Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
21.06.24 - klo:23:20

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Turnaukset & kilpailut
| | |-+  Pariturnaussarja alkaa
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Mitä mappia käytetään turnauksessa 7.7.12?  (äänestys päättynyt: 16.06.12 - klo:23:26)
classic on se ainoa oikea - 10 (52.6%)
islandsin vuoro - 8 (42.1%)
joku kiva bunkkerikenttä, esim. lontoo tai berliini - 1 (5.3%)
äänestäjiä yhteensä: 10

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pariturnaussarja alkaa  (Luettu 24830 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #30 : 10.06.12 - klo:02:29 »

Mä taas antaisin odotusaikaa sen mukaan, että milloin matsi aloitettiin. Eli miinustettaisiin viiden minutin odotusaika sillä, milloin peli käynnistyi. Eli jos 2 yli starttaa peli, niin 3 min aikaa yhteysongelman saaneella.

Inhottavaa tuo, että välierä ratkaisee tuollaisella tavalla. Tuskin hirveän moni haluaa voittaa noin.

Niin ja, classic kannattaa olla jos väkeä haluaa.
tallennettu
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #31 : 10.06.12 - klo:02:34 »

Islands oli myös hyvä mappi pariturneeseen. En tiiä johtuuko se siitä, että voitettiin se novan kanssa, mut kumminkin olis ainakin vaihtelua tuo. Mulle käy kumpi vaan, jos vaikka Islands nyt ja sit seuraavas classic. Muita kenttiä en halua pelailla.
tallennettu
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #32 : 17.06.12 - klo:01:57 »

Äänestys oli tiukka ja tasainen classicin viedessä voiton. Kyseessä oli kuitenkin neuvoa-antava äänestys, joten katsoisin parhaaksi pelata seuraava turnauksen islandsia käyttäen ja sitten palata taas classiciin.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #33 : 18.06.12 - klo:19:28 »

Eikö classikkia voi pelaa taisteluareenalla, hullujenhuoneella, klaanien omissa huoneissa, liigapeleissä, sekä joka toinen kerta pariturneessa, nobbataistossa, siinä toisessa taistossa.. eikö se ole hieman itsensä toistoa, vetää koko ajan classicilla, classicilla, classicilla, classicilla....

Okei, ymmärrän, että kun esimerkiksi nakit ja muussi on todetty hyväksi, niin kyllähän sitä varmasti pari vuotta putkeen syö... muttei se ole vaarallista välillä kokeilla uutta. Olisin kannattanut punkkerimaata, mutta kun tiesin, ettei se saanut kannatusta, siksi piti laittaa ääni tuolle saarelle. Ei kait se ole vaarallista, jos on vähän eksoottisemmassa paikassa puolen iltaa Virnistää

Mua harmitti se yksi bunkkerimaakisa, kun tajusin vasta puolessa välissä turnausta sen maan idean, ja sitten vasta pelikin alkoi sujua.. Hyötyähän siitä ei enää siinä vaiheessa ollutkaan. Ehkei sitä maata enää ikinä tule, kun se on vähän liian eksoottinen.
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #34 : 18.06.12 - klo:19:38 »

Harmillinen päivämäärä. Juuri saavun kotiin lennolta, eikä kiinnostusta riitä tarpeeksi classicille. Berlin tosin antaisi SÄVÄYSTÄ, mutta bunket ovat paljon helpommat saada kuin se kenttä. YV-etu on ongelmana.
tallennettu

Foliot hattuun
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #35 : 19.06.12 - klo:00:53 »

YV-etu bunkkerikentissä ei välttämättä ole ongelma, jos sitä ei sellaisena halua ottaa. Etu on kuitenkin olemassa kummallekin parille omalla vuorollaan. Harmi, ettei päivämäärä sovi Gentsille. En tiedä, ymmärsitkö väärin aiemman viestini, mutta seuraava mappi on tosiaan island, ei classic.
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #36 : 19.06.12 - klo:10:00 »

Heitit suolaa haavoihin kun kerroit mapin olevan islamds. Harmittaa vielä enemmän.
tallennettu

Foliot hattuun
tomich
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 206


Spray and pray!


Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #37 : 19.06.12 - klo:15:41 »

Mun mielesttä Islands on ihan hyvä mappi. Hymyilee    Classicci on jo pelattu mun mielestä loppuun.
tallennettu

I.H -> B.F.B -> D2ve -> Dove -> SatQ -> SWAT-> Jämät -> JKL

ilmottaudun pelaajaksi tai varapelaajaks oon kuitenkin niin luottavainen voittoomme että sen prosentit on 100 mut voijjaan viellä playereihin päästä
Inearthed
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 343



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #38 : 19.06.12 - klo:16:27 »

Mun mielesttä Islands on ihan hyvä mappi. Hymyilee    Classicci on jo pelattu mun mielestä loppuun.
Classiccia ei tulla ikinä pelaamaan loppuun, koska se soveltuu niin hyvin näihin 2o2 ja klaanimatseihin. Mut hyvä vaan että Islands tällä kertaa.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #39 : 20.06.12 - klo:00:12 »

Ei mua ainakaan kyllästytä classic tippaakaan, vaikka sillä on lennelty jo vuodet. Se on vaan paras pelaamiseen, ottaen huomioon bunkkerien olemattomuuden, kenttien sopivan välin, sekä puolten tasapuolisuuden. Classicin voittanutta ei vaan löydy.

Islandsturnaukseen lähdin kokeilumielessä mukaan, ja tosi huono maku jäi suuhun. Voitettiin Adjun kanssa yhtä lukuun ottamatta jokainen erä, ja silti jäätiin tokiksi. Tuntuu vaan niin ra'alta peliltä, että yksi epäonnistunut viisiminuuttinen ratkaisee onko turnaus menestys vai katastrofi. Vieläpä kun yleensä voittajan määrittää se, että kummalle sattuu minuutin taikka parin huono hetki. Liian kovaa touhua mun makuun.

Jäin tosiaan viimeksikin tokaksi, mutta siitä turnauksesta jäi hyvät muistot. Taso oli sen verran kova, ettei silmät kiinni pelaamalla päässyt finaaliin, kuten joissakin muissa turneissa. Todella masentavaa mikäli kunnollisia kamppailuja tulee matkan varrella vain yksi tai kaksi kappaletta, ei semmoisen takia jaksa oikein osallistua. Tosin jos monen ilmottautuminen on tuosta kiinni, niin turnaukset jäävät todella tyhjiksi.

Näissä classiceissa on käyty ratkaisuottelut kymmenen minuutin erillä, mistä olen pitänyt kovasti. Hävityn ottelun jälkeen on vaikea selitellä millään, vaan lähes aina taitavampi pari voittaa. Kun se puolestaan pelataan puolella tuosta, eli viidellä minuutilla, niin myös huonommat pystyvät viemään voiton nimiinsä. Haluaako että oikea joukkue vottaa, vai että mahdollisimman moni voi tehdä sen, on sitten toinen kysymys. Itse haluan parhaan voittavan, sillä paremmuutta olen saapunut selvittämään.

Tulen jättämään seuraavan turnauksen väliin, koska epäilen ettei taso ole ihan toivomallani tasolla. Toivottovasti mahdollisimman moni ilmoittautuu, sillä on kuitenkin kokonaisuutta ajatellan hyödyllistä, että muillakin kun classicilla pelataan. Kun osa parien herruuksista mitellään muilla kentillä, nousee classilla järjestettävien turnausten arvo entisestään. Siten niihin saadaan kovempi taso, ja pareja on enemmän. Sellainen on reilusti enemmän mieleeni, ja silloin löydän itsekin kipinän tulla pudottelemaan muita.
« Viimeksi muokattu: 20.06.12 - klo:00:20 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #40 : 20.06.12 - klo:10:29 »

Sitä se teettää, kun on huipulla. Itse en haluaisi kokea sitä, vaan pysyä keskikastissa, jotta aina saa vastusta. Loppujen lopuksi, hauskanpidostahan tästä kyse vain on.
tallennettu

Foliot hattuun
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #41 : 20.06.12 - klo:18:23 »

Ilmoittautuminen seuraavaan turnaukseen on nyt avattu. Lauantaina 7.7 on vuorossa siis Saaristokamppailu II! Ja ilmoittautumisaikaa on päivän verran päälle 2 viikkoa, eli viimeinen mahdollisuus tulla mukaan on torstaina 28.6 kello 23:59.

