Pakko myöntää että itse olin melko varma Dashin voitosta ennen viimeistä erää, mutta ihan mukava huomata olleensa väärässä. Täytyy vielä antaa erityiskiitokset molemmille joukkueille kun suostuivat siirtämään tätä ottelua tunniksi eteenpäin. Pelissä tehtiin myös Munkkiliigan katsojaennätys eli 28 silmäparia. Vahva tunne on että 30 katsojan raja menee rikki ensi sunnuntaina.
Mh, kieltämättä voiton tunne oli melko vahva viimeiseen erään lähdettäessä. Jäi sellainen maku että aivan kaikki pelaajamme eivät kuitenkaan ollut samoilla linjoilla. Taisi iskeä pientä pelkoa puseroon? Tein pahan taktisen virheen lähtiessä varovaisella taktiikalla liikkeelle ja vielä pahemman virheen salliessa sen jatkua myöhemmin.
Hyviä ja tiukkoja pelejä tuli pelailtua, kiitokset omalle ryhmälle, vastustajille sekä munkkiliigan staffille
Yhdestä asiasta jäi lievästi paha maku suuhun. Mercenaryn olisi voinut sallia pelata mielestäni, olihan hän kuitenkin paitsi virallisestikin klaanin jäsen myös aiempana vuorokautena ilmoitettu liigaan mukaan. Hänen mukana olo etenkin viimeisessä erässä olisi tuottanut hyvinkin toisenlaisen tuloksen. Sitä tuskin tohtii epäillä monikaan.
Myönnän että olihan minulla kaikki maailman aika ilmoittaa hänet ajoissa mukaan. Ajattelin että sen vielä ehtii. Lauantaina 10.9. ei kuitenkaan päässyt illalla koko nettiin kuin hetkittäin. Sonera katkoili Turussa, vasta yöllä oli ongelmat korjattu. Tämän voinee vahvistaa monet turkulaiset pelaajat jotka käyttävät Soneraa? Saattaa toki olla että se oli vain tämän kurjan saaren ongelma, eikä mannerturun.
Eipä paljoa huvittanut istuskella koneen ääressä tiimalasia katselemassa
Mutta summa summarum - muuttakaa hyvät ihmiset tätä pykälää vaikka sellaiseksi että ennen klo 24:00 ilmoitettu pelaaja saisi edustaa joukkuettaan seuraavana päivänä.