Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Hienoa nähdä vähän kipiniää Donujen ja Dashin välillä. Minun silmissäni Dash varmisti play-off paikkansa ottamalla kolme pistettä KKK1:ta vastaan. Viimeisestä eli kuudennesta sijasta taistelevat sitten DnZ ja KKK2.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Gents8
Etanat
Poissa
Sukupuoli:
|
T.F.C kusee F.L jo nimensä perusteella...... mukavaa katsoa kuka hoitaa minun paikkani ja miten. (5-0 F.L voittaa)
|
|
|
tallennettu
|
Foliot hattuun
|
|
|
Xtrdnry
Vieras
|
T.F.C kusee F.L jo nimensä perusteella...... mukavaa katsoa kuka hoitaa minun paikkani ja miten. (5-0 F.L voittaa)
Miksikäs tässä haiskahtaa pieni ylimielisyys? Todistat tällä viestillä olevasi lapsellinen - haukut entistä klaaniasi heti siitä erottuasi. Miksi edes pidät itseäsi noin korvaamattomana? T.F.C:llä on hyvä porukka kasassa, ja on ehdottomasti aliarvostettu. Sä et vaan näe tätä, koska keskityt liikaa itseesi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
juupeli
Etanat
Poissa
|
T.F.C-FL 5-0 tenho lähettää omat pelaajat kahvekupposelle, jotta saisi tuurarit kentälle. Harmi vain että tällä aikaa extra oli lähettänyt tuurarit kuva-arvoitukseen ja menee itse säätämään tinytownia. Luovutus voitto!!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Snakettaja
Vieras
|
no toi gents on oudoks tullu lähi päivinä mut eise viel mulle vedä vertoi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Avento
Vieras
|
F.B - MunQ 0-5
Säkkejä viedään.. kaunista..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Avaudun.
Rehellisesti sanottuna, olin tänään ykkönen. Parempi kuin Adju vuosiin, parempi kuin Teng ikinä. Dominoin koko kenttää pelin ajan ja pelkästään kakkoserän perusteella minulle kuuluisi ehdottomasti myöntää "kaikkien aikojen Munkkiliiga-taistelija" -titteli. Mitäpä sitä sen enempää selittelemään, odotan saavani kyseisin arvonimen viimeistään voittajien pullakahvitilaisuudessa (jonne tulen kaikesta huolimatta, halusitte tai ette, voitimme tai emme (siis tottakai voitamme kun olen näin hyvässä vireessä, mitä muuta muka luulette)).
PS: Kiitos vastapelureille. Ja omille. Paitsi Extralle.
|
|
|
tallennettu
|
Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille! Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
|
|
|
Xtrdnry
Vieras
|
Paitsi Extralle.
Sitä ollaan törkeinä taas. Rakastan sua siitä huolimatta! Joo, F.L - T.F.C oli tasokas, ja ehkä eniten mua ilahdutti siinä oli se, että T.F.C:n porukat tajusivat pitää huumorintajustaan kiinni, eivätkä menneet täysin totiseksi. Kiitän vielä kerran vastustajiamme pelistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velo
Vieras
|
Tekis miel heittää sellane kirosanalitania tähän että rappeet katost putois, mut taijan antaa olla. Surkea peli meiltä en paremmin sano. Missä mun kirves, sille tuli just käyttöä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-SnowFlake-
Vieras
|
T.F.C:n pelaajathan melkeivät napsivat F.L:ältä pisteen,jatkakaa vain samaan malliin niin saatatte voittaakkin heidät joskus =)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
juupeli
Etanat
Poissa
|
Snake trollas tosiaan hienosti. Veri oli selvästi vahvimpia. Olisi pitänyt heti alusta asti peluuttaa vereä eikä pelata mitään ketun alba puokkia. Ja tarkoitushan oli hävitä kunnialla, ei itku kurkussa. Huomasin, että jo pienellä valmistautumisella peli oli aivan toista luokkaa, joten tulemme valmistautumaan seuraaviin peleihin kunnolla. Tästä seuraaviin peleihin kohti ensimmäistä voittoa.
Ps. olisko joku klaani halukas harkkamatsiin ens perjantaina tai lauantaina?
Pss. Mun mutsi nostaa penkistä eniten.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
...
Huikea peli sinulta, kannattelit koko joukkuetta tänään. Ei T.F.C huono joukkue ole, tämä kausi menee harjoittellessa, mutta eiköhän ensi kaudella klaanin pelaajat menesty. Petyin muuten Snakettajaan, olisin mielelläni keskustellut kanssasi hieman enemmän.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Snakettaja
Vieras
|
Noku ei oikee pystyny puhuu.. Olitte aina meiä kentä yllä KKK pelis pääsin etenee pidemmälle jolloinka kerkesin kirjotella
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elven
Airdash
Poissa
Airdash 2009-2012
|
Noku ei oikee pystyny puhuu.. Olitte aina meiä kentä yllä KKK pelis pääsin etenee pidemmälle jolloinka kerkesin kirjotella No eikö sinne olekin tarkoitus mennä PELAAMAAN? Halooo!??
|
|
|
tallennettu
|
Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Kuten olen todennut varmaan aiemminkin, trollaamisella ja kirjoittelulla ylipäänsä aiheuttaa useimmiten enemmän vahinkoa omalle tiimille kuin vastustajan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|