Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.10.24 - klo:13:25

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 245 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  2. Liigakierroksen keskustelua
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] 4 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: 2. Liigakierroksen keskustelua  (Luettu 12820 kertaa)
Xtrdnry
Vieras
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #30 : 12.11.11 - klo:21:11 »

Oon ilonen että Dash voitti. Pelin alussa en ollut kummankaan joukkueen puolella, mutta sekin muuttui siinä vaiheessa kun Snakettaja otti Pinksetin vaihtoon kahden minuutin peliajan jälkeen.

Snakettajan pitää ymmärtää se, että pisteet eivät ole kaikki kaikessa, vaikka niillä onkin suuri peli liigapeleissä. Pelaaja voi olla miinuksilla vaikka tekisi kaiken oikein, riippuen toki siitä, mitä tehtävää hoitaa. Tuossa toiminnassa oli lisäksi järjettömän vastenmielistä että Pinkset ei ehtinyt päästä kuin -30 pisteeseen asti ja Snakettaja flippaa katsomossa täysin. Kaiken lisäks Pinkset oli pääsemässä vauhtiin, oli lähellä päästä plussille. Ite olisin heti tuon tapahduttua eronnu tiimistä, ja ihmettelen miks Pinks ei sitä tehnyt.
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #31 : 12.11.11 - klo:21:33 »

Oon ilonen että Dash voitti. Pelin alussa en ollut kummankaan joukkueen puolella, mutta sekin muuttui siinä vaiheessa kun Snakettaja otti Pinksetin vaihtoon kahden minuutin peliajan jälkeen.

Snakettajan pitää ymmärtää se, että pisteet eivät ole kaikki kaikessa, vaikka niillä onkin suuri peli liigapeleissä. Pelaaja voi olla miinuksilla vaikka tekisi kaiken oikein, riippuen toki siitä, mitä tehtävää hoitaa. Tuossa toiminnassa oli lisäksi järjettömän vastenmielistä että Pinkset ei ehtinyt päästä kuin -30 pisteeseen asti ja Snakettaja flippaa katsomossa täysin. Kaiken lisäks Pinkset oli pääsemässä vauhtiin, oli lähellä päästä plussille. Ite olisin heti tuon tapahduttua eronnu tiimistä, ja ihmettelen miks Pinks ei sitä tehnyt.
Ainahan ei voi onnistua, se on selvä. Eikä ainakaan jos pelaajilleen rähisee.
En tiedä miten heillä äkseerataan enkä ota siihen kantaakaan. Itsekin olin hauskasti miinuksilla ensimmäisessä YV vuorossa. Ehkäpä olisi Pinks päässyt vauhtiin siitä eteenpäin, itse ainakin pääsin mukavasti jatkossa. Hankala arvioida hänen tehtäväänsä kun olin vastapuolella mutta tietyissä rooleissa ei aina pisteillä loisteta ainakaan.
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Bondrago
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 129


Profiili WWW
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #32 : 12.11.11 - klo:23:19 »

Olihan se Dash vs T.K. Oli kolmas erä ja T.K oli keskusvalloilla ja erän päätyttyä minulla oli -2 pisteet. Heh heh Virnistää
tallennettu

Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #33 : 13.11.11 - klo:06:13 »

Olihan se Dash vs T.K. Oli kolmas erä ja T.K oli keskusvalloilla ja erän päätyttyä minulla oli -2 pisteet. Heh heh Virnistää
Jees, se oli hyvä meille  Näyttää kieltä
Saatiin siksikin siitä oikein hyvä erä ja oltiin vain 19 pistettä jäljessä viimeiseen erään lähdettäessä. Hah, loppu onkin sitten painokelvotonta kamaa  Hymyilee leveästi
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Snakettaja
Vieras
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #34 : 13.11.11 - klo:11:02 »

Tuota.. en minä pelaajille rähise, ehkä tein väärin kun otin, mutta olin sillä linjalla, että en päästäisi edes pinksetiä pelaamaan. Jotenka annoin pienen mahdollisuuden vielä. Odotin häneltä paljon parempaa, mutta ei ole ihan muiden -BS- laisten tasoinen jotka pelasivat. Annoinhan hänen pelata DnZ pelissäkin 4erässä, jotenka olen sentään jonkin verran peluuttannut. Valitettavasti hänestä tuskin on apua -BS-, joten voi mennä etsimään uutta klaania taas jos haluaa Surullinen  Otin varomattomasti hänet, jotenka näin voi käydä.
tallennettu
Welsh
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 26


