Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
07.07.24 - klo:15:49

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Roskakori
| | |-+  Liigahuoneen Adminit (Deuccin pahat teot)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Liigahuoneen Adminit (Deuccin pahat teot)  (Luettu 5628 kertaa)
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Liigahuoneen Adminit (Deuccin pahat teot)
« : 18.01.12 - klo:00:02 »

No tulihan se päivä jolloin olen pakotettu tekemään yhden jonninjoutavan avauksenkin.  Iskee silmää

Mielipiteitä Munkkiliiga huoneen adminin, D e u C C i n käytöksestä.

Tiistaina 17.1. ~n klo 23:45, pelailimme 4 peluria kyseisessä huoneessa.
Minä, D e u C C i, gandalff ja joku rndm. "Pääsin" D e u C C i n kanssa samalla YV puolelle jolloin hän alkoi ampumaan minua alas. Enpä laskenut montako kertaa hän minut tiputti (ja jos lasketaan kaikki ohimenneet pommit ei riitä omat eikä kaverinkaan sormet + varpaat, hahah) mutta onko lukumäärällä väliä?
Muutaman kerran näin käytyä ikäänkuin "kyllästyin" siihen ja Bristolilla tiputin hänet samalla kun gandalffinkin. Välittömästi tuli kick.
Se tuli niin äkkiä että on sanomattakin selvää että se oli jo kirjoitettu valmiiksi konsoliin! Järkyttynyt

Mitäs mieltä porukat on tällaisesta? Siis millainen liigahuoneen admin tappaa omaa koko ajan ja jopa kirjoittaa uhrinsa valmiiksi konsoliin jos tämä mahdollisesti vaikka kostaisi?
Vaikka emme mitään sydänystäviä olekaan niin pelaan kyllä kaikkien kanssa samalla puolella ihan sulassa sovussa.
« Viimeksi muokattu: 18.01.12 - klo:17:43 kirjoittanut MiB-Bail » tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
R-ankka
Vieras
Vs: Liigahuoneen Adminit
« Vastaus #1 : 18.01.12 - klo:00:07 »

Huonoa käytöstä adminilta. Vaadin välitöntä julkista demokraattista äänestystä voiko deucci jatkaa adminina vai ei Cool
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Liigahuoneen Adminit
« Vastaus #2 : 18.01.12 - klo:00:11 »

Huonoa käytöstä adminilta. Vaadin välitöntä julkista demokraattista äänestystä voiko deucci jatkaa adminina vai ei Cool
Jos multa kysytään niin olit verrattain paljon parempi admin  Virnistää
(vaikkakaan emme mekään mitään sydänystäviä olla mutta siltikin)
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Liigahuoneen Adminit
« Vastaus #3 : 18.01.12 - klo:00:23 »

Pelasimme myös päivällä aikaisemmin Avennon, Inen ja Kelon kanssa intiimisti Munkkiliigan huoneessa 2v2.. Salis oli niinkin yleinen olensika..

Itse en tiukassa pelissä kerennyt sitten sitä muuttamaan ja joutusin potkimaan kiireessäni jonkun pottu99?? Sanomatta hänelle mitään, ilmeisesti suuttui pahasti koska raivosi jälkeenpäin aulassa.. Surullinen (Mistä saliksen ees tietää?)

Myös harza ja lisa liittyi peliin ja joutusimme huomauttamaan huudolla heitä poistumaan ja kummatkin laittoi Surullinen ''hymiön'' ja poistuivat.. toivottavasti eivät saaneet traumaattisia kokemuksia..  Ja kehuttakoon, veimme Inen kanssa selvällä pelillä desertin hiekkamaastossa pelin Iskee silmää

Sitten illan peleihin, pelasin aikasemmin jibun kanssa parina lisa ja jtn muuta vastaan..  Elvenkin sit tuli vastapuolelle ja näki minun ja jibun dominointia salmien kanssa.. Liekö siitä jo ottanut pänkin mielialan päälle??

Sitten elven siirtyi voittajien puolelle (Minun) ja pelasimme jtn junkettajia vastaan mitkä eivät edes suomea puhuneet.. Kieltämättä aivan ei putkeen aina mennyt, useasti osuin myös elveniin vastustajaa pudottaessa oltuani kuitenkin huoneen pistekunkku.. (En osunut pommeilla elveniin kuin kerran mereltä lähtiessäni) Ja toisen kerran snipasin kun hän oli laskeutumassa hänet kiitoradalle ''randomilla'' Oli kyl hymyssä hieman pitelemistä kun hän sitten kilahti tilanteesta..  Noh, meni taas pari erää kunnes lähti brissellä selkääni ja ampui suoraan ylös (Jossa minä salmilla) Hän ei tosiaankaan yrittänyt edes vastustajaa vaikka taisi sen pudottaa sitten kun minä kirjottelin hermostuksissani consoliin määräyksiä..

