Avento
Vieras
|
Se on mielenkiintoista, että sanotaan rasistiksi, jos äänestää Niinistöä sen vuoksi kun Haavisto on homoseksuaali. Mutta siinä ei ole mitään, jos äänestää Haavistoa vain sen takia, että hän on homoseksuaali ja Niinistö heteroseksuaali. Ja miksei sivarimies pärjäisi? Onhan Halonenkin hoitanut asiansa ihan mallikkaasti 12 vuotta. Itse taidan olla äänestämättä. En todellakaan kannata vihreiden ideologiaa, vaikka nämä henkilövaalit onkin. Toisaalta onhan Pekka Haavisto ihan hyvä mies vihreäksi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.01.12 - klo:17:43 kirjoittanut Avento »
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Äänestä Niinistöä, emme halua vihreitä homoja piipertämään maahanmuuttajia lisää suomeen.
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
R-ankka
Vieras
|
"Paras argumentti demokratiaa vastaan on viiden minuutin keskustelu keskivertoäänestäjän kanssa."
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
juupeli
Etanat
Poissa
|
Ottaako uusi presidenttimme votkan jäillä vai jätkän voilla? Itse kannatan votkaa jäillä sillä pressanhan on tarkoitus antaa hyvä kuva muulle maailmalle ei toimia päätöksen tekijänä. Toki homo presidentti antaisi suvaitsevan kuvan muulle maailmalle, mutta täyttyisikö Suomi silloin maahanmuuttajista ja alkaisiko suomen väestönrakenne muistuttaa Ruotsia? Ps. Olen suvaitsevainen, mutta tässä tapauksessa en voisi edes harkita toista vaihtoehtoa. (siis en ole vielä äänestys ikäinen vaikka niin voi tosta luulla )
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.01.12 - klo:17:54 kirjoittanut juupeli »
|
tallennettu
|
|
|
|
justus
Vieras
|
Ja miksei sivarimies pärjäisi? Onhan Halonenkin hoitanut asiansa ihan mallikkaasti 12 vuotta.
On kaksi eri asiaa jättää armeija väliin asevelvollisena kuin ei asevelvollisena. Ja mitä se tarkottaa pressana, niin moni nainen olis varmasti hyvä puolustusvoimien ylipäällikkö mutta että sivari mies, not . Näin suht maanpuolustushenkisenä näkisin että toi on ehkä suurin Haaviston huonoista puolista..(ja toisena tulee se että hän on vihreä)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-SnowFlake-
Vieras
|
Deuccia muokattaen,Sateenkaari homoja emme halua suomeen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jusse
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Itse taidan olla äänestämättä. En todellakaan kannata vihreiden ideologiaa, vaikka nämä henkilövaalit onkin. Toisaalta onhan Pekka Haavisto ihan hyvä mies vihreäksi. Tähän vahva aamen. Vihreäksi homoksi harvinaisen vähän vastareaktioita herättävä ehdokas. Tästä johtuen en vaivaudu koppiin yrittääkseni estää hänen valintaansa, se kun tarkoittaisi äänen antamista työväen presidentille. Jos jotain en sulata, niin kaksilla korteilla pelaamista: äijä on mukamas porvarien ehdokas, nyhtää kaikenmaailman porhoilta kampanjarahaa ja alkaa sitten puhumaan jostain ahneuden vastustamisesta. Ja tällaisen valintaa pitää vielä toivoa... kiitos stadilaisille oikein v*tusti Väyrysen torppaamisesta, saitte mitä tilasitte. Naisten tilanne ei kyllä eroa mitenkään sivareiden tilanteesta. Sivarissa olo ei tarkoita automaattisesti heikkoa maanpuolustustahtoa tai epäisänmaallisuutta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Äkkiäkös se puolustusvoimien ylipäällikkyys presidentiltä pois otetaan. Siihen vaaditaan pelkkä pieni perustuslain muutos, eikö totta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pehmo
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
|
Äkkiäkös se puolustusvoimien ylipäällikkyys presidentiltä pois otetaan. Siihen vaaditaan pelkkä pieni perustuslain muutos, eikö totta? ..tai pelkkä nimitys.. esimerkiksi Mannerheim oli samalla perustuslailla puolustusvoimien ylipäälikkö sotien aikana.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Totta, kuka sanoo, ettei ylipäällikkyyttä voisi siirtää toiselle henkilölle myös rauhan aikana? Tavallisestihan se käsitetään niin, että vain mahdollisen konfliktin sattuessa presidentti tämän tekisi, mutta mikään ei taitaisi estää tekemästä sitä milloin tahansa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pehmo
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
|
Totta, kuka sanoo, ettei ylipäällikkyyttä voisi siirtää toiselle henkilölle myös rauhan aikana? Tavallisestihan se käsitetään niin, että vain mahdollisen konfliktin sattuessa presidentti tämän tekisi, mutta mikään ei taitaisi estää tekemästä sitä milloin tahansa?
Valtioneuvosto päättää siitä rauhan aikana Wikipedian mukaan. Rauhanaikana moinen nimitys (siis sen siirtäminen jollekkin muulle kuin presidentille jolle se oletusarvoisena kuuluu) on vain aika harvinainen ellei myös täysin turha.
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.01.12 - klo:00:52 kirjoittanut pehmo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kiekkolordi
ALKO
Poissa
|
Eihän obamakaan minkäänlaista armeijaa ole käynyt..
|
|
|
tallennettu
|
Olen ehkä hidas, mutta reilusti edelläsi
|
|
|
Bondrago
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Eihän obamakaan minkäänlaista armeijaa ole käynyt..
Jonkinlaisen koulutuksen Obama tarvitsee. Painaahan tämä henkilö nappia, kun ydinpommi laukaistaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
R-ankka
Vieras
|
Jonkinlaisen koulutuksen Obama tarvitsee. Painaahan tämä henkilö nappia, kun ydinpommi laukaistaan.
Oon aika varma ettei missään USAn asevoimissa opeteta painamaan ydinpomminappia
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.02.12 - klo:20:15 kirjoittanut R-ankka »
|
tallennettu
|
|
|
|
Bondrago
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Oon aika varma ettei missään USAn asevoimissa opeteta painamaan ydinpomminappia Kyllä nappia pitää oppia painamaan oikein, ettei jumitu pohjaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|