Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
28.09.24 - klo:18:42

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 245 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Taginkäyttö!
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Milloin käytät tagia?
Vain kun on pakko
Vaihtoehto 1 + satunnaisesti muuten
Vaihtoehto 1 + yleensä, mutta aina ei jaksa
Lähes aina

Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Taginkäyttö!  (Luettu 3998 kertaa)
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Taginkäyttö!
« : 08.01.12 - klo:01:49 »

Minua henkilökohtaisesti suuresti ihmetyttää ja hämmästyttää tämä nykyinen hyvin vähäinen taginkäyttö. Silloin vanhaan hyvään aikaan ~06 kaikki kantoivat klaaninsa merkkiä ylpeinä! Nykyään taas suurin osa liigapelaajista näyttää lentelevän säännönmukaisesti joko ilman tagia tai jollain mukahauskalla viritelmällä.

Mihin on kadonnut arvostus sitä omaa klaania kohtaan, kysynpähän vain! Miksi ei voisi rohkeasti näyttää kenen joukkoihin kuuluu, oli sitten kyseessä dueli, SP-peli tahi vapaata pelailua liigahuoneessa tai muualla?

Tähän ongelmaan pitäisikin ehdottomasti esimerkiksi klaanijohtajien puuttua kovalla kädellä, vähintäänkin puhuttelun paikka olisi pelaajille. Samoin pelaajat itse  voisivat harrastaa syvää itsetutkiskelua aiheeen tiimoilta. Eihän tämä nyt ole mistään kotoisin, että onnettomina klaanittoman näköisinä inidividuaaleina vain lennellään!
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Taginkäyttö!
« Vastaus #1 : 08.01.12 - klo:03:53 »

Hieman vajaat vastausvaihtoehdot, muitakin olisi.

Joillakin on käytössä myös ns henkilökohtaisia tageja.
Kukapa olisi nähnyt esim torson pelaamassa ilman "king" tagia?  Virnistää
Itsekin olen pelannut varmaan 1000 peliä Y2J tagilla ja siitä on tullut eräänlainen allekirjoittaneen brändi lentokassa.
Toinen on E-Fly mitä on tullut kulutettua  Cool

Edustat joko tiimiäsi, itseäsi, tai et mitään. Näinhän se menee?

En ole onneton individuaalina ja sama pätee tiimikavereihini.
Lentäkööt tagilla millä haluaa taikka kokonaan ilman.
Tosin, ainahan se mieltä lämmittää kun näkee oman klaanilaisensa käyttävän oman tiimin tagia!  Hymyilee
« Viimeksi muokattu: 08.01.12 - klo:03:55 kirjoittanut Elven » tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Velo
Vieras
Vs: Taginkäyttö!
« Vastaus #2 : 08.01.12 - klo:08:01 »

Lähes aina edustan tagin kanssa, mutta en siitä pojillemme jaksa nalkuttaa Hymyilee joskus käytän myös vanhojen, edesmenneiden klaanieni tageja (AVIA, RAID). Joskus lennän myös tagitta (ainakin avassani näyttäisin olevan komeesti tagittomana)...

Edtittinä lisään että ite miettiny pidempäänki tän aihee tekoo mut ei mun sit tarviikaa ku late sen homman hoiti :'D
« Viimeksi muokattu: 08.01.12 - klo:08:49 kirjoittanut Velo » tallennettu
Apple
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Viestejä: 546



Profiili
Vs: Taginkäyttö!
« Vastaus #3 : 08.01.12 - klo:10:20 »

Vaikka olenkin klaaninjohtaja, en yksinkertaisesti jaksa pitää tagia. Liigapeleihin se on pakko laittaa (vaikka alkuperäinen juoni oli, että Team Elpalla ei olis tagia)...

Noh, aina silloin tällöin vaivaudun laittamaan tagin päälle, yleensä silloin, kun on muitakin donuja pelaamassa.  Muita käyttämiä tagejani ovat El Pa, ja vanhemmista klaaneista NWP:n värejä joskus myös retroilen. Suosikkijoukkue Lukkokin vilahtaa joskus tagissa, kuten myös kotikaupunki Rauma.
tallennettu

 Munkkiliigan admin
 Elppa
R-ankka
Vieras
Vs: Taginkäyttö!
« Vastaus #4 : 08.01.12 - klo:11:25 »

Naurettavaa
tallennettu
Xtrdnry
Vieras
Vs: Taginkäyttö!
« Vastaus #5 : 08.01.12 - klo:12:12 »

