Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
17.06.24 - klo:04:21

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja  (Luettu 17277 kertaa)
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #60 : 14.02.12 - klo:21:24 »

Se anymous (vai mikä oli) kuuluu DnZ, nyt olen siitä varma. Ensin kreikka nyt lentokonepeli.

Älkää nyt ihan tosissaan ottaako silti...
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #61 : 14.02.12 - klo:21:40 »

Se anymous (vai mikä oli) kuuluu DnZ, nyt olen siitä varma. Ensin kreikka nyt lentokonepeli.

Älkää nyt ihan tosissaan ottaako silti...
Kauan teilmeniki meidön paljastamisee. :l
tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #62 : 14.02.12 - klo:22:11 »

Se anymous
kreikka
Epävarma
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #63 : 14.02.12 - klo:22:23 »

Tuli vaan tässä mieleen, onko kukaan ylipäätään väittänyt Donujen aiheuttaneen lagia?
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #64 : 14.02.12 - klo:22:29 »

Sellasen kuvan näistä jutuista on saatu. Nii kovasti ku samaa viestii lagia ja donujen höntsypeliä on ängetty et tunnelma on ku sillit suolas ruåttalaise takamukses.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #65 : 14.02.12 - klo:22:38 »

Sellasen kuvan näistä jutuista on saatu. Nii kovasti ku samaa viestii lagia ja donujen höntsypeliä on ängetty et tunnelma on ku sillit suolas ruåttalaise takamukses.
Tuntuu vaan siltä, että uskottelette enemmän itsellenne porukan syyttävän teitä. Omasta mielestäni näin ei kuitenkaan ole. Eihän kukaan täälläkään ole teitä lagista syyttänyt, vedit itse väärät johtopäätökset deuccin viestistä ja soppa oli valmis.
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #66 : 14.02.12 - klo:22:41 »

Tuntuu vaan siltä, että uskottelette enemmän itsellenne porukan syyttävän teitä. Omasta mielestäni näin ei kuitenkaan ole. Eihän kukaan täälläkään ole teitä lagista syyttänyt, vedit itse väärät johtopäätökset deuccin viestistä ja soppa oli valmis.
Deuccin postaus ei suinkaan ollut ainoa. Niitä oli pari muutakin mitkä on nyttemmin neuvostoliigan sensuuriyksikön toimesta siivoiltu pois.

Jos ois ollut vaan yhden röllin postauksesta kiinni niin mä en ois edes vaivautunut.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #67 : 14.02.12 - klo:22:59 »

Pisteet DnZ, esimerkillisen typerää pelata harkkamatseja samaan aikaan liigapelien kanssa.. Tietenkin jos pudonneet jengit eivät muuten voi esille tulla, niin tämmöisessä muodossa..
Minä vaan en jaksa uskoa että tällä olisi paljoakaa tekemist asian kanssa. Liigapelit muutenki vetää puoleesa ni sama se oltasko me oltu pelaamas harkkapelii vai kahtomas liigapelejä, lagia ois kuitenki ollut.
Eihän deucci syyttänyt Donuja lagista viestissään.
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #68 : 14.02.12 - klo:23:19 »

Eihän deucci syyttänyt Donuja lagista viestissään.
Tuossa toisessa topicissa (alueella liigapelikeskus) oli minusta eräiden muidenkin ihmisten tahoilta spekulointia siitä, että meidän pelimme aiheutti lagia. Nyt en niitä enää löydä. Samanlaisia ilmaisuja oli jo ilmassa pelien jälkeen.

Ja toisekseen, miten meidän pelit, jotka ei liity aiheeseen "Tie välieriin" millään tavalla, sopii tähän aiheeseen jos hän ei sitä ajanut takaa? Ei mitenkään. Plus joku quotesi tuon Deuccin "Ei herneitä" kohdan vedoten siihen niin, ettei teksti oltu tarkoitettu loukkaukseksi. Kuitenkin kaikki jotka vähänkään foorumirölläämisestä ovat perillä, tietävät sen tarkoittavan "Provoan 100%, mutta tämä kohta saa viestini muka vaikuttamaan siltä, että en."

