhis/tykistit/index.html jonka
Tykstrat osiosta löytyy vanha kunnon gpl_racerin koodaama tykistimuistutin. Muistutusajat joudut tosin itse vaihtamaan nykyisiksi, mutta muuten tuo vaikutti ihan toimivalta edelleenkin
Sivut noin muuten ovatkin sisällöltään melkoisen vanhentuneet...
Kyllä tuo aikaisempi aloitusaika on ollut harkinnassa. Alunperin sen päätin kahdeksaan oikeastaan henkilökohtaisista syistä kun olin usein illalla töissä niin etten päässyt aiemmin. Toki osalle porukasta kuudelta arkisin on liian aikaisin, kun töistä päästyä haluavat ehtiä tehdä ruokaa ja syödäkin.
Teamspeak 3 -kanava
Tykistien käytössä on myös Teamspeak 3 -kanava, jonka kautta voimme jutella keskenämme mikrofonien välityksellä. Tässä lyhyt opastus sen käyttöönottoon.
Lataa ja asenna uusin versio Teamspeak 3 -klientistä tästä linkistä. Älä vaihda oletuksena olevaa 1.gamed!de -mirroria.
Asentamisen jälkeen liity Tykkipelikanavalle:
Connections -> Connect -> Server Address: 5.39.82.216
Nickname: nimimerkki
Salasana: password
Tuplaklikkaamalla Tykkipeli liityt kanavalle ja voit alkaa jutella/kuunnella.
Asetuksiin pääsee klikkaamalla: Settings -> Options
Niitä ei juuri tarvitse säätää, tärkeimmät löytyvät Playback ja Capture -painikkeiden takaa.
Äänichattia voi käyttää joko niin, että ohjelma tunnistaa milloin puhut ja kytkee mikrofonin päälle silloin, tai sitten niin, että itse kytket käsin mikin päälle ja pois kun haluat puhua tai vain kuunnella.
Tervetuloo jutskailemaan ja kuuntelemaan toisten herkullisia reaktioita omputusten jälkeen