Itelläni ainakin on käytännössä aina kun pelaan tagi päällä. Oon kanssa huomannu että saatan joskus olla h-mätön 16 pelaajasta ainoa jolla on tagi, enkä myöskään pidä sitä järin positiivisena asiana.
tallennettu
Naggero
Dove

Poissa Poissa

Viestejä: 234


T.K is coming back


Profiili
Vs: Taginkäyttö!
« Vastaus #6 : 08.01.12 - klo:22:19 »

Itse en pidä takia koska klaanini saattaa vaihtua, tietenki vois nyt alkaa pitää sitä parasta eli T.K  Cool
tallennettu

me täs pelaamas, semi mässy snipu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Taginkäyttö!
« Vastaus #7 : 08.01.12 - klo:22:26 »

Itse en pidä takia koska klaanini saattaa vaihtua, tietenki vois nyt alkaa pitää sitä parasta eli T.K  Cool

Nii in, miten käy KKK kanssa ensikaudella.. Itse en ole sitä pyörittämässä, joten ehkäpä jatkajaa vaadittaisiin..
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Kiekkolordi
ALKO

Poissa Poissa

Viestejä: 43



Profiili
Vs: Taginkäyttö!
« Vastaus #8 : 08.01.12 - klo:22:27 »

Yleensä vanhojen ja kuolleiden klaanejen tageja nakkasen jos jaksan  Hymyilee
tallennettu

Olen ehkä hidas, mutta reilusti edelläsi Iskee silmää
Tähtiyksikkö
Vieras
Vs: Taginkäyttö!
« Vastaus #9 : 29.05.12 - klo:23:09 »

Kyllä se päivää piristää jos jollekkin eksyy F.L tagi päälle

Aloinpa tässä miettimään, että annatko kaikille luvan käyttää F.L -tagia? Jos tarkoituksena olisi vaikkapas piristää sinua? Hymyilee)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Taginkäyttö!
« Vastaus #10 : 29.05.12 - klo:23:24 »

Aloinpa tässä miettimään, että annatko kaikille luvan käyttää F.L -tagia? Jos tarkoituksena olisi vaikkapas piristää sinua? Hymyilee)
Mielenkiintoinen nosto.

Riippuu sitten käyttäjästä, että herättääkö taginkäyttö riemua vai syvää masennusta. Myönnän sen, että joissain tapauksissa herjaus tuottaa myös iloa. Tulee semmoinen olo, että tämä klaanihan on mahtava, kun joku haluaa häpäistä sitä. Jos esimerkiksi juuri aloittanut henkilö laittaa F.L-tagin päällensä, niin semmoista voi katsoa aikalailla läpi sormiensa, ei ne välttämättä tajua mitä tekee. Eri asia sitten, jos on kokenut liigalainen joka pukee yllensä sen komeimman tagin. Suosittelen siis koittamaan piristämään toisilla keinoilla.
tallennettu
Tähtiyksikkö
Vieras
Vs: Taginkäyttö!
« Vastaus #11 : 30.05.12 - klo:07:15 »

Mielenkiintoinen nosto.

Osaan yllättää Iskee silmää

kun joku haluaa häpäistä sitä

Niin... Ainakin kokemattomien kohdalla kyseessä on varmastikkin enemmälti kunnioitus klaania kohtaan.

Sitten vielä tagin käytöstä itsessään; jos esim. Areenassa on 5 munkkiliigalaista, ja heistä yksi ottaa tagin käyttöön niin aika monestikkin loputkin ottavat sen käyttöön. Sehän on vain hyvä asia.
tallennettu
myway
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 301



Profiili WWW
Vs: Taginkäyttö!
« Vastaus #12 : 30.05.12 - klo:12:02 »

Se on häiritsevää, kun nimen edessä roikkuu jotain ylimääräistä.
tallennettu
duunipoju
Vieras
Vs: Taginkäyttö!
« Vastaus #13 : 30.05.12 - klo:13:22 »

ei tagis oo mitään pahaa
tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: Taginkäyttö!
« Vastaus #14 : 30.05.12 - klo:14:15 »

Herätäänpä tässä vähäsen kirjoittelemaan liigassa...

Eipä tuo taginkäyttö miten sitä käytetään minua ole kiinnostanut eikä tulekkaan,käytän jos haluan ja en käytä jos en halua.
« Viimeksi muokattu: 30.05.12 - klo:14:17 kirjoittanut -SnowFlake- » tallennettu
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024