''Uncharted three only for playstation three''


Profiili
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #35 : 13.11.11 - klo:11:04 »

Extra voin kertoa että Pinks taisi erota klaanista... Epävarma
tallennettu

Welsh Corgi/Bale/Lerssi/wels/Whels/Welssi/Corgi/Crokkis
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #36 : 13.11.11 - klo:11:10 »

Mutta eihän pinkset voi enää mennä mihinkään toiseen klaaniin? Muistaakseni tuolla säännöissä oli kohta jossa sanoetaan että pelaaja saa vaihtaa klaania vain kerran kaudessa.  Korjatkaa jos olen väärässä.
tallennettu
Snakettaja
Vieras
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #37 : 13.11.11 - klo:11:13 »

Mutta eihän pinkset voi enää mennä mihinkään toiseen klaaniin? Muistaakseni tuolla säännöissä oli kohta jossa sanoetaan että pelaaja saa vaihtaa klaania vain kerran kaudessa.  Korjatkaa jos olen väärässä.

Mielestäni Asd ei ollut vielä kaudessa mukana, kun putosi ja pinkset liittyi -BS- ennen kauden alkua.. Jotenka hän voi vielä kerran vaihtaa, se olisi siis eka vaihto kaudella.
« Viimeksi muokattu: 13.11.11 - klo:11:15 kirjoittanut Snakettaja » tallennettu
Xtrdnry
Vieras
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #38 : 13.11.11 - klo:11:29 »

Extra voin kertoa että Pinks taisi erota klaanista... Epävarma

Oikeasti? Taisin olla ensimmäinen joka häntä eroamaan kehottikin.
tallennettu
Snakettaja
Vieras
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #39 : 13.11.11 - klo:11:34 »

Oikeasti? Taisin olla ensimmäinen joka häntä eroamaan kehottikin.

Öm, ei ole vielä eronnut
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #40 : 13.11.11 - klo:11:38 »

Öm, ei ole vielä eronnut

Tykistipelissä eilen matsin jälkeen hän kyllä sanoi että tulee ottamaan hatkat Hymyilee Sitä ilmoitusta odotellessa.
tallennettu
Xtrdnry
Vieras
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #41 : 13.11.11 - klo:11:57 »

Toisaalta myöhemmin kun pelattiin kahestaan minaria, hän totes että antoi Snakettajan kyllä ymmärtää ettei pelaa enään BS:ssä, ja odottaa että Snakettaja ilmoittaa hänen olevan poissa kokoonpanoista.

E: taidan jättää tämän asian sikseen, saatte toimia miten haluatte.
« Viimeksi muokattu: 13.11.11 - klo:11:59 kirjoittanut Xtrdnry » tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #42 : 13.11.11 - klo:12:00 »

Klaanista eroamisen voi myös pelaaja itse ilmoittaa. Liittymisestä ja erottamisesta ilmoittaa klaanijohtaja tai varajohtaja.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Snakettaja
Vieras
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #43 : 13.11.11 - klo:12:01 »

Toisaalta myöhemmin kun pelattiin kahestaan minaria, hän totes että antoi Snakettajan kyllä ymmärtää ettei pelaa enään BS:ssä, ja odottaa että Snakettaja ilmoittaa hänen olevan poissa kokoonpanoista.

E: taidan jättää tämän asian sikseen, saatte toimia miten haluatte.

No jo on sekavaa.. Sanoi juuri tänä aamuna, että ei tiedä jaksaako lähteä Ei ole minulle sanonut mitään, että pitäisi ottaa kokoonpanoista pois, vihjannut on, mutta saa sanoa suoraan, ettei tule väärinkäsityksiä. Kiitos, että ette puutu enää asioihimme, odotan nalalta samaa.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: 2.Liigakierroksen keskustelua
« Vastaus #44 : 13.11.11 - klo:12:37 »

Adminit pohtivat miten tuota sääntöä sovelletaan tässä tapauksessa. Tuon kun voi ymmärtää kahdella tavalla.

Itse aiheeseen, niin onhan se vähän kumma jos ensimmäisessä pelissä pakotetaan pelaamaan kokoajan, eikä edes päästetä vaihtoon kun niin halutaan. Turha sitä on kenenkään syyksi tappiota laittaa.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024