Mielestäni ala-arvioit törkeästi T.F.C:n joukkuetta. He veivät KKK2:lta eräpisteen kun taas te hävisitte heille puhtaasti. Lähtökohtaisesti DnZ on kovempi joukkue, mutta en yllättyisi vaikka T.F.C voittaisi ottelun.
Itse olen ihan samaa mieltä. T.F.C on kyllä harmillisen paljon ns "fiilisjoukkue" mutta sitten kun se fiilis on kohdillaan he napsivat pisteitä monilta.
Iskukykyne tai ei nii en aio sallii häviötä. Snow, meil on viel reippaasti parannettavaa pelissämme, senkin vuoksi itteemme tarjotellaan harkkapelivastustajaksi, että ens kaudeks saatas teamworkki kuntoon...
Noo, tokkopa sitä sinulta Nala kukaan kysymään tulee sallit tahi et
Asia ei mulle kuulu mutta ikävästi näkyi läpi meidän pelissämme että teillä, kuten meilläkin oli toissakaudella, on hieman muitakin ongelmia kuin teamwork... joukkuekemia kenties?
Toivottavast karma ei rankase koko dounatsilaumaa ylimielisyydestäni. Olen vain uupunut kauden lopussa ja kyrsiintyny p-off paikan menetykseen.
Tämän luulet menettäneesi Dashille, liigan yhdelle aliarvostetuimmista jengeistä, jonka johtajaa syytät ylimielisyydestä välittömästi kun se pyrkii puhumaan sanankin asiaa, johtuen siitä että se ei ole Tengin kaltainen lahjakkuus niin pelissä kuin muissa peliin liittyvissä asioissa, vaan tavan tunari joka ei osaa johtaa joukkuetta mutta joka yrittää kovasti ja puhuu asioista niiden oikeilla nimillä. Ugh.