Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
26.06.24 - klo:09:09

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  1. Liigakierros: keskustelua
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] 4 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: 1. Liigakierros: keskustelua  (Luettu 10449 kertaa)
duff-beer
Vieras
Vs: 1. Liigakierros: keskustelua
« Vastaus #30 : 07.11.11 - klo:15:41 »

Kuulin napinaa että Teng olikin matkinut heidän taktiikoita, heh  Hymyilee leveästi

Tässä oli kyse lähinnä mun huonosta huumorista Hymyilee leveästi Olin siis sanonut että Teng olisi apinoinut meiän taktiikoita mutta vitsiksihän toi oli tarkotettu Hymyilee leveästi
tallennettu
Snakettaja
Vieras
Vs: 1. Liigakierros: keskustelua
« Vastaus #31 : 07.11.11 - klo:16:25 »

no eipä voi mittää, ei ollu yksittäiste pelaajie syy vaa koko joukkuee
tallennettu
Growwi
Vieras
Vs: 1. Liigakierros: keskustelua
« Vastaus #32 : 07.11.11 - klo:16:34 »

Lainaus
F.L opeilla pelataan ja kovaa mutta onko käynyt niin että F.B ei enään olisikaan F.L:n alajaostoa?

Näin se menee. Emme tosiaan mitään alajaostoa ole. Olemme hankkineet sen verran kovan tiimin ja meille toimii yhteispeli tilanteesta riippumatta. Kaikille epäilijöille tiedoksi, matsis näätte mistä bastards on tosiaan tehty ;] En alkais arvostelemaan, jos ei ole nähnyt yhtään meidän nykyistä esitystä.
tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: 1. Liigakierros: keskustelua
« Vastaus #33 : 07.11.11 - klo:16:35 »

Parannamme tästä paljon kun pahin mestaruuskrapula lähtee, näette vielä.  Iskee silmää

Ainahan niitä selityksiä riittää yhdellä kuin toisellakin,no ei.
Mekin parannamme että joku päivä viemme teidät todellaki =)
Ja kyllä meilläkin tuli 3 pelaajaa iha kylmiltänsä pelailemaan,minä vain ainoana joka vähän pelaillu ennen peliä mutta en siltikään ihan lämmenny

Ainahan sitä selitellä saa,eihä sitä kukaan kiellä =)
« Viimeksi muokattu: 07.11.11 - klo:19:29 kirjoittanut -SnowFlake- » tallennettu
Xtrdnry
Vieras
Vs: 1. Liigakierros: keskustelua
« Vastaus #34 : 07.11.11 - klo:17:14 »

Tuo kylmiltään pelailu on aika laimea selitys sille, ettette voittaneet. Meiltä ei ollut kukaan pelannut ennen itse peliä. Jos oon väärässä, korjatkaa toki.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: 1. Liigakierros: keskustelua
« Vastaus #35 : 07.11.11 - klo:17:28 »

Const oli harjoittelut 30 min pari viikko sitten, eli oli todella hyvin lämmitellyt.
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: 1. Liigakierros: keskustelua
« Vastaus #36 : 07.11.11 - klo:17:42 »

Const oli harjoittelut 30 min pari viikko sitten, eli oli todella hyvin lämmitellyt.
No joo todellakin, vaan seliseliähän nämä "pelasin kylmiltään" ininät pääasiassa ovatkin. Iskee silmää
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
-SnowFlake-
Vieras
Vs: 1. Liigakierros: keskustelua
« Vastaus #37 : 07.11.11 - klo:19:02 »

Sanon vaan, että myway on yksi pelin aliarvostetuimmista pelaajista.

Minäkin sanon että mitä hlv*tt*ä se minua kiinnostaa,tyhmät arvostelee vain toisiansa eikä huomaa omaa persoonaansa,virheitänsä tai mitä ny tekeekään.
Jos minulta kysytään niin myway on minun silmissäni arvostettu ainakin,osaa sentään olla erilainen kuin toiset ja vielä myöntää sen. =)
Kunnioitan sellaista henkilöä joka uskaltaa olla sellainen kuin haluaa
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: 1. Liigakierros: keskustelua
« Vastaus #38 : 07.11.11 - klo:19:26 »

Minäkin sanon että mitä hlv*tt*ä se minua kiinnostaa,tyhmät arvostelee vain toisiansa eikä huomaa omaa persoonaansa,virheitänsä tai mitä ny tekeekään.
Jos minulta kysytään niin myway on minun silmissäni arvostettu ainakin,osaa sentään olla erilainen kuin toiset ja vielä myöntää sen. =)
Kunnioitan sellaista henkilöä joka uskaltaa olla sellainen kuin haluaa
Tosi totta. Olen aina pitänyt mywaysta kovasti. Ainoa asia joka jäi kaivamaan isommin oli ne pari ekalla kaudella sattunutta pikkujuttua, kuten tagin jättäminen pois pelissä  Hymyilee leveästi
Hän on oiva pelaaja, etenkin alballa pelatessaan on oikea herhiläinen kimpussa.
Muutenkin symppiksen oloinen jätkä enkä tajua miksi aina kaikki emottelee ym. Jokainen on mitä on ja hyvä niin. Totuushan on että "et voi olla jotain mitä et ole!" Myway on myway, oman tien kulkija.
Respectit hänelle Hymyilee
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Xtrdnry
Vieras
Vs: 1. Liigakierros: keskustelua
« Vastaus #39 : 07.11.11 - klo:19:55 »

