Xtrdnry
Vieras
|
Tänne keskustelua Aapelin ihanasta TinyTownista!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
seva2
Vieras
|
Lvl 49, pitää vielä kerätä 14 kultaa ja tehdä 5 pätkää kultatietä. Sitten olis peli läpi ja vois alkaa vetelee asukkait niin perkuleesti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Xtrdnry
Vieras
|
Ite tosiaan haen sitä 50 kultaharkon mitalia, ja sen jälkeen olis tarkotus saada käyttöön koko tila. Taitaa mennä hetki - taatelien käyttäminen tähän peliin ei oo vaihtoehto mul.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Legend JJL
Vieras
|
Olen kanssa tasolla 49 ja 17 kultaa tarvitaan seuraavaan tasoon. En ole vielä hirveesti perehtyny noihin mitaleihin, kattoo sit kun tasot päässy läpi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hedgehog
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Itse oon ollu 50 tasolla jo aika kauan. Mitaleita yritän hankkia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Nyt on huikea muutos tapahtunut tässä pelissä. Tämän muutoksen myötä voimme puhua jo parhaasta pelistä koskaan. Tiny Townissa siis ihailu nyt mahdollista!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elven
Airdash
Poissa
Airdash 2009-2012
|
Hupsu peli, ei jaksa sytyttää enää tällaiset ownattuani itseni tasolle 200+ puolessa vuodessa FB:n FarmVillessä. Typerä kommentti sorry kaikki TinyTown ystävät
|
|
|
tallennettu
|
Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
En ole kokeillut, mulla on paha tapa jäädä koukkuun peleihin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elven
Airdash
Poissa
Airdash 2009-2012
|
En ole kokeillut, mulla on paha tapa jäädä koukkuun peleihin...
No, sama vika "Rahikaisella" Pelkään että siitä alkaa sama nördääminen ku FarmVillen ja CityVillen kanssa Naamassa
|
|
|
tallennettu
|
Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
|
|
|
Velo
Vieras
|
Ite tätä betas kokeilin ja kyllästyin huomattuani että samaa tavaraa ku faces CityVille jota ite tahkosin jonku aikaa, sitten kyllästyin kun meni hermot.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Xtrdnry
Vieras
|
Huhhuh, ku on turhauttava peli. Siitä on jo pidempi tovi kun pääsin tasolle 50, minkä jälkeen otin tavoitteekseni hankkia tuo 50 kultaharkon mitali. Oon tehny sen johtopäätöksen että tason 50 jälkeen pelaaja saa vain yhden harkon joka sadosta poikkeuksetta. On ollu tuskaa hankkia yli 30 harkkoa kun saa yleensä yhden ja korkeintaan kaksi harkkoa päivässä. Sen sijaan niiden kuluttamisessa ei menisi kuin hetki, kun kaikki korkeamman tason rakennukset vaativat rutkasti kultaa. Peli on tässä suhteessa erittäin huonosti toteutettu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Tasolla 46, hankin tässä välissä sen 50 kultamötjäkkeen mitalin ja sen jälkeen viljelen superhyperadjumaisenkauniin rypäleeni, loput kultaharkkoni käytän loppujen alueiden ostoon.
|
|
|
tallennettu
|
Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille! Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
|
|
|
Xtrdnry
Vieras
|
Tasolla 46, hankin tässä välissä sen 50 kultamötjäkkeen mitalin ja sen jälkeen viljelen superhyperadjumaisenkauniin rypäleeni, loput kultaharkkoni käytän loppujen alueiden ostoon.
Kannattaa mielummin kasvattaa tasoa vielä, koska yks niistä vimpoista tehtävistä on hankkia 20 harkkoa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
seva2
Vieras
|
On ollu tuskaa hankkia yli 30 harkkoa kun saa yleensä yhden ja korkeintaan kaksi harkkoa päivässä.
Tulin vain kertomaan, että sain eilen 3 kultaa, tänään 4.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Xtrdnry
Vieras
|
Tulin vain kertomaan, että sain eilen 3 kultaa, tänään 4. Huhhuh, elämäs tuurilla. Itellä enää yks harkko jäljellä ja se tulee vielä tänä iltana! "Jee."
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|