Turnaus tullaan pelaamaan läpi pikaisen kaavan mukaan ilman pelien valvontaa. Eli parit ottavat itse tulokset peleistä ja ilmoittavat ne aulassa minulle (taikka jollekin, joka ne tulostaulukkoon voi lisätä. Jos kaikki menee niinkuin pitääkin ja valituksia systeemistä ei tule niin sitä tullaan käyttämään myös jatkossa. Samalla turnausten alkamisajaksi vakiinnutetaan 18:00, ainakin toistaiseksi.

Palkintobudjettia leikataan johtuen siitä, että alan tympiintyä koodien raaputteluun Hymyilee Vastedes vain voittajapari palkitaan 28 taatelin koodeilla, lisäksi kaikkien muiden kaikki turnauspelinsä kunnialla pelanneiden parien kesken arvotaan 13 taatelin arvoisia koodeja sopivaksi katsottu määrä. Tämän myötä myös virallisesta pronssiottelusta luovutaan ja välierien jälkeen pelataan suoraan finaali.
« Viimeksi muokattu: 20.06.12 - klo:18:26 kirjoittanut latesofi » tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Someone44914
TyQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 469


Axu :3


Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #42 : 22.06.12 - klo:00:18 »

Eikö classikkia voi pelaa taisteluareenalla, hullujenhuoneella, klaanien omissa huoneissa, liigapeleissä, sekä joka toinen kerta pariturneessa, nobbataistossa, siinä toisessa taistossa.. eikö se ole hieman itsensä toistoa, vetää koko ajan classicilla, classicilla, classicilla, classicilla....

Okei, ymmärrän, että kun esimerkiksi nakit ja muussi on todetty hyväksi, niin kyllähän sitä varmasti pari vuotta putkeen syö... muttei se ole vaarallista välillä kokeilla uutta. Olisin kannattanut punkkerimaata, mutta kun tiesin, ettei se saanut kannatusta, siksi piti laittaa ääni tuolle saarelle. Ei kait se ole vaarallista, jos on vähän eksoottisemmassa paikassa puolen iltaa Virnistää


classic keskustelua jatkaen, olen saialin kanssa samaa mieltä classic(it) alkaa myös pikkuhiljaa tympimään kun joka tuutista tulee ulos, ja itse olen jopa pääosin uusien karttojen takia mukana tässä pariturnee hommassa, onhan niissä classiceissakin hyvät puolensa mutta eikö esim junglea voisi kokeille(vai onko joskus jo kokeiltu) tai jossain isommissa munkkiliigaan liittyvässä toiminnassa esim hugea?
tallennettu

ES Cool
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #43 : 22.06.12 - klo:00:32 »

Junglea kokeiltiin kerran, mutta sanoisin, että se kokemus jäi vähän vajaaksi, koska lagi pilasi koko turnauksen. Kyllä, itse olen sitä mieltä, että vaihtelu virkistää, mutta pelaajiakin pitää kuunnella ja suurinta osaa classic miellyttää eniten, joten sitä tulee myös eniten tarjota. Hugeahan on käytetty mm. liigan tähdistömatseissa.

Bunkkerikentät puolestaan jakavat mielipiteitä. Itse pidän niistä sen vuoksi, että ne mahdollistavat yllätykset paremmin, toiset taas eivät pidä niistä täsmälleen samasta syystä. Bunkkerikentät myös tarjoavat enemmän taktisia vaihtoehtoja kuin perinteiset, mutta myös tämä on monien mielestä huono puoli. Yksinkertaista peliä kun on usein mukavampi pelata Hymyilee
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Someone44914
TyQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 469


Axu :3


Profiili
Vs: Pariturnaussarja alkaa
« Vastaus #44 : 22.06.12 - klo:00:41 »

Joo, toihan on totta koko viesti, mutta junglea varmaan voisi uudelleenkin kokeilla,tai ainakin kenties johonkin kyselyyn vaihtoehdoksi laittaa? Itse en pidä näistä 1 bunken kentistä koska eihän siihen tarvita kuin 10 pommia(vielä vähemmän jos itse siihen syöksyy/ampuu) ja erä siinä. 3 bunken kentät ovat ihan mukavia mutta valitettavasti olen ne missannut. Ja ymmärrän kyllä että classiceja täytyy peluuttaa koska lentokonepeli on aika vähä pelaajinen peli ja vielä kun moni tykkää vain classiceista.
tallennettu

ES Cool
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024