Eihän deucci syyttänyt Donuja lagista viestissään.
Tuossa toisessa topicissa (alueella liigapelikeskus) oli minusta eräiden muidenkin ihmisten tahoilta spekulointia siitä, että meidän pelimme aiheutti lagia. Nyt en niitä enää löydä. Samanlaisia ilmaisuja oli jo ilmassa pelien jälkeen.
Ja toisekseen, miten meidän pelit, jotka ei liity aiheeseen "Tie välieriin" millään tavalla, sopii tähän aiheeseen jos hän ei sitä ajanut takaa? Ei mitenkään. Plus joku quotesi tuon Deuccin "Ei herneitä" kohdan vedoten siihen niin, ettei teksti oltu tarkoitettu loukkaukseksi. Kuitenkin kaikki jotka vähänkään foorumirölläämisestä ovat perillä, tietävät sen tarkoittavan "Provoan 100%, mutta tämä kohta saa viestini muka vaikuttamaan siltä, että en."
Mun puolesta tää aihe on jo niin puhkipuitu että saa osaltani jäädä tähän. Mahdollisen vastauksesi kyllä luen, mutta jos todella kuvittelet minun olevan niin naiivi että uskon mitään vastaväitteitä, niin mikäs siinä. Kiinnostaisi myös kuulla Deuccilta selvennys että mitä tarkoitti kommentillaan, jos asialla ei ollut lagin kanssa mitään tekemistä.
Ymmärrys ei vaan riitä............ Muutenkin täällä tuntuu olevan kovin kaksinaismoralistisia ja kaksinaamaisia ihmisiä niin musta tuntuu että mun on parempi olla seuraamatta tätä foorumia, miinus ne hetket jos jotain peliä valvon ja tulokset tulee ilmoittaa. Voititte. (Vaikka tämäkin on tietysti vaan oma väärinkäsitykseni siitä että eräillä on mua kohtaan jotain kaunoja vaikka kuinka yritän kysyä että mikä on hätänä, kaikkea sitä hullu ihminen ajattelee pienessä päässään. pitäisi kai lainata Repomieheltä lääkitys.)