Vois DnZ yrittää olla ensi kerralla niin ystävällinen, että ei pelaa samaan aikaan.
Mä teen joko brittien tai saksalaisten lentokkaan huone ja pelataan siellä. Kuten selkisikin tuosta sun viimeisestä viestistä niin et sinäkään usko että tuo lagi meistä johtui, mutta tuo meidän syyttäminen on ihan vaan idioottimaista, tullut joidenkin jutuista sellainen fiilis että tietyille henkilöille pitää syytää paskaa niskaan aina kun mahdollista. =) Tää aamu alkoi mulla heti suoraan vitutuksella, kun pääsi lukemaan vajavaisten aivotoimintahäiriöiden aiheuttamia tuotoksia, ja kirjoitin jo oikeen rakkaudella kirjoitetun pitkähkön viestin mutta jätin sen kuitenkin lähettämättä.
Ja se lagi tosiaan oli päällä jo meidän matsimme vihdoin alkaessa + jatkui aina sinne F.L KKK pelistä pitkään eteenpäin.
Mutta joo, kuten sanottu, teen huoneen muualle niin ei tarvitse meistä tehdä syntipukkeja. Sunnuntai on kuitenkin oikeestaan ainoa sellainen ajankohta milloin saadaan jengiä paikalle, harvalla on krapula sunnuntai-iltana & harvalla on muuta menoa juuri silloin koska arkiaamut kummittelee jo kymmenen tunnin päässä.
*edit* ja sorry jos on vähän turhan pahansävyistä tekstiä mutta mulla alkaa mennä järki tän touhun kanssa.....