Mun puolesta tää aihe on jo niin puhkipuitu että saa osaltani jäädä tähän. Mahdollisen vastauksesi kyllä luen, mutta jos todella kuvittelet minun olevan niin naiivi että uskon mitään vastaväitteitä, niin mikäs siinä. Kiinnostaisi myös kuulla Deuccilta selvennys että mitä tarkoitti kommentillaan, jos asialla ei ollut lagin kanssa mitään tekemistä.

Ymmärrys ei vaan riitä............ Muutenkin täällä tuntuu olevan kovin kaksinaismoralistisia ja kaksinaamaisia ihmisiä niin musta tuntuu että mun on parempi olla seuraamatta tätä foorumia, miinus ne hetket jos jotain peliä valvon ja tulokset tulee ilmoittaa. Voititte. (Vaikka tämäkin on tietysti vaan oma väärinkäsitykseni siitä että eräillä on mua kohtaan jotain kaunoja vaikka kuinka yritän kysyä että mikä on hätänä, kaikkea sitä hullu ihminen ajattelee pienessä päässään. pitäisi kai lainata Repomieheltä lääkitys.)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #69 : 14.02.12 - klo:23:48 »

Tuossa toisessa topicissa (alueella liigapelikeskus) oli minusta eräiden muidenkin ihmisten tahoilta spekulointia siitä, että meidän pelimme aiheutti lagia. Nyt en niitä enää löydä. Samanlaisia ilmaisuja oli jo ilmassa pelien jälkeen.
Kommentoin aikaisemmin asiasta tietämättä, sillä en todellakaan voi tietää mitä jokainen poistettu viesti on sisältänyt.

Ja toisekseen, miten meidän pelit, jotka ei liity aiheeseen "Tie välieriin" millään tavalla, sopii tähän aiheeseen jos hän ei sitä ajanut takaa? Ei mitenkään.
Onhan hän on voinut ajaa jotain muuta takaa viestissään. Vaikkapa sitä, että on katsojille yställisempää että pelaisitte eri aikana suhteessa siihen että kaksi samanaikaista tapahtumaa. Enhän minä sitä tiedä, mutta ainakin itse koen ettei tuosta hänen viestistään voi automaattisesti vetää johtopäätöstä että syyttäisi teitä lagista.

Mun puolesta tää aihe on jo niin puhkipuitu että saa osaltani jäädä tähän.
Samaa mieltä, mutta kiinosti vaan mistä tämä kaikki oli saanut alkuunsa.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #70 : 15.02.12 - klo:00:02 »

Kysymys kuuluu: Ketä oikeesti jotkut harkkamatsit kiinnostaa? No ei tasan ketään. Joten...
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #71 : 15.02.12 - klo:00:11 »

Kysymys kuuluu: Ketä oikeesti jotkut harkkamatsit kiinnostaa? No ei tasan ketään. Joten...
Itseäni ainakin. Vähäsen aikaa sitten ollut F.L-Dash harkkamatsi veti 25 katsojaa, mikä on siis enemmän kun F.L-KKK1 välierän katsojamäärä. En ainakaan itse usko, että sillä on hirvittävää merkitystä onko liigaottelu vai ei.
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #72 : 15.02.12 - klo:01:37 »

Itseäni ainakin. Vähäsen aikaa sitten ollut F.L-Dash harkkamatsi veti 25 katsojaa, mikä on siis enemmän kun F.L-KKK1 välierän katsojamäärä.
Tottahan toki ja miksikäs ei  Pyörittää silmiään
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
R-ankka
Vieras
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #73 : 15.02.12 - klo:02:06 »

LOL

koittakaa ny ymmärtää että meitä kiinnostaa vaan milloin pelaajat voi pelaa matsin, eikä meitä kiinnosta voiko katsojat katsoa sitä

Tietenkäänhän tää ei oo DnZ virallinen kanta, mutta (vara)johtaja korjatkoon jos aivan eri mieltä
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Tie välieriin - kädenvääntöä ja turpasaunoja
« Vastaus #74 : 15.02.12 - klo:03:48 »

koittakaa ny ymmärtää että meitä kiinnostaa vaan milloin pelaajat voi pelaa matsin, eikä meitä kiinnosta voiko katsojat katsoa sitä
Mielenkiintoista kuinka tämä ilmestyi minun kirjoitusten jälkeen, sillä en missään vaiheessa todennut olevani eri mieltä tuosta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024