Hmmh, jaah. En nyt jaksa kännykäl alkaa kaivelee et mist viesteist moisen kuvan sain, muistan vaa et mein friendly matchis kuulemma pelaajienne into laantui ekaerän voiton jälkeen, josta sain kuvan että pidätte meit heittopusseina. Pahoittelen mikäli olen väärän mielikuvan saanut. Mikä näihin avainpelaajiin tulee, meidän yvpeli kärsinee mikäli fisu ei pääse tai on jäissä niinkuin munkkipelissä näimme toisessa erässä. On meillä toki vaihtoehtoja fisun tilalle, mut ei niin hyviä kuin fisu itse. :p
Kas niin, arvelinkin jotain tällaista. Ja tottahan tämä onkin joskin aika valitettavaa. Tuurilla voitettiin se ensimmäinen erä jengin asenteisiin nähden. Tässä yksi syy miksemme ole "sparrauspelejä" sen koommin pelanneet. Koskaan ei tiedä ketä ne kiinnostaa vaikka itse pidän pelaamisesta kyllä.
Tällainen peli antaa vastustajasta muutenkin ei-todellisen kuvan. Liigapelit sytyttävät taatusti molemmat joukkueet, toivottavasti.
Jos fisu jää pois niin sehän olisi meille mieluisaa
+1 Tuhannesti tämä, mielummin minä naisissa ravaisin tms kun pelaisin tätä peliä. Mutta eipä noita oo... Se offtopicista.
No ei niitä täältä ainakaan löydy