Ehkäpä olin liian äkkipikainen poistaessani omientaposta suoraan ilman varoitusta.. Tästä pahoittelut elvenille ja koko pelien tiimmellyksessä olleille pelaajille.

Korostan vielä, että pelit eivät olleet mitenkään munkkiliigan alaisia tms.
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Liigahuoneen Adminit
« Vastaus #4 : 18.01.12 - klo:02:35 »

...
Wau, mikä johdanto. Osaa näemmä muutkin kirjoittaa paljon, no huh huh.
Ok, cut the crap anyways..

- Näin teidän pelaavan joskus aiemmin kyseisessä huoneessa. Mitäpä siitä? Salis on toki tuttu mutten tullut itse ainakaan häiritsemään teidän ilmeistä 2 vs 2 matsia.
- Pottu99 ei ollut puhenaiheena tässä, sen enempää kuin ownaamisenne IneartheDin kanssa, hienoa että olitte iskussa kuitenkin.
-Saavuin vastapuolelle minuuttia ennen erän loppumista - noin 23:40. En ota suurempia mielialoja päälle ylipäätään siitä että vastustaja tappaa minut. Peliähän tämä on ja silloin jos alkaa rage puskemaan parin tapon johdosta, vaihdetaan taas maisemaa. Keskityin muutenkin juttelemaan gandalffin kanssa. Tätä erää kesti noin 1-2 minuuttia siis vielä.
-Kieltämättä osuit "usein" minuun.. Mikä selitys. Et antanut minun edes laskeutua -> pommia tuli niskaan heti. Lensin yhden evon perässä merelle -> seurasit vaikka olit kauempana ja tiputit minut sinne. Miksi edes seuraat toisen tiputusta?
Tämä oli paras: Mulla kilahti ja sulle tuli hymy!  Hymyilee leveästi
- Osuin sinuun Bristolilla ja välittömästi - noin 1-2 sekunnin viiveellä tuli kenkää. Niin nopeasti et kirjoita sinäkään. Ehei, se oli jo konsolissa valmiina.

Miettisit nyt vähän. Olet nimittäin pommittanut minua joka ikinen kerta jos olemme olleet samalla puolella. Niin kauan kuin jaksan muistaa. Mikä ihmeen ratkaisu se on mihinkään?
Ja kyllä minä yritin vastustajaa. Tiputin gandalffin aivan kuten sanoin.
Siniset ovat omia. Punaiset vihuja. Jos joku oma toistuvasti ampuu minua näen punaista. Se on minulle vihollinen. Sinä aloitit, minä en. Kun sain gandalffin alas, tiputin sinut. Ihan vain kiitokseksi.

Btw, ensimmäinen kommenttisi oli kun tulin huoneeseen ja tervehdin: Repsss
Kuulostaako tutulta?
Kaikkien kanssa ei tarvitsekaan olla hyviä kavereita tässä maailmassa, se on mahdottomuus.
Silti kaikkien kanssa on mahdollista tulla toimeen edes jotenkuten, se ei vaadi paljoa. Hieman itsehillintää ehkä.
Pelit ei tosiaankaan olleet Munkkiliigan alaisia, tapahtumapaikka oli silti Munkkiliigan huone jonka säälittävän surkea admin sinä olet väärinkäyttäytymiselläsi.
« Viimeksi muokattu: 18.01.12 - klo:02:51 kirjoittanut Elven » tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Liigahuoneen Adminit
« Vastaus #5 : 18.01.12 - klo:03:13 »

Vai että paskaa.. Lähinnä selvitin samantien myös edelliset ''pahanteot'' ennenkuin joku elämään tylsistynyt nyyppä tulee niistäkin avautumaan kun on kokenut mielestään vääryyttä.

Mitähän meinaat, etten antaisi laskeutua.. Kerran snipasin kaukaa ja satuit olemaan heikoilla laskeutuessasi, jolloin kuolit.. Johan siitä mainitsin ja hymyn tämä nosti huulille.

Aika totisesti otat pelit, jos seuraan sitä ''gandalffia'' sinun kanssa merelle ja ryöstöyrityksenä osuukin pommini sinuun..

Ja se Repsss, ei edes ollut sinun kohdalle kun huoneeseen saavuit.. En myöskään liiemmin kysynyt miten ilta sujunut tai morjestanut tms poskisuudelmia sinulle jaellut.. Kuten sanoit, riittää toimeen tuleminen vaikkei parhaita kavereita olisikaan..