Ei tuo "emottelu" ole mun mielestä niin paha asia, tai siis, ite kutsun Mywayta poikkeuksetta Emoksi, eikä hän oo toistaseksi pyytäny mua lopettamaan sitä, ja hyviä kavereitahan me ollaan. Tätähän voi verrata siihen et mua sanotaan neekeriksi, en oo siitä pahastunu enkä tuu pahastumaan.
tallennettu
Bondrago
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 129


Profiili WWW
Vs: 1. Liigakierros: keskustelua
« Vastaus #40 : 07.11.11 - klo:19:59 »

... Ei mitään kylmiltään tai sitten krapula selittelyjä. Vastassamme oli F.L, hävisimme, joten mitä selittämistä siinä nyt on?
tallennettu

Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: 1. Liigakierros: keskustelua
« Vastaus #41 : 07.11.11 - klo:20:07 »

Ei tuo "emottelu" ole mun mielestä niin paha asia, tai siis, ite kutsun Mywayta poikkeuksetta Emoksi, eikä hän oo toistaseksi pyytäny mua lopettamaan sitä, ja hyviä kavereitahan me ollaan. Tätähän voi verrata siihen et mua sanotaan neekeriksi, en oo siitä pahastunu enkä tuu pahastumaan.
No eihän se silleen. Te toki olettekin kamuja ja se on silleenkin ymmärrettävää. Olenkohan kutsunut itse mywayta koskaan emoksi? Kerran tai 2 max. Sinuakaan en juuri Nekettele, joka 20:s kerta vain  Näyttää kieltä
Miksi otin asian esille lainkaan, on se että monet neropatit huuteleekin näitä "emoja" tuolla aulassa/pelissä vain siksi että on sattunut kyseisen nimityksen kuulemaan.
Eikä edes tiedä mitä koko käsite tarkoittaa heh heh  Hymyilee leveästi
Mjah, onhan näitä "lemppareita" monilla. Minäkin olen nyt sitten kuulemma "Ella"! Reps.
No ollaan sit. Nimen keksijä _lento_ saa puolestaan olla kyl Leenu sitten  Virnistää
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Velo
Vieras
Vs: 1. Liigakierros: keskustelua
« Vastaus #42 : 07.11.11 - klo:20:28 »

No eihän se silleen. Te toki olettekin kamuja ja se on silleenkin ymmärrettävää. Olenkohan kutsunut itse mywayta koskaan emoksi? Kerran tai 2 max. Sinuakaan en juuri Nekettele, joka 20:s kerta vain  Näyttää kieltä
Miksi otin asian esille lainkaan, on se että monet neropatit huuteleekin näitä "emoja" tuolla aulassa/pelissä vain siksi että on sattunut kyseisen nimityksen kuulemaan.
Eikä edes tiedä mitä koko käsite tarkoittaa heh heh  Hymyilee leveästi
Mjah, onhan näitä "lemppareita" monilla. Minäkin olen nyt sitten kuulemma "Ella"! Reps.
No ollaan sit. Nimen keksijä _lento_ saa puolestaan olla kyl Leenu sitten  Virnistää

Ja minähä sanon sua pitkäkorvaksi Hymyilee
tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: 1. Liigakierros: keskustelua
« Vastaus #43 : 07.11.11 - klo:20:30 »

Kehu ei ollut suunnattu juuri sinulle snowflake, vaan ylipäätään kaikille. Ei se tee sinusta huonompaa että kehun toista, joten rauhotu vaan.

En ajattellutkaan niin että se olisi  juuri minulle suunnattu vaan koko joukkueelle tietysti  ja minä olen "melkein" aina rauhallinen. =)

Ja en selitellyt mitään,siinä oli vain esimerkki mitä "pari" olivat tehneet vuosi sitten,paitsi vähän erissä muodossa.

Tämä poeka on lopettanut jo selittelyn viikkoja sitten,paitsi jos lagittaa,kyllähä sen näkee pingistäki välil jos se on 130-260.

Selittely on silti hauskaa,heh
« Viimeksi muokattu: 07.11.11 - klo:20:41 kirjoittanut -SnowFlake- » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: 1. Liigakierros: keskustelua
« Vastaus #44 : 07.11.11 - klo:20:42 »

Minä puolestani kutsun Tomppaa alkoholistiksi. Se onkin toinen asia. Pahoittelen offtopic.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024