Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
04.07.24 - klo:19:48

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] 4 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet  (Luettu 11973 kertaa)
!HHH!
ALKO

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 152



Profiili
Vs: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
« Vastaus #30 : 22.01.12 - klo:12:39 »

MunQ-T.F.C 5-0

KKK2-F.B 3-2 jommalle kummalle joukkuehelle. Hymyilee leveästi tasanen varmasti.

F.L-D&P 5-0

Dash-DnZ 3-2 jommalle kummalle. Hymyilee leveästi
tallennettu
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
« Vastaus #31 : 22.01.12 - klo:13:37 »

MunQ-T.F.C 5-0
KKK2-F.B 0-5
F.L-D&P 5-0
Dash-DnZ 3-2
tallennettu
Bondrago
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 129


Profiili WWW
Vs: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
« Vastaus #32 : 22.01.12 - klo:20:11 »

Miten noin moni voi uskoa että KKK2:lla tai DnZ:lla olisi minkäänlaisia saumoja?
Vähän alkoi ennen peliä raajat tutisemaan mutta huomasinkin, etteivät olleet kummoisempia. Hyvä ja erittäin tasainen peli saatiin jälleen.   Nolostunut
tallennettu

Velo
Vieras
Vs: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
« Vastaus #33 : 22.01.12 - klo:20:35 »

Jooh. Onnet vaa Dashille p-off paikasta, ei voitu mtn. Luulin pojistamme vähän liikoja ja elätin turhia toiveita - niikuin lähes aina. Ei sillä että disssaisin poikiani, hyvii tyyppei ne on mut asenne tais olla jotai muuta ku mitä piti joka sitten näkyi 2. ja 3. erässä hyvin. Ekaerä taisteltiin kyllä hyvin, nelonen meni tuurilla suomeks sanottuna Hymyilee
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
« Vastaus #34 : 22.01.12 - klo:21:46 »

Vähän alkoi ennen peliä raajat tutisemaan mutta huomasinkin, etteivät olleet kummoisempia. Hyvä ja erittäin tasainen peli saatiin jälleen.   Nolostunut
Epäluuloni mahdollisuuksianne kohtaan juontuivat siitä että pari inaktiivisempaa pelaajaa huolettivat. Varsinkin mywayn pääsy paikalle oli loistava asia teidän kannalta ja mahdollisti noin tiukan ottelun.
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
« Vastaus #35 : 23.01.12 - klo:01:29 »

Jooh. Onnet vaa Dashille p-off paikasta, ei voitu mtn. Luulin pojistamme vähän liikoja ja elätin turhia toiveita - niikuin lähes aina. Ei sillä että disssaisin poikiani, hyvii tyyppei ne on mut asenne tais olla jotai muuta ku mitä piti joka sitten näkyi 2. ja 3. erässä hyvin. Ekaerä taisteltiin kyllä hyvin, nelonen meni tuurilla suomeks sanottuna Hymyilee
No kiitos. Katsoisin meidän pitäneen vahvasti jo muutenkin jalkaa oven välissä pääsystä pleijareihin. Ei muuten mutta pelaamme vielä myös D&P klaania vastaan, tippaakaan aliarvioimatta heidän sisuukkaan, ja olen laskenut että saamme sieltäkin joitain pisteitä.
Eka erä oli tiukka. 2. ja 3. selkeesti meidän. Viimeisessä olisi pitänyt päästää kuumeessa ollut Myy lepäämään ja ottaa ifreetti heti sisään. 2 ekaa kenttää DnZ sai vauhdilla mutta vaihdon jälkeen viimeinen sinnitteli hengissä pitkään.

Miksi muuten DnZ pelin toinen erä tuomittiin meille 0-500?  Järkyttynyt
« Viimeksi muokattu: 23.01.12 - klo:03:32 kirjoittanut Jusse » tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
R-ankka
Vieras
Vs: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
« Vastaus #36 : 23.01.12 - klo:01:39 »

Miksi muuten DnZ pelin toinen erä tuomittiin meille 0-500?  Järkyttynyt
...päätin suorittaa vaihdon, jossa korvasin itse Färin. Pari minuuttia pelattuani tajusin, että perkule sentään, Elven on katsomossa, minä olen admin ja pelaamassa, eikä täten Elvenin pyyntöjä (esimerkiksi vaihtoija) voida suorittaa. Tästä syystä tein ainoan mahdollisen ratkaisun, annoin 0-500 erävoiton Dashille.
Huonoa admintyötä kyllä jos pelaaja joutuu valvomaan oman matsinsa Pusu

e: lol sensuuri kukaan ei nähnyt yhtään mitää hyvä Cool
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
« Vastaus #37 : 23.01.12 - klo:09:25 »

Kyllähän tuo häviö ja 2. erän tuomitseminen senverran otti päähän että pelin jälkimainingeissa eilen illalla menin potkasemaan varpaani oikein timakasti tuolin jalkaan. Nyt tässä sitten eeppisesti nilkutan ympäriinsä kun ei kunnolla astua kärsi. :/ edit: vissiin vähä murtunu tää varvas, sen verran kipeä. :\

Inb4 joku tulee sanoo "Lol otat liian vakavasti!1!oneoneeleven", luulitsä et tosissani tahalteni varpaani potkasin? No EN! Hymyilee leveästi
« Viimeksi muokattu: 23.01.12 - klo:11:28 kirjoittanut Velo » tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
« Vastaus #38 : 23.01.12 - klo:18:07 »

Kyllä tuo minulla tuo lagiki oli syy miksi emme saaneet 2 tai jopa voittanut koko pelin.
Muuten pelasin lagissa hyvin,paitsi se aika paljon vaikutti silti peliini.
Kyllä me varmaan oltais viety F.B,mutta ei tuo häviökään haittaa,jalat ei minulla ainakaan tutissut niinkuin bondilla Näyttää kieltä
Yksi syy miksi en halunnut poistua pelistä lagin takia,oli koska pellehermanni olisi kuitenkin pelleillyt sen koko pelin ajan.
Toinen syy taas siihen oli,että ei minua kyllä kiinnosta päästää pelaajaa rinnakkaisklaanista pelaamaan jos hän on jo saanut pelata oman pelinsä.
Kolmas syy on että olen vihannut kelloa vuodesta 2009 saakka syystä.
« Viimeksi muokattu: 23.01.12 - klo:18:13 kirjoittanut -SnowFlake- » tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
« Vastaus #39 : 23.01.12 - klo:18:15 »

Neljäs syy tais olla se ettei bond muutenkaan käskenyt minua pois vaikka minulla lagitti.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
« Vastaus #40 : 23.01.12 - klo:18:16 »

...
Kai olet tietoinen että Maserilla ja Growwillakin lagasi?
tallennettu
Legend JJL
Vieras
Vs: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
« Vastaus #41 : 23.01.12 - klo:18:34 »

Kyllä se mun ansioo oli, että F.L voitti D&P:n.
Jos Teng olis peluuttanu mua ekan erän, niin olisimme vieneet senkin paremmin.
Olin ehdottomasti huoneen paras pelaaja, vaikken eniten pisteitä saanutkaan.
Syy ei ollu mun vaan Hedgen, joka tappo mun vihuni.
tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
« Vastaus #42 : 23.01.12 - klo:18:36 »

Tengi rakas,tietysti olen tietoinen jos olen itsekkin lagittanut,mutta oliko heidän lagi sellaista millaista minulla oli oletko tietoinen siitä? Näyttää kieltä
Älä sitten ajattele tätä ****uiluna <.<.
« Viimeksi muokattu: 23.01.12 - klo:18:40 kirjoittanut -SnowFlake- » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
« Vastaus #43 : 23.01.12 - klo:19:13 »

Tengi rakas,tietysti olen tietoinen jos olen itsekkin lagittanut,mutta oliko heidän lagi sellaista millaista minulla oli oletko tietoinen siitä? N&#228;ytt&#228;&#228; kielt&#228;
Älä sitten ajattele tätä ****uiluna <.<.
Maseri lenteli maahan useita kertoja hirvittävällä tavalla ja joutui jättämään eränkin väliin. Growwin taas en ole koskaan nähnyt pelaavan noin huonosti kun kolmannessa erässä jossa nyki.

Kysymykseen vastaten, en tiedä paljonko sinulla lagasi.
tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: 8. Liigakierros - Draamalaamat ja totuustorvet
« Vastaus #44 : 23.01.12 - klo:19:23 »

Se onkin huono ettet tietänyt,mutta tästä asiasta ei sen enempää jutella N&#228;ytt&#228;&#228; kielt&#228;
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024