Selvästikkin näet punasta myös mun kohdalla, vaikka samalla puolella pelissä oltaisiinkin tolla käyttäytymiselläs ja mustamaalaamisellas. En sano olevani puhdas pulmunen tähän asiaan liittyen tai muutenkaan viaton.. Silti kyllä käsittämättömän puskista sun omientappo alkoi, liekö sitten juuri tälläistä hait mitä sait Iskee silmää

Munkkiliigan alaisuudessa, tai sen nimellä huone ei tainnut olla.. Vaan MunQ Klaanihuone, missä sun ragequittien jälkeenkin jatkoin vielä pelaamista..

tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Liigahuoneen Adminit
« Vastaus #6 : 18.01.12 - klo:10:12 »

...
Luonnollisesti olet oikeassa, kukapa tohtisi epäilläkään.
Anteeksi että osuin pommeihisi ja luoteihisi, yritän jatkossa hillitä minulle tyypillistä, kaikkien tuntemaa ragequittausta.
Hienoa kuitenkin on se, että MunQ klaanihuoneessa on näin hieno admin.  Hymyilee
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
R-ankka
Vieras
Vs: Liigahuoneen Adminit
« Vastaus #7 : 18.01.12 - klo:12:28 »

Jos multa kysytään niin olit verrattain paljon parempi admin  Virnistää
(vaikkakaan emme mekään mitään sydänystäviä olla mutta siltikin)
Miksei oltais ♥
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Liigahuoneen Adminit
« Vastaus #8 : 18.01.12 - klo:16:23 »

Taas yrität asian kääntää päälaelleen tekstilläsi ^

Onneksi sentään pientä tajuntaa löytyy ja lopeteltiin asiallisesti keskustelu. (Puhuen, ei ilkkuen selän takaa.. ainakaan kamalasti)

Parempi näin.

tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: Liigahuoneen Adminit
« Vastaus #9 : 18.01.12 - klo:17:25 »

Deucci nousi kentästä mun perään ja snipaili minua vaikka, vihuja ei ollut mailla halmeilla -.-
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Liigahuoneen Adminit (Deuccin pahat teot)
« Vastaus #10 : 18.01.12 - klo:17:43 »

 Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi

Siinä kanssa yks jätkä mille vissiin just opeteltu kuinka kirjoittaa.. Meinaan jokaisessa asiassa pitää olla jotain mieltä.. Välillä olis paljon parempi olla hiljaa.. Niin, millos me olemme edes pelailleet, jos nyt kerran sinunkin oli pakko jotain tähän kommentoida. Hymyilee
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
R-ankka
Vieras
Vs: Liigahuoneen Adminit (Deuccin pahat teot)
« Vastaus #11 : 18.01.12 - klo:18:22 »

Tuokin on aika huonoa käytöstä adminilta Pusu
tallennettu
Legend JJL
Vieras
Vs: Liigahuoneen Adminit (Deuccin pahat teot)
« Vastaus #12 : 18.01.12 - klo:18:32 »

Siis Deuc oli pelannut päivän "Munkkiliiga *SP*" -huoneessa SP-salis käytössä kickien SP-pelaajia? Hurraa...

Itse olen käsittänyt, ettei liigahuonetta saa käyttää omiin tarkoituksiin - etenkään he, jotka huonetta eivät ole rahoittaneet. Käsittääkseni sinäkään Deuc et kuulu tähän joukkoon.

tallennettu
kellonaika
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 936



Profiili
Vs: Liigahuoneen Adminit (Deuccin pahat teot)
« Vastaus #13 : 18.01.12 - klo:18:35 »

Ei kyl ollu SP huone muistaakseni  Epävarma
tallennettu

The King of Kaljamahat
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Liigahuoneen Adminit (Deuccin pahat teot)
« Vastaus #14 : 18.01.12 - klo:18:39 »

Ei ole ollut mikään SP-Huone tai muutenkaan munkkiliigaan liittyneenä..
Avento halus laadukkaampaa peliä joten otettiin 2v2 yleistä salasanaa käyttäen, jolloin harza ja lisa tuli paikalle ja ymmärsivät poistua kun kello mainitsi että on 2v2 menossa.. Katsomoon siirtyivät jossa muitakin pelaajia, bondrago yms. oli..

Se, millon joku elven tuli pelailemaan yms. oli jo vapaana huone ilman mitään salasanoja.. Juupelista mulla tietoa olekkaan, kuhan haluaa puuttua jokaiseen asiaan..  Iskee silmää

ps. R-Ankka, tuskin voitat tolla kommenteilla asiasta mitään tietämättömänä yhtään mitään.. Hymyilee
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Sivuja: [1